مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یک دلیل مهم برای احساس خستگی

[ad_1]

متخصصان سلامت معتقدند که افزایش سطح ویتامین D دریافتی بدن می‌تواند میزان انرژی را افزایش دهد.

فرارو: در مطالعه انجام شده توسط تیم تخصصی دانشگاه ادینبورگ انگلیس از افراد شرکت کننده درخواست شد تا برای مدت 20 دقیقه دوچرخه سواری کنند. سپس این افراد اقدام به مصرف ویتامین D یا دارونما کردند و پس از گذشت دو هفته مجدد برای 20 دقیقه دوچرخه سواری کردند.

نتایج به دست آمده نشان داد افرادی که از ویتامین D مصرف کرده بودند این توانایی را داشتند که راحت‌تر و با زحمت کمتری دوچرخه سواری کنند. همچنین سطح هورمون کورتیزول در آنان پایین‌تر بوده‌ است. این هورمون همچنین با تنگ کردن عروق موجب بالا رفتن فشارخون می‌شود.

کمبود ویتامین D پدیده مربوط به عصر حاضر به حساب می‌آید و موثرترین شیوه جذب آن قرار گرفتن پوست در معرض نور خورشید است. هر چند برخی افراد به دلیل آنکه نور خورشید می‌تواند عامل بروز سرطان پوست و فرسوده شدن آن شود به اندازه کافی در تماس با نور خورشید قرار نمی گیرند.

همچنین کمبود ویتامین D یک سندرم خاموش است که با مقاومت به انسولین، دیابت، آرتریت روماتوئید و خطر فزاینده ابتلا به برخی سرطان‌ها مرتبط است.

به گزارش روزنامه دیلی‌میل، یکی از موضوعات مطرح در مورد میزان نیاز بدن به ویتامین D این است که مقدار دقیق و مطلوب آن برای بدن مشخص نیست. برخی پزشکان عددد 75 را طبیعی و 80 تا 100 را مطلوب می‌دانند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


20 ژانويه 2016 ... یک دلیل مهم برای احساس خستگی. متخصصان سلامت معتقدند که افزایش سطح ویتامین D دریافتی بدن میتواند میزان انرژی را افزایش دهد. خوابيدن - ...یک دلیل مهم برای احساس خستگی. کد مطلب: 35311. تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۸. متخصصان سلامت معتقدند که افزایش سطح ویتامین D دریافتی ...متخصصان سلامت معتقدند که افزایش سطح ویتامین D دریافتی بدن میتواند میزان انرژی را افزایش دهد.یک دلیل مهم برای احساس خستگی. کمبود ویتامین D پدیده مربوط به عصر حاضر به حساب میآید و موثرترین شیوه جذب آن قرار گرفتن پوست در معرض نور خورشید است.افزایش سطح ویتامین D دریافتی بدن میتواند میزان انرژی را افزایش و خستگی را کاهش دهد .در بودن غافلگیرانه ابتدا دستگیر از تیم کرد: گآیتالله مکارمشیراز.20 ژانويه 2016 ... یک دلیل مهم برای احساس خستگی. در مطالعه انجام شده توسط تیم تخصصی دانشگاه ادینبورگ انگلیس از افراد شرکت کننده درخواست شد تا برای مدت 20 ...یک دلیل مهم برای احساس خستگی ... دلایل احساس خستگی همیشگی در بدن ... این غذاها باعث احساس خستگی می شوند اگر این غذاها را بخورید باعث میشود تا احساس ...20 ژانويه 2016 ... سرطان صبح زود چهارشنبه سی ام دی ماه 1394 خبر یک دلیل مهم برای احساس خستگی.


کلماتی برای این موضوع

یک دلیل مهم برای احساس خستگی شفا …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از شفاآنلاین مهر ١ یک دلیل مهم برای احساس خستگی شفا آنلاین یک دلیل مهم برای احساس خستگیمتخصصان سلامت معتقدند که افزایش سطح ویتامین دریافتی بدن می‌تواند میزان انرژی را چرا من همیشه احساس خستگی می کنم؟ دلیل احتمالی خستگی روانشناسی از عوامل مهم خستگی برای احساس خستگی یک دلیل بسیار عمده برای احساس یک دلیل مهم برای احساس خستگی کمبود ویتامین یک …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از جنوب نیوز بهمن ١ یک دلیل مهم برای احساس خستگی کمبود دلیل مهم احساس خستگی و راه های درمان آن دلیل مهم احساس خستگی و برای خواب خود اولویت قائل شوید و یک برنامه منظم برای یک دلیل مهم برای احساس خستگی سلامت زندگی …زندگی سالمسلامتسلامت نیوز متخصصان سلامت معتقدند که افزایش سطح ویتامین دریافتی بدن می‌تواند میزان جهان بانو یک دلیل مهم برای احساس خستگیهر چند برخی افراد به دلیل آنکه نور خورشید می‌تواند عامل ابتکار جدید برای دو دلیل مهم احساس خستگی دو دلیل مهم احساس خستگی یک متخصص در حقیقت منبع اصلی سوخت برای فعالیت یک دلیل مهم برای احساس خستگییکدلیلمهمبرایکاهش رشد اقتصادی در سال آینده سال آینده گرانی مسکن دامنگیر مردم می شود طرح فرهنگی با یک دلیل مهم برای احساس خستگیدرس انتخابات آمریکا برای مسؤولان ایرانی مصرف نوشابه های انرژی زا می تواند سبب بروز



لینک منبع :یک دلیل مهم برای احساس خستگی

تصاویر برای یک دلیل مهم برای احساس خستگی یک دلیل مهم برای احساس خستگی - ایسنا www.isna.ir/news/.../یک-دلیل-مهم-برای-احساس-خستگی‏ - ذخیره شده 20 ژانویه 2016 ... یک دلیل مهم برای احساس خستگی. خوابیدن - خستگی. متخصصان سلامت معتقدند که افزایش سطح ویتامین D دریافتی بدن می‌تواند میزان انرژی را ... یک دلیل مهم برای احساس خستگی - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/445488/یک-دلیل-مهم-برای-احساس-خستگی‏ 20 ژانویه 2016 ... یک دلیل مهم برای احساس خستگی. کمبود ویتامین D پدیده مربوط به عصر حاضر به حساب می‌آید و موثرترین شیوه جذب آن قرار گرفتن پوست در معرض ... یک دلیل مهم برای احساس خستگی - شما نیوز shomanews.com/fa/news/516558/یک-دلیل-مهم-برای-احساس-خستگی‏ 20 ژانویه 2016 ... یک دلیل مهم برای احساس خستگی. متخصصان سلامت معتقدند که افزایش سطح ویتامین D دریافتی بدن می‌تواند میزان انرژی را افزایش دهد. متخصصان ... یک دلیل مهم برای احساس خستگی - مجله اینترنتی رسیار www.rasyar.com/health/one-important-reason-for-fatigue.html‏ - ذخیره شده افزایش سطح ویتامین D دریافتی بدن می‌تواند میزان انرژی را افزایش و خستگی را کاهش دهد . اجتماعی » یک دلیل مهم برای احساس خستگی - اخبار - پیچک www.khabar.pichak.net/اجتماعی/یک_دلیل_مهم_برای_احساس_خستگی‏ در بودن غافلگیرانه ابتدا دستگیر از تیم کرد: گآیت‌الله مکارم‌شیراز. علت خستگی مفرط ، سستی ،خواب آلودگی و بی حوصلگی و راه های غلبه ... www.zibaweb.com/Fatigue2.htm‏ - ذخیره شده - مشابه راهنمایی موتور های جستجو ؛ علل خستگی مزمن، علت خستگی همیشگی ، دلیل ..... ولی یک سؤال مهم: آیا فکر نمی‌کنید غذاهایی که می‌خورید، در این احساس خستگی موثرند؟ ۷ دلیل و علت اصلی خستگی و خواب آلودگی مزمن - ایران وی www.iranve.com/.../۷-دلیل-و-علت-اصلی-خستگی-و-خواب-آلودگی-مز.html‏ - ذخیره شده - مشابه علت خستگی مفرط بدن, چرا همیشه احساس خستگی و خواب آلودگی می کنیم؟ ... همیشه یک بطری یا یک لیوان آب دم دست تان باشد و در طول روز جرعه جرعه میل کنید. فراموش ... اختلال افسردگی اساسی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/اختلال_افسردگی_اساسی‏ - ذخیره شده - مشابه بیماریها: ابتلاء به یک بیماری مزمن، مثل بیماری قلبی-عروقی، سکته مغزی، دیابت، ... باعث بروز افسردگی شود، مرگ یا فقدان یکی از عزیزان، از دست دادن یک چیز مهم ( شغل، ... حتی با وجود خواب و استراحت کافی، همچنان احساس خستگی می‌کند و نمی‌تواند ..... به‌همین دلیل بدبینی و درماندگی او نیز ادامه می‌یابد و به شرایط و موقعیت‌های دیگر ... احساس ضعف و بی حالی علامت چیست ؟ - نمناک namnak.com/احساس-ضعف-بی-حالی.p13547‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۳ - ۶۱۰ نقد احساس ضعف و بی حالی در بدن برای افرادی اتفاق می افتد که از رژیم غذایی ... ماده معدنی مهم ضعف و بی حالی و خستگی مفرط و کاهش قدرت تمرکز و ضعف در کار کردن است.