مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آیا از سلامت روان برخوردارید؟

[ad_1]

کارشناس مسئول سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی البرز در باره راه‌های مبارزه با مشکلات روان اظهار کرد: عوامل مختلفی می‌تواند در بوجود آوردن و پایه‌ریزی عدم سلامت روان در افراد تاثیرگذار باشد که فشارهای اجتماعی، فقر مادی، اختلافات خانوادگی، تصادفات،

بیماری‌ها، مرگ و میرهای پیش بینی نشده و بسیاری از عوامل خانوادگی و وراثتی دیگر از این دست است.

وی افزود: پرداختن به فعالیت‌های ورزشی می‌تواند تنش‌های روانی را در فرد از بین ببرد. نیک نژاد با بیان اینکه بهتر است موقعیت خود را شناسایی کرده و به جای جنگیدن با آن خود را با شرایط سازگار نماییم توصیه کرد: با تغذیه مناسب، ورزش، استراحت کافی و مراقبت از سلامت جسمی به سلامت روان خود کمک خواهیم کرد.

این کارشناس مسئول ادامه داد: با دیگران معاشرت و دوستی کنید و برای انجام هر کاری زمان خاص و منظمی داشته باشید و همچنین یاد بگیرید همیشه فرد خونسرد و راحتی باشید. در نهایت اگر دارای توانایی لازم برای تحمل درد و رنج هستید و در موقع لزوم با شهامت و بردباری برخورد می‌کنید و به زندگی و رفاه دیگران علاقه‌مند هستید و در این زمینه فعالیت دارید شما از سلامت روان برخوردار هستید.

ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


21 ژانويه 2016 ... کارشناس مسئول سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی البرز در باره راههای مبارزه با مشکلات روان اظهار کرد: عوامل مختلفی میتواند در ...کارشناس مسئول سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی البرز در باره راههای مبارزه با مشکلات روان اظهار کرد: عوامل مختلفی میتواند در بوجود آوردن و ...کارشناس مسئول سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی البرز در باره راههای مبارزه با مشکلات روان اظهار کرد: عوامل مختلفی میتواند در بوجود آوردن و ...بیماریها، مرگ و میرهای پیش بینی نشده و بسیاری از عوامل خانوادگی و وراثتی دیگر از این دست است.وی افزود: پرداختن به فعالیتهای ورزشی میتواند تنشهای روانی را در ...کارشناس مسئول سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی البرز در باره راههای مبارزه با مشکلات روان اظهار کرد: عوامل مختلفی میتواند در بوجود آوردن و پایهر.مهدی میرمحمد صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم توسعه خدمات سلامت روان در سطح جامعه افزود: یکی از راهکارهای عملی برای رسیدن به این هدف بیمه خدمات ...سلامت نیوز: سلامت روان فقط به فقدان بیماری روانپزشکی و روانشناختی محدود نمیشود، بلکه فرد دارای سلامت روان کسی است که توانمندیهای خود را میشناسد و توانایی ...کارشناس مسئول سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی البرز در خصوص راههای مبارزه با مشکلات روان اظهار کرد: عوامل مختلفی میتواند در بوجود آوردن و پایهریزی عدم سلامت روان در افراد تاثیرگذار باشد ... آیا واقعاً برنج دور شکم را زیاد می کند؟21 ژانويه 2016 ... کارشناس مسئول سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: با تغذیه مناسب، ورزش، استراحت کافی و مراقبت از ... آیا فرزند من بیش فعال است؟ ... کلمات کليدی: دکتر مجید نیک نژاد،شما از سلامت روان برخوردارید؟16 مارس 2011 ... کرمانشاه - آیا تا به حال به این موضوع اندیشیده اید که تا چه حد از سلامت روان برخوردارید؟


کلماتی برای این موضوع

مقاله در رابطه با اهمیت و تاثیر ورزش بر سلامت روان تأثیر ورزش در سلامت روان مجموعه از شما از سلامت روان برخوردارید آیا تا به حال دقت بهنام رایانه چگونگی مبارزه با بیماری روانی با ورزش فعالیت داشتید شما از سلامت روان برخوردارید ایا این حرف به این در سلامت روانورزش و زندگی کاملترین مقاله در رابطه با اهمیت و … عدم سلامت روان است از مراجعه به پزشک روان از سلامت روان برخورداریدچگونگی مبارزه ورزش با بیماری روانی داشتید شما از سلامت روان برخوردارید آیا تا به مراقبت از سلامت روان بهترین تاثیر ورزش در سلامت روان داشتید شما از سلامت روان برخوردارید آیا تا به مراقبت از سلامت روان مشاوره، مقالات روان شناسی و اختلال روانیآیا افراد عاشق از حیث سلامت روان دچار آیا از این آیه فهمیده نمی شود که اسلام بامیان بام جهان تقویت اعصاب با ورزش به تعریفی کلی از سلامت روان و اعصاب به شما از سلامت روان و اعصاب برخوردارید پایگاه اطلاعات ورزش تمرینات تخصصی ورزشی … ورزش بر سلامت روان داشتید شما از سلامت روان برخوردارید آیا تا به حال تاثیر ورزش در سلامت روان تاثیر ورزش در سلامت روان های مختلف انجام می‌دهد، از ورزش نیز به عنوان وسیله‌ای در وبلاگ روانشناسی شفای درون آزمونهای روانی و …آیا از اینکه اوقات فراغت هیچ برای ارتقا بخشیدن به سلامت جسم و روانتان نگاه میکنید



لینک منبع :آیا از سلامت روان برخوردارید؟

آیا از سلامت روان برخوردارید؟ - شفاف www.shafaf.ir/fa/news/378517/آیا-از-سلامت-روان-برخوردارید‏ 21 ژانویه 2016 ... کارشناس مسئول سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی البرز در باره راه‌های مبارزه با مشکلات روان اظهار کرد: عوامل مختلفی می‌تواند در ... آیا از سلامت روان برخوردارید؟ | بیماری ها، مرگ و میرهای پیش - قطره www.ghatreh.com/news/nn29928092/آیا-سلامت-روان-برخوردارید‏ - مشابه 22 ژانویه 2016 ... بیماری ها، مرگ و میرهای پیش بینی نشده و بسیاری از عوامل خانوادگی و وراثتی دیگر از این دست است. - کارشناس مسئول سÙ. آیا از سلامت روان برخوردارید؟ - شفاف - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/1453379100529172‏ کارشناس مسئول سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی البرز در باره راه‌های مبارزه با مشکلات روان اظهار کرد: عوامل مختلفی می‌تواند در بوجود آوردن و ... هرلحظه، آیا از سلامت روان برخوردارید؟ harlahze.com/سلامت/آیا-از-سلامت-روان-برخوردارید-‏ کارشناس مسئول سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی البرز در باره راه‌های مبارزه با مشکلات روان اظهار کرد: عوامل مختلفی می‌تواند در بوجود آوردن و ... پرسشنامه وضعیت سلامت روان (GHQ) - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=124185‏ - ذخیره شده - مشابه «پرسشنامه وضعیت سلامت روان (GHQ). تاریخ : چهارشنبه ... وجود داشته است. * 1- آیا اخیراً احساس کرده اید که حالتان بسیار خوب است و از سلامت خوبی برخوردارید؟ آیا از سلامت روان برخوردارید - دانلود فیلم www.vavo.ir/ch/آیا_از_سلامت_روان_برخوردارید‏ - ذخیره شده آیا از سلامت روان برخوردارید. دانلود پرتوسان الکترونیک تولید کننده برد ایرانی تلاش آذر · دانلود تابلو پرتوسان الکترونیک ویژه انواع ماژول تابلو روان و ت. ایرنا - تا چه حد از سلامت روان برخوردارید؟ www.irna.ir/fa/NewsPrint.aspx?ID=2000385294‏ 16 مارس 2011 ... کرمانشاه - آیا تا به حال به این موضوع اندیشیده اید که تا چه حد از سلامت روان برخوردارید؟ آیا شما از سلامتِ کاملِ روان برخوردارید؟ – دکتر مجازی - Virtual Dr virtualdr.ir/2016/08/18/mental-disorders-common-signs/‏ - ذخیره شده آیا شما از سلامتِ کاملِ روان برخوردارید؟ پنج شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵. پریا طهماسبی. بسیاری از مردم تصور می‌کنند خود و نزدیکان آن‌ها از نظر روانی در سلامت کامل به سرمی‌برند؛ ... آیا از سلامت روان برخوردارید؟ www.mahbobtarinha.com/news/.../آیا-از-سلامت-روان-برخوردارید؟‏ - ذخیره شده ثبت نام · صفحه اصلی · سیاسی · مقامات ارشد · مشاهیر سیاسی · نمایندگان مجلس دهم · نمایندگان خبرگان پنجم · مقامات امنیتی و دفاعی · ارگان‌‌ها و سازمان‌‌ها · احزاب و تشکل‌ها ... آیا از سلامت روان برخوردارید؟ | News File newsfile.ir/news/آیا+از+سلامت+روان+برخوردارید؟‏ کارشناس مسئول سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی البرز در باره راه‌های مبارزه با مشکلات روان اظهار کرد: عوامل مختلفی می‌تواند در بوجود آوردن و پایه‌ر.