مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اثرات فوری پیاده روی بر بدن

[ad_1]
وب‌سایت تبیان: مطمئنا همه می دانیم پیاده روی به ما در رسیدن به وزن ایده آل، جلوگیری از ابتلا به بیماری هایی نظیر دیابت و مشکلات قلبی و نیز افزایش طول عمر کمک خواهد کرد، اما کمتر کسی از اثرات فوری پیاده روی آگاه اســت.سعی داریم با توضیح این اثرات، شما را به قدم زدن بیشتر و به دنبال آن زندگی با کیفیت تر ترغیب نماییم.
اثرات فوری پیاده روی بر بدن

دیگر برای خوردن شیرینی حرص نمی زنید

قبل از اینکه یک بسته شیرینی بخرید و یا به مغازه بستی فروشی مراجعه کنید، پانزده دقیقه پیاده روی کنید. این کار می تواند حرص و اشتیاق تان را نسبت به این قبیل خوراکی ها کم کند.پیاده روی باعث افزایش قند خون در مغز شده و میل شما به شیرینی جات و هر نوع میان وعده ی دیگر را کم می کند.

شادتر از قبل می شوید

ورزش سبب تولید هورمون های نشاط آور مانند سروتونین و دوپامین در بدن شده و خلق و خوی تان را بهبود می بخشد. همچنین سبب تناسب اندام تان خواهد شد.حداقل چهار بار پیاده روی در هفته و هر بار به مدت نیم ساعت، شما را نسبت به میکروب های محیط مقاوم می سازدافرادی که در طبیعت قدم می زنند، احساس شادی بیشتری نسبت به افرادی که در شهر پیاده روی می کنند دارند.

پر از خلاقیت می شوید

افراد در حین پیاده روی بهتر می توانند مسائل را حل کرده و پاسخ سوال ها را پیدا کنند و این میزان خلاقیت در پیاده روی شصت درصد افزایش می یابد.

سطح انرژی تان بسیار افزایش می یابد

پیاده روی، قدرت اکسیژن رسانی خون به اندام های مختلف را افزایش می دهد، بنابراین قدرت پردازش مغز نیز افزایش خواهد یافت. بیست دقیقه پیاده روی در روز می تواند تا شصت و پنج درصد میزان خستگی را کاهش دهد.اگر احساس می کنید که نمی توانید برنامه های روزانه تان را به خوبی پیش ببرید، به یک پیاده روی طولانی بروید. طبق بررسی ها حتی ده دقیقه فعالیت بدنی می تواند انرژی تان را به مدت دو ساعت بالا ببرد.

اثرات فوری پیاده روی بر بدن

نسبت به میکروب های محیط اطرافتان مقاوم تر می شوید

اگر اهل ورزش های تعادلی مانند پیاده روی باشید، سیستم ایمنی بدنتان ارتقا یافته و قدرتمند می شود. لذا هنگامی که همکارتان در نزدیکی صورتتان عطسه می کند و یا مجبور هستید با کودک بیمارتان بازی کنید، به این راحتی بیمار نمی شوید.حداقل چهار بار پیاده روی در هفته و هر بار به مدت نیم ساعت، شما را نسبت به میکروب های محیط مقاوم می سازد.

شما را به یک انسان سرحال تبدیل می نماید

به جای اینکه پس از صرف ناهارتان در محل کار، روی صندلی تان بنشینید و بی حرکت باشید، از جایتان بلند شوید و قدم بزنید. پیاده روی هنگام ظهر بسیار مفید اســت.دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که پیاده روی سی دقیقه ای در هنگام ظهر از سستی و بیحالی بعدازظهر می کاهد و شما را فعال تر می سازد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


15 مه 2016 ... مطمئنا همه می دانیم پیاده روی به ما در رسیدن به وزن ایده آل، جلوگیری از ابتلا به ... طول عمر کمک خواهد کرد، اما کمتر کسی از اثرات فوری پیاده روی آگاه است. ... ورزش سبب تولید هورمون های نشاط آور مانند سروتونین و دوپامین در بدن شده و خلق ...4 جولای 2016 ... کمتر کسی از اثرات فوری پیاده روی آگاه است.سعی داریم با توضیح این اثرات، شما را به قدم زدن بیشتر و به دنبال آن زندگی با کیفیتتر ترغیب ...قبل از اینکه یک بسته شیرینی بخرید و یا به مغازه بستی فروشی مراجعه کنید، پانزده دقیقه پیاده روی کنید. این کار می تواند حرص و اشتیاق تان را نسبت به این ...آکاایران: کوفتگی بدن بعد از پیاده روی را جدی بگیرید آکاایران: .jwplayer یک ... آکاایران: اثرات فوری پیاده روی بر بدن آکاایران: به گزارش آکاایران: وبسایت تبیان: ...29 ژوئن 2016 ... سلامت بدن, پیاده روی, ورزش ویژگی هایِ فصل تابستان وَ اثرات آن بَر بدن مطمئنا هَمه می دانیم پیاده روی بِه ما دَر رسیدن بِه وزن ایده آل، پیشگیری اَز ابتلا ...کمتر کسی از اثرات فوری پیاده روی آگاه است.سعی داریم با توضیح این اثرات، شما را به قدم زدن بیشتر و به دنبال آن زندگی با کیفیتتر ترغیب نماییم. مطمئنا همه ...وبسایت تبیان: مطمئنا همه می دانیم پیاده روی به ما در رسیدن به وزن ایده آل، جلوگیری از ابتلا به بیماری هایی نظیر دیابت و مشکلات قلبی و نیز افزایش طول عمر کمک ...قبل از اینکه یک بسته شیرینی بخرید و یا به مغازه بستی فروشی مراجعه کنید، پانزده دقیقه پیاده روی کنید. این کار می تواند حرص و اشتیاق تان را نسبت به این ...5 جولای 2016 ... قبل از اینکه یک بسته شیرینی بخرید و یا به مغازه بستی فروشی مراجعه کنید، پانزده دقیقه پیاده روی کنید. این کار می تواند حرص و اشتیاق تان را ...3 جولای 2016 ... قبل از اینکه یک بسته شیرینی بخرید و یا به مغازه بستی فروشی مراجعه کنید، پانزده دقیقه پیاده روی کنید. این کار می تواند حرص و اشتیاق تان را ...


کلماتی برای این موضوع

اثرات فوری پیاده روی بر بدناثراتفوریپیادهمطمئنا همه می دانیم پیاده روی به ما در رسیدن به وزن ایده آل، جلوگیری از ابتلا به اثرات فوری پیاده روی بر بدن پایگاه خبری ترازبه گزارش تراز ، مطمئنا همه می دانیم پیاده روی به ما در رسیدن به وزن ایده آل، جلوگیری از اثرات فوث العاده و فوری پیاده روی بر بدناثرات پیاده روی بر بدن مطمئنا همه می دانیم پیاده روی به ما در رسیدن به وزن ایده آل نحوه پیاده روی صحیح و اثرات فوری پیاده روی بر بدنکفش پیاده رویپیاده روی و لاغریپیاده روی و کاهش وزنفواید پیاده رویکفش مناسب پیاده ستاره ها اثرات فوری پیاده روی بر بدنمطمئنا همه می دانیم پیاده روی به ما در رسیدن به وزن ایده آل، جلوگیری از ابتلا به اثرات فوری پیاده روی بر بدن ورزش زندگی سالم …زندگی سالمورزشسلامت نیوز مطمئنا همه می دانیم پیاده روی به ما در رسیدن به وزن ایده آل، جلوگیری از اثرات فوری پیاده روی بر بدن سامانه اینترنتی ……ورزش و تندرستیپیاده روی یکی از ورزش های سبک و راحت است که شما می توانید انجام دهید اما اثراتی که روش درست پیاده روی کردن و اثر فوری پیاده روی بر بدنسلامتتازه های سلامتاثرات فوری پیاده روی بر بدن اما کمتر کسی از اثرات فوری پیاده روی آگاه استسعی اثرات فوری پیاده روی بر بدن عصر ایران خبر فارسیمطمئنا همه می دانیم پیاده روی به ما در رسیدن به وزن ایده آل، جلوگیری از ابتلا به اثرات فوری پیاده روی بر بدن برترین ها خبر فارسیوب سایت تبیان مطمئنا همه می دانیم پیاده روی به ما در رسیدن به وزن ایده آل، جلوگیری از



لینک منبع :اثرات فوری پیاده روی بر بدن

اثرات فوری پیاده روی بر بدن - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../اثرات-فوری-پیاده-روی-بر-بدن‏ - ذخیره شده قبل از اینکه یک بسته شیرینی بخرید و یا به مغازه بستی فروشی مراجعه کنید، پانزده دقیقه پیاده روی کنید. این کار می تواند حرص و اشتیاق تان را نسبت به این ... نحوه پیاده روی صحیح و اثرات فوری پیاده روی بر بدن - بیتوته www.beytoote.com/sport/.../immediate5-effects-walk.html‏ - ذخیره شده کفش پیاده روی,پیاده روی و لاغری,پیاده روی و کاهش وزن,فواید پیاده روی,کفش مناسب پیاده روی,لاغری با پیاده روی,بهترین کفش پیاده روی,پیاده روی صحیح,کاهش وزن با ... اثرات پیاده‌روی بر بدن - قدس آنلاین | پایگاه خبری - تحلیلی qudsonline.ir/news/398694/اثرات-پیاده-روی-بر-بدن‏ 4 جولای 2016 ... کمتر کسی از اثرات فوری پیاده روی آگاه است.سعی داریم با توضیح این اثرات، شما را به قدم زدن بیشتر و به دنبال آن زندگی با کیفیت‌تر ترغیب ... نحوه پیاده روی صحیح و اثرات فوری پیاده روی بر بدن | پیاده - قطره www.ghatreh.com/.../نحوه-پیاده-روی-صحیح-اثرات-فوری-پیاده-روی-بدن‏ - ذخیره شده 6 جولای 2016 ... پیاده روی باید از نوع راه رفتن تند یا دویدن آرام باشد. - به گزارش خبرگزاری آریا، پیاده روی باید از نوع راه رفتن تÙ. معجزه پیاده روی در سلامت افراد - نمناک namnak.com/معجزه-پیاده-روی.p18240‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۶ - ۷۴ نقد پیاده روی سریع به گردش بهتر خون کمک کرده و برای افزایش مصرف اکسیژن ... امر در خصوص فواید پیاده روی و اثرات مثبت آن روی سلامت بدن انسان به شرح زیر است. اثرات فوری پیاده روی بر بدن - صدای ایران - جستجوگر اخبار تی نیوز tnews.ir/news/b47766085579.html‏ 5 جولای 2016 ... قبل از اینکه یک بسته شیرینی بخرید و یا به مغازه بستی فروشی مراجعه کنید، پانزده دقیقه پیاده روی کنید. این کار می تواند حرص و اشتیاق تان را ... اثرات فوری پیاده روی بر بدن - عصر ایران - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/1467440220536830‏ قبل از اینکه یک بسته شیرینی بخرید و یا به مغازه بستی فروشی مراجعه کنید، پانزده دقیقه پیاده روی کنید. این کار می تواند حرص و اشتیاق تان را نسبت به این ... تأثیر پیاده روی در لاغری / تاثیرات شگفت انگیز پیاده روی - ساعت24 www.saat24.com/.../تأثیر-پیاده-روی-در-لاغری-تاثیرات-شگفت-انگیز-پیاده-روی‏ - ذخیره شده 29 مه 2016 ... تأثیر پیاده روی در لاغری / راه ور روش پیاده روی و زمان لازم برای پیاره روی را در این ... ساعت24 - جدیدترین و آخرین اخبار فوری ایران و جهان - عکسها و خبر فوری ... پیاده روی ورزشی است که شما با انجام آن نه تنها باعث حفظ سلامت بدن تان می ... 1. پیاده روی, خواص پیاده روی, مدت پیاده روی, برای پیاده روی www.btuneup.com/fa/index.php?option...walking...‏ - ذخیره شده - مشابه پیاده روی یک ورزش ساده و بدون نیاز به تجهیزات خاص و البته 100% رایگان است که می تواند سبب افزایش سلامت بدن گردد و همچنین کمک شایانی به داشتن اندامی ... نحوه پیاده روی صحیح و اثرات فوری پیاده روی بر بدن | ماه ایران irmoon.com/نحوه-پیاده-صحیح-اثرات-فوری-پیاده-ر/‏ - ذخیره شده 3 جولای 2016 ... نحوه پیاده روی صحیح باید از نوع راه رفتن تند یا دویدن آرام باشد؛ به نحوی که ضربان قلب به 100 تا 120 ضربان در دقیقه برسد. این ورزش تاثیر ...