مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ارسال آیفون 7 به سراسر دنیا شروع شد

[ad_1]

مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: کم‌کم انتظارها برای از راه رسیدن نسل جدید گوشی‌های آیفون به سر می‌رسد و حالا فقط یک روز تا معرفی آیفون ۷ باقی مانده اسـت. حتی در این ساعت‌های پایانی هنوز درباره‌ی گوشی‌ هوشمند جدید آیفون اطلاعاتی به دست‌مان می‌رسد. از جمله این‌که مدل‌های مختلف آیفون ۷ قابلیت فیلم‌برداری ۴K با سرعت فوق‌العاده‌ی ۶۰ فریم بر ثانیه را دارند. همچنین خبر رسیده که فاکس‌کان فرآیند ارسال آیفون ۷ به کشورهای مختلف دنیا را شروع کرده اسـت.

 

 ارسال آیفون ۷ به سراسر دنیا شروع شد

به‌گزارش IT Home تعداد ۳۷۰ هزار دستگاه از مدل‌های مختلف آیفون ۷ به کشورهایی که فروش خوبی برای آیفون در آن‌ها پیش‌بینی شده، ارسال شده اسـت. این کشورها ظاهرا شامل بریتانیا، هلند، ایتالیا، ایالات متحده آمریکا و چند کشور دیگر هستند. بااین‌حال اگر نگاهی به تاریخچه‌ی فروش مدل‌های قبلی آیفون بیندازیم و آمارهای قبلی را مبنای پیش‌بینی برای فروش آیفون ۷ قرار دهیم، باید در هفته‌ی اول عرضه‌ی آیفون ۷ منتظر فروش ۱۰ میلیون دستگاه در سراسر دنیا باشیم! با این محاسبات ۳۷۰ هزار دستگاه -که وزن آن چیزی معادل ۲۰۰ تن می‌شود- رقم بسیار ناچیزی اسـت.

پیش از این هم بعضی کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند مدل‌های مختلف آیفون ۷ فروش خوبی نخواهند داشت،‌ اما بعضی دیگر نظر مخالف داشتند. آیفون ۷ از نظر ظاهری تغییرات زیادی را نسبت به مدل پیشین به خود ندیده اسـت اما تراشه‌ی آن قدرتمندتر شده و درنتیجه می‌توانیم منتظر بهبود عملکرد این گوشی باشیم. ضمن این‌که قابلیت‌هایی مثل ضدآب بودن و اضافه کردن رنگ‌های جدید هم می‌تواند انگیزه‌ای برای مشتریان باشد.

از سوی دیگر بداقبالی سامسونگ درمورد گلکسی نوت ۷ و ماجرای آتش گرفتن باتری، فرصت خوبی برای اپل محسوب می‌شود تا توجه طرفداران فبلت را به آیفون ۷ پلاس جلب کند. شکست سامسونگ بدون شک روی فروش آیفون تاثیر مثبت می‌گذارد؛ تنها باید دید این تاثیر تا چه اندازه خواهد بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

ارسال آیفون ۷ به سراسر دنیا شروع شد دیجی‌کالا مگمقالهارسالآیفونارسال آیفون ۷ به سراسر ارسال آیفون ۷ به سراسر دنیا شروع شد ستاره ها ارسال آیفون به سراسر دنیا شروع شدکم‌کم انتظارها برای از راه رسیدن نسل جدید گوشی‌های آیفون به سر می‌رسد و حالا فقط یک ارسال آیفون به سراسر دنیا شروع شد خبر خودرو …کم‌کم انتظارها برای از راه رسیدن نسل جدید گوشی‌های آیفون به سر می‌رسد و حالا فقط یک ارسال آیفون به سراسر دنیا شروع شدارسالآیفونبهسراسرکم‌کم انتظارها برای از راه رسیدن نسل جدید گوشی‌های آیفون به سر می‌رسد و حالا فقط یک ارسال آیفون به سراسر دنیا شروع شدارسالآیفونبهدرباره ارسال آیفون به سراسر دنیا شروع شد درباره ارسال آیفون به سراسر دنیا شروع خبرگزاری تسنیم ارسال آیفون ۷ به سراسر دنیا شروع شدارسالآیفون به سراسر دنیا شروع شد ارسال آیفون به کشورهای مختلف دنیا را شروع کرده است به ارسال آیفون ۷ به سراسر دنیا شروع شدارسالآیفون۷بهسراسرارسال آیفون ۷ به سراسر دنیا شروع شد ارسال آیفون ۷ به کشورهای مختلف دنیا را شروع ارسال آیفون ۷ به سراسر دنیا شروع شدارسالآیفونبهسراسر گوشی‌های آیفون به سر می‌رسد و حالا فقط یک روز تا معرفی آیفون باقی ارسال گوشی دولت موظف به ارسال پرونده حقوق بگیران نجومی به …بهارسالبهقوهقضاییهاستارسال آیفون ۷ به سراسر دنیا شروع شد دنیا شروع شد ارسال آیفون به سراسر دنیا مهلت ارسال آثار مهلتارسالآثارارسال آیفون به سراسر دنیا شروع شد از مشتری را ارسال کرد ارسال آیفون به سراسر



لینک منبع :ارسال آیفون 7 به سراسر دنیا شروع شد

ارسال آیفون ۷ به سراسر دنیا شروع شد | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/.../ارسال-آیفون-۷-به-سراسر-دنیا-شروع-شد/‏ - ذخیره شده 6 سپتامبر 2016 ... ارسال آیفون ۷ به سراسر دنیا شروع شد | دیجی‌کالا مگ | منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی. ارسال آیفون 7 به سراسر دنیا شروع شد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../ارسال-آیفون-7-به-سراسر-دنیا-شروع-شد‏ - ذخیره شده 7 سپتامبر 2016 ... ارسال آیفون 7 به سراسر دنیا شروع شد. کم‌کم انتظارها برای از راه رسیدن نسل جدید گوشی‌های آیفون به سر می‌رسد و حالا فقط یک روز تا معرفی آیفون ۷ ... ارسال آیفون 7 به سراسر دنیا شروع شد www.hooshnews.com/paper/window/print.php?id=8124‏ 7 سپتامبر 2016 ... همچنین خبر رسیده که فاکس‌کان فرآیند ارسال آیفون ۷ به کشورهای مختلف دنیا را شروع کرده است. به‌گزارش IT Home تعداد ۳۷۰ هزار دستگاه از مدل‌های ... خبر 21 | ارسال آیفون 7 به سراسر دنیا شروع شد - برگشت khabar21.com/v/21/ارسال-آیفون-7-به-سراسر-دنیا-شروع-شد/‏ - ذخیره شده کم کم انتظارها برای از راه رسیدن نسل جدید گوشی های آیفون به سر می رسد و حالا فقط یک روز تا معرفی آیفون 7 باقی مانده است. گزارش ها از شروع ارسال آیفون های جدید به سراسر دنیا توسط Foxconn ... tech.gamefa.com/47960/گزارش-ها-از-شروع-ارسال-آیفون-های-جدید-به/‏ 6 سپتامبر 2016 ... گزارش ها از شروع ارسال آیفون های جدید به سراسر دنیا توسط Foxconn خبر می دهند ... Designer-made-iPhone-7-Plus-renders-of-new- ... تغییرات به ظاهر بزرگ در پردازنده باعث عملکرد بسیار بهتر این گوشی ها شده است و در حالی که ... جردن نیوز » ارسال آیفون 7 به سراسر دنیا شروع شد jordannews.ir/2016/09/10/ارسال-آیفون-7-به-سراسر-دنیا-شروع-شد/‏ 10 سپتامبر 2016 ... مجله دیجی کالا – فرشته سلیمانی: کم‌کم انتظارها برای از راه رسیدن نسل جدید گوشی‌های آیفون به سر می‌رسد و حالا فقط یک روز تا معرفی آیفون ۷ باقی ... فاکسکان ارسال جهانی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را شروع کرد - جی اس ام www.gsm.ir/news/show/32966/‏ - ذخیره شده 6 سپتامبر 2016 ... ... فاکسکان، ارسال بسته‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را به سراسر دنیا آغاز کرده. ... آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس با توجه به شایعاتی که تا به حال مطرح شده، ... اپل بایگانی - صفحه 17 از 26 - امیدخوزستان omid-khouzestan.ir/بایگانی/tag/اپل/page/17‏ قیمت آیفون 7 و 7 پلاس در نقاط مختلف دنیا ... آیفون ۷ و ۷ پلاس دیشب رسما معرفی شدند و در مراسم معرفی به قیمت‌ آن‌ها هم اشاره .... ارسال آیفون 7 به سراسر دنیا شروع شد ... ارسال موزیک از آیفون - صفحه نخست - اعتدال enews.etedaal.ir/news/t/6895202/__ارسال_موزیک_از_آیفون‏ ارسال آیفون 7 به سراسر دنیا شروع شد. صاحب‌خبر - به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، کم‌کم انتظارها برای از راه رسیدن نسل جدید گوشی‌های آیفون به سر ... فاکسکان عرضه آیفون 7 و 7 پلاس را به سراسر جهان آغاز نموده است ... digiato.com/.../فاکسکان-عرضه-آیفون-7-و-7-پلاس-را-به-سراسر-ج/‏ - ذخیره شده 6 سپتامبر 2016 ... وب سایت چینی ITHome گزارش کرده که در حال حاضر 370 هزار واحد از موبایل های جدید از خاک ژنگژو خارج شده و در حال ارسال به کشورهایی چون انگلیس، ...