مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

معجونی جادویی برای جلوگیری از سکته قلبی و مغزی

[ad_1]

به کمک این ترکیب معجزه آسا عملکرد سیستم گردش خون، قلب و کلیه شما بهبود بخشیده و با کاهش فشار خون سکته های قلبی و مغزی سراغتان نمی آید.

به گزارش مشرق، سیر و لیمو در بسیاری از درمان های طبیعی مفید واقع شده و از عطر و طعم آن ها در بسیاری از غذاها استفاده می شود، ترکیب سیر و لیمو به طور قابل توجهی می تواند سلامت شریان ها را افزایش دهد این مواد همچنین موجب کاهش جریان و فشار خون شده بنابراین کمتر در معرض حمله قلبی و سکته قرار می گیرید.
 
ما به شما یک داروی طبیعی و بسیار قدرتمنداز این 2 ماده شگفت انگیز معرفی می کنیم:
 
عناصرتشکیل دهنده:
 
- 1 لیتر آب
- 6 عدد لیمو پوست کنده و برش خورده به قطعات کوچک  
- 30 حبه سیر خرد شده  
 
آماده سازی:


تمام مواد را در مخلوط کن ریخته و با هم ترکیب کرده و  پوره کنید پوره بدست آمده را در یک قابلمه ریخته و روی حرارت ریخته و بگذارید به جوش آید سپس از روی حرارت برداشته و اجازه دهید سرد شده و مخلوط را در  یک شیشه خنک بریزید.
 
نحوه استفاده :


1. دوز اول: نوشیدن 50 میلی لیتر به مدت سه هفته به صورت روزانه.
 
2. سپس به مدت یک هفته مصرف ترکیب را متوقف کنید.
 
3. دوز دوم:نوشیدن 50 میلی لیتر هر روز به مدت سه هفته.
 
این روش درمانی را تا 6 ماه می توانید ادامه دهید.
 
مزایای این روش درمانی:


1. می تواند گردش خون را بهبود بخشد.
2. عملکرد کبد را بهبود بخشیده و آن را پاکسازی می کنز.
3. کاهش کلسترول بد خون.
4.کاهش فشار خون.
5.کاهش تری گلیسیرید.
6. می تواند از تشکیل تومورها جلوگیری می کند.
7. عملکرد کلیه را بهبود بخشیده و کمک می کند تا شما را به کاهش میزان مایعات باقی می ماند.
8. تقویت سیستم ایمنی بدن.
9.حذف رسوبات چربی جمع شده در بدن .
10. تجدید و بازسازی سلول های بدن به دلیل خواص آنتی اکسیدانی آن.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


9 سپتامبر 2016 ... به كمك اين تركيب معجزه آسا عملكرد سيستم گردش خون، قلب و كليه شما بهبود بخشيده و با كاهش فشار خون سكته های قلبی و مغزی سراغتان نمی آيد.10 سپتامبر 2016 ... به كمك اين تركيب معجزه آسا عملكرد سيستم گردش خون، قلب و كليه شما بهبود بخشيده و با كاهش فشار خون سكته های قلبی و مغزی سراغتان نمی آيد.3 روز پیش ... پولنیوز - به كمك این تركیب معجزه آسا عملكرد سیستم گردش خون، قلب و كلیه شما بهبود بخشیده و با كاهش فشار خون سكته های قلبی و مغزی سراغتان ...10 سپتامبر 2016 ... به کمک این ترکیب معجزه آسا عملکرد سیستم گردش خون، قلب و کلیه شما بهبود بخشیده و با کاهش فشار خون سکته های قلبی و مغزی سراغتان نمی آید.10 سپتامبر 2016 ... به كمك اين تركيب معجزه آسا عملكرد سيستم گردش خون، قلب و كليه شما بهبود بخشيده و با كاهش فشار خون سكته های قلبی و مغزی سراغتان نمی آيد.9 سپتامبر 2016 ... معجونی جادویی برای جلوگیری از سکته قلبی و مغزی. به كمك اين تركيب معجزه آسا عملكرد سيستم گردش خون، قلب و كليه شما بهبود بخشيده و با كاهش ...عبارت ' معجونی جادویی برای جلوگیری از سکته قلبی مغزی ' در بین وبلاگهای وب سایت بلاگفا جستجو شده و نتایج با ذکر منبع به صورت خودکار بازنشر شده و در این ...9 سپتامبر 2016 ... به کمک این ترکیب معجزه آسا عملکرد سیستم گردش خون، قلب و کلیه شما بهبود بخشیده و با کاهش فشار خون سکته های قلبی و مغزی سراغتان...به كمك اين تركيب معجزه آسا عملكرد سيستم گردش خون، قلب و كليه شما بهبود بخشيده و با كاهش فشار خون سكته های قلبی و مغزی سراغتان نمی آيد. به گزارش مشرق، سیر ...به کمک این ترکیب معجزه آسا عملکرد سیستم گردش خون، قلب و کلیه شما بهبود بخشیده و با کاهش فشار خون سکته های قلبی و مغزی سراغتان نمی آید.


کلماتی برای این موضوع

الف معجونی جادویی برای جلوگیری از سکته قلبی و مغزیبه کمک این ترکیب معجزه آسا عملکرد سیستم گردش خون، قلب و کلیه شما بهبود بخشیده و با گرفتگی رگ قلب بهترین معجون و شربت گیاهی برای …معجوندرمانگرفتگیرگقلبگرفتگی رگ قلب و درمان گرفتگی رگ قلب و روش و راههای گرفتگی رگ قلب با طب سنتی و معجون اگر جوش سرسیاه دارید، بخوانید، جوش، درمان جوش، جوش …درمان سنتی آکنه و جوش در هرنقطه از صورت درمان جوشهای صورت با روش چینی درمان جوش با فان و سرگرمی متن آهنگ جدید ندیم بنام برس به زندگیت برس به زندگیت فکر من نباش و یه جوری می گذرونه طب سنتی و گیاهان داروییداروی گیاهی مقالات سلامتقهوه و خواص بی نظیر آن سردرد میگرنی دارید؟پس آلوئه ورا مصرف کنید چای سبز معجزه ای از اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان موفق به توسعه یک سیستم کنترل از راه دور صوتی برای دوربین‌های …



لینک منبع :معجونی جادویی برای جلوگیری از سکته قلبی و مغزی

معجونی جادویی برای جلوگیری از سکته قلبی و مغزی - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../معجونی-جادویی-برای-جلوگیری-از-سکته-قلبی-و-مغزی‏ - ذخیره شده 9 سپتامبر 2016 ... به کمک این ترکیب معجزه آسا عملکرد سیستم گردش خون، قلب و کلیه شما بهبود بخشیده و با کاهش فشار خون سکته های قلبی و مغزی سراغتان نمی آید. معجونی جادویی برای جلوگیری از سکته قلبی و مغزی - افکارنیوز www.afkarnews.ir/.../549202-معجونی-جادویی-برای-جلوگیری-از-سکته-قلبی-مغزی‏ - ذخیره شده 10 سپتامبر 2016 ... به کمک این ترکیب معجزه آسا عملکرد سیستم گردش خون، قلب و کلیه شما بهبود بخشیده و با کاهش فشار خون سکته های قلبی و مغزی سراغتان نمی آید. معجونی جادویی برای جلوگیری از سکته قلبی و مغزی www.fardanews.com/.../معجونی-جادویی-برای-جلوگیری-از-سکته-قلبی-و-مغزی‏ - ذخیره شده 11 سپتامبر 2016 ... به کمک این ترکیب معجزه آسا عملکرد سیستم گردش خون، قلب و کلیه شما بهبود بخشیده و با کاهش فشار خون سکته های قلبی و مغزی سراغتان نمی آید. معجونی جادویی برای جلوگیری از سکته قلبی و مغزی - پارس نیوز www.parsnews.com/.../392803-معجونی-جادویی-برای-جلوگیری-از-سکته-قلبی-مغزی‏ - ذخیره شده 11 سپتامبر 2016 ... به کمک این ترکیب معجزه آسا عملکرد سیستم گردش خون، قلب و کلیه شما بهبود بخشیده و با کاهش فشار خون سکته های قلبی و مغزی سراغتان نمی آید. الف - معجونی جادویی برای جلوگیری از سکته قلبی و مغزی alef.ir/vdcaewney49noy1.k5k4.html?390434‏ - ذخیره شده 10 سپتامبر 2016 ... به کمک این ترکیب معجزه آسا عملکرد سیستم گردش خون، قلب و کلیه شما بهبود بخشیده و با کاهش فشار خون سکته های قلبی و مغزی سراغتان نمی آید. معجونی جادویی برای جلوگیری از سکته قلبی و مغزی - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../معجونی-جادویی-برای-جلوگیری-از-سکته-قلبی-و-مغزی‏ - ذخیره شده 10 سپتامبر 2016 ... به کمک این ترکیب معجزه آسا عملکرد سیستم گردش خون، قلب و کلیه شما بهبود بخشیده و با کاهش فشار خون سکته های قلبی و مغزی سراغتان نمی آید. معجونی جادویی برای جلوگیری از سکته قلبی و مغزی - عبارت www.ebaarat.ir/.../معجونی-جادویی-برای-جلوگیری-از-سکته-قلبی-و-مغزی‏ 10 سپتامبر 2016 ... به کمک این ترکیب معجزه آسا عملکرد سیستم گردش خون، قلب و کلیه شما بهبود بخشیده و با کاهش فشار خون سکته های قلبی و مغزی سراغتان نمی آید. معجونی جادویی برای جلوگیری از سکته قلبی و مغزی - پارسینه www.parsine.com/.../معجونی-جادویی-برای-جلوگیری-از-سکته-قلبی-و-مغزی‏ - ذخیره شده 10 سپتامبر 2016 ... به کمک این ترکیب معجزه آسا عملکرد سیستم گردش خون، قلب و کلیه شما بهبود بخشیده و با کاهش فشار خون سکته های قلبی و مغزی سراغتان نمی آید. معجونی برای جلوگیری از سکته قلبی - فرادید faradeed.ir/fa/news/1364/معجونی-برای-جلوگیری-از-سکته-قلبی‏ - ذخیره شده - مشابه 30 ژوئن 2015 ... معجونی جادویی برای جلوگیری از سکته قلبی. دنبال اسامی گیاهان خاص نباشید؛ قرن‌ها است که سیر، لیمو و زنجبیل در درمان اغلب بیماری‌های مزمن به کار ... معجونی جادویی برای جلوگیری از سکته قلبی و مغزی - علمی -آموزشی ... r-amirkabir.mihanblog.com/post/3068‏ 10 سپتامبر 2016 ... به کمک این ترکیب معجزه آسا عملکرد سیستم گردش خون، قلب و کلیه شما بهبود بخشیده و با کاهش فشار خون سکته های قلبی و مغزی سراغتان نمی آید.