مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برملاشدن پنهانی ترین رازها با اسکن امواج مغز

[ad_1]

دانشمندان تلاش می کنند تا با اسکن کردن مغز، به پنهانی ترین راز افراد دست یابند.

به گزارش مشرق، نفوذ به مغز و آنچه که در آن می گذرد همواره مورد نظر دانشمندان بوده تا جایی که بسیاری از فناوریهای نوظهور صرفا به واسطه رسیدن به چنین هدفی توسعه یافته اسـت.
 
در تازه ترین نوآوریهای صورت گرفته در این زمینه، گروهی از دانشمندان با استفاده از اسکن امواج مغزی تلاش می کنند تا پی به هویت فرد و پنهانی ترین رازهای او ببرند، دستاوردی که تا چند دهه پیش کمتر کسی امیدی به تحقق آن داشت.
 
تحقیقات اخیر دانشمندان دانشگاه فنی تگزاس نشان می دهد که با استفاده از تکنیک اسکن امواج مغزی یا همان EEG معروف، می توان شروعی خبرساز برای نفوذ به دنیای پیچیده، اسرارآمیز و پنهان مغز داشت.
 
این تحقیقات نشان می دهد که با اسکن امواج مغزی می توان به میزان بیشتری از قشر خاکستری مغز دست یافت و این یعنی برملا شدن رازهای بسیاری که فرد در ذهن خود نگه می دارد.
 
همزمان با ادامه این تحقیقات، نگرانی های زیادی درباره در خطر افتادن حریم شخصی افراد مطرح شده اسـت.
 
تحقیقات این دانشمندان گویای آن اسـت که سیگنالهای مغزی، دنیای بزرگی از اطلاعات هستند که می توان از طریق اسکن امواج مغزی به آنها دست یافت.
 
درحالی که چنین تلاشهایی اساسا با هدف توسعه علم پزشکی در جریان اسـت اما دانشمندان از این بیم دارند که تکنیکهایی از این نوع به دست افرادی بیفتد که استفاده های منفی از آن می کنند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


10 سپتامبر 2016 ... دانشمندان تلاش می کنند تا با اسکن کردن مغز، به پنهانی ترین راز افراد دست یابند.10 سپتامبر 2016 ... به گزارش خبرگزاری مهر، نفوذ به مغز و آنچه که در آن می گذرد همواره مورد نظر دانشمندان بوده تا جایی که بسیاری از فناوریهای نوظهور صرفا به واسطه رسیدن ...10 سپتامبر 2016 ... به گزارش تراز ،نفوذ به مغز و آنچه که در آن می گذرد همواره مورد نظر دانشمندان بوده تا جایی که بسیاری از فناوریهای نوظهور صرفا به واسطه رسیدن به چنین ...10 سپتامبر 2016 ... شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰. برملاشدن پنهانی ترین رازها با اسکن امواج مغز. دانشمندان تلاش می کنند تا با اسکن کردن مغز، به پنهانی ترین راز ...10 سپتامبر 2016 ... در تازه ترین نوآوریهای صورت گرفته در این زمینه، گروهی از دانشمندان با استفاده از اسکن امواج مغزی تلاش می کنند تا پی به هویت فرد و پنهانی ترین ...10 سپتامبر 2016 ... در تازه ترین نوآوریهای صورت گرفته در این زمینه، گروهی از دانشمندان با استفاده از اسکن امواج مغزی تلاش می کنند تا پی به هویت فرد و پنهانی ترین ...10 سپتامبر 2016 ... دانشمندان تلاش می کنند تا با اسکن کردن مغز، به پنهانی ترین راز افراد دست یابند.10 سپتامبر 2016 ... دانشمندان تلاش می کنند تا با اسکن کردن مغز به پنهانی ترین راز افراد دست یابند.10 سپتامبر 2016 ... برملاشدن-پنهانی-ترین-رازها-با-اسکن-امواج-مغز. ... اخبارپزشکی,خبرهای پزشکی,اسکن کردن مغز ... ارتباط اختلال ضربان قلب با انواع بیماری ها.برملاشدن پنهانی ترین رازها با اسکن امواج مغز. Your browser doesn't support iframes. اطلاعات خبر. تاریخ انتشار : ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۷. منبع خبر: تراز نیوز.


کلماتی برای این موضوع

پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی



لینک منبع :برملاشدن پنهانی ترین رازها با اسکن امواج مغز

برملاشدن پنهانی ترین رازها با اسکن امواج مغز - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../برملاشدن-پنهانی-ترین-رازها-با-اسکن-امواج-مغز‏ - ذخیره شده 10 سپتامبر 2016 ... دانشمندان تلاش می کنند تا با اسکن کردن مغز، به پنهانی ترین راز افراد دست یابند. برملاشدن پنهانی ترین رازها با اسکن امواج مغز javanonline.ir/fa/.../برملاشدن-پنهانی-ترین-رازها-با-اسکن-امواج-مغز‏ - ذخیره شده 10 سپتامبر 2016 ... در تازه ترین نوآوریهای صورت گرفته در این زمینه، گروهی از دانشمندان با استفاده از اسکن امواج مغزی تلاش می کنند تا پی به هویت فرد و پنهانی ترین ... شمشیر دولبه نفوذ به مغز؛ برملاشدن پنهانی ترین رازها با اسکن امواج مغز ... tnews.ir/news/a3c070236271.html‏ 10 سپتامبر 2016 ... نفوذ به مغز و آنچه که در آن می گذرد همواره مورد نظر دانشمندان بوده تا جایی که بسیاری از فناوریهای نوظهور صرفا به واسطه رسیدن به چنین هدفی توسعه ... Lorestan.info - برملاشدن-پنهانی-ترین-رازها-با-اسکن-امواج-مغز lorestan.info/news/show/.../برملاشدن-پنهانی-ترین-رازها-با-اسکن-امواج-مغز‏ 10 سپتامبر 2016 ... برملاشدن-پنهانی-ترین-رازها-با-اسکن-امواج-مغز. ... دانشمندان تلاش می کنند تا با اسکن کردن مغز، به پنهانی ترین راز افراد دست یابند. به گزارش مهر، ... اسکن امواج مغز می‌تواند رازهای افراد را آشکار کند 8tag.ir/news/5060262571751447557-1066933351470509994‏ - ذخیره شده 16 فوریه 2017 ... اسکن امواج مغز می‌تواند رازهای افراد را آشکار کند. ... امروزه دانشمندان تلاش می کنند تا با اسکن کردن مغز، به پنهانی ترین راز افراد دست یابند. ... به میزان بیشتری از قشر خاکستری مغز دست یافت و این یعنی برملا شدن رازهای بسیاری که ... برملاشدن پنهانی ترین رازها با اسکن امواج سر - دفتر پژوهشی مد و فشن rkhi.ir/rss-khon/برملاشدن-پنهانی-ترین-رازها-با-اسکن-امو/‏ - ذخیره شده 10 سپتامبر 2016 ... باب تازه ترین نوآوریهای ریخت مغموم درون این زمینه، گروهی از دانشمندان با فایده ستانی و زیان از اسکن امواج مغزی کوشش می کنند تا پی به سوی هویت ... نفوذ به مغز با اسکن/ برملاشدن پنهانی ترین رازها - تیتریک titre1.ir/fa/news/.../نفوذ-به-مغز-با-اسکن-برملاشدن-پنهانی-ترین-رازها‏ 10 سپتامبر 2016 ... دانشمندان تلاش می کنند تا با اسکن کردن مغز، به پنهانی ترین راز افراد دست یابند. ... این تحقیقات نشان می دهد که با اسکن امواج مغزی می توان به میزان ... برملاشدن پنهانی ترین رازها با اسکن امواج مغز - آکا www.akairan.com/havades.../news201691015223892995.html‏ - ذخیره شده 10 سپتامبر 2016 ... دانشمندان تلاش می کنند تا با اسکن کردن مغز، به پنهانی ترین راز افراد دست یابند. برملاشدن پنهانی ترین رازها با اسکن امواج مغز shahrekhabari.com/.../برملاشدن-پنهانی-ترین-رازها-با-اسکن-امو/‏ - ذخیره شده برملاشدن پنهانی ترین رازها با اسکن امواج مغز. ۱۳۹۵-۱۱-۲۷. پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دانشمندان تلاش می کنند تا با اسکن کردن مغز، به پنهانی ترین ... شمشیر دولبه نفوذ به مغز؛ برملاشدن پنهانی ترین رازها با اسکن امواج مغز ... www.serze.com/شمشیر-دولبه-نفوذ-مغزبرملاشدن-پنهانی-1769614/‏ 10 سپتامبر 2016 ... نفوذ به مغز و آنچه که در آن می گذرد مدام مورد نظر محققان بوده تا جایی که بسیاری از فناوریهای نوظهور صرفا به واسطه دست یابی به چنین هدفی پیشرفته ...