مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چه جور مادری هستم؟

[ad_1]
مجله زندگی ایده آل: تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که با زدن یک تست می‌توانید بفهمید انرژی حمایتگری و مادرانه در شما به چه میزانی اسـت؟ قطعا برای هر مادری دانستن این موضوع فقط با صرف چند دقیقه وقت و پاسخ دادن به چند سوال جالب خواهد بود؛ البته اگر مجرد هم هستید، می‌توانید خودتان را در چنین شرایط فرضی قرار داده و به سوال‌ها پاسخ دهید! نتیجه این آزمون مربوط به انرژی‌های زنانه اسـت اما جالب اسـت بدانید که مخاطبان این تست هم زنان هستند و هم مردان؛ چراکه روان هر فردی دو بخش زنانه و مردانه دارد.

در این آزمون با یکی از هفت ابعاد انرژی‌های زنانه براساس تئوری پروفسور یونگ آشنا می‌شوید. در این آزمون می‌فهمید که چقدر توان عاطفی برای پرورش دیگران و صبوری کردن برای رشد فرد دیگری را دارید. برای پاسخ به این سوال‌ها اگر پاسخ شما «اصلا» اسـت امتیاز «۰»، اگر پاسخ‌تان «گاهی» اسـت امتیاز «۱» و چنانچه پاسخ‌تان «اغلب» اسـت امتیاز «۲» را مقابل هر سوال یادداشت کنید.
 
۱. آیا از نه گفتن به نیاز دیگران احساس گناه می‌کنید؟

چه جور مادری هستم؟

۲. آیا فرزندان‌تان را به گونه‌ای پرورش داده‌اید که در ساده‌ترین امور خانه و خانه‌داری به شما وابسته‌اند؟

۳. آیا دست و دلباز هستید و آنچه را که دیگران دوست دارند به‌راحتی به آنها می‌دهید؟

۴. آیا برای خود سرگرمی و تفریح شخصی ندارید؟

۵. آیا مراقبت از فرزندان خود و دیگران را با رضایت خاطر می‌پذیرید؟

۶. آیا به گونه‌ای کارهای زندگی را پذیرفته‌اید که همسر و فرزندان‌تان بی‌مسئولیت شده‌اند؟

۷. آیا به آشپزی برای خود و دیگران به عنوان کاری مهم و دارای ارزش علاقه دارید؟

۸. آیا از اینکه در آینده فرزندان‌تان خانه را ترک کنند، غمگین می‌شوید؟

۹. آیا در محیط کار از کلمات محبت‌آمیز و همدلی به جای امر و نهی به زیردستان استفاده می‌کنید؟

۱۰. آیا همواره از روی دادن اتفاقی ناگوار برای فرزندان یا نزدیکان‌تان هراس دارید؟

۱۱. آیا از افراد حمایت عاطفی و روحی می‌کنید و هر کاری از دست‌تان برآید، برای‌شان انجام می‌دهید؟

۱۲. آیا فکر می‌کنید صلاح دیگران را شما بهتر می‌دانید و کارهای آنها را شما انجام می‌دهید؟

۱۳. آیا به کار کشاورزی و باغبانی علاقه دارید؟

۱۴. آیا فکر می‌کنید بیش از دیگران می‌دانید و کارهای آنها را شما انجام می‌دهید؟

۱۵. آیا از تصویر شیر دادن به بچه لذت می‌برید؟

چه جور مادری هستم؟

۱۶. آیا خود را فردی از خود گذشته می‌دانید؟

۱۷. آیا اگر غذای پخته شده توسط شما با لذت صرف شود، احساس خوبی می‌کنید؟

۱۸. آیا می‌پندارید به خودی خود پذیرفته‌شده نیستید و همیشه باید خدمتگزار دیگران باشید؟

۱۹. آیا همیشه خود را مادری نمونه می‌دانید که تنها آرزویش عاقبت به خیری فرزندان اسـت؟

۲۰. آیا فقط زمانی که دیگران به شما نیاز داشته باشند، احساس ارزشمندی می‌کنید؟

اگر جمع امتیازات شما بین صفر تا ۱۷   اسـت

 انرژی مادرانه و حمایتگر در شما سرکوب شده

در صورتی که جمع امتیازات شما بین صفر تا ۱۷ امتیاز باشد باید گفت که شما فعالانه از حضور این انرژی اجتناب می‌کنید.  به عبارتی این انرژی در وجود شما سرکوب شده اسـت و در حقیقت از این انرژی و مواهب آن محروم هستید. در این حالت دیگران تمایل ندارند با آنها پیک نیک یا سفر بروید چون شما حوصله مراقبت و پرستاری از کسی را ندارید.

اگر جمع امتیازات شما بین ۱۸ تا ۲۲   اسـت

 این انرژی در شما متعادل اسـت

در صورتی که جمع امتیازات شما بین ۱۸ تا ۲۲ باشد نشان می‌دهد که این انرژی (کهن الگو) در وجود شما حضور و فعالیت متعادلی دارد. این مسئله نشان می‌دهد که بدون وابسته کردن دیگران به خودتان می‌توانید در جای لازم از آنها مراقبت، حمایت یا پرستاری کنید.

چه جور مادری هستم؟

اگر جمع امتیازات شما بین ۲۳ تا۴۰   اسـت انرژی مادرانه در وجود شما به شکل اغراق‌آمیزی وجود دارد در صورتی که جمع امتیازات شما بین ۲۳ تا ۴۰ امتیاز باشد، نشان‌دهنده این اسـت که این انرژی در وجود شما بسیار غالب، فعال و گاهی اغراق شده اسـت و بخش مهمی از مسائل روزمره شما را تشکیل می‌دهد. زندگی شما تحت تأثیر این انرژی شکل گرفته و از پاداش‌های آن در کنار آسیب‌های گاها زیاد آن برخوردار هستید.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

چه جور مادری هستم؟ چهجورمادریهستم؟با پاسخ دادن به این چند سوال متوجه می‌شوید انرژی مادرانه و حمایتگری شما چقدر استچه جور مادری هستم؟ چهجورمادریهستمبا پاسخ دادن به این چند سوال متوجه می‌شوید انرژی مادرانه و حمایتگری شما چقدر استمن چه جور ادمی هستم انجمن تفریحی و تخصصی پاپ ……گفته گوی ازادمن چه جور ادمی هستم اگر ازتون بخوان که یک نفرو از انجمن بندازین بیرون چه کسی رو ویسگون بچه ها من به نظرتون چه جور ادمی هستم بچه ها من به نظرتون چه جور ادمی هستم؟؟؟ فوریه ، ساعت من مادر هستم،اما چه مادری؟ با حجابمن مادر هستم،اما چه مادری؟ هر کس هر جور دوس داره زندگی میکنه لایک دارید من چه جور آدمی هستم؟ لجبازی و یک‌دندگی فریاد‌ خاموشمن چه جور آدمی هستم؟ لجبازی و یک‌دندگی نویسنده حسین حمیدی ۱۳۸۸٧٢٤ ما معمولاً از نظرسنجی من چه جور آدمی هستم؟ فیلم آکا فیلمنظرسنجی من چه جور آدمی هستم؟ فیلم آکا جوابهای من فلسفه من چه کسی هستم ؟ من …من چه کسی هستم ؟ من کیستم ؟ معلم انشامون گفته به این سوال جواب دهید من کیستم ؟ چی مشــــــــــــــاورهسلام خانم ساله هستم یه داره حالا چه پسر و گیرهایی که به من میده یه جور بی چــه جــوری بـگم،دوسـت دارم عـــزیزمچــه جــوری بـگم،دوسـت دارم عـــزیزم عاشق آن آغوش عاشقی هستم که بوی بی



لینک منبع :چه جور مادری هستم؟

چه جور مادری هستم؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/304715/چه-جور-مادری-هستم‏ 13 مارس 2016 ... چه جور مادری هستم؟ با پاسخ دادن به این چند سوال متوجه می‌شوید انرژی مادرانه و حمایتگری شما چقدر است. امتیاز خبر: 92 از 100 تعداد رای دهندگان 6500. تصاویر برای چه جور مادری هستم؟ چه جور مادری هستم؟ – موبنا www.mobna.com/241592/چه-جور-مادری-هستم؟.html‏ 15 مارس 2016 ... موبنا – تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که با زدن یک تست می‌توانید بفهمید انرژی حمایتگری و مادرانه در شما به چه میزانی است؟ قطعا برای هر مادری ... چه جور مادری هستم؟ - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/15409351‏ 13 مارس 2016 ... چه جور مادری هستم؟ با پاسخ دادن به این چند سوال متوجه می شوید انرژی مادرانه و حمایتگری شما چقدر است. ... ادامه خبر · جستجوگر خبر فارسی، بستر ... مادر با ما چه رفتاری دارد و ما با اون چه رفتاری داریم ( حتما بخونید ) www.sonycard20.com/news/news_item.asp?NewsID=169‏ - ذخیره شده - مشابه 7 نوامبر 2006 ... وقتی که تو 2 ساله بودی، اون، بهت یاد داد تا چه جوری راه بری تو هم این طوری ..... عسل : سلام من 11ساله هستم امروز دل مادرم رو خیلی شکوندم اون از من خیلی ... من گاو هستم: man gav hastam - یافته‌های کتاب‌های Google https://books.google.com/books?isbn=3943147088 Atta Gilani, عطا گیلانی - ‏2012 - Literary Criticism احمدزاده کریه مى کرد، داد مى کرد، واق واق مى کرد، مع مع مى کرد، بعبع مى کرد، همه جور صدایى درمى ... کبراً خانم بدنبال أو، أو هم سر و با برهنه خودش را به این مادر و یسر رسانید: ...چه جور مادری هستم؟ - دایرکتوری سلامت www.hdir.ir/برترین-ها-کودک-و-خانواده/63796-چه-جور-مادری-هستم؟‏ 13 مارس 2016 ... با پاسخ دادن به این چند سوال متوجه می‌شوید انرژی مادرانه و حمایتگری شما چقدر است. ... اثر انگشت: - یافته‌های کتاب‌های Google https://books.google.com/books?isbn=1944247254 محمدرئوف مرادی - ‏2015 ... موارد فکر می کرد که پسرش از او پرسیده بود: راستی من که نمی دانم اکنون چه هستم. ... وقتی بچه بودم مادر همیشه از خاطرات و مبارزاتش میگفت، مدرسه و بیرون هم یک جور ...گزیده ی امثال و حکم: gozideh amsal o hekam - یافته‌های کتاب‌های Google https://books.google.com/books?isbn=1595845933 Ali akbar Dehkhoda, علی اکبر دهخدا, n;jv sdn lpln nfdv sdhrd - ‏2016 - Literary Collections مگر من برمکی هستم، چرا برمن جور روا دارید. مگر موشها را شیر داده ای ، صبح بدین زودی چون است گرسنه شده ای. مگر ناخن را می شود از گوشت جدا کرد ، فرزندان را از مادر ...من ژاکت هستم!: - یافته‌های کتاب‌های Google https://books.google.com/books?isbn=1780833857 آرمی‌تیس شفیعی - ‏2014 - Literary Collections خب مى رزد دیکها من که از راه رسیدم که نمى دونستم شلب (ش، 5٪جور غذا رو میز است وصبح ١١ جورنان!). داشتم فکرمى کردم که أکرمى شدیک هدیه ینجورى به مادر بدهـم، خیلى ...