مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تبدیل توپ تنیس به ابزارهای کارآمد

[ad_1]

شما چگونه نت‌های خود را مرتب می‌کنید؟ اگر نظم خاصی برای نوشته‌های خود ندارید می‌توانید با برشی شبیه برشی که برای عروسک خوکی روی توپ دادید یک نگه دارنده نت برای خود درست کنید.

تبدیل توپ تنیس به ابزارهای کارآمد +تصاویر در اینجا به غیر از بازی کردن با توپ تنیس، ۵ استفاده دیگر را می‌بینید. برای این کار به توپ تنیس، یک ماژیک، یک چاقو و نوار چسب نیاز دارید.
از ارزان ترین در باز کن تا سیم نگه دار با توپ تنیس +تصاویر

با استفاده از یک توپ تنیس می‌توانید از یک در باز کن ساده تا یک وسیله برای نگه داری سیم‌هایتان که در هم گره می‌خورند درست کنید.

اولین چیزی که می‌توانید با توپ تنیس درست کنید یک عروسک خوک اسـت. برای این کار فقط با چاقو یک برش در توپ تنیس ایجاد کنید و با ماژیک دو چشم برای آن بگذارید تا تبدیل به یک خوک کوچک شود.

از ارزان ترین در باز کن تا سیم نگه دار با توپ تنیس +تصاویر
از ارزان ترین در باز کن تا سیم نگه دار با توپ تنیس +تصاویر

می‌توانید با استفاده از یک برش ساده از یک توپ تنیس یک در باز کن بسازید که به سادگی درهای بطری‌های خود را باز کنید.

از ارزان ترین در باز کن تا سیم نگه دار با توپ تنیس +تصاویر
از ارزان ترین در باز کن تا سیم نگه دار با توپ تنیس +تصاویر

شما چگونه نت‌های خود را مرتب می‌کنید؟ اگر نظم خاصی برای نوشته‌های خود ندارید می‌توانید با برشی شبیه برشی که برای عروسک خوکی روی توپ دادید یک نگه دارنده نت برای خود درست کنید. اگر هم می‌خواهید که نت‌هایتان جلوی چشمتان باشد آن را با نوار چسب به دیوار بچسبانید.

از ارزان ترین در باز کن تا سیم نگه دار با توپ تنیس +تصاویر
از ارزان ترین در باز کن تا سیم نگه دار با توپ تنیس +تصاویر

اگر همیشه با مشکل سیم‌های در هم گره خورده روبرو هستید با چند برش با چاقو روی توپ تنیس شکاف‌هایی ایجاد کنید تا دیگر این مشکل را نداشته باشید وسیم‌هایتان را به توپ تنیس خود بسپارید.

از ارزان ترین در باز کن تا سیم نگه دار با توپ تنیس +تصاویر
از ارزان ترین در باز کن تا سیم نگه دار با توپ تنیس +تصاویر

آخرین چیزی که می‌توانید با توپ تنیس بسازید یک ظرف برای خودکارهایتان اسـت.

از ارزان ترین در باز کن تا سیم نگه دار با توپ تنیس +تصاویر
از ارزان ترین در باز کن تا سیم نگه دار با توپ تنیس +تصاویر

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


1 جولای 2016 ... شخصی با خرج خلاقیت خود روی یک توپ تنیس، آن را به وسایلی تبدیل کرد که همه به آنها نیاز دارند.1 جولای 2016 ... توپ تنیس، باشگاه شبانه، در باز کن، سیم نگه دار، تبدیل توپ تنیس به ابزار کارآمد، خلاقیت تصاویر وقتی توپ هایِ تنیس انگورمی شوندشخصی ...2 جولای 2016 ... شخصی با خرج خلاقیت خود روی یک توپ تنیس، آن را به وسایلی تبدیل کرد که همه به آنها نیاز دارند. به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه ...شما چگونه نتهای خود را مرتب میکنید؟ اگر نظم خاصی برای نوشتههای خود ندارید میتوانید با برشی شبیه برشی که برای عروسک خوکی روی توپ دادید یک نگه دارنده نت ...2 جولای 2016 ... شخصی خرج خود یک تنیس، را وسایلی کرد همه آنها دارند. گزارش باشگاه باشگاه جوان، اینجا غیر بازی با تنیس، استفاده را برای کار توپ یک یک و ...2 جولای 2016 ... به گزارش شریان نیوز ، در اینجا به غیر از بازی کردن با توپ تنیس، 5 استفاده دیگر را می بینید. برای این کار به توپ تنیس، یک ماژیک، یک چاقو و ...1 جولای 2016 ... شخصی با خرج خلاقیت خود روی یک توپ تنیس، آن را به وسایلی تبدیل کرد که همه به آنها نیاز دارند.7 جولای 2016 ... تبدیل توپ تنیس به ابزارهای کارآمد. شما چگونه نتهای خود را مرتب میکنید؟ اگر نظم خاصی برای نوشتههای خود ندارید میتوانید با برشی شبیه برشی ... تصاویر در کارآمد! باز ابزارهای کن به سیم تنیس نگه توپ دار تبدیل توپ تنیس خلاقیت باشگاه شبانه تبدیل توپ تنیس به ابزار کارآمد.توپ تنیس کاربردهای دیگری نیز دارد! عکس شخصی با خرج خلاقیت خود روی یک توپ تنیس، آن را به وسایلی تبدیل کرد که همه به آنها نیاز دارند. به گزارش به روز نیوز ...


کلماتی برای این موضوع

ورزش در افغانستان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادورزشدرافغانستاندر افغانستان ورزشهای ملی و بین‌المللی وجود داشته که بعضی از ورزشها پس از قرن ۱۸ توسط دانلود ویدئو آموزشی قدم به قدم همه فوت و فن های …دانلود رایگان وطن دانلود جستجو صفحه نخست دانلود ویژه آموزشلیست قیمت لپ تاپلیستقیمتلپتاپ~~آخرین قیمت ، خرید و فروش انواع لپ تاپ لنوو ایسوس اچ پی ایسر دل ام اس آی اپل سونی وایو معرفی همه ربات‌های فارسی تلگرام – شاهوار دات نتابزارهای اینترنتپانوشت در این مطلب فقط به معرفی ربات‌های فارسی پرداختیم و از معرفی ربات‌های



لینک منبع :تبدیل توپ تنیس به ابزارهای کارآمد

تبدیل توپ تنیس به ابزارهای کارآمد! +تصاویر - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../تبدیل-توپ-تنیس-به-ابزارهای-کارآمد-تصاویر‏ - ذخیره شده 1 جولای 2016 ... شخصی با خرج خلاقیت خود روی یک توپ تنیس، آن را به وسایلی تبدیل کرد که همه به آن‌ها نیاز دارند. تبدیل توپ تنیس به ابزارهای کارآمد - مجله بانوان ایران سنتر women.irancenter.com/.../تبدیل-توپ-تنیس-به-ابزارهای-کارآمد‏ - ذخیره شده 21 جولای 2016 ... تبدیل توپ تنیس به ابزارهای کارآمد +تصاویر در اینجا به غیر از بازی کردن با توپ تنیس، ۵ استفاده دیگر را می‌بینید. برای این کار به توپ ... تبدیل توپ تنیس به ابزار کارآمد | سایت خبری تفریحی به روز نیوز beroznews.com/tag/تبدیل-توپ-تنیس-به-ابزار-کارآمد/‏ توپ تنیس کاربردهای دیگری نیز دارد! + عکس شخصی با خرج خلاقیت خود روی یک توپ تنیس، آن را به وسایلی تبدیل کرد که همه به آن‌ها نیاز دارند. به گزارش به روز نیوز ... تبدیل توپ تنیس به ابزارهای کارآمد! +تصاویر | باشگاه خبرنگاران vista.ir/net/1094520‏ 1 جولای 2016 ... شخصی با خرج خلاقیت خود روی یک توپ تنیس، آن را به وسایلی تبدیل کرد که همه به آن‌ها نیاز دارند. تبدیل توپ تنیس به ابزارهای کارآمد! +تصاویر - تبریزمن | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/21215912‏ 2 جولای 2016 ... تبدیل توپ تنیس به ابزارهای کارآمد! +تصاویر. شخصی با خرج خلاقیت خود روی یک توپ تنیس، آن را به وسایلی تبدیل کرد که همه به آن ها نیاز دارند. تبدیل توپ تنیس به ابزارهای کارآمد! +تصاویر tnews.ir/news/565f65816638.html‏ 1 جولای 2016 ... به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان ، در اینجا به غیر از بازی کردن با توپ تنیس، 5 استفاده دیگر را می بینید. برای این کار ... هرلحظه، تبدیل توپ تنیس به ابزارهای کارآمد! - اخبار ایران harlahze.com/اخبار.../تبدیل-توپ-تنیس-به-ابزارهای-کارآمد‏ - ذخیره شده 2 جولای 2016 ... در اینجا به غیر از بازی کردن با توپ تنیس 5 استفاده دیگر را می بینید برای این کار به توپ تنیس یک ماژیک یک چاقو و نوار چسب نیاز دارید اولین ... تصاویر تبدیل توپ تنیس بِه ابزارهای کارآمد! - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/news/تبدیل-توپ-تنیس-ابزارهای-کارآمد.html‏ - ذخیره شده 1 جولای 2016 ... توپ تنیس، باشگاه شبانه، در باز کن، سیم نگه دار، تبدیل توپ تنیس به ابزار کارآمد، خلاقیت تصاویر وقتی توپ هایِ تنیس انگورمی شوندشخصی ... تبدیل توپ تنیس به ابزارهای کارآمد! +تصاویر - صفحه نخست https://faznaz.com/تبدیل-توپ-تنیس-به-ابزارهای-کارآمد-تصاو.html‏ دیدگاه‌ها برای تبدیل توپ تنیس به ابزارهای کارآمد! +تصاویر بسته هستند. شخصی با خرج خلاقیت خود روی یک توپ تنیس، آن را به وسایلی تبدیل کرد که همه به آن‌ها ... تبدیل توپ تنیس به ابزارهای کارآمد تصاویر www.rahekhob.ir/ch/تبدیل_توپ_تنیس_به_ابزارهای_کارآمد_تصاویر‏ تبدیل توپ تنیس به ابزارهای کارآمد تصاویر. دانلود یک توپ دارم قلقلیه سرخ و سفید ابیه · دانلود یه انیمه مثل شاهزاده تنیس(قهرمانان تنیس)قسمت اول Baby · دانلود انیمه ...