مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مورد عجیب مکزیکی؛ شربت «آگوا فرسکا دی پپینو»

[ad_1]

وب‌سایت دکتر کرمانی: آگوا فرسکا دی پپینو یک شربت مکزیکی اســت که برای روزهای گرم سال ساخته شده. مکزیکی ها معمولا این شربت را همراه با غذاهای تند می خورند. مسلما طعم این شربت با تجربه ای که تا به حال از نوشیدنی ها داشته اید متفاوت خواهد بود.


مواد لازم:
  • 3 فنجان خیار بدون هسته و پوست کنده ( تقریبا دو خیار بزرگ )
  • یک چهارم فنجان شکر
  • 3 قاشق غذا خوری آب لیمو تازه
  • یک چهارم فلفل سرانو ( یا فلفل سبز تند ) بدون هسته
  • 3 فنجان آب
  • یخ
  • برش های لیمو ( اختیاری )
  • برش های خیار ( اختیاری )

 

 شربت آگوا فرسکا دی پپینو

روش آماده سازی:

1. چهار مورد اول در لیست مواد لازم را در مخلوط کن با هم ترکیب کنید.

 

2. سه فنجان آب اضافه کنید، میکس را داخل یک ظرف در بسته بریزید و یک شب در یخچال نگهداری کنید.

3. ترکیب خیار را از روی یک صافی به خوبی رد کنید. مواد جامدی که بالا مانده را دور بریزید. شربت بدست آمده را همراه با یخ و برش های خیار و لیمو سرو کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


11 سپتامبر 2016 ... آگوا فرسکا دی پپینو یک شربت مکزیکی است که برای روزهای گرم سال ساخته شده. مکزیکی ها معمولا این شربت را همراه با غذاهای تند می خورند.آگوا فرسکا دی پپینو یک شربت مکزیکی است که برای روزهای گرم سال ساخته شده. مکزیکی ها معمولا این شربت را همراه با غذاهای تند می خورند. مسلما طعم این شربت با ...12 سپتامبر 2016 ... آگوا فرسکا دی پپینو یک شربت مکزیکی است که برای روزهای گرم سال ساخته شده. مکزیکی ها معمولا این شربت را همراه با غذاهای تند می خورند.11 سپتامبر 2016 ... دکتر آگوا دی یک مکزیکی که روزهای سال شده. ها این را با تند خورند. طعم شربت تجربه که به از ها اید خواهد لازم: فنجان بدون و کنده تقریبا خیار )یک ...11 سپتامبر 2016 ... آگوا فرسکا دی پپینو یک شربت مکزیکی است که برای روزهای گرم سال ساخته شده. مکزیکی ها معمولا این شربت را همراه با غذاهای تند می خورند.12 سپتامبر 2016 ... آکاایران: آگوا فرسکا دی پپینو یک شربت مکزیکی است که برای روزهای گرم سال ساخته شده. مکزیکی ها معمولا...13 سپتامبر 2016 ... آگوا فرسکا دی پپینو یک شربت مکزیکی است که برای روزهای گرم سال ساخته شده. مکزیکی ها معمولا این شربت را همراه با غذاهای تند می خورند.11 سپتامبر 2016 ... آکاایران: آگوا فرسکا دی پپینو یک شربت مکزیکی است که برای روزهای گرم سال ساخته شده. مکزیکی ها معمولا این شربت را همراه با غذاهای تند می خورند ...11 سپتامبر 2016 ... n 1395/06/21n n n آموزش آشپزی ، سایت آشپزیانواع شربت و نوشیدنیn آکاایران: آگوا فرسکا دی پپینو یک شربت مکزیکی است که برای روزهای ...آگوا فرسکا دی پپینو یک شربت مکزیکی است که برای روزهای گرم سال ساخته شده. تبلیغات چطور در اینترنت برند سازی کنیم برنده تور رايگان ارمنستان شويد.


کلماتی برای این موضوع

انواع شربت و نوشیدنی، آموزش درست کردن نوشیدنی، …در این بخش شما با انواع درست کردن دسر،انواع نوشیدنی،انواع دسر،آشپزی،انواع نوشیدنی روش تهیه موهیتو، نوشیدنی مکزیکی آکاطرز تهیه موهیتوطرز تهیه موهیتو نعناعطرز تهیه موهیتو با الکلطرز تهیه موهیتو با عرق منوی غذا رستوران گیلانه رستوران های تهرانتمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می رستوران صوفی رستوران های شیرازبیشترین بازدید رستوران صوفی تعداد دفعات بازدید رستوران طوبی تعداد دفعات بازدید



لینک منبع :مورد عجیب مکزیکی؛ شربت «آگوا فرسکا دی پپینو»

مورد عجیب مکزیکی؛ شربت «آگوا فرسکا دی پپینو» - برترین ها www.bartarinha.ir/.../مورد-عجیب-مکزیکی-شربت-آگوا-فرسکا-دی-پپینو‏ - ذخیره شده 11 سپتامبر 2016 ... آگوا فرسکا دی پپینو یک شربت مکزیکی است که برای روزهای گرم سال ساخته شده. مکزیکی ها معمولا این شربت را همراه با غذاهای تند می خورند. مورد عجیب مکزیکی؛ شربت «آگوا فرسکا دی پپینو» www.hamgorooh.com/مورد-عجیب-مکزیکی؛-شربت-«آگوا-فرسکا-دی-پپینو»/‏ - ذخیره شده 5 آوریل 2017 ... مورد عجیب مکزیکی؛ شربت «آگوا فرسکا دی پپینو». آگوا فرسکا دی پپینو یک شربت مکزیکی است که برای روزهای گرم سال ساخته شده. مکزیکی ها ... مورد عجیب مکزیکی؛ شربت «آگوا فرسکا دی پپینو» | مجله اینترنتی ... berouztarin.ir/.../مورد-عجیب-مکزیکی؛-شربت-آگوا-فرسکا-دی-پ/‏ - ذخیره شده 7 فوریه 2017 ... وب‌سایت دکتر کرمانی: آگوا فرسکا دی پپینو یک شربت مکزیکی است که برای روزهای گرم سال ساخته شده. مکزیکی ها معمولا این شربت را همراه با ... مورد عجیب مکزیکی؛ شربت «آگوا فرسکا دی پپینو» | مجله اینترنتی ... skymags.ir/1395/.../مورد-عجیب-مکزیکی؛-شربت-آگوا-فرسکا-دی-پ/‏ - ذخیره شده وب‌سایت دکتر کرمانی: آگوا فرسکا دی پپینو یک شربت مکزیکی است که برای روزهای گرم سال ساخته شده. مکزیکی ها معمولا این شربت را همراه با غذاهای تند می خورند. مورد عجیب مکزیکی؛ شربت «آگوا فرسکا دی پپینو» - پسند psand.ir/مورد-عجیب-مکزیکی؛-شربت-آگوا-فرسکا-دی-پ/‏ - ذخیره شده 13 فوریه 2017 ... وب‌سایت دکتر کرمانی: آگوا فرسکا دی پپینو یک شربت مکزیکی است که برای روزهای گرم سال ساخته شده. مکزیکی ها معمولا این شربت را همراه با ... مورد عجیب مکزیکی؛ شربت «آگوا فرسکا دی پپینو» - مفیدستان mofidestan.ir/مورد-عجیب-مکزیکی؛-شربت-آگوا-فرسکا-دی-پ/‏ وب‌سایت دکتر کرمانی: آگوا فرسکا دی پپینو یک شربت مکزیکی اســت که برای روزهای گرم سال ... ۱٫ چهار مورد اول در لیست مواد لازم را در مخلوط کن با هم ترکیب کنید. مورد عجیب مکزیکی؛ شربت «آگوا فرسکا دی پپینو - مجله اینترنتی ... keshavarzejavan.ir/blog/.../مورد-عجیب-مکزیکی؛-شربت-آگوا-فرسکا-دی-پ/‏ 11 سپتامبر 2016 ... کشاورزنیوز (اخبارکشاورزی ایران) : وب‌سایت دکتر کرمانی: آگوا فرسکا دی پپینو یک شربت مکزیکی است که برای روزهای گرم سال ساخته شده. مورد عجیب مکزیکی؛ شربت «آگوا فرسکا دی پپینو» - پورتال سیحو seiho.ir/news/242159‏ - ذخیره شده 11 سپتامبر 2016 ... وب‌سایت دکتر کرمانی: آگوا فرسکا دی پپینو یک شربت مکزیکی است که برای روزهای گرم سال ساخته شده. مک. مورد عجیب مکزیکی؛ شربت «آگوا فرسکا دی پپینو - مجله راگا - راگانیوز magazine.raganews.ir/245707/‏ 11 سپتامبر 2016 ... وب‌سایت دکتر کرمانی: آگوا فرسکا دی پپینو یک شربت مکزیکی است که برای روزهای گرم سال ساخته شده. مکزیکی ها معمولا این شربت را همراه با ... مورد عجیب مکزیکی؛ شربت «آگوا فرسکا دی پپینو» - مجله اینترنتی ... talashenab.ir/مورد-عجیب-مکزیکی؛-شربت-آگوا-فرسکا-دی-پ/‏ وب‌وب سایت دکتر کرمانی: آگوا فرسکا دی پپینو یک شربت مکزیکی است که برای روزهای گرم سال ساخته شده. مکزیکی ها معمولا این شربت را همراه با غذاهای تند می خورند.