مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کلیدهای میانبر جیمیل که دانستن آن ضروری اسـت

[ad_1]

 

کد مطلب: 390765

کلیدهای میانبر جیمیل که دانستن آن ضروری اسـت

بخش دانش و فناوری الف،21 شهریور95

جیمیل دارای کلید‌های میانبر کاربردی اسـت که موجب افزایش سرعت و همچنین آسودگی کار شما با برنامه‌ها خواهند شد.

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۶

 باشگاه خبرنگاران جوان؛کلید‌های میانبر (Shortcuts) ماهیتی کمک کننده دارند که به سرعت استفاده شما از اپلیکیشن‌ها و محیط‌های کاری مختلف کمک خواهند کرد.

جیمیل نیز از این قضیه مستثنا نبوده و دارای کلید‌های میانبر کاربردی اسـت که موجب افزایش سرعت و همچنین آسودگی کار شما با برنامه‌ها خواهند شد.
کلیدهای میانبر جیمیل که شاید مهم باشد عبارت اسـت از:
۱ – Shift + Click: با نگاه داشتن کلید شیفت قادر خواهید بود همان گونه که در محیط ویندوز خود چندین فایل را باهم انتخاب می‌کنید، چند ایمیل را به حالت انتخاب درآورید.
۲ –   #+Shift : پاک کردن اینباکس شما به وسیله این کلید میانبر، به مراتب آسان تر از انجام این کار با کلیک بر روی گزینه‌های مدنظر می‌باشد. تنها کافیست تا هر چند ایمیلی که خواستید را با استفاده از کدمیانبر بالایی انتخاب کرده سپس با فشردن کلیدترکیبی Shift + # آنها را به یکباره پاک کنید.
۳ – Shift + i: با این کلید میانبر قادر خواهید بود تا ایمیل‌های انتخابی خودتان را با سرعت بیشتری به حالت "Mark as read" درآورید.
۴ – Shift + U: قصد دارید تا یک ایمیل را به حالت "Mark as Unread" در آورید؟ تنها کافیست تا از این کلید میانبر استفاده کنید.
۵ – Shift + T: این کلید میانبر نیز ایمیل‌های آماده شما را به گوگل تسک ارسال خواهند کرد.

نکته: اگر هیچ از کلید‌های میانبر برای شما عمل نمی‌کنند، به مسیر Settings > General > Keyboard shortcuts رفته و مطمئن شوید که تیک "Keyboard shortcuts on" زده شده باشد.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری-جیمیل

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


10 سپتامبر 2016 ... جیمیل دارای کلیدهای میانبر کاربردی است که موجب افزایش سرعت و همچنین آسودگی کار شما با برنامهها خواهند شد.11 سپتامبر 2016 ... جیمیل دارای کلیدهای میانبر کاربردی است که موجب افزایش سرعت و همچنین آسودگی کار شما با برنامهها خواهند شد.11 سپتامبر 2016 ... جیمیل دارای کلید های میانبر کاربردی است که موجب افزایش سرعت و همچنین آسودگی کار شما با برنامه ها خواهند شد. - تا.24 سپتامبر 2016 ... جیمیل کلید های میانبر جیمیل ساختن جیمیل , آموزش ساخت جیمیل,طرز ساختن جیمیل,ورود جیمیل , لیست کلیدهای میانبر جیمیل , کلیدهای میانبر ...عبارت ' کلیدهای میانبر جیمیل که دانستن آن ضروری است ' در بین وبلاگهای وب سایت بلاگفا جستجو شده و نتایج با ذکر منبع به صورت خودکار بازنشر شده و در این ...کلیدهای میانبر جیمیل که دانستن آن ضروری است به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛کلیدهای میانبر (Shortcuts) ماهیتی کمک ...لیست کلیدهای میانبر جیمیل, کلیدهای میانبر جیمیل, ترفندهای اینترنتی, جیمیل, کلید های میانبر, جیمیل, ساختن جیمیل, آموزش ساخت جیمیل, طرز ساختن جیمیل, ورود ...10 سپتامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛کلید های میانبر (Shortcuts) ماهیتی کمک کننده دارند که به سرعت استفاده ...جیمیل دارای کلیدهای میانبر کاربردی است که موجب افزایش سرعت و همچنین آسودگی کار شما با برنامهها خواهند شد.جیمیل نیز از این قضیه مستثنا نبوده و دارای کلیدهای میانبر کاربردی است که موجب افزایش سرعت و همچنین آسودگی کار شما با برنامهها خواهند شد. کلیدهای میانبر جیمیل ...


کلماتی برای این موضوع

۴۰ میانبر صفحه کلید ویندوز که باید بدانید۴۰ میانبر صفحه کلید ویندوز که باید بدانید هنگامی که پای کامپیوتر به میان می آید هر آموزش اینترنتترفتدهای اینترنتهرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت یک راه مشاهده لیست کلیه نرم‏افزارهای نصب شدهتاکنون شده است که بخواهید جهت اطلاع خودتان یا در اختیار قرار دادن دیگران، لیستی از فناوری اطلاعات و ارتباطات به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام دانلود ویدئو آموزشی قدم به قدم همه فوت و فن های …دانلود رایگان وطن دانلود جستجو صفحه نخست دانلود ویژه آموزش



لینک منبع :کلیدهای میانبر جیمیل که دانستن آن ضروری اسـت

کلیدهای میانبر جیمیل که دانستن آن ضروری است - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../کلیدهای-میانبر-جیمیل-که-دانستن-آن-ضروری-است‏ - ذخیره شده 10 سپتامبر 2016 ... کلیدهای میانبر جیمیل که دانستن آن ضروری است به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛کلید‌های میانبر ... کلیدهای میانبر جیمیل که دانستن آن ضروری است - بیتوته www.beytoote.com/computer/.../gmail-quick2-essential.html‏ - ذخیره شده جیمیل کلید‌های میانبر جیمیل ساختن جیمیل , آموزش ساخت جیمیل,طرز ساختن جیمیل, ورود جیمیل , لیست کلیدهای میانبر جیمیل , کلیدهای میانبر جیمیل , ترفندهای ... کلیدهای میانبر جیمیل که دانستن آن ضروری است 50o50.ir/.../3750-کلیدهای-میانبر-جیمیل-که-دانستن-آن-ضروری-است.html‏ - ذخیره شده کلیدهای میانبر جیمیل که دانستن آن ضروری است. جیمیل دارای کلید‌های میانبر کاربردی است که موجب افزایش سرعت و همچنین آسودگی کار شما با برنامه‌ها خواهند شد. کلیدهای میانبر جیمیل که دانستن آن ضروری است www.shabakekhabari.ir/کلیدهای-میانبر-جیمیل-که-دانستن-آن-ضرور/‏ کلیدهای میانبر جیمیل که دانستن آن ضروری است. ... news watch · همراه اول · صفحه اصلی · عضویت در خبرنامه · کلیدهای میانبر جیمیل که دانستن آن ضروری است ... کلیدهای میانبر جیمیل که دانستن آن ضروری است - مجله مدروز fashion1.ir/کلیدهای-میانبر-جیمیل-که-دانستن-آن-ضرور/‏ کلیدهای میانبر جیمیل که دانستن آن ضروری است مجله مدروز تقدیم میکند:در این قسمت در خبر درهم جنجالی ترین و داغ ترین اخبار شبکه های مجازی مثل اینستاگرام و ... کلیدهای میانبر جیمیل که دانستن آن ضروری است | خبروان khabarone.ir/news/3671078‏ 10 سپتامبر 2016 ... جیمیل دارای کلیدهای میانبر کاربردی است که موجب افزایش سرعت و همچنین آسودگی کار شما با برنامه‌ها خواهند شد. کلیدهای میانبر جیمیل که دانستن آن ضروری است - وب نگین | دمادم https://damadam.ir/.../کلیدهای-میانبر-جیمیل-که-دانستن-آن-ضروری-است/3622408‏ - ذخیره شده آشنایی با چند کلید میانبر جیمیل جیمیل دارای کلید‌های میانبر کاربردی است که موجب افزایش سرعت و همچنین آسودگی کار شما با برنامه‌ها خواهند ... کلیدهای میانبر جیمیل که دانستن آن ضروری است www.espeli.ir/.../کلیدهای+میانبر+جیمیل+که+دانستن+آن+ضروری+است‏ - ذخیره شده کلیدهای میانبر جیمیل که دانستن آن ضروری است. ... جیمیل دارای کلید‌های میانبر کاربردی است که موجب افزایش سرعت و همچنین آسودگی کار شما با برنامه‌ها خواهند شد. < ... کلیدهای میانبر جیمیل که دانستن آن لازم است - سرزه www.serze.com/کلیدهای-میانبر-جیمیل-دانستن-لازم-1798900/‏ 14 سپتامبر 2016 ... کلیدهای میانبر جیمیل که دانستن آن ضروری است. . عکس و تصویر کلیدهای میانبر جیمیل که دانستن آن لازم است. شناخت چند کلید میانبر جیمیل. کلیدهای میانبر جیمیل که دانستن آن ضروری است - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/news/کلیدهای-میانبر-جیمیل-دانستن-ضروری.html‏ 10 سپتامبر 2016 ... ساخت جی میل, کلیدهای میانبر جیمیل, ترفند جی میل معرفی کاربردی ترین کلیدهای میانبر برای ویندوزجیمیل دارای کلید های میانبر کاربردی است که ...