مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کامیون های خودران ولوو به زیر زمین می روند

[ad_1]

وب سایت کلیک: تاکنون شرکت‌های خودروسازی، ماشین‌های خودران را در جاده‌ها آزمایش کرده‌اند. اکنون ببینید شرکت ولوو قصد انجام چه‌کاری را دارد. کامیون‌های ولوو اعلام کرده اســت که این پاییز و طی یک سال و نیم آینده کامیون‌های خودران از سری کامیون‌های FMX خود را در معادن زیرزمینی Boliden واقع در سوئد آزمایش کند.

 

 کامیون های خودران ولوو به زیر زمین می روند

ولوو برای سرگرمی به زیرزمین نمی‌رود. بلکه به دنبال این اســت که بفهمد فناوری خودران را می‌توان در مناطق محدود جغرافیایی استفاده کرد یا خیر. و جایی محدودتر و خشن‌تر از معادن زیرزمین یافت نمی‌شود.

این معدن تا چه حد محدود اســت؟ این معدن ۱۳۲۰ متر زیرزمین اســت. به نظر می‌رسد FXM ها تحت چالش قرار گیرند. آن‌ها مجهز به سنسورهای مبتنی بر رادار و لیزر هستند که از معدن نقشه تهیه کند.

 

 کامیون های خودران ولوو به زیر زمین می روند

زمانی که نقشه تهیه شود، کامیون به اسکن ادامه داده و هر مسیر متوالی را کنترل می‌کند که درک خود را از مسیرها افزایش دهد. اگر یکی از کامیون‌ها با یکی از شش سنسور امنیتی خود به مشکل بربخورد و دیگر نتواند حرکت کند، بیش از هشت‌دهم مایل در زیرزمین باقی نمی‌ماند. پس‌ازاینکه یک اعلان هشدار ارسال می‌کند، از راه دور توسط یک اپراتور انسان در مرکز مدیریت حمل‌ونقل معدن جابجا می‌شود.

البته اطلاعاتی که ولوو جمع‌آوری می‌کند، تنها برای ماشین آلان معدن استفاده نمی‌شود. داده‌های کامیون‌های خودران برای بهبود  ماشین‌های جاده‌ای نیز استفاده خواهد شد. پس‌ازاین ولو در نظر دارد تا سال ۲۰۲۰ به ماشین‌های تمام خودران سطح ۴ برسد.ظاهرا مطالبی که در زیرزمین می‌آموزد به افزایش امنیت درروی زمین کمک خواهد کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


11 سپتامبر 2016 ... کامیون های خودران ولوو به زیر زمین می روند. تاکنون شرکتهای خودروسازی، ماشینهای خودران را در جادهها آزمایش کردهاند. اکنون ببینید شرکت ولوو قصد ...11 سپتامبر 2016 ... خودران, کامیون, ولوو تصویر رونمایی اَز کامیون کم مصرف ولووتاکنون کمپانی های خودروسازی، ماشین های خودران را در جاده ها آزمایش کرده اند. اکنون ببینید ...11 سپتامبر 2016 ... به گزارش کلیک، کامیونهای ولوو اعلام کرده است که این پاییز و طی یک سال و نیم آینده کامیونهای خودران از سری کامیونهای FMX خود را در معادن ...11 سپتامبر 2016 ... کامیون های خودران ولوو به زیر زمین می روند ولوو برای سرگرمی به زیرزمین نمیرود. بلکه به دنبال این است که بفهمد فناوری خودران را میتوان در مناطق ...15 سپتامبر 2016 ... کامیون های خودران ولوو به زیر زمین می روند عکس و تصویر شماره 1 ⇩ تا به حال شرکتهای خودروسازی، ماشینهای خودران را در جادهها آزمایش کردهاند.وب سایت کلیک: تاکنون شرکتهای خودروسازی، ماشینهای خودران را در جادهها آزمایش کردهاند. اکنون ببینید شرکت ولوو قصد انجام چهکاری را دارد. کامیونهای ولوو اعلام کرده ...24 سپتامبر 2016 ... وب سایت کلیک: تاکنون شرکتهای خودروسازی، ماشینهای خودران را در جادهها آزمایش کردهاند. اکنون ببینید شرکت ولوو قصد انجام چهکاری را دارد.ند.به گزارش مهر، پیش از ظهر یکشنبه ساعت 10:20، زمین لرزه ای به بز.وب سایت کلیک: تاکنون شرکت های خودروسازی، ماشین های خودران را در جاده ها آزمایش کرده اند. اکنون ببینید شرکت ولوو قصد انجام چه کاری را دارد. کامیون های ولوو اعلام ...


کلماتی برای این موضوع

عصر ایران تردیدها به ماخیانت می کنند تا به آنچه لیاقتش را داریم نرسیم شکسپیرعصر خودرو ۲۴ درصد قیمت خودرو به دولت می‌رسدبرای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام پول نیوز شاید تا همین چند سال پیش، حتی فکر کردن به تکنولوژی های مدرنی که به طور روزمره در حال عصر خودرو بنز برای بستن قرارداد خودرویی با شرکت های رئیس کمیته تحقیق از صنعت خودرو در مجلس نهم بنز برای بستن قرارداد خودرویی با شرکت های بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …با تکمیل این فرم آخر اخبار و اطلاعیه های مهم صنعت خودرو برای شما به صورت رایگان و عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، تصویر ماشین های کدام را می پسندید؟ ولوو ، آئودی یا ب ام و ؟ پژو پارس یا سورن ؟ آموزش گرم مشخصات کلی رنو فلوئنس اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار تست و بررسی پرونده‌ای برای پژو بیش از سال اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان موفق به توسعه یک سیستم کنترل از راه دور صوتی برای دوربین‌های …



لینک منبع :کامیون های خودران ولوو به زیر زمین می روند

کامیون های خودران ولوو به زیر زمین می روند - برترین ها www.bartarinha.ir/.../کامیون-های-خودران-ولوو-به-زیر-زمین-می-روند‏ - ذخیره شده 11 سپتامبر 2016 ... کامیون های خودران ولوو به زیر زمین می روند. تاکنون شرکت‌های خودروسازی، ماشین‌های خودران را در جاده‌ها آزمایش کرده‌اند. اکنون ببینید شرکت ولوو قصد ... تصاویر برای کامیون های خودران ولوو به زیر زمین می روند کامیون های خودران ولوو به زیر زمین می روند - کلیک - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/147357474035643‏ - ذخیره شده 11 سپتامبر 2016 ... تاکنون شرکت‌های خودروسازی، ماشین‌های خودران را در جاده‌ها آزمایش کرده‌اند. اکنون ببینید شرکت ولوو قصد انجام چه‌کاری را دارد. به گزارش کلیک، ... کامیون های خودران ولوو به زیر زمین می روند - سودا 3vda.ir/news/104326‏ وب سایت کلیک: تاکنون شرکت‌های خودروسازی، ماشین‌های خودران را در جاده‌ها آزمایش کرده‌اند. اکنون ببینید شرکت ولوو قصد انجام چه‌کاری را دارد. کامیون‌های ولوو اعلام کرده ... کامیون های خودران ولوو به زیر زمین می روند | سرویس خبری servicekhabari.com/128927‏ - ذخیره شده تاکنون شرکت‌های خودروسازی، ماشین‌های خودران را در جاده‌ها آزمایش کرده‌اند. اکنون ببینید شرکت ولوو قصد انجام چه‌کاری را دارد. اجتماعی » کامیون های خودران ولوو به زیر زمین می روند - اخبار - پیچک www.khabar.pichak.net/.../کامیون_های_خودران_ولوو_به_زیر_زمین_می_روند‏ ند.به گزارش مهر، پیش از ظهر یکشنبه ساعت 10:20، زمین لرزه ای به بز. تریلی های خودران ولوو به زیر زمین می روند (2 عکس) - سرزه www.serze.com/تریلی-خودران-ولوو-زمین-روند-عکس-1807285/‏ - ذخیره شده 15 سپتامبر 2016 ... کامیون های خودران ولوو به زیر زمین می روند عکس و تصویر شماره 1 ⇩ تا به حال شرکت‌های خودروسازی، ماشین‌های خودران را در جاده‌ها آزمایش کرده‌اند. کامیون های خودران ولوو به زیر زمین می روند - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/scientific/کامیون-خودران-ولوو-زمین-روند.html‏ - ذخیره شده 11 سپتامبر 2016 ... ولوو، کامیون، خودران تصویر رونمایی اَز کامیون کم مصرف ولووتاکنون کمپانی های خودروسازی، ماشین های خودران را در جاده ها آزمایش کرده اند. کامیون های خودران ولوو به زیر زمین می روند rozane.avablog.ir/post/.../کامیون+های+خودران+ولوو+به+زیر+زمین+می+روند‏ 8 دسامبر 2016 ... وب سایت کلیک: تاکنون شرکت‌های خودروسازی، ماشین‌های خودران را در جاده‌ها آزمایش کرده‌اند. اکنون ببینید شرکت ولوو قصد انجام چه‌کاری را دارد. کامیون های خودران ولوو به زیر زمین می روند - تماشای انلاین و دانلود فیلم ... www.rahekhob.ir/.../کامیون_های_خودران_ولوو_به_زیر_زمین_می_روند‏ - ذخیره شده کامیون های خودران ولوو به زیر زمین می روند. دانلود نبرد «ولوو S60 پولستار» با کامیون شوالیهٔ آهنین · دانلود فیلم مونتاژ ولوو FH16 750 4x2 در کمپانی ولوو.