مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تکلیف گارانتی آیفون های فروشگاه های پلمپ شده چیست؟

[ad_1]

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی گفت: تکلیف آیفون‌هایی که با قیمت گران‌تر و با گارانتی دو شرکت پلمب شده فروخته شده‌اند به زودی روشن خواهد شد تا حقوق خریداران تضییع نشود.

به گزارش مشرق، غلامحسین کریمی در پاسخ به این سؤال که پس از پلمب فروشگاه‌های دو شرکت مدعی نمایندگی اپل که اقدام به فروش محصولات اپل با گارانتی می‌کردند تکلیف خریدارانی که محصولات گران‌تر این دو شرکت را در ازای گارانتی خریداری کردند چه می‌شود ، گفت: اگرچه سرانجام گارانتی محصولات فروخته شده این دو شرکت اکنون در بلاتکلیفی است اما ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان قطعا به زودی تصمیمی در این باره اتخاذ خواهد کرد تا حقوق این افراد تضییع نشود.
 
رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی گفت: ارائه خدمات پس از فروش جزو تعهدات این دو شرکت بوده و با بسته شدن این شرکت‌ها گارانتی ها از اعتبار ساقط نمی شود و باید تا ‌آخرین برگ گارانتی خدمات را ارائه کنند.
 
وی گفت: اگر چه هنوز تصمیم قاطعی در این باره اتخاذ نشده اما به احتمال زیاد این دو شرکت موظف خواهند شد با بازگشایی مجدد محلی، خدمات پس از فروش تعهد شده خود را کماکان ارائه دهند.
 
کریمی تصریح کرد: علاوه بر این هر شرکتی که برای محصولات وارداتی خود برگ سبز داشته باشد و محصولات خود را از مجاری قانونی وارد کند، IMEI گوشی‌هایشان ثبت می‌شود و وارداتشان بلااشکال است که فعالیت همه شرکت‌ها با لحاظ کردن با این شرایط بلامانع است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 آگوست 2016 ... رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی گفت: تکلیف آیفونهایی که با قیمت گرانتر و با گارانتی دو شرکت پلمب شده فروخته شدهاند به زودی روشن خواهد ...3 آگوست 2016 ... پس از پلمپ دو فروشگاه بزرگ اپل، این سوال مطرح می شود که تکلیف گارانتی های ارائه شده از سوی این فروشگاه چیست؟ - کلیک.3 آگوست 2016 ... رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی گفت: تکلیف آیفون هایی که با قیمت گران تر و با گارانتی دو شرکت پلمب شده فروخته شده اند به زودی روشن خواهد ...4 آگوست 2016 ... گجتهای همراه:تکلیف گارانتی آیفون های فروشگاه های پلمپ شده چیست؟ ... در به سؤال پس پلمب دو مدعی اپل اقدام فروش اپل گارانتی تکلیف که گرانتر ...3 آگوست 2016 ... تصویر تکلیف گارانتی آیفون های فروشگاه های پلمپ شده چیست؟ به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، غلامحسین کریمی در پاسخ به این سؤال که ...رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی گفت: تکلیف آیفونهایی که با قیمت گرانتر و با گارانتی دو شرکت پلمب شده فروخته شدهاند به زودی روشن خواهد شد تا حقوق ...3 آگوست 2016 ... به گزارش مشرق، غلامحسین کریمی در پاسخ به این سؤال که پس از پلمب فروشگاه های دو شرکت مدعی نمایندگی اپل که اقدام به فروش محصولات اپل با ...3 آگوست 2016 ... رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی گفت: تکلیف آیفونهایی که با قیمت گرانتر و با گارانتی دو شرکت پلمب شده فروخته شدهاند به زودی روشن خواهد ...3 آگوست 2016 ... اتحادیه قیمت ظهر چهارشنبه سیزدهم مرداد ماه 1395 خبر تکلیف گارانتی آیفون های فروشگاه های پلمپ شده چیست؟3 آگوست 2016 ... برچسب: تکلیف گارانتی آیفون های فروشگاه های پلمپ شده چیست؟ تماشا کنید؛ مقایسه فوق العاده هیوندای توسان و نیسان قشقایی و کیا اسپورتیج.


کلماتی برای این موضوع

الف تکلیف گارانتی آیفون های فروشگاه های پلمپ شده چیست؟غلامحسین کریمی در پاسخ به این سؤال که پس از پلمب فروشگاه‌های دو شرکت مدعی نمایندگی تکلیف گارانتی آیفون های فروشگاه های پلمپ شده چیست؟تکلیفرئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی گفت تکلیف آیفون‌هایی که با قیمت گران‌تر و با تکلیف گارانتی آیفون های فروشگاه های پلمپ شده چیست؟پس از پلمپ دو فروشگاه بزرگ اپل، این سوال مطرح می شود که تکلیف گارانتی های ارائه شده از تکلیف گارانتی آیفون های فروشگاه های پلمپ شده چیست…تکلیف گارانتی آیفون های فروشگاه های پلمپ شده چیست؟ رییس اتحادیه دستگاه های مخابراتی هشدار به خریداران آیفون ۷ هشداربهخریدارانآیفونتکلیف گارانتی آیفون های فروشگاه های پلمپ شده چیست های فروشگاه های پلمپ شده الف آیفون در ایران نمایندگی نمی زند سندتکلیف گارانتی آیفون های فروشگاه های پلمپ شده چیست که ظاهرا با گوگل ترجمه شده منظور اوضاع نمایندگی‌های موبایل در ایران سند… آوری گوشی‌های آیفون از تکلیف گارانتی آیفون های فروشگاه های پلمپ شده چیست مجوز شرکت برای گارانتی و واردات آیفون صادر شدمجوزشرکتبرای های مخابراتی معرفی شده تکلیف گارانتی آیفون های فروشگاه های پلمپ شده چیست تعیین تکلیف تعیینتکلیفتکلیف گارانتی آیفون های فروشگاه های پلمپ شده چیست های فروشگاه های پلمپ شده توزیع سهام عدالت تعیین تکلیف شد سهامعدالتتعیینتکلیفشدتوزیع سهام عدالت تعیین تکلیف شد



لینک منبع :تکلیف گارانتی آیفون های فروشگاه های پلمپ شده چیست؟

تکلیف گارانتی آیفون های فروشگاه های پلمپ شده چیست؟ - جام جم jamejamonline.ir/.../تکلیف-گارانتی-آیفون-های-فروشگاه-های-پلمپ-شده-چیست؟‏ - ذخیره شده 3 آگوست 2016 ... رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی گفت: تکلیف آیفون‌هایی که با قیمت گران‌تر و با گارانتی دو شرکت پلمب شده فروخته شده‌اند به زودی روشن خواهد ... تکلیف گارانتی آیفون های فروشگاه های پلمپ شده چیست؟ - کلیک click.ir/.../what-happen-to-sold-iphones-in-plumped-apple-stores-in-iran/‏ - ذخیره شده 3 آگوست 2016 ... پس از پلمپ دو فروشگاه بزرگ اپل، این سوال مطرح می شود که تکلیف گارانتی های ارائه شده از سوی این فروشگاه چیست؟ به گزارش کلیک، غلامحسین ... تکلیف گارانتی آیفون های فروشگاه های پلمپ شده چیست؟ - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../تکلیف-گارانتی-آیفون-های-فروشگاه-های-پلمپ-شده-چیست‏ - ذخیره شده 3 آگوست 2016 ... رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی گفت: تکلیف آیفون‌هایی که با قیمت گران‌تر و با گارانتی دو شرکت پلمب شده فروخته شده‌اند به زودی روشن خواهد ... تکلیف گارانتی آیفون های فروشگاه های پلمپ شده چیست؟ - Meliyat.com meliyat.com/fa/.../تکلیف-گارانتی-آیفون-های-فروشگاه-های-پلمپ-شده-چیست‏ 3 آگوست 2016 ... رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی گفت: تکلیف آیفون‌هایی که با قیمت گران‌تر و با گارانتی دو شرکت پلمب شده فروخته شده‌اند به زودی روشن خواهد ... تکلیف گارانتی آیفون های فروشگاه های پلمپ شده چیست؟ - الف | خبر ... khabarfarsi.com/u/22974512‏ 3 آگوست 2016 ... تکلیف گارانتی آیفون های فروشگاه های پلمپ شده چیست؟ رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی گفت: تکلیف آیفون هایی که با قیمت گران تر و با ... تکلیف گارانتی آیفون های فروشگاه های پلمپ شده چیست؟ | رییس - قطره www.ghatreh.com/.../تکلیف-گارانتی-آیفون-های-فروشگاه-های-پلمپ-شده-چیست‏ 3 آگوست 2016 ... رییس اتحادیه دستگاه های مخابراتی گفت: تکلیف آیفون هایی که با قیمت گران تر و با گارانتی دو شرکت پلمب شده فروخته Ø. تکلیف گارانتی های آیفون های فروشگاه های پلمپ شده چیست؟ | - قطره www.ghatreh.com/.../تکلیف-گارانتی-های-آیفون-های-فروشگاه-های-پلمپ-شده-چیست‏ 3 آگوست 2016 ... پس از پلمپ دو فروشگاه بزرگ اپل، این سوال مطرح می شود که تکلیف گارانتی های ارائه شده از سوی این فروشگاه چیست؟ به. تکلیف گارانتی آیفون های فروشگاه های پلمپ شده چیست؟ - پایگاه ... tnews.ir/news/b15d67837889.html‏ 3 آگوست 2016 ... رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی گفت: تکلیف آیفون هایی که با قیمت گران تر و با گارانتی دو شرکت پلمب شده فروخته شده اند به زودی روشن خواهد ... تکلیف گارانتی آیفون های فروشگاه های پلمپ شده چیست؟ - آکاایران www.akairan.com/havades.../news20168312394588946.html‏ - ذخیره شده 3 آگوست 2016 ... رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی گفت: تکلیف آیفون هایی که با قیمت گران تر و با گارانتی دو شرکت پلمب شده فروخته شده اند به زودی روشن خواهد ... تکلیف گارانتی آیفون های فروشگاه های پلمپ شده چیست ... jamejamonline.ir.commentanypage.co/.../تکلیف-گارانتی-آیفون-های-فروشگاه-های-پلمپ-شده-چیست؟.html‏ - ذخیره شده 3 آگوست 2016 ... جام جم آنلاین (jamejamCPI). 2016-08-03 07:00:03. 3. تکلیف گارانتی #آیفون های فروشگاه های #پلمپ شده چیست؟ https://t.co/PQVXs9t7Jm. 0. img ...