مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مهم‌ترین منبع تأمین‌کننده ویتامین D

[ad_1]

پوست گوسفند Saay به علت نوع بافت آن ویتامین D زیادی را از اشعه خورشید چذب پوست خود می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ویتامین D سبب استعلام و سلامت استخوان‌های بدن و دندان افراد می‌شود و این نوع ویتامین علاوه در آفتاب در گوسفندان و حتی Saay موجود است.

ریچارد ملانبری از دانشگاه ادینبورگ می‌گوید ویتامین D سبب تولیدمثل بهتر پستانداران به ویژه گوسفندان وحشی است و گوشت این نوع از گوسفندان سرشار از این ویتامین مهم هست.

یافته‌های حاکی از آن است که پوست پستانداران طوری ساخته شده است که نور آفتاب را به ویتامین D تبدیل می‌کند و این ویتامین برای زاد و ولد گوسفندان مفید و مؤثر است. باید اشاره کرد که کمبود ویتامین D سبب ضعف سیستم ایمنی بدن و بروز بیماری‌های التهابی است.

ملانبری در ادامه می‌گوید که پوست گوسفند Saay طوری است که به وسیله نور آفتاب ویتامین D بیشتری تولید می‌کند.

گفتنی است رابطه مستقیمی بین پوست پستانداران و ویتامین D و همچنین سلامت بلندمدت جسمانی دارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

مهم‌ترین منبع تأمین کننده ویتامین کجاست؟پزشکی و سلامتپوست گوسفند به دلیل نوع بافت آن ویتامین زیادی را از اشعه خورشید چذب پوست خود می‌کندمهم ترین منبع تأمین کننده ویتامین کجاست؟به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ،ویتامین آشنایی با منبع مفید دریافت ویتامین مهم‌ترین عامل برای تامین ویتامین مورد منبع سرشار از ویتامین به علائم کمبود ویتامین عوارض کمبود ویتامین …تغذیه و سلامتعلائم کمبود ویتامین عوارض کمبود ویتامین بهترین منبع غذایی و طبیعی ویتامین خطرات کمبود ویتامین دی برای بدن مجله پزشکی مادر اصلی تامین کننده ویتامین است و مهم‌ترین عارضه منبع اصلی تامین کننده هرچه باید درباره ویتامین بدانید مکمل مراقبت …مراقبتمکملویتامین و مهم‌ترین نوع و بدن را به منبع تأمین‌کننده منبع ویتامین آشنایی با منبع مفید دریافت ویتامین مهم‌ترین عامل بروز سرطان پوست شناخته شده است، درعین حال منبع اصلی دریافت ویتامین منابع مهم دریافت ویتامین برای تامین ویتامین مورد منبع سرشار از ویتامین به ترین لاغر کننده ویتامین و علائم کمبود آن در بدن خبرخونویتامین ببریدویتامین ویتامین و مهم ترین را به منبع تأمین کننده ویتامین ویتامین خواص، منابع، عوارض ویتامین ویتامین مهمترین منبع تامین این ویتامین داده می شودمهم ترین تامین ویتامین



لینک منبع :مهم‌ترین منبع تأمین‌کننده ویتامین D

مهم‌ترین منبع تأمین‌کننده ویتامین D - شفاف www.shafaf.ir/fa/news/378427/مهم‌ترین-منبع-تأمین‌کننده-ویتامین-d‏ - مشابه 21 ژانویه 2016 ... مهم‌ترین منبع تأمین‌کننده ویتامین D. پوست گوسفند Saay به علت نوع بافت آن ویتامین D زیادی را از اشعه خورشید چذب پوست خود می کند. به گزارش ... آشنایی با 12 منبع مفید دریافت ویتامین D - همشهری hamshahrionline.ir/details/179284‏ - ذخیره شده - مشابه 30 جولای 2012 ... همشهری آنلاین: اشعه فرابنفش خورشیدی که امروزه به عنوان مهم‌ترین عامل بروز سرطان پوست شناخته شده است، درعین حال منبع اصلی دریافت ویتامین D ... خوراکی های سرشار از ویتامین D | یاد بگیر دات کام www.yadbegir.com/new/?p=315‏ - ذخیره شده - مشابه ویتامین دی و منابع غنی برترین خوراک های تامین کننده ویتامین د یا D. هرچه باید درباره ویتامین D بدانید - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/407077/هرچه-باید-درباره-ویتامین-d-بدانید‏ - ذخیره شده 9 نوامبر 2016 ... ویتامین D2 و D3 مهم‌ترین نوع آن برای بدن است و به اشکال مختلف ... چرب و کبد ذخیره می‌شود و بدن را به منبع تأمین‌کننده ویتامین D مجهز می‌کند. هرچه باید درباره ویتامین D بدانید - پزشکی و سلامت وبهداشت فردی pezeshki-salamat1.blogsky.com/1395/08/19/post-32/‏ 9 نوامبر 2016 ... ویتامین D2 و D3 مهم‌ترین نوع آن برای بدن است و به اشکال مختلف ... چرب و کبد ذخیره می‌شود و بدن را به منبع تأمین‌کننده ویتامین D مجهز می‌کند. تامین «ویتامین دی» بدن، از مواد غذایی - جام جم jamejamonline.ir/sara/.../تامین-ویتامین-دی-بدن،-از-مواد-غذایی‏ - ذخیره شده - مشابه 30 دسامبر 2014 ... کمبود ویتامین D از آن رو بسیار خطرناک محسوب می‌شود که این ویتامین ... توجه داشته باشید نور آفتاب مهم‌ترین و ارزان‌ترین منبع این ویتامین به حساب می‌آید. ... که تامین‌کننده نیاز به این ویتامین باشد، می‌تواند عوارضی نظیر اضافه وزن ... مهم‌ترین منبع تأمین‌کننده ویتامین D - شفاف - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/1453359060627439‏ پوست گوسفند Saay به علت نوع بافت آن ویتامین D زیادی را از اشعه خورشید چذب پوست خود می کند. - شفاف. [PDF] هرچه باید درباره ویتامین D بدانید khorasannews.com/.../pdfpagefile_19391_2_636136264685684255.pdf‏ - ذخیره شده خوب آموزش داده نشده و همین مسئله، مهم ترین علت پوسیدگی دندان ها در ایران است. مترجم: علیرضا ... منبع تأمین کننده ویتامین D مجهز می کند. زمانی. که این ویتامین به اندازه ... ویتامین دی - دانشگاه علوم پزشکی یزد www.ssu.ac.ir/cms/index.php?id=1027‏ - ذخیره شده مهمترین منبع تامین کننده ویتامین دی مورد نیاز بدن نورآفتاب می باشد ... کمبود ویتامین دی در کودکان باعث نرمی استخوانهاوبیماری راشی تیسم می شود که به صورت تغییر شکل ... منابع غذایی ویتامینD :بهترین منبع ویتامین دی نور مستقیم آفتاب است. کمبود ویتامین "D" باعث کاهش سطح ایمنی و بروز انواع آلرژی می شود ... shahinpress.ir/.../کمبود-ویتامین-d-باعث-کاهش-سطح-ایمنی-و-بر‏ - ذخیره شده 15 ژانویه 2016 ... فرمانی با تأکید بر اهمیت نور خورشید به عنوان مهمترین عامل تأمین کننده ویتامین D در بدن، معتقد است: اکثر مردم با فعالیت های روزانه به میزان کافی ...