مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طی ۳۸۰ کیلومتر در یک‌بار شارژخودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل ۳ را شکست داد

[ad_1]

طی ۳۸۰ کیلومتر در یک‌بار شارژ/خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل ۳ را شکست داد

دانش > فناوری - شورولت بولت به‌عنوان یک هاچ‌بک تمام برقی برای اولین بار در نمایشگاه CES امسال رونمایی شد. اما شورولت به‌تازگی بُرد مسافت این هاچ‌بک تمام برقی را طبق اندازه‌گیری‌های EPA (آژانس حفاظت محیط‌زیست ایالات‌متحده) اعلام کرده اســت.

به گزارش پدال،بولت با یک‌بار شارژ کامل باطری‌ها می‌تواند مسافت قابل‌توجه 380 کیلومتر را طی کند.این رقم حدود 30 کیلومتر بیشتر از یکی از اصلی‌ترین رقبای بولت یعنی تسلا مدل 3 اســت. علاوه بر این، امتیاز دیگر بولت نسبت به مدل 3 این اســت که بولت ظرف چند ماه آینده برای فروش راهی نمایندگی‌های شورولت می‌شود یعنی یک سال زودتر از عرضهٔ تسلا مدل 3.

برای پی بردن به بُرد مناسب بولت می‌توان آن‌را با یکی دیگر از جدیدترین خودروهای الکتریکی جنرال موتورز یعنی شورولت اسپارک EV مقایسه کرد که بُردی معادل تنها 130 کیلومتر دارد. شورولت بولت مجهز به قوای محرکهٔ تمام برقی شامل یک موتور الکتریکی ظرفیت بالا اســت که 200 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. برق موردنیاز این موتور توسط یک پک باطری 60 کیلووات ساعتی تأمین می‌شود که توسط شرکت LG ساخته شده و در کف خودرو نصب شده اســت.

این موتور برقی به‌اندازهٔ کافی توان دارد که بولت را درزمانی کمتر از 7 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر در ساعت برساند. در کنار بُرد عالی، مزیت کلیدی دیگر شورولت بولت قیمت مناسب آن اســت که از حدود 37,500 دلار شروع شده و پس از تخفیف‌های مالیاتی به کمتر از 30 هزار دلار خواهد رسید.

بدین ترتیب شورولت بولت نه‌تنها تا حد قابل‌توجهی ارزان‌تر از ب‌ام‌و I3 اســت، بلکه حتی قیمت کمتری هم از محصول آیندهٔ تسلا مدل 3 دارد.

۵۴۵۴ 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


14 سپتامبر 2016 ... طی ۳۸۰ کیلومتر در یکبار شارژ /خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل۳ را شکست داد ... این رقم حدود 30 کیلومتر بیشتر از یکی از اصلیترین رقبای بولت یعنی تسلا مدل 3 است. ... عکس | اتوبوسهای الکتریکی جدید که ۱۰۰۰ کیلومتر را با یکبار شارژ طی میکنند · خودروی سه چرخه الکتریکی که سال آینده به بازار ...14 سپتامبر 2016 ... طی ۳۸۰ کیلومتر در یکبار شارژ/خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل ۳ را شکست داد. ۱ ماه پیش; ۲۶بازدید; ۰ رای ... 380 کیلومتر را طی کند.این رقم حدود 30 کیلومتر بیشتر از یکی از اصلیترین رقبای بولت یعنی تسلا مدل 3 است.14 سپتامبر 2016 ... برای نمایش تمام اخبار مرتبط با عنوان طی ۳۸۰ کیلومتر در یکبار شارژ/خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل ۳ را شکست داد اینجا کلیک کنید.14 سپتامبر 2016 ... طی ۳۸۰ کیلومتر در یک بار شارژ/خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل ۳ را شکست داد تکنولوژی - شورولت بولت بهعنوان یک هاچبک تمام برقی ...14 سپتامبر 2016 ... طی ۳۸۰ کیلومتر در یکبار شارژ /خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل۳ را شکست داد. شورولت بولت بهعنوان ... کیلومتر را طی کند.این رقم حدود 30 کیلومتر بیشتر از یکی از اصلیترین رقبای بولت یعنی تسلا مدل 3 است. ... نوکیا مکلارن: اولین گوشی ویندوزفونی با قابلیت لمس سه بعدی در راه است! تاچ سهبعدی، ...19 سپتامبر 2016 ... آن چه که ایلان ماسک با مدل تسلا 3 وعده داده است را شرکت شورلت در حال حاضر ... یک خودروی تمام برقی ارزان قیمت که عموم مردم توانایی خرید آن را داشته باشند، ... حالا بولت می تواند تنها با یکبار شارژ، 380 کیلومتر مسافت را طی کند که ...14 سپتامبر 2016 ... طی ۳۸۰ کیلومتر در یکبار شارژ/خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل ۳ را شکست داد. به گزارش پدال،بولت با یکبار شارژ کامل باطریها میتواند ...اما شورولت بهتازگی بُرد مسافت این هاچبک تمام برقی را طبق اندازهگیریهای EPA ... ۳۸۰ کیلومتر در یکبار شارژ/خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل ۳ را شکست دادطی ۳۸۰ کیلومتر در یکبار شارژ/خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل ۳ را شکست داد به گزارش پدال،بولت با یکبار شارژ کامل باطریها میتواند مسافت قابلتوجه ...


کلماتی برای این موضوع

طی ۳۸۰ کیلومتر در یک‌بار شارژخودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل ۳ را شکست داد



لینک منبع :طی ۳۸۰ کیلومتر در یک‌بار شارژخودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل ۳ را شکست داد

تصاویر برای طی ۳۸۰ کیلومتر در یک‌بار شارژ/خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل ۳ را شکست داد طی ۳۸۰ کیلومتر در یک‌بار شارژ /خودروی الکتریکی شورولت که تسلا ... www.khabaronline.ir/detail/579084/science/technology‏ - ذخیره شده 14 سپتامبر 2016 ... طی ۳۸۰ کیلومتر در یک‌بار شارژ /خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل۳ را شکست داد. دانش > فناوری - شورولت بولت به‌عنوان یک هاچ‌بک تمام برقی ... طی ۳۸۰ کیلومتر در یک‌بار شارژ/خودروی الکتریکی شورولت که تسلا ... www.aftabir.com/news/article/view/2016/09/14/1438462‏ - ذخیره شده 14 سپتامبر 2016 ... طی ۳۸۰ کیلومتر در یک‌بار شارژ/خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل ۳ را شکست داد. خودروی الکتریکی. شورولت بولت به‌عنوان یک هاچ‌بک تمام ... طی ۳۸۰ کیلومتر در یک‌بار شارژ/خودروی الکتریکی شورولت که تسلا ... servicekhabari.com/134802‏ 17 سپتامبر 2016 ... سیامند رحمان جاودانه شد/ هرکول ایرانی بازهم رکورد پارالمپیک را شکست ... طی ۳۸۰ کیلومتر در یک‌بار شارژ/خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل ۳ را شکست داد ... علاوه بر این، امتیاز دیگر بولت نسبت به مدل 3 این است که بولت ظرف چند ماه آینده برای فروش راهی نمایندگی‌های شورولت می‌شود یعنی یک سال زودتر از عرضهٔ ... طی 380 کیلومتر در یک بار شارژ/خودروی الکتریکی شورولت که تسلا ... www.ghatreh.com/.../کیلومتر-بار-شارژ-خودروی-الکتریکی-شورولت-تسلا-مدل-شکست-داد‏ 14 سپتامبر 2016 ... طی 380 کیلومتر در یک بار شارژ/خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل 3 را شکست داد. شورولت بولت به عنوان یک هاچ بک تمام برقی برای اولین ... شورلت بولت 2017، تسلا مدل 3 را شکست داد emasis.ir/شورلت-بولت-2017،-تسلا-مدل-3-را-شکست-داد/‏ - ذخیره شده شورلت بولت ۲۰۱۷، تسلا مدل ۳ را شکست داد ... یک خودروی تمام برقی ارزان قیمت که عموم مردم توانایی خرید آن را داشته باشند، در حالی که خودرو توانایی ... حالا بولت می تواند تنها با یکبار شارژ، ۳۸۰ کیلومتر مسافت را طی کند که رقمی تحسین برانگیز در ... شورلت بولت 2017 بدون سر و صدا تسلا مدل 3 را شکست داد - دیجیاتو digiato.com/.../برد-شورلت-بولت-2017-صورت-رسمی-اعلام-شد383-ک/‏ - ذخیره شده 19 سپتامبر 2016 ... آن چه که ایلان ماسک با مدل تسلا 3 وعده داده است را شرکت شورلت در حال حاضر ... یک خودروی تمام برقی ارزان قیمت که عموم مردم توانایی خرید آن را داشته باشند، ... حالا بولت می تواند تنها با یکبار شارژ، 380 کیلومتر مسافت را طی کند که ... طی ۳۸۰ کیلومتر در یک بار شارژ/ماشین الکتریکی شورولت که تسلا ... www.serze.com/کیلومتر-شارژماشین-الکتریکی-شورولت-1802665/‏ - ذخیره شده 14 سپتامبر 2016 ... طی ۳۸۰ کیلومتر در یک بار شارژ/خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل ۳ را شکست داد تکنولوژی - شورولت بولت به‌عنوان یک هاچ‌بک تمام برقی ... طی ۳۸۰ کیلومتر در یک‌بار شارژ/خودروی الکتریکی شورولت که تسلا ... seiho.ir/news/245965‏ 14 سپتامبر 2016 ... برای نمایش تمام اخبار مرتبط با عنوان «طی ۳۸۰ کیلومتر در یک‌بار شارژ/خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل ۳ را شکست داد» اینجا کلیک کنید. طی ۳۸۰ کیلومتر در یک‌بار شارژ/خودروی الکتریکی شورولت که تسلا ... khabaronlines.ir/fa/272417‏ 14 سپتامبر 2016 ... طی ۳۸۰ کیلومتر در یک‌بار شارژ/خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل ۳ را شکست داد. به گزارش پدال،بولت با یک‌بار شارژ کامل باطری‌ها می‌تواند ...