مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سیب زمینی شیرین شکری به سبک آمریکایی ها

[ad_1]
وب‌سایت آوای سلامتی: سیب زمینی شیرین شکری طعم بسیار شیرینی دارد که یکی از از دستور های آشپزی منطقه کارائیب اسـت و از ترکیب شکر, لیمو ترش و سیب زمینی شیرین تهیه می شود.

مواد لازم :

  •  سیب زمینی شرین ورقه شده : 675 گرم
  •  کره : 40 گرم
  •  آب لیمو ترش : 1 قاشق غذاخوری
  •  لیمو ترش : پوست لیمو ترش
  • شکر قهوه ای نرم : 75 گرم
  • برش های لیمو ترش جهت تزیین : مقداری

سیب زمینی شیرین شکری

طرز تهیه  :

1. سیب زمینی های شیرین را در یک قابلمه آب جوش حدود 5 دقیقه بپزید . وقتی با فرو بردن نوک چنگال داخل سیب زمینی ها از پخته شدن آن ها مطمئن شدید , با یک کفگیر آن ها را از قابلمه خارج نمایید و خوب آّبکش نمایید .

2. کره را در یک ماهیتابه بزرگ آب نمایید . آب لیمو و شکر قهوه ای را به آن اضافه نمایید و خوب حرارت دهید و هم بزنید تا شکر به آرامی آب شود .

3. سیب زمینی ها را به مخلوط بیافزایید و به مدت 10 دقیقه مواد را روی حرارت کم تفت دهید تا سیب زمینی ها مغز پخت شوند .

4. پوست لیمو را داخل ماهیتابه بریزید و با بقیه مواد خوب ترکیب نمایید .

5. سیب زمینی های شیرین شده را داخل ظرف مخصوص پذیرایی بریزید و با برش های لیمو , تزیین نموده و سرو نمایید .

توصیه سرآشپز:

سیب زمینی شیرین انواع مختلفی دارد , پوست آن صورتی یا سفید و گوشت آن زرد یا نارنجی اسـت . از هر نوع که مایل باشید در این غذا استفاده نمایید .


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


16 سپتامبر 2016 ... سیب زمینی شیرین شکری طعم بسیار شیرینی دارد که یکی از از دستور های آشپزی منطقه کارائیب است و از ترکیب شکر, لیمو ترش و سیب زمینی ...16 سپتامبر 2016 ... سیب زمینی شیرین شکری طعم بسیار شیرینی دارد که یکی از از دستور های آشپزی منطقه کارائیب است و از ترکیب شکر, لیمو ترش و سیب زمینی ...سیب زمینی شیرین شکری طعم بسیار شیرینی دارد که یکی از از دستور های آشپزی منطقه کارائیب است و از ترکیب شکر, لیمو ترش و سیب زمینی شیرین تهیه می شود.24 سپتامبر 2016 ... سیب زمینی شیرین شکری طعم بسیار شیرینی دارد که یکی از از دستور های آشپزی منطقه کارائیب است و از ترکیب شکر, لیمو ترش و سیب زمینی ...25 سپتامبر 2016 ... وبسایت آوای سلامتی: سیب زمینی شیرین شکری طعم بسیار شیرینی دارد که یکی از از دستور های آشپزی منطقه کار.17 سپتامبر 2016 ... سیب زمینی شیرین شکری طعم بسیار شیرینی دارد که یکی از از دستور های آشپزی منطقه کارائیب است و از ترکیب شکر, لیمو ترش و سیب زمینی ...سیب زمینی شیرین شکری طعم بسیار شیرینی دارد که یکی از از دستور های آشپزی منطقه کارائیب است و از ترکیب شکر, لیمو ترش و سیب زمینی شیرین تهیه می شود.سیب زمینی شیرین شکری طعم بسیار شیرینی دارد که یکی از از دستور های آشپزی منطقه کارائیب است و از ترکیب شکر, لیمو ترش و سیب زمینی شیرین تهیه می شود.آکاایران: سیب زمینی شیرین شکری به سبک آمریکایی ها n مجله مراحم؛


کلماتی برای این موضوع

مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …کمتر بیشتر است، مینیمال، سادگی، تزیینات جنایت است این عبارت‌ها چقدر به گوش‌تان انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی …انواع کیککیک پخت انواع کیک بیسکوییت شکریشیرینی پزیخمیر کیک خامه ایشیرینیاموزش انواع شیرینی ایرانی و شیرینی سنتی آموزش …عطر دارچین در دسر پای سیب و هوای زمستانی اگر صبحانه دوست ندارید، این شیرینی را بخوریدآموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی انواع کیک …انواعکیکوشیرینیآشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست طرز تهیه بستنی طالبی طرز تهیه بادمجان شکم پر کبابی مواد لازم برای بادمجان شکم پر کبابی بادمجان متوسط عدد تغذیه پزشکان ایران خاصیت رطوبت‌بخشی این ماده غذایی باعث شده تا علاوه بر مصرف خوراکی بتوان آن را به عنوان آشپزی سالم پزشکان ایران سوپ یکی از بهترین گزینه‌ها برای یک شام سبک پاییزی است این بار با کرفس و هویچ یک سوپ ایران کوک غذاهای اصلی سوپ و آش آشپزی ماکروفر املت و کرپ پلو و چلو پوره خوراک خورش سوفله و خاک های ایران تغذیه گیاه از جزء تا کل قسمت اولخاکهای شور، خاکهایی هستند که آن‌ها بزرگتر از ۴ و یا درصد سدیم تبادلی شان بیشتر از نوشته های خواندنی روح‌اله یکشنبه ‏ ‏ سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در



لینک منبع :سیب زمینی شیرین شکری به سبک آمریکایی ها

سیب زمینی شیرین شکری به سبک آمریکایی ها - برترین ها www.bartarinha.ir/.../سیب-زمینی-شیرین-شکری-به-سبک-آمریکایی-ها‏ - ذخیره شده 16 سپتامبر 2016 ... سیب زمینی شیرین شکری طعم بسیار شیرینی دارد که یکی از از دستور های آشپزی منطقه کارائیب است و از ترکیب شکر, لیمو ترش و سیب زمینی ... تصاویر برای سیب زمینی شیرین شکری به سبک آمریکایی ها سیب زمینی شیرین شکری به سبک آمریکایی ها - مجله اینترنتی کمونه kamooneh.com/fa/news/.../سیب-زمینی-شیرین-شکری-به-سبک-آمریکایی-ها‏ 17 سپتامبر 2016 ... سیب زمینی شیرین شکری طعم بسیار شیرینی دارد که یکی از از دستور های آشپزی منطقه کارائیب است و از ترکیب شکر, لیمو ترش و سیب زمینی ... سیب زمینی شیرین شکری به سبک آمریکایی ها | اکو فود ecofood.ir/Post.aspx?ID=1a542bdb-4bfe-499f-949d-ffd21000466e‏ 17 سپتامبر 2016 ... شفا آنلاین>تغذیه>سیب زمینی شیرین شکری طعم بسیار شیرینی دارد که یکی از از دستور های آشپزی منطقه کارائیب است و از ترکیب شکر, لیمو ... سیب زمینی شیرین شکری به سبک آمریکایی ها - کمونه | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25265932‏ 17 سپتامبر 2016 ... سیب زمینی شیرین شکری به سبک آمریکایی ها. مجله اینترنتی کمونه (Kamooneh. com) : سیب زمینی شیرین شکری طعم بسیار شیرینی دارد که ... سیب زمینی شیرین شکری به سبک آمریکایی ها - هشدار نیوز - تی نیوز tnews.ir/news/005570590500.html‏ 16 سپتامبر 2016 ... سیب زمینی های شیرین را در یک قابلمه آب جوش حدود 5 دقیقه بپزید . وقتی با فرو بردن نوک چنگال داخل سیب زمینی ها از پخته شدن آن ها ... سیب زمینی شیرین شکری به سبک آمریکایی ها - مجله راگا | مجله راگا magazine.raganews.ir/248293/‏ 16 سپتامبر 2016 ... وب‌سایت آوای سلامتی: سیب زمینی شیرین شکری طعم بسیار شیرینی دارد که یکی از از دستور های آشپزی منطقه کارائیب است و از ترکیب شکر, لیمو ... سیب زمینی شیرین شکری به سبک آمریکایی ها - تیترنو www.titreno.com/fa/.../سیب-زمینی-شیرین-شکری-به-سبک-مریکایی-ها‏ 16 سپتامبر 2016 ... سیب زمینی شیرین شکری طعم بسیار شیرینی دارد که یکی از از دستور های آشپزی منطقه کارائیب است و از ترکیب شکر, لیمو ترش و سیب زمینی ... سیب زمینی شیرین شکری به سبک آمریکایی ها :: تفریحی سرگرمی funnyfun95.blog.ir/post/سیب-زمینی-شیرین-شکری-به-سبک-آمریکایی-ها‏ 16 سپتامبر 2016 ... شفا آنلاین>تغذیه>سیب زمینی شیرین شکری طعم بسیار شیرینی دارد که یکی از از دستور های آشپزی منطقه کارائیب است و از ترکیب شکر, لیمو ... سیب زمینی شیرین شکری به سبک آمریکایی ها | یافته ها - همه جو hamejoo.ir/all/?...سیب+زمینی+شیرین+شکری+به+سبک+آمریکایی+ها‏ - ذخیره شده سیب زمینی شیرین شکری طعم بسیار شیرینی دارد که یکی از از دستور های آشپزی منطقه کارائیب است و از ترکیب شکر, لیمو ترش و سیب زمینی شیرین تهیه می شود.