مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خواندن کتاب بدون نیاز به باز کردن آن

[ad_1]

ایسنا: محققان در موسسه فناوری ماساچوست "MIT” موفق به توسعه یک سیستم تصویربرداری محاسباتی شدند که با استفاده از آن می‌توان بدون باز کردن کتابها، آنها را خواند. به نقل از انگجت، این فناوری از امواج تراهرتز و فاصله ۲۰ میکرومتری بین صفحات برای خواندن هر صفحه از کتاب بهره می‌گیرد.

 

 خواندن کتاب بدون نیاز به باز کردن آن

این دستگاه بیشتر برای کتاب‌هایی طراحی شده که قدیمی بوده و از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند. زیرا با استفاده از این روش نوین بدون نیاز به لمس کتاب می‌توان آن را مطالعه کرد. این دستگاه توانایی تشخیص حروف را حتی در ضخامتی به اندازه ۹ ورق دارد.

ترکیبات شیمیایی مختلف قادر به جذب فرکانس‌های مختلفی از امواج تراهرتز هستند، بنابراین این امواج قادرند تا در زمان تصویربرداری، کاغذ و مرکب را از یکدیگر تمایز دهند. محققان این پژوهش از یک الگوریتم تفسیر نوشتار برای داشتن درک بهتری از متن‌های موجود استفاده کردند.

امواج تراهرتز توانایی آن را دارند که بین کاغذی که بر روی آن نوشته شده و یک کاغذ سفید تمایز قائل شوند. در صورتی که اشعه ایکس این خاصیت را ندارد.

این دستگاه جدید که توسط محققان موسسه فناوری ماساچوست طراحی و ساخته شده نیز به دوربین‌هایی با امواج تراهرتز مجهز بوده که توانایی تفکیک کاغذهای نوشته شده و کاغذهای سفید را دارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


13 سپتامبر 2016 ... محققان در موسسه فناوری ماساچوست "MIT" موفق به توسعه یک سیستم تصویربرداری محاسباتی شدند که با استفاده از آن میتوان بدون باز کردن کتابها، ...14 سپتامبر 2016 ... محققان در موسسه فناوری ماساچوست “MIT” موفق به توسعه یک سیستم تصویربرداری محاسباتی شدند که با استفاده از آن میتوان بدون باز کردن کتابها، ...13 سپتامبر 2016 ... خواندن کتاب بدون نیاز به باز کردن آن! محققان در موسسه فناوری ماساچوست "MIT" موفق به توسعه یک سیستم تصویربرداری محاسباتی شدند که با ...14 سپتامبر 2016 ... کد خبر : ۶۴۰۵۴. خواندن کتاب بدون نیاز به باز کردن آن. محققان در موسسه فناوری ماساچوست “MIT” موفق به توسعه یک سیستم تصویربرداری محاسباتی ...30 سپتامبر 2016 ... محققان در موسسه فناوری ماساچوست “MIT” پیروز به توسعه یک سیستم تصویربرداری محاسباتی شدند که با استعمال از آن میتوان بدون باز کردن ...14 سپتامبر 2016 ... فناوری, محققان, کتابخوانی خواندن کتاب های قدیمی بدون نیاز به ورق زدنمحققان ... شدند که با استفاده از آن می توان بدون باز کردن کتابها، آنها را خواند.13 سپتامبر 2016 ... خواندن کتاب بدون نیاز به باز کردن آن! مجموعه: اخبار علمی و آموزشی تاریخ انتشار : سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ۱۱:۱۷ محققان در موسسه فناوری ماساچوست ...13 سپتامبر 2016 ... برخی کتاب های قدیمی به بیان ساده شکننده تر از آن هستند که بتوان آنها را بدون آسیب باز کرد و محتوایشان را خواند. مطمئناً هیچ کس دوست ندارد صرفاً ...14 سپتامبر 2016 ... محققان در موسسه فناوری ماساچوست “MIT” موفق به توسعه یک سیستم تصویربرداری محاسباتی شدند که با استفاده از آن میتوان بدون باز کردن کتابها، ...محققان در موسسه فناوری ماساچوست "MIT" موفق به توسعه یک سیستم تصویربرداری محاسباتی شدند که با استفاده از آن میتوان بدون باز کردن کتابها، آنها را خواند. کتاب ...


کلماتی برای این موضوع

باز کردن قفل آیفون سیستم عامل بدون …باز کردن قفل آیفون سیستم عامل بدون داشتن پسورد مشکل امنیتی بزرگترین هدف همه چیز در باره ادامه تحصیل در خارج از کشور چگونه بدون اگر قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارید و به دنبال اطلاعات درست برای تصمیم گیری آموزش نصب نرم‌ افزار اندروید، بدون نیاز به اندروید …آموزش نصب نرم‌ افزار اندروید، بدون نیاز به اندروید مارکت تمام نرم افزارها، بازی ها پایگاه دانلود رایگان کتابدانلود دانلود کتاب کتاب اندروید دانلود کتاب اندرویددانلود رایگان کتابنقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …از طرف دیگر معماری داخلی به لحاظ معیارهای روانشناسی اهمیت بسیاری دارد میزان امنیت دانلود – نرم افزار چیست؟ ای‌پاب‏، کوتاه شده و یک استاندارد باز برای کتاب الکترونیکی ثبت نام فراگیر پیام نور قابل توجه متقاضیان شرکت در آزمون فراگیر سال ما به شما کمک می کنیم تا از اخرین اخبار عصر ایران تردیدها به ماخیانت می کنند تا به آنچه لیاقتش را داریم نرسیم شکسپیراختلال یادگیری چیست؟ اختلال یادگیری در سال ساموئل کرک، برای کودکانی که به عنوان نتایج جستجو برای جمله نرم افزار برنامه ای برای طراحی و ساخت طرح سه بعدی قطعات و ماشین آلات صنعتی



لینک منبع :خواندن کتاب بدون نیاز به باز کردن آن

خواندن کتاب بدون نیاز به باز کردن آن! - ایسنا www.isna.ir/news/.../خواندن-کتاب-بدون-نیاز-به-باز-کردن-آن‏ - ذخیره شده 13 سپتامبر 2016 ... محققان در موسسه فناوری ماساچوست "MIT" موفق به توسعه یک سیستم تصویربرداری محاسباتی شدند که با استفاده از آن می‌توان بدون باز کردن کتابها، ... خواندن کتاب بدون نیاز به باز کردن آن! - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../خواندن-کتاب-بدون-نیاز-به-باز-کردن-آن‏ - ذخیره شده 13 سپتامبر 2016 ... محققان در موسسه فناوری ماساچوست "MIT" موفق به توسعه یک سیستم تصویربرداری محاسباتی شدند که با استفاده از آن می‌توان بدون باز کردن کتابها، ... خواندن کتاب بدون نیاز به باز کردن آن! - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1100812‏ 13 سپتامبر 2016 ... محققان در موسسه فناوری ماساچوست "MIT" موفق به توسعه یک سیستم تصویربرداری محاسباتی شدند که با استفاده از آن می‌توان بدون باز کردن کتابها، ... خواندن کتاب بدون نیاز به باز کردن آن! | بدندید bedandid.com/2016/09/13/.../خواندن-کتاب-بدون-نیاز-به-باز-کردن-آن/‏ 13 سپتامبر 2016 ... محققان در موسسه فناوری ماساچوست "MIT" موفق به توسعه یک سیستم تصویربرداری محاسباتی شدند که با استفاده از آن می‌توان بدون باز کردن کتابها، ... خواندن کتاب بدون نیاز به باز کردن آن! - کتاب دانلود ketabdownload.com/mida-news-32436.html‏ - ذخیره شده محققان در موسسه فناوری ماساچوست "MIT" موفق به توسعه یک سیستم تصویربرداری ... زیرا با استفاده از این روش نوین بدون نیاز به لمس کتاب می‌توان آن را مطالعه کرد. خواندن کتاب بدون نیاز به باز کردن آن! -آکا - آکاایران akairan.com/elmi/scientific-news/jnews11611.html‏ - ذخیره شده 17 سپتامبر 2016 ... این فناوری از امواج تراهرتز و فاصله 20 میکرومتری بین صفحات برای خواندن هر صفحه از کتاب بهره می گیرد.این دستگاه بیشتر برای کتاب هایی ... خواندن کتاب بدون نیاز به باز کردن آن! – توده www.todeh.ir/خواندن-کتاب-بدون-نیاز-به-باز-کردن-آن/‏ 30 سپتامبر 2016 ... محققان در موسسه فناوری ماساچوست “MIT” پیروز به توسعه یک سیستم تصویربرداری محاسباتی شدند که با استعمال از آن می‌توان بدون باز کردن ... خواندن کتاب بدون نیاز به باز کردن آن! - پارسینه | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25103727‏ 13 سپتامبر 2016 ... خواندن کتاب بدون نیاز به باز کردن آن! محققان در موسسه فناوری ماساچوست "MIT" موفق به توسعه یک سیستم تصویربرداری محاسباتی شدند که با ... خواندن کتاب بدون نیاز به باز کردن آن! - اخبار روز ایران و جهان www.sarpoosh.com/digital-news/gadgets/gadgets95000943.html‏ خواندن کتاب بدون نیاز به باز کردن آن! کتاب,اخبار دیجیتال,خبرهای دیجیتال,گجت. محققان در موسسه فناوری ماساچوست "MIT" موفق به توسعه یک سیستم تصویربرداری ... خواندن کتاب بدون نیاز به باز کردن آن! - پارسینه www.parsine.com/fa/news/307228/خواندن-کتاب-بدون-نیاز-به-باز-کردن-آن‏ 13 سپتامبر 2016 ... خواندن کتاب بدون نیاز به باز کردن آن! محققان در موسسه فناوری ماساچوست "MIT" موفق به توسعه یک سیستم تصویربرداری محاسباتی شدند که با ...