مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کارهای ممنوعه برای خانم های بالای 30 سال

[ad_1]

کارهای ممنوعه برای خانم های بالای 30 سال

کارهای ممنوعه برای خانم های بالای 30 سال 

وقتی از سن 30 سالگی گذشتید باید حواس خود را به بسیاری از مواردی که مربوط به سلامت می شود جمع کنید مخصوصا قضیه باردار شدن که جدی اســت. برای بسیاری از خانم‌ها، رسیدن به ۳۰‌سالگی آغاز دوران بزرگسالی واقعی اســت. ممکن اســت به‌تازگی یک کار جدید را شروع کرده باشید

 

یا وارد یک رابطه شده و تشکیل خانواده داده‌ باشید. اما نادیده گرفتن عادات زندگی سالم در ۳۰‌سالگی می‌تواند منجر به داشتن زندگی به‌مراتب ناسالم‌تری در ۴۰سالگی به بعد شود. ممکن اســت فکر کنید هنوز جوان هستید و نیازی به نگرانی درباره وضعیت سلامت و زیبایی‌تان وجود ندارد.

 

بله، هیچ‌کسی منکر جوانی و زیبایی شما نیست اما باید حواس‌تان به سلامت‌تان باشد، چرا‌که به سن مهمی وارد می‌شوید. به‌عبارت دیگر، همه آن عادت‌های سالمی که نادیده‌شان می‌گیرید، می‌توانند بستر یک زندگی ناسالم‌تر را برای دوران بعد از ۴۰سالگی آماده و فراهم کنند. در این مطلب می‌خواهیم 8‌مورد از بزرگ‌ترین اشتباهات سلامت خانم‌ها در ۳۰سالگی را بازگو کنیم.

 

1. به فکر توده‌های عضلانی خود نیستید!

انجام ورزش‌های هوازی بهترین و تنها کاری اســت که باعث سلامت قلب و عروق و تناسب اندام می‌شود.
برخی خانم‌ها تنها رژیم را راه حل متناسب بودن و سالم ماندن می‌دانند.برخی تحقیقات نشان می‌دهد که ورزش‌های هوازی می‌توانند خطر ابتلا به آلزایمر و برخی سرطان‌ها را هم کاهش دهند.

 

خانم‌ها در ۳۰سالگی باید زمانی را به ورزش‌های قدرتی اختصاص دهند.ورزش کردن هم باید هدفمند باشد و چیزی را انجام دهید که برای‌تان لازم اســت نه هر ورزشی!

 

2. کاهش سرعت سوخت‌و‌ساز بدن را نادیده می‌گیرید!

ورزش و تمرینات قدرتی باعث کالری‌سوزی می‌شوند. این امر به نوبه خود با افزایش سوخت‌و‌ساز بدن همراه اســت. به‌نظر می‌رسد که با بالا رفتن سن، سرعت سوخت‌و‌ساز بدن بنا به دلایلی از‌جمله عوامل ژنتیکی، هورمون‌ها، رژیم غذایی و غیره کاهش می‌یابد. به‌علاوه، بعد از ۳۰سالگی میزان چربی بدن به‌طور تدریجی افزایش می‌‌یابد.

 

با اینکه کاهش سرعت سوخت‌وساز بدن در ۳۰سالگی مسئله چندان بغرنجی نیست، ولی اگر رسیدگی‌های لازم را انجام ندهید، ازدیاد چربی و اثرات مخرب آن تا دوبرابر افزایش می‌یابد، پس باید حواس‌تان به ورزش، میزان کالری دریافتی و کاهش سرعت سوخت‌وساز بدن‌تان باشد.

 

3. در زمان اشتباه باردار می‌شوید!

سن یک عامل مهم در امر باروری اســت. با بالا رفتن سن، کاهش تدریجی قدرت باروری در خانم‌ها رخ می‌دهد. به‌طور کلی، خانم‌ها کاهش قدرت باروری‌شان را خیلی جدی نمی‌گیرند و فکر می‌کنند زمان زیادی برای بچه‌دار شدن دارند، ولی واقعیت این اســت که بهترین سن برای بارداری دهه سوم زندگی اســت.

 

پس تا دیر نشده بارداری را به بعد از 30 سالگی موکول نکنید. ماکسیمم تا 35 سالگی فرصت دارید پس با همسرتان برای تشکیل خانواده بزرگ‌تر صحبت کنید.

 

4. برای چکاپ وقت نمی‌گذارید!

می‌دانیم که سرتان شلوغ اســت و می‌دانیم که برای کارهای روزمره خود وقت کم می‌‌آورید، ولی باید زمانی را برای چکاپ تنظیم کنید تا بیماری‌های خاموشی مانند فشارخون و کلسترول را تحت‌کنترل بگیرید. در بهترین حالت، خانم‌ها باید چکاپ را از ۲۰سالگی به بعد شروع کنند، ولی اگر میزان کلسترول خود را تا الان نمی‌دانید،

 

زمانی را به انجام آزمایش‌های غربالگری کلسترول که شامل کلسترول کل، سطح ال‌دی‌ال (کلسترول بد)، اچ‌دی‌ال (کلسترول خوب) و تری گلیسیرید می‌شود، اختصاص دهید. صرف‌نظر از سن و سال، تست غربالگری فشار‌خون باید هر یک یا دو سال یکبار انجام شود.

 

5. انگار هنوز نوجوان هستید!

جوش‌های دوران بزرگسالی یکی از عوارضی اســت که خانم‌ها در ۳۰سالگی با آن دست‌‌وپنجه نرم می‌کنند. عواملی مانند وراثت و هورمون‌ها در این امر دخیل هستند. بزرگ‌ترین اشتباهی که خانم‌ها در ۳۰سالگی خود مرتکب می‌شوند، استفاده از مواد شیمیایی اســت که برای پوست نوجوانان ساخته شده اســت.

 

در این سنین، استفاده از پاک‌کننده‌های پوست یا روغن‌های طبیعی توصیه می‌شود. کرم‌های رتینوئید یا لوسیون‌ها گزینه‌های خوبی هستند. این محصولات به کاهش و درمان جوش‌ها کمک کرده و باعث کاهش چین و چروک می‌شوند. اگر از کرم‌ها نتیجه نگرفتید، به متخصص پوست مراجعه کنید تا یک برنامه درمانی برای‌تان تنظیم کند.

 

6. نزدیک دود هستید

سیگار کشیدن در بسیاری از جوامع امر قابل‌قبولی نیست و رابطه مستقیم با کاهش سلامت و ابتلا به برخی بیماری‌های مزمن مثل سرطان دارد. براساس آمار انجمن سرطان آمریکا، حدود ۱۸درصد از خانم‌های ۲۵تا ۴۴ساله، از دخانیات استفاده می‌کنند. استعمال دخانیات تاثیرات مخربی بر سلامت جنین دارد،

 

حتی اگر فعلا قصد باردار شدن نداشته باشید. مطالعات منتشر شده در مجله‌ «لانست» که روی یک میلیون خانم انجام شده اســت، نشان می‌دهد که ترک سیگار قبل از ۴۰سالگی از ۹۰درصد از موارد مرگ‌ومیر ناشی از استعمال دخانیات جلوگیری می‌کند. پس اگر هنوز سیگار می‌کشید، از همین الان آن را ترک کنید. برنامه‌ها و داروهای فراوانی برای ترک سیگار وجود دارد که باید آنها را تحت‌نظر پزشک مصرف کنید.

 

7. در آرایش غرق می‌‌شوید

اگرچه در این سن و سال فکر می‌کنید که هنوز جوان هستید اما باید مراقب باشید. آرایش بیش از حد و دائمی علاوه بر اینکه می‌تواند سن شما را بیشتر نشان دهد، پوست‌تان را هم خراب می‌کند. بهترین لوازم آرایشی هم می‌تواند منافذ پوست را بسته، چین و چروک و لطافت پوست‌تان را دستخوش تغییر کند. پس بیش از هر زمان دیگری به فکر پوست‌تان باشید.

 

8. ورزش، ورزش، ورزش

با رسیدن به دهه چهارم زندگی‌تان شاید وقت یا حوصله کمتری برای ورزش کردن داشته باشید. اما باید بدانید ورزش مهم‌ترین عنصر یک زندگی سالم و جوان ماندن اســت. پس سعی کنید ورزش را مهم بدانید و با مربی ورزش‌تان مشورت کنید تا بدانید با‌توجه به وضعیت سلامت و وزن‌تان کدام ورزش برای‌تان مناسب‌تر اســت.

 

نکته هایی که شاید به کارتان آید
تمرینات قدرتی
ورزش و تمرینات قدرتی باعث کالری‌سوزی می‌شوند. این امر به نوبه خود با افزایش سوخت‌و‌ساز بدن همراه اســت.

 

حتما آزمایش دهید
انجام آزمایش‌های غربالگری کلسترول که شامل سطح ال‌دی‌ال، اچ‌دی‌ال و تری گلیسیرید می‌شود را فراموش نکنید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


کارهای ممنوعه برای خانم های بالای 30 سال وقتی از سن 30 سالگی گذشتید باید حواس خود را به بسیاری از مواردی که مربوط به سلامت می شود جمع کنید مخصوصا.کارهای ممنوعه برای خانم های بالای 30 سال وقتی از سن 30 سالگی گذشتید باید حواس خود را به بسیاری از مواردی که مربوط به ... www.parsnaz.ir › کارهای-ممنوعه-خانم-های-.اگرچه در عربستان سعودی، اشتغالِ زنان ممنوع نیست، اما شرایط و محدودیتهای بسیاری وجود دارد و ... از آن جمله، دکتر القصیبی، وزیرِ کارِ عربستان سعودی، در سال ۲۰۰۶م، در ... زنان در عربستان، سن بالای ۳۰ سال، لباس سنگین و داشتن رضایتنامه اعلام شد. منابع[ویرایش]. پرش به بالا ↑ شرط رانندگی زنان در عربستان: سن بالای 30 سال، لباس ...کارهای ممنوعه برای خانم های بالای 30 سال وقتی از سن 30 سالگی گذشتید باید حواس ... استاتوس های بالای 18 سال برای تبلیغات مسیج ... چت ممنوعه . ... خانم کوچولو .شمار زنانی که بعد از 30 سالگی باردار می شوند از سال 1972 تقریبا دو برابر شده است. به طور کلی ... با این حال بارداری در سنین بالا مراقبت های ویژه ای را می طلبد. ... همیشه می توان به مراکز ناباروری مراجعه کرد اما فراموش نکنیم که این کار مستلزم صرف هزینه و وقت زیاد است. .... علائم بارداری دوقلوانجام این کارها در ماه نهم بارداری ممنوع است.20 دسامبر 2011 ... جدیدترین داروهای تقویتی برای خانمهای بالاتر از 35 سال ... ضرورت دارد از سنین 35 سال به بالا با توجه به تعداد زایمانها و سن از کار افتادن تخمدانها و ... این دارو که به ویژه از سنین 35 سال به بالا مورد مصرف بیشتری دارد ، شبیه به دانه .... رادیوتراپی بهتر از شیمیدرمانی برای بیماران سرطانی است · کباب شدن 30 گوسفند ...2 ژوئن 2012 ... در کار ، احتمالا در آستانه ی بازنشستگی قرار دارید و لازم است بیشترین تلاش خود را ... دوره ی قبل از قاعدگی در زنان از سال های انتهایی دهه ی سی آغاز خواهد شد و ممکن است تا چندین سال ادامه یابد. ..... کنترل ادرار برای خانمهای بالای 80 اون هم در صورت زایمان بالای 4 بار طبیعی تلقی میشه. ..... واژه های ممنوعه در آگهی نیازمندی ها.این کار به خصوص برای خانم های بالای ۵۰ سال بسیار مفید است. به جای یکدست کردن و بستن موی خود از پشت، موهای قسمت جلوی سرتان را کوتاه کنید و یک سشوار ...بارداری در سن بالا,بارداری در سن بالای 40 سال,بارداری در سن بالای چهل سالگی,بارداری در سن بالای 30,بارداری در سن بالای 40,بارداری در سن بالای 30 سال,بارداری در سن بالای 40 ... ما هرگز با استفاده از تخمک های خود زنان بالای (44)سال بارداری موفق نداشته ایم و ... مشکل این است که پزشکان، زنان را از خطرات احتمالی این کار آگاه نمی کنند.


کلماتی برای این موضوع

ده فرمان برای بیمار مبتلا به دیسک زیباشو دات کامنکته های کلیدی برای بالا بردن امنیت طراحی سایت با وردپرس بهترین آرایشگرهای همسرداری،آیین همسرداری ،ناگفته های مسایل زناشویی …همسرداریهمسرداری موفقهمسرداری در اسلامهمسرداری حضرت فاطمههمسرداری آیینهمسرداری لپ تاپ لنوو ، بررسی مدل های مختلف لپ تاپ …لپتاپلنوومدل های رایج لپ تاپ لنوو خانواده ثینک پد در ایران سری و و و هستن سری معمولا به خانم هایی که ریزش مو دارن بیان صفحه تجربه های شیدا جون که امتحانش رو پس داده بچه ها ،وقتی من اولین بار رفتم دکتر مو شاید خانم هایی که ریزش مو دارن بیان صفحه روش ساده برای خلاص شدن از درد سیاتیک دوران بارداری تمرینی که درد سیاتیک بارداری را خرید وی پی ان وی پــی ان فروش ویپــیانفروش خرید فوری وی پــی ان قوی برای فیس بدون ویرایش تازه داشتم از شوک انتخاب شدن ترامپ بیرون میامدم که خبر رفتنش رو شنیدم حدود های ساعت آموزش بدنسازی و پرورش اندام ورزش ، بدنسازیآموزش بدنسازی در منزلآموزش بدنسازی تصویریآموزش بدنسازی دانلوداموزش بدنسازی با رژیم لاغری و کاهش وزن رژیم لاغری و کاهش وزن فقط با یک بار خواندن وبلاگ من حداقل کیلو وزن کم می کنید چون شما مواردی برای نگهداری بهتر خودرو لطفا تجربیات …دوستان عزیز این مایع برای تمیز کردن و براق شدن جلو داشبورد رو دری ها کنسول وسط زه های



لینک منبع :کارهای ممنوعه برای خانم های بالای 30 سال

تصاویر برای کارهای ممنوعه برای خانم های بالای 30 سال کارهای ممنوعه برای خانم های بالای 30 سال - پارس ناز www.parsnaz.com/کارهای-ممنوعه-خانم-های-بالای-30-سال.html‏ - ذخیره شده کارهای ممنوعه برای خانم های بالای 30 سال وقتی از سن 30 سالگی گذشتید باید حواس خود را به بسیاری از مواردی که مربوط به سلامت می شود جمع کنید مخصوصا. زنان بالای 40 سال حتما این مواد غذایی را بخورند - نمناک namnak.com/زنان-بالای-40سال.p9951‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۴ - ۲۰۱ نقد زنان بالای 40سال و بهترین مواد غذایی زنان بالای 40سال و مواد غذایی مناسب و مقوی برای زنان یائسه را در نمناک ببینید. ... همچنین خانم های بالای 40 سال در این سنین به منظور بررسی تراکم استخوانی خود اسکن ... می گذارد البته این روش پس از مشخص شدن آغاز پوکی استخوان در فرد به کار می رود. ... نگهداری این مواد غذایی در فریزر ممنوع است ! حقوق زنان در عربستان سعودی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/حقوق_زنان_در_عربستان_سعودی‏ - ذخیره شده - مشابه اگرچه در عربستان سعودی، اشتغالِ زنان ممنوع نیست، اما شرایط و محدودیت‌های بسیاری وجود دارد و ... از آن جمله، دکتر القصیبی، وزیرِ کارِ عربستان سعودی، در سال ۲۰۰۶م، در ... زنان در عربستان، سن بالای ۳۰ سال، لباس سنگین و داشتن رضایت‌نامه اعلام شد. منابع[ویرایش]. پرش به بالا ↑ «شرط رانندگی زنان در عربستان: سن بالای 30 سال، لباس ... قابل توجه خانم های بالای سی سال - بیتوته www.beytoote.com/baby/.../thirty-year-oldexpectancy.html‏ - ذخیره شده - مشابه بارداری بالای سی سال حاملگی بعد از 30 سالگی اگر شما خانومی هستید که دارای سن سی و یا بالاتر از آن هستید ،خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم . زنان در30-40و50سالگی؟!! - بیتوته www.beytoote.com/...lady/menopause-feminine-womenfolk.html‏ - ذخیره شده - مشابه در 30 سالگی بدن ما به هزار میلی‌گرم روزانه به کلسیم نیاز دارد و این میزان در 40 سالگی به ... با افزایش سن کمبود ویتامین D دور از ذهن نیست و معمولا در میان زنان 50 سال ... روش های کاهش وزن برای خانم های بالای 30 سال | گروه آموزشی الهی mortezaelahi.com/روش-های-کاهش-وزن-برای-خانم-های-بالای-30-سا/‏ - ذخیره شده روش های کاهش وزن برای خانم های بالای 30 سالReviewed by مدیریت سایت on Oct 22 Rating: ... اگر تاکنون کاهش وزن کار چندان سخت و طاقت‌فرسایی برایتان نبوده است، ... وضع زنان در عربستان - Chess.com https://www.chess.com/blog/DanaAxel/content12‏ - ذخیره شده - مشابه 11 نوامبر 2013 ... زنان در کشور عربستان به جهت رواج اندیشه های وهابیت از محرومیت های زیادی ... در این سال زنان دارای شناسنامه‌ مستقل شدند، اما عبدالعزیز الشیخ با ... شرط 2- کار زنان باید تنها در محیط زنانه باشد و مردان نامحرم نباید حق ... عربستان سعودی تنها کشور در جهان است که رانندگی زنان را ممنوع کرده است. ..... All Blogs Top Bloggers. سن بازنشستگی زنان ۵۰ سال شد | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../179675-سن-بازنشستگی-زنان-سال-شد‏ - ذخیره شده 28 فوریه 2017 ... در یکی از این موارد ساز و کاری برای تسهیم منابع حاصل از فروش نفت خام و میعانات ... بود تا سال سوم اجرای برنامه نسبت به تامین نیروی انسانی مجتمع های اداری مورد نیاز شهرستان .... خب بجای حقوقهای حداقل بالای 20میلیون که برای مدیران لطف ... با قانون 50 سال سن بازنشستگی زنان که اکثر خانم ها 30 سال خدمتشان هم پر ... بهترین رژیم غذایی برای افراد 40 تا 60 سال (میانسال) - سماتک www.samatak.com/.../the-best-diet-for-people-40-to-60-years.html‏ - ذخیره شده - مشابه کار عاقلانه این است که افراد هرچند وقت یک بار به پزشک و دندان پزشک مراجعه کنند و بررسی ... افراد زیادی هستند که بارها و بارها تصیم به کاهش وزن گرفته اند و با رژیم های ... حالا که سنشان بالا رفته، این نوع رژیم گرفتن کارشان را سخت می کند اما در ... در رابطه با سن یائسگی انجام شده، نشان داد خانم هایی که در جوانی دچار ناامنی غذایی یا ...