مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه «سالمون تری یاکی»؛ ژاپنی و آسیایی

[ad_1]
وب‌سایت آشپزباشی: سالمون تری یاکی از مجموعه دستور غذایی های گوردن رمزی اســت که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده اســت. تری یاکی (Teriyaki) نوعی روش پخت ژاپنی اســت که گوشت را با سسی تهیه شده از سس سویا می پزند. می توانید انواع ماهی، مرغ و گوشت را با این روش بپزید.

مواد لازم:

  •     زنجبیل  ۱ تکه
  •     سیر ۲ حبه
  •     سس سویا ۳ قاشق غذاخوری
  •     شیره درخت افرا  ۲ قاشق غذاخوری
  •     سرکه سفید ۱ قاشق غذاخوری
  •     روغن زیتون به میزان لازم
  •     فیله ماهی سالمون ۴ تکه
  •     نمک  به میزان لازم
  •     فلفل سیاه به میزان لازم

سالمون تری یاکی

طرز تهیه:

1-برای تهیه سس تری یاکی، زنجبیل و سیر را در کاسه ای با سس سویا، شیره درخت افرا، سرکه سفید و کمی روغن زیتون ترکیب کنید.

2-فیله های سالمون را در ظرفی قرار دهید. به آن ها کمی نمک و فلفل سیاه بزنید و سس را روی آن ها بریزید. روی آن ها را با سلفون بپوشانید و برای ۲۰ دقیقه تا ۲ ساعت در یخچال قرار دهید تا مزه دار شوند.

3-ماهیتابه ای بزرگ را روی حرارت متوسط قرار دهید و کمی روغن در آن گرم کنید. فیله های ماهی را از سمت پوست در آن بگذارید و برای ۲ دقیقه بپزید. سپس سس مانده در ظرف را روی ماهی ها بریزید و برای چند دقیقه دیگر بپزید. سپس ماهی ها را بچرخانید و برای ۳ تا ۴ دقیقه دیگر بپزید. در حین پخت از سس روی ماهی ها بدهید. اگر سس خیلی غلیظ شد، کمی آب به آن اضافه کنید.

4-فیله ها را در بشقاب های مورد نظر قرار دهید و با سس باقیمانده در ماهیتابه سرو کنید.

نکاتی در رابطه با تهیه ی سالمون تری یاکی:

1- به یک تکه ۲ سانتی متری زنجبیل تازه نیاز دارید. آن را خیلی نازک ورقه ورقه کنید.

2- پوست سیرها را جدا کنید و آن ها را هم نازک ورقه ورقه کنید.

3- به جای شیره درخت افرا می توانید از عسل استفاده کنید.

4
- از ۴ تکه فیله ماهی سالمون در کل به وزن ۵۰۰ گرم استفاده کنید.

5- برای مزه دار کردن ماهی ها، آن ها را برای حداقل ۲۰ دقیقه و یا حداکثر ۲ ساعت در یخچال قرار دهید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

انواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه سالاد مرغ و ذرت و لوبیا طرز تهیه کباب ران مرغ بدون استخوان طرز تهیه قلیه سیرآشپزی ماهی را می شود به انواع مختلفی طبخ کرد ما اینجا برای شما طرز تهیه تارتلت ماهی دودی را



لینک منبع :طرز تهیه «سالمون تری یاکی»؛ ژاپنی و آسیایی

طرز تهیه «سالمون تری یاکی»؛ ژاپنی و آسیایی - برترین ها www.bartarinha.ir/.../طرز-تهیه-سالمون-تری-یاکی-ژاپنی-و-آسیایی‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2016 ... سالمون تری یاکی از مجموعه دستور غذایی های گوردن رمزی است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. تری یاکی (Teriyaki) نوعی روش پخت ... تصاویر برای طرز تهیه «سالمون تری یاکی»؛ ژاپنی و آسیایی طرز تهیه «سالمون تری یاکی»؛ ژاپنی و آسیایی - بانک اطلاعات عمومی www.hamgorooh.com/طرز-تهیه-«سالمون-تری-یاکی»؛-ژاپنی-و-آسیایی/‏ - ذخیره شده 9 آوریل 2017 ... طرز تهیه «سالمون تری یاکی»؛ ژاپنی و آسیایی. سالمون تری یاکی از مجموعه دستور غذایی های گوردن رمزی است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده ... طرز تهیه «سالمون تری یاکی»؛ ژاپنی و آسیایی - خبر نو khabareno.com/fa/news/.../طرز-تهیه-سالمون-تری-یاکی-ژاپنی-و-آسیایی‏ 18 سپتامبر 2016 ... سالمون تری یاکی از مجموعه دستور غذایی های گوردن رمزی است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. تری یاکی (Teriyaki) نوعی روش پخت ... طرز تهیه سالمون تری یاکی ژاپنی و آسیایی - خانه padsha.com/tag/طرز-تهیه-سالمون-تری-یاکی-ژاپنی-و-آسیایی‏ - ذخیره شده طرز تهیه ی جوجه کبابی ژاپنی با برشهای کدو مواد لازم : گوشت ران مرغ بدون پوست 450 گرم روغن 2 قاشق سوپخوری سس سویا 2 قاشق سوپخوری آب لیموترش 3 قاشق ... طرز تهیه سالمون تری یاکی %D8%9B ژاپنی آسیایی آکا - صفحه نخست nazaninha.xyz/post/?q=طرز+تهیه+سالمون+تری+یاکی...ژاپنی+آسیایی+آکا‏ وب سایت آشپزباشی: سالمون تری یاکی از مجموعه دستور غذایی های گوردن رمزی است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. تری یاکی (Teriyaki) نوعی روش ... طرز تهیه «سالمون تری یاکی»؛ ژاپنی و آسیایی – روز پیپر rouzpaper.ir/آشپزی/طرز-تهیه-سالمون-تری-یاکی؛-ژاپنی-و-آسی/‏ روزپیپر: طرز تهیه «سالمون تری یاکی»؛ ژاپنی و آسیایی وب‌سایت آشپزباشی: سالمون تری یاکی از مجموعه دستور غذایی های گوردن رمزی. طرز تهیه «سالمون تری یاکی»؛ ژاپنی و آسیایی | فرا پرس farapress.ir/fa/news/.../طرز-تهیه-سالمون-تری-یاکی؛-ژاپنی-و-آسیایی/‏ سالمون تری یاکی از مجموعه دستور غذایی های گوردن رمزی است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. تری یاکی (Teriyaki) نوعی روش پخت ژاپنی است که ... شیوه تهیه «ماهی سالمون تری یاکی»؛ ژاپنی و آسیایی - سرزه www.serze.com/شیوه-تهیه-ماهی-سالمون-یاکی-ژاپنی-1832178/‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2016 ... صفحه اصلی طرز تهیه انواع غذا غذاهای خارجی شیوه تهیه «ماهی سالمون تری ... تری یاکی (Teriyaki) نوعی تکنیک آماده کردن ژاپنی است که گوشت را با ... طرز تهیه «سالمون تری یاکی»؛ ژاپنی و آسیایی www.coka.ir/.../طرز-تهیه-سالمون-تری-یاکی؛-ژاپنی-و-آسیایی‏ - ذخیره شده طرز تهیه «سالمون تری یاکی»؛ ژاپنی و آسیایی ماهی سالمون , غذای دریایی.