مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دسته گل جدید ربات فراری روسی

[ad_1]

 

کد مطلب: 393463

دسته گل جدید ربات فراری روسی

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۲

ربات روسی که چندی پیش به دلیل فرار از آزمایشگاه تیترهای خبری را به خود اختصاص داده بود، اکنون مجددا باعث دردسر شده اســت.

به گزارش ایسنا به نقل از ای.بی.سی، ربات "پروموبوت" این بار در یک تجمع سیاسی در مسکو دستگیر شده اســت.

پروموبوت پس از سفر از محل اسکان خود در پرم به سمت مسکو به همراه متخصصان روسی، در یک تجمع از هواداران یک کاندید پارلمان روسیه شرکت کرده بود. این ربات در حال جمع‌آوری نظرات شرکت‌کنندگان به منظور پردازش و تحلیل توسط تیم کاندید مذکور بود که ناگهان توسط پلیس دستگیر شد.

به نظر می‌رسد که یکی از شرکت‌کنندگان با مظنون شدن به فعالیت این ربات، پلیس را در جریان گذاشته و آن‌ها نیز به سرعت به محل تجمع آمده بودند.

به گفته سخنگوی آزمایشگاه سازنده پروموت، پلیس از تیم خواسته تا ربات را سریعا از محل دور کند و حتی تلاش کرده بود تا به آن دستبند بزند. البته پلیس دلیل این کار را باز کردن راه برای عبور راحت تر مردم عنوان کرده بود.

کلمات کلیدی : روبات روسی

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

الف دسته گل جدید ربات فراری روسیربات روسی که چندی پیش به دلیل فرار از آزمایشگاه تیترهای خبری را به خود اختصاص داده بود دسته گل جدید ربات فراری روسیعکسربات روسی که چندی پیش به دلیل فرار از آزمایشگاه تیترهای خبری را به خود اختصاص داده بود دسته گل جدید ربات فراری روسی بدندیددستهگلجدیدرباتربات روسی که چندی پیش به دلیل فرار از آزمایشگاه تیترهای خبری را به خود اختصاص داده بود دسته گل جدید ربات فراری روسیدستهگلجدیدرباتربات روسی که چندی پیش به دلیل فرار از آزمایشگاه تیترهای خبری را به خود اختصاص داده بود هفت صبح دسته گل جدید ربات فراری روسیدستهگلجدیدرباتفراریروسیربات روسی که چندی پیش به دلیل فرار از آزمایشگاه تیترهای خبری را به خود اختصاص داده بود دسته گل جدید ربات فراری روسیتصاویر ایسناربات روسی که چندی پیش به دلیل فرار از آزمایشگاه تیترهای خبری را به خود اختصاص داده بود دسته گل جدید ربات فراری روسی تصاویرخبرگزاری ایسنا ربات روسی که چندی پیش به دلیل فرار از آزمایشگاه تیترهای خبری را به خود دسته گل جدید ربات فراری روسی پرتال جامع تایادستهگلجدیدرباتفراریروسیربات روسی که چندی پیش به دلیل فرار از آزمایشگاه تیترهای خبری را به خود اختصاص داده بود فرار روبات روسی از آزمایشگاه عکس اقتصاد آنلاین …دسته گل جدید ربات فراری دسته گل جدید ربات فراری روسی دسته گل جدید ربات فراری روسیتصاویر سایت …اخبار پی اچ دی آزمونپی اچ دی آزمون سایت آزمون دکتری ثبت نام دکتری تکمیل ظرفیت دکتری آزاد



لینک منبع :دسته گل جدید ربات فراری روسی

دسته گل جدید ربات فراری روسی+تصاویر - ایسنا www.isna.ir/news/.../دسته-گل-جدید-ربات-فراری-روسی-تصاویر‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2016 ... ربات روسی که چندی پیش به دلیل فرار از آزمایشگاه تیترهای خبری را به خود اختصاص داده بود، اکنون مجددا باعث دردسر شده است. تصاویر برای دسته گل جدید ربات فراری روسی دسته گل جدید ربات فراری روسی +تصاویر www.fardanews.com/.../news/.../دسته-گل-جدید-ربات-فراری-روسی-تصاویر‏ - ذخیره شده 19 سپتامبر 2016 ... خبرگزاری ایسنا: ربات روسی که چندی پیش به دلیل فرار از آزمایشگاه تیترهای خبری را به خود اختصاص داده بود، اکنون مجددا باعث دردسر شده است. دسته گل جدید ربات فراری روسی - انجمن پیشبرد علوم ایرانیان en.iraaaas.com/?p=1025‏ - ذخیره شده 19 سپتامبر 2016 ... دسته گل جدید ربات فراری روسی. ربات “پروموبوت” این بار در یک تجمع سیاسی در مسکو دستگیر شده است. پروموبوت پس از سفر از محل اسکان خود در ... دسته گل جدید ربات فراری روسی - پارسینه www.parsine.com/fa/news/.../دسته-گل-جدید-ربات-فراری-روسی‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2016 ... دسته گل جدید ربات فراری روسی. ربات روسی که چندی پیش به دلیل فرار از آزمایشگاه تیترهای خبری را به خود اختصاص داده بود، اکنون مجددا باعث ... دسته گل جدید ربات فراری روسی - کشاورزنیوز keshavarznews.ir/1395/06/31/دسته-گل-جدید-ربات-فراری-روسی/‏ - ذخیره شده 21 سپتامبر 2016 ... دسته گل جدید ربات فراری روسی. کشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): ایسنا: ربات روسی که چندی پیش به دلیل فرار از آزمایشگاه تیترهای خبری را به ... دسته گل جدید ربات فراری روسی+تصاویر | خبروان khabarone.ir/news/3797337‏ 18 سپتامبر 2016 ... ربات روسی که چندی پیش به دلیل فرار از آزمایشگاه تیترهای خبری را به خود اختصاص داده بود، اکنون مجددا باعث دردسر شده است. دسته گل جدید ربات فراری روسی - مجله راگا | مجله راگا magazine.raganews.ir/250987/‏ 21 سپتامبر 2016 ... ایسنا: ربات روسی که چندی پیش به دلیل فرار از آزمایشگاه تیترهای خبری را به خود اختصاص داده بود، اکنون مجددا باعث دردسر شده است. به نقل از ای. اخبار پارسیک - دسته گل جدید ربات فراری روسی news.parseek.com/Url/?id=13009103‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2016 ... دسته گل جدید ربات فراری روسی+تصاویر. ربات فراری. ربات روسی که چندی پیش به دلیل فرار از آزمایشگاه تیترهای خبری را به خود اختصاص داده ... بازداشت ربات جنجالی روسیه در تجمع سیاسی انتخابات پارلمانی! / خبر ... khabarfarsi.com/ext/25363209‏ ربات "پروموبوت" این بار در یک تجمع سیاسی در مسکو دستگیر شده است. ... به همراه متخصصان روسی، در یک تجمع از هواداران یک کاندید پارلمان روسیه شرکت کرده بود.