مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تعیین سقف پرداختی برای پزشکان

[ad_1]

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در تمام دنیا دریافتی های پزشکان سقف دارد و ما هم نباید از این موضوع مستثنی باشیم اما اینکه کدام مرجع این سقف را مشخص کند در کمیسیون در حال بررسی اســت.

به گزارش مشرق به نقل از نظام پرستاری، احمد حمزه ای، اظهار داشت: برخی پزشکان در قسمت های جراحی و کلینیکی ده ها برابر بیشتر از اساتید خود دریافتی دارند برای همین در کمیسیون بهداشت به دنبال عادلانه کردن دریافتی ها هستیم.
 
وی افزود: هم اکنون نمایندگان با تعیین سقف دستمزد موافق هستند اما تنها نباید شورای حقوق و دستمزد آن را تعیین کند بلکه باید کاشناسان مربوطه،  نمایندگان مجلس، وزارت بهداشت و...، یک سقف پرداختی را تعیین کنند.
 
حمزه ای با بیان اینکه معتقد به تعییت سقف هستم اما اینکه کدام مرجع این کار را انجام دهد باید بررسی شود، گفت: در کمیسیون شیوه های پرداخت کشورها و الگوها را بررسی کردیم چون در تمام دنیا فاصله دریافتی بین پزشک و پرستار وجود دارد اما میزان و سقف آن باید مشخص شود.
 
وی ادامه داد: قطعا با تعیین شیوه پرداخت و سقف، درآمد پزشکان کاهش پیدا می کند اما این به نفع تیم درمان خواهد بود چون مشکل تفاوت کارانه پزشک با پرستاران حل می شود و این یک قدم در اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری خواهد بود.
 
عضو کمیسیون بهداشت افزود: در نظر داریم تعیین سقف پرداخت پزشکان را در برنامه ششم قانونی کنیم تا در سالهای بعد این مشکل وجود نداشته باشد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


18 سپتامبر 2016 ... عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در تمام دنیا دریافتی های پزشکان سقف دارد و ما هم نباید از این موضوع مستثنی باشیم اما اینکه کدام مرجع این ...18 سپتامبر 2016 ... عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در تمام دنیا دریافتی های پزشکان سقف دارد و ما هم نباید از این موضوع مستثنی باشیم اما اینکه کدام مرجع این ...عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در تمام دنیا دریافتی های پزشکان سقف دارد و ما هم نباید از این موضوع مستثنی باشیم اما اینکه کدام مرجع این سقف را مشخص ...عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در تمام دنیا دریافتی های پزشکان سقف دارد و ما هم نباید از این موضوع مستثنی باشیم اما اینکه کدام مرجع این سقف را مشخص ...18 سپتامبر 2016 ... عضو كميسيون بهداشت افزود: در نظر داريم تعيين سقف پرداخت پزشكان را در برنامه ششم قانوني كنيم تا در سالهاي بعد اين مشكل وجود نداشته باشد.18 سپتامبر 2016 ... عضو کمیسیون بهداشت افزود: در نظر داریم تعیین سقف پرداخت پزشکان را در برنامه ششم قانونی کنیم تا در سالهای بعد این مشکل وجود نداشته باشد.وی ادامه داد: قطعا با تعیین شیوه پرداخت و سقف، درآمد پزشکان کاهش پیدا می کند اما این به نفع تیم درمان خواهد بود چون مشکل تفاوت کارانه پزشک با پرستاران حل می شود ...4 جولای 2016 ... از بابت سقف پرداختی های مدیران وزارت بهداشت مشکلی نداریم ... داده شد که برای درآمد پزشکان سقف تعیین کنند که این مسأله در اکثر موارد اجرایی شد.19 آگوست 2016 ... زالی با بیان اینکه اعتقادی به تعیین سقف برای درآمد پزشکان نداریم، ... تعیین سقف درآمد برای پزشکان/ تجربه شکست خورده محدودیت پرداخت در ...21 آگوست 2016 ... رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه سقف کارانه اعضای هیات ... شده و حدود 80میلیارد تومان بابت افزایش کارانه ها پرداخت شده است.


کلماتی برای این موضوع

عواقب تعیین سقف درآمد برای پزشکان تجربه …عواقب تعیین سقف درآمد برای پزشکان تجربه شکست ‌خورده محدودیت پرداخت در کشور تایلند نوبخت در نشست خبری سقف حقوق رؤسای قوا و تمام …سقف حقوق رؤسای قوا و تمام مقامات سیاسی زیر ۱۰ میلیون تعیین شد فریدون چند روزی برای الف سقف حقوق وزرا و مدیران تعیین شدسقف حقوق برای وزرا و سایر افراد مورد نظر شاید معقول باشد ولی حداقل حقوق در شرایط فعلی مجموعه اطلاعات کارمندی پایگاه خبری کارمند ایرانیبا سلام اینجانب به مدت ۱۷ ماه خدمت سربازی را در دستگاه دولتی امریه گذرانده ام و بعد از کارگزین آنلاین سایت های مفید سامانه اعلام شماره دفتر کل بازنشستگان دستورالعمل و آیین نامه های کارت آوای سلامت صبا آیا میدانید مشترکین کارت …عضو باشگاه آوای سلامت شوید… لبخندزیبای خودرا بیمه کنید آیا میدونی زیباترین خط قانون مالیاتهای مستقیم با آخرین اصلاحات …جدیدترین اخبار و قوانین حقوقی علی فتحی وکیل پایه یک دادگستری و مدرس دانشگاه آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها سال …آخرینتغییراتخدمتسربازی۲۲ آبان ۹۵ – احتمال اجرا نشدن طرح پرداخت جریمه برای مشمولان غایب درسال آینده متن کامل قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری …شماره – جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد ریاست محترم جمهوری اسلامی ایرانکارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان همه …مبحث دوم مراجع صالح جهت رسیدگی بر خلاف ترتیب مقرر در قانون مصوب که رسیدگی به تمام



لینک منبع :تعیین سقف پرداختی برای پزشکان

تعیین سقف پرداختی برای پزشکان/الگوبرداری از دنیا - خبرگزاری مهر www.mehrnews.com/.../تعیین-سقف-پرداختی-برای-پزشکان-الگوبرداری-از-دنیا‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2016 ... عضو کمیسیون بهداشت افزود: در نظر داریم تعیین سقف پرداخت پزشکان را در برنامه ششم قانونی کنیم تا در سالهای بعد این مشکل وجود نداشته باشد. تعیین سقف پرداختی برای پزشکان | تهران پرس tehranpress.com/fa/news-details/.../تعیین-سقف-پرداختی-برای-پزشکان/‏ 18 سپتامبر 2016 ... عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در تمام دنیا دریافتی های پزشکان سقف دارد و ما هم نباید از این موضوع مستثنی باشیم اما اینکه کدام مرجع این ... خبر ایرانی - تعیین سقف پرداختی برای پزشکان newsirani.com/news/57048/تعیین-سقف-پرداختی-پزشکان‏ 18 سپتامبر 2016 ... عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در تمام دنیا دریافتی های پزشکان سقف دارد و ما هم نباید از این موضوع مستثنی باشیم اما اینکه کدام مرجع این ... تعیین سقف درآمد برای پزشکان مشکل‌ساز می‌شود - فردا www.fardanews.com/.../تعیین-سقف-درآمد-برای-پزشکان-مشکل‌ساز-می‌شود‏ - ذخیره شده 4 جولای 2016 ... از بابت سقف پرداختی های مدیران وزارت بهداشت مشکلی نداریم ... داده شد که برای درآمد پزشکان سقف تعیین کنند که این مسأله در اکثر موارد اجرایی شد. قانونی شدن سقف پرداخت به پزشکان - افکارنیوز www.afkarnews.ir/.../551600-قانونی-شدن-سقف-پرداخت-به-پزشکان‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2016 ... عضو کمیسیون بهداشت افزود: در نظر داریم تعیین سقف پرداخت پزشکان را در برنامه ششم قانونی کنیم تا در سالهای بعد این مشکل وجود نداشته باشد. تعیین سقف پرداختی برای پزشکان/الگوبرداری از دنیا - روزنامه افکار ... khabarfarsi.com/u/33249480‏ 11 فوریه 2017 ... تعیین سقف پرداختی برای پزشکان/الگوبرداری از دنیا. عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در تمام دنیا دریافتی های پزشکان سقف دارد و ما هم ... سقف پرداختی پزشکان نباید از رئیس جمهور و وزیر بالاتر باشد - خبر ijhsr.ir/سقف-پرداختی-پزشکان-نباید-از-رئیس-جمهور/‏ خبرچین:قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور، خواستار تعیین سقف پرداختی پزشکان در شورای حقوق و دستمزد شد و گفت: به نظر می رسد که سقف پرداختی پزشکان ... عضو هیئت رئیسه مجلس تأکید کرد: تعیین سقف وکف پرداختی برای ... www.inot.ir/عضو-هیئت-رئیسه-مجلس-تأکید-کرد-تعیین-سقف/‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان این‌که برای پرداختی پزشکان باید سقف و کف مشخص در نظرگرفته شود، در ادامه بر دریافت مالیات متناسب با درآمد ... قائم مقام سازمان نظام پرستاری عنوان کرد؛ سقف پرداختی پزشکان ... tebna.ir/?p=14546‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... قائم مقام سازمان نظام پرستاری عنوان کرد؛ سقف پرداختی پزشکان تعیین شود / اختلاف پرداخت ها نباید از ۳ برابر بیشتر باشد. قائم مقام سازمان نظام ... اضافه‌کاری پرستاران ۱۰ ماه است که پرداخت نشده/ سقف دستمزد برای ... 9sobh.ir/.../اضافه‌کاری-پرستاران-۱۰-ماه-است-که-پرداخت-نشده-سقف-دستمزد-برای-پزشکان-تعیین-شود‏ 31 ا کتبر 2016 ... اضافه‌کاری پرستاران ۱۰ ماه است که پرداخت نشده/ سقف دستمزد برای پزشکان تعیین شود. > سایر حوزه ها -. قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور گفت: ...