مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راز آرامش افراد موفق در چیست؟

[ad_1]
اما افراد موفق چگونه می‌توانند آرامش خود را حفظ کنند؟

راز این آرامش به عوامل ذیل مربوط می‌شود:
 
آنها قدر آنچه دارند، می‌دانند:
 
قدردانی از آنچه دارید نه تنها خلق‌و‌خوی شما را بهبود می‌بخشد، بلکه ترشح هورمون استرس( کورتیزول ) را هم تا 23 درصد کاهش می‌دهد. براساس تحقیقی که در دانشگاه کالیفرنیا انجام شده اســت، اشخاصی که کار روزانه می‌کنند و قدر‌شناس هستند، انرژی، خلق‌و‌خو و سلامت جسمی بهتری را تجربه می‌کنند که به نظر می‌رسد میزان کم هورمون کورتیزول نقش اساسی در این مسئله دارد.
 
آنها از این پرسش اجتناب می‌کنند که بگویند «چی می‌شد اگر؟»
 
این پرسش باعث بروز استرس و نگرانی می‌شود. کارها می‌توانند به هزار طریق مختلف انجام شوند و هر چقدر شما وقت خود را صرف نگرانی در مورد احتمالات کنید، کمتر می‌توانید روی عملی که به شما آرامش می‌بخشد، تمرکز و استرس خود را کنترل کنید. افراد موفق می‌دانند این پرسش تنها آنها را به جایی می‌برد که واقعا نمی‌خواهند و لازم ندارند که باشند.
 
آنها مثبت باقی می‌مانند
 

افکار مثبت استرس شما را کم می‌کنند. شما می‌توانید با انتخاب افکار مثبت، فکرخود را آزاد کنید. سعی کنید توجه خود را روی افکار مثبت متمرکز کنید. وقتی همه چیز خوب پیش می‌رود و خلق‌و‌خوی شما خوب بوده، این کار نسبتا آسان اســت اما وقتی کارها خوب پیش نمی‌‌رود، افکار منفی هجوم می‌آورد. در این‌گونه موارد به امروز خود فکر کنید و کار مثبتی را که انجام داده‌اید به خاطر بیاورید، هرقدر هم که آن کار کوچک باشد. اگر نمی‌توانید از امروز خود چیزی به خاطر آورید، به روزهای قبل خود فکر کنید.
 
آنها مصرف کافئین خود را کم می‌کنند
 
آنها کمتر کافئین مصرف می‌کنند. نوشیدن کافئین باعث تحریک ترشح آدرنالین می‌شود. ترشح آدرنالین ساز و کاری اســت که شما را مجبور می‌کند هنگامی که با تهدیدی مواجه شدید، بایستید و بجنگید. کافئین در واقع باعث بروز استرس می‌شود.
 
آنها خواب کافی دارند
 
وقتی خواب هستید، مغز شما هم استراحت می‌کند. کم‌خوابی باعث افزایش ترشح هورمون استرس می‌شود.
 
آنها با خود گفتگوی منفی نمی‌کنند
 
هرقدر شما بیشتر منفی با خود حرف بزنید و به افکار منفی خود فکر کنید، بیشتر به این افکار قدرت می‌دهید. یادتان باشد، بیشتر افکار و صحبت‌های منفی ما تنها فکر هستند و حقیقت ندارند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


17 دسامبر 2014 ... راز آرامش افراد موفق در چیست؟ توانایی مدیریت احساسات و خونسرد ماندن در هنگام فشار با عملکرد شما ارتباط مستقیم دارد. در تحقیقی که روی بیش از ...راز آرامش افراد موفق در چیست آرامش افراد موفق,راز آرامش افراد موفق,راز افراد موفق,رازهای موفقیت,افکار مثبت, افکار منفي.راز آرامش افراد موفق در چیست؟ افراد موفق,آرامش افراد موفق,راز آرامش افراد موفق. توانایی مدیریت احساسات و خونسرد ماندن در هنگام فشار با عملکرد شما ارتباط مستقیم دارد.9 نوامبر 2014 ... راز آرامش افراد موفق در چیست؟ توانايي مديريت احساسات و خونسرد ماندن در هنگام فشار با عملکرد شما ارتباط مستقيم دارد. در تحقيقي که روي بيش از ...راز موفقیت، راز زندگی همراه با موفقیت و خوشبختی، راز آرامش در زندگی افراد موفق و ثروتمند چیست؟ آرامش، موفقیت و خوشبختی چگونه بدست می آید؟اما افراد موفق چگونه میتوانند آرامش خود را حفظ کنند؟ راز این آرامش,به عوامل ذیل مربوط میشود:3 نوامبر 2014 ... راز آرامش افراد موفق در چیست؟ توانایی مدیریت احساسات و خونسرد ماندن در هنگام فشار با عملکرد شما ارتباط مستقیم دارد. در تحقیقی که روی بیش از ...راز آرامش افراد موفق در چیست؟ ... در زمان استرس مهارت دارند و میتوانند آرامش خود را حفظ کنند اما افراد موفق چگونه میتوانندآرامش ... راز این آرامش به عوامل ذیل مربوط میشود:.افرادی. که زود احس اس خس تگی می. کنند و با وجود خواب کافی صبخ .... هستندوحقیقتندارند. راز آرامش افراد موفق در. چیست؟ فوق تخصص ش بکیه و دبی ر ...18 نوامبر 2014 ... راز آرامش افراد موفق در چیست؟ توانايي مديريت احساسات و خونسرد ماندن در هنگام فشار با عملکرد شما ارتباط مستقيم دارد. توانايي مديريت احساسات و ...


کلماتی برای این موضوع

راز آرامش افراد موفق در چیست؟راز آرامش افراد موفق در چیست آرامش افراد موفقراز آرامش افراد موفقراز افراد موفق راز آرامش درون افراد موفق چیست؟رازآرامشدروناما افراد موفق چگونه می‌توانند آرامش خود را حفظ کنند؟ راز این آرامش، به عوامل ذیل میگنا راز آرامش افراد موفق در چیست؟اما افراد موفق چگونه می‌توانند آرامش خود را حفظ کنند؟ راز این آرامش به عوامل ذیل راز آرامش درون افراد موفق چیست؟ سلامت روان اعصاب ……سلامت روانراز آرامش درون افراد که درصد از افراد موفق، در این افراد موفق چیست راز آرامش افراد موفق در چیست؟توانایی مدیریت احساسات و خونسرد ماندن در هنگام فشار با عملکرد شما ارتباط مستقیم داردراز آرامش افراد موفق در چیست؟…روان شناسیتماس با کانون فرم تقاضای همکاری با کانون پرسش های شما، پاسخ های ما دفتر مرکزی تهران راز آرامش درون افراد موفق چیست؟ گروه آموزشی علم ماآخرین مقالاتراز آرامش درون افراد موفق چیست؟ راز آرامش درون افراد موفق چیست؟راز آرامش افراد موفق در چیست؟رازآرامشافرادموفقدرشغل هایی که در وب سایت نشونه درج می شوند در بیش از وب سایت تبلیغات آنها نمایش داده می راز آرامش افراد موفق آرامش افراد موفق توانایی راز آرامش افراد موفق و اختلال در قوه تفکر چیست راز آرامش افراد موفق در چیست؟رازآرامشافرادموفقدرراز آرامش افراد موفق در شده است که ۹۰ درصد از افراد موفق در این زمینه در



لینک منبع :راز آرامش افراد موفق در چیست؟

راز آرامش افراد موفق در چیست؟ - بیتوته www.beytoote.com/.../zendegi.../successful3-people-relax.html‏ - ذخیره شده - مشابه راز آرامش افراد موفق در چیست آرامش افراد موفق,راز آرامش افراد موفق,راز افراد موفق, رازهای موفقیت,افکار مثبت, افکار منفی. راز آرامش افراد موفق در چیست؟ - افکارنیوز www.afkarnews.ir/بخش.../383408-راز-آرامش-افراد-موفق-در-چیست‏ - ذخیره شده - مشابه 17 دسامبر 2014 ... راز آرامش افراد موفق در چیست؟ توانایی مدیریت احساسات و خونسرد ماندن در هنگام فشار با عملکرد شما ارتباط مستقیم دارد. در تحقیقی که روی بیش از ... راز آرامش افراد موفق در چیست؟ | وب سایت آموزش روزنامه دنیای اقتصاد tc.donya-e-eqtesad.com/.../راز-آرامش-افراد-موفق-در-چیست؟/‏ - ذخیره شده 16 مارس 2016 ... راز آرامش افراد موفق در چیست؟ V توانایی مدیریت احساسات و خونسرد ماندن در هنگام فشار با عملکرد شما ارتباط مستقیم دارد. در تحقیقی که روی بیش از ... راز آرامش درون افراد موفق چیست؟ - آفتاب www.aftabir.com/lifestyle/view/.../راز-آرامش-درون-افراد-موفق-چیست‏ 22 نوامبر 2014 ... راز آرامش افراد موفق. آن‌ها از این پرسش اجتناب می‌کنند که بگویند «چی می‌شد اگر؟». این پرسش باعث بروز استرس و نگرانی می‌شود. کارها می‌توانند به ... داشتن زندگی موفق و عالی با 10 راه طلایی - نمناک namnak.com/داشتن-زندگی-موفق-عالی-با-10-راه-طلایی.p9257‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۵ - ۵۹۶ نقد داشتن زندگی موفق و راه داشتن زندگی خوب و موفق و راز موفقیت افراد مشهور و راز های موفقیت را در سایت نمناک بخوانید. ... زندگی خوب چیست؟ ... صمیمی باشید بلکه با افراد با ارزش از لحاظ اخلاقی ارتباط برقرار کنید افرادی که به شما آرامش می بخشند. [PDF] راز آرامش افراد موفق در چیست؟ - افکــــار afkarpress.ir/PDF/1232/07.pdf‏ افرادی. که زود احس اس خس تگی می. کنند و با وجود خواب کافی صبخ .... هستندوحقیقتندارند. راز آرامش افراد موفق در. چیست؟ فوق تخصص ش بکیه و دبی ر ... مهمترین راز زندگی افراد موفق و ثروتمند | گروه آموزشی الهی mortezaelahi.com/secret-of-success/‏ - ذخیره شده - مشابه راز موفقیت، راز زندگی همراه با موفقیت و خوشبختی، راز آرامش در زندگی افراد موفق و ثروتمند چیست؟ آرامش، موفقیت و خوشبختی چگونه بدست می آید؟ راز آرامش درون افراد موفق چیست؟ tasalamati.com/e/6yaBe/‏ - ذخیره شده سلامت نیوز: اما افراد موفق چگونه می‌توانند آرامش خود را حفظ کنند؟ به نقل از تبیان، راز این آرامش، به عوامل ذیل مربوط می‌شود: توانایی مدیریت احساسات و خونسرد ماندن در ... راز آرامش افراد موفق در چیست؟/حقوق 50 میلیونی تنها برای درازکشیدن ... qudsonline.ir/.../راز-آرامش-افراد-موفق-در-چیست-حقوق-50-میلیونی-تنها-برای-درازکشیدن‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2014 ... نیش و نوش های خواندنی قدس آنلاین. راز آرامش افراد موفق در چیست؟/حقوق 50 میلیونی تنها برای درازکشیدن. نیش و نوش. قدس انلاین-بی تقصیر:در پنج ... کسب آرامش((تضمینی)) - دانلود | نصب برنامه اندروید | کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/ir.be.donbale.aramesh/?l=fa‏ - ذخیره شده 60 گام برای رسیدن به آرامش برای حفظ و آرامش اعصاب، کلسیم بدن باید کنترل شود نوشیدنی های ارام بخش برای قلب و اعصاب راز آرامش درون افراد موفق چیست؟ راز داشتن ...