مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بدبینی، خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را تشدید می‌کند

[ad_1]

به گزارش شفاف متخصصان فنلاندی ۲۲۶۷ زن و مرد ­۵۲ تا ۷۶ ساله را مورد آزمایش‌های مختلف قرار دادند تا ببینند میزان بدبینی یا خوشبینی آن‌ها روی سلامت قلب‌شان چه تاثیری دارد.

در ابتدای آزمایش‌ها به این گروه، شش جمله را نشان داده‌اند و از آن‌ها پرسیدند که این جملات در مقیاس صفر تا چهار، چقدر به روحیه آن‌ها نزدیک است. به عنوان مثال «زمانی که نمی‌دانم چه پیش خواهد آمد، معمولا انتظار بهترین اتفاق را دارم» یا «اگر قرار است بدشانسی بیاورم، می‌آورم».

متخصصان فنلاندی، هم‌زمان با مواجهه این افراد با جملات یاد شده، میزان کلسترول و فشار خون و دیگر مشخصه‌های سلامتی آن‌ها را نیز اندازه‌گیری کردند. در فاصله ۱۱ سالی که این تحقیق در دست پیگیری بود، ۱۲۲ نفر بر اثر تنگی سرخرگ‌های قلبی جان باختند.

متخصصان پس از کنترل این که آیا این افراد سیگاری بودند یا مبتلا به دیابت یا سایر مواردی که می‌تواند به بیماری قلبی و مرگ منجر شود، متوجه شدند مرگ کسانی که بیشترین روحیه بدبینی را از خود نشان داده‌ بودند، تقریبا دو برابر کسانی بوده است که در پایین جدول بدبینی قرار داشته‌اند. آن‌ها این را هم تاکید کرده‌اند که خوشبینی تاثیر عکس نداشته است.

به گزارش دویچه‌وله، دکتر "میکو پانکالاینن" روانشناس و نویسنده اصلی این مطالعه از فنلاند می‌گوید: ویژگی‌های شخصیتی شما می‌تواند وضع سلامت‌تان را بدتر کند.

وی می‌افزاید: اگر بدبین هستید و مشکل قلبی دارید، باید حتما مواظب سلامت‌تان باشید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بدبینی، خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را تشدید می‌کند … مرگ ناشی از بیماری قلبی قلبی را تشدید می‌کند بدبینی می‌تواند خطر مرگ بدبینی، خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را تشدید می‌کند …بدبینی، خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را تشدید می‌کندبدبینی، مرگ ناشی از بیماری قلبی را تشدید می‌کند؟بدبینی، مرگ ناشی از بیماری قلبی را تشدید می‌کند؟ تواند خطر مرگ بر اثر بیماری بدبینی، مرگ ناشی از بیماری قلبی را تشدید می‌کند؟نتیجه یک مطالعه در فنلاند نشان می‌دهد که بدبینی می‌تواند خطر مرگ بر اثر بیماری‌های بدبینی، خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را تشدید می‌کند مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری ایران اکونومیست بدبینی، خطر مرگ ناشی از بیماری بدبینی، بیماری قلبی را تشدید می کند؟ نتیجه …بدبینیبیماریقلبیتشدیدبدبینی، خطر مرگ ناشی از بیماری می کند بدبینی، خطر مرگ را قلبی را تشدید می کند بدبینی، خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را تشدید می‌کندبدبینی، خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را تشدید می‌کند ببینند میزان بدبینی یا بدبینی، خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را تشدید می‌کندبدبینی، خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را تشدید می‌کند روحیه بدبینی را از خود بدبینی، خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را تشدید می‌کند مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری سلامت نیوز بدبینی، خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را بدبینی، خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را تشدید می‌کندنتیجه یک مطالعه در فنلاند نشان می‌دهد که بدبینی می‌تواند خطر مرگ بر اثر بیماری‌های مهمترین علت پیدایش بیماری های قلبی، قلب، سکته قلبی، حمله قلبی بررسی عوامل تغذیه ای تاثیرگذار بر بیماری قلبی درمان دیابت و بیماری قلبی با نان جو پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد آمار مرگ و میرهای ناشی از حوادث به ویژه تصادفات در کشور از کما یعنی کجا کُمامرگ یا زندگی کما یک اتفاق ناگهانی و تلخ است که شخص را در وضعی قرار می … وقتی جمجمه آب کامل ترین مرجع در مورد بیماری افسردگی و راه پیشگیری و درمان پزشکی و سلامت افسردگی چیست افسردگی،درمان افسردگیافسردگی شدیدافسردگی فصلیافسردگی چیستافسردگی مزمن مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، بهداشت مقالات سلامت اخبار پزشکی مقالات پزشکی شناخت بیماری ها علائم بیماری ها درمان بیماری ها بیماری های خاص وبلاگ روانشناسی شفای درون اختلالات روانپزشکی و توصیه های درمانی علت دقیق افسردگى کاملاً شناخته شده نیست اما براساس شواهد به دست آمده مى توان چندین عامل را افسردگی تشخیص و راه درمان آرشیو انجمن افسردگی را چقدر می شناسید؟ اگر تصویر ذهنی ما از خود یک تصویر ناسالم و ضعیف باشد نگرشی در ما اخبار کلینیک نوین مرکز تخصصی جامع اعصاب و روان کلینیک دانشمندان بریتانیایی در آزمایشی که برای اولین بار در جهان انجام می‌گیرد، عوارض ناشی از روش کلیدی برای اینکه قلب خود را مانند روز اول سالم نگه داریم روش کلیدی برای اینکه قلب خود را مانند روز اول سالم نگه داریم شاید در نگاه اول این‌طور به بهداشت روان سایت پزشکان بدون مرز بسیاری از افرادی که متارکه کرده اند خود را فردی ناتوان و فاقد توان کافی برای ازدواج مجدد می



لینک منبع :بدبینی، خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را تشدید می‌کند

بدبینی، خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را تشدید می‌کند - ایسنا www.isna.ir/.../بدبینی-خطر-مرگ-ناشی-از-بیماری-قلبی-را-تشدید-می-کند‏ - ذخیره شده 20 نوامبر 2016 ... نتیجه یک مطالعه در فنلاند نشان می‌دهد که بدبینی می‌تواند خطر مرگ بر اثر بیماری‌های قلبی را افزایش دهد. به گزارش ایسنا، البته عکس این مطلب ... بدبینی، خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را تشدید می‌کند - مراقبت ... www.salamatnews.com/.../بدبینی-خطر-مرگ-ناشی-از-بیماری-قلبی-را-تشدید-می‌کند‏ - ذخیره شده 20 نوامبر 2016 ... سلامت نیوز: نتیجه یک مطالعه در فنلاند نشان می‌دهد که بدبینی می‌تواند خطر مرگ بر اثر بیماری‌های قلبی را... خصلتی که خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را تشدید می‌کند - رشت رویایی rashteroyaiee.ir/خصلتی-که-خطر-مرگ-ناشی-از-بیماری-قلبی-را/‏ 20 نوامبر 2016 ... رشت رویایی- نتیجه یک مطالعه در فنلاند نشان می‌دهد که بدبینی می‌تواند خطر مرگ بر اثر بیماری‌های قلبی را افزایش دهد. به گزارش ایسنا، البته عکس ... بدبینی، خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را تشدید می‌کند | اقتصاد آنلاین khabarpu.com/k.php?u...‏ بدبینی، خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را تشدید می‌کند - اقتصاد آنلاین | خبرپو. بدبینی، خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را تشدید می&#۸۲۰۴;کند ... news.kodoom.com/.../بدبینی-خطر-مرگ-ناشی-از-بیماری-قلبی/.../6083153/‏ متخصصان فنلاندی ۲۲۶۷ زن و مرد ۵۲ تا ۷۶ ساله را مورد آزمایش های مختلف قرار دادند تا ببینند میزان بدبینی یا خوشبینی آن ها روی سلامت قلب شان چه تاثیری دارد. بدبینی، خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را تشدید می‌کند newscardiologist.prs.3tad.xyz/post474381.html‏ بدبینی، خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را تشدید می‌کندنتیجه یک مطالعه در فنلاند نشان می‌دهد که بدبینی می‌تواند خطر مرگ بر اثر بیماری‌های قلبی را افزایش دهد. بدبینی، خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را تشدید می‌کند – خبر خوان https://mazanne.byethost13.com/.../بدبینی،-خطر-مرگ-ناشی-از-بیماری-قلبی-را-ت/‏ 20 نوامبر 2016 ... خبر خوان > اجتماعی > بدبینی، خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را تشدید می‌کند. بدبینی، خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را تشدید می‌کند. آبان ۳۰ ... بدبینی، خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را تشدید می‌کند : seoweblogs ... newscardiologist.parsinblog.com/post/3‏ بدبینی، خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را تشدید می‌کند. نتیجه یک مطالعه در فنلاند نشان می‌دهد که بدبینی می‌تواند خطر مرگ بر اثر بیماری‌های قلبی را افزایش دهد. اضطراب - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/اضطراب‏ - ذخیره شده - مشابه اضطراب هنگامی در فرد بروز می‌کند که شرایط استرس‌زا در زندگی او بیش از حد ... هر آن‌چه که باعث اختلال در سیستم هورمونی شود، برای بدن خطر محسوب می‌شود. ... که هورمون اپی‌نفرین تولید می‌کند و بی‌نظمی ضربان‌های قلب از این عوامل هستند. ... از عوامل محیطی می‌توان تغییرات ناگهانی و غیرمنتظره را، همچون زلزله، بیماری، مرگ یکی از نزدیکان،. قلب | انواع ، علت، علائم و نشانه های بیماری های قلب و عروق galb.ir/archives/772‏ - ذخیره شده - مشابه اگرچه خطرات ناشی از بیماریهای بیماریهای عفونی و مسری بدلیل ماهیت واگیری آنها ... حاد شریان کرونر قلب (آنژین ناپایدار و انفارکتوس حاد میوکارد( سکته قلبی )) میشود. ... قلبی در طی استراحت بدون سابقه قبلی بیماری قلبی و یا با تشدید ناگهانی درد سینه ... مرگ ناگهانی قلب (SCD)به مرگ ناگهانی ناشی از بیماری قلبی در فرد سالم یا ...