مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رتبه ایران در مقالات گروهی ۳ موسسه ایرانی در میان برترین ها

[ad_1]

 

کد مطلب: 416195

رتبه بندی نمایه نیچر اعلام شد؛

رتبه ایران در مقالات گروهی/ ۳ موسسه ایرانی در میان برترین ها

بخش دانش و فناوری الف،1 آذر95

ایران بر اساس رتبه بندی نمایه نیچر در سال ۲۰۱۶ در بخش مقالات گروهی در رده چهارم کشورهای منطقه غرب آسیا قرار گرفت.

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۲

 خبرگزاری مهر به نقل از دفتر علم‌سنجی مرکز اطلاعات علمی، براساس آخرین رتبه بندی نمایه نیچر که مربوط به سپتامبر ۲۰۱۵ تا ۳۱ آگوست ۲۰۱۶ است،  ایران با ۲۰۸ مقاله علمی در رتبه چهارم کشورهای منطقه آسیای غربی قرار گرفته است.

براین اساس، در بین سازمان ها و موسسات ایرانی، پژوهشگاه دانش های بنیادی در رتبه نخست قرار گرفته و دانشگاه‌های تهران و صنعتی اصفهان به ترتیب در رتبه های دوم و سوم موسسات برتر کشور در نمایه نیچر قرار گرفته‌اند.

همچنین براساس حوزه موضوعی این نمایه، علوم فیزیک بیشترین فراوانی را در میان سایر حوزه های موضوعی این رتبه‌بندی به خود اختصاص داده است.

بنا بر این گزارش مقاله « ISG۱۵ deficiency and increased viral resistance in humans but not mice» در حوزه علوم زیستی براساس نمره «آلتمتریکس» به عنوان مقاله برتر ایران مشخص شده که با مشارکت ۲۷ نویسنده از ۵ کشور جهان و با همکاری سه محقق ایرانی با نام‌های داوود منصوری، پیام طبرسی و نهال منصوری از دانشگاه شهید بهشتی به نگارش درآمده و در مجله « Nature Communications » منتشر شده است.

هم‌چنین یک مقاله با عنوان The Synergistic Enhancement of Cloning Efficiency in Individualized Human Pluripotent Stem Cells by Peroxisome Proliferative-Activated Receptor-γ (PPARγ) Activation  and Rho-associated Kinase (ROCK) Inhibition  با مشارکت ۸ نویسنده که ۶ نفر از آن‌ها وابسته به جهاد دانشگاهی هستند به رشته تحریر درآمده است.

براساس رتبه بندی نمایه نیچر در میان کشورهای جهان، آمریکا ، چین و آلمان رتبه های اول تا سوم جهان را در اختیار دارند

لازم به ذکر است نمایه نیچر پایگاهی از اطلاعات کتابشناختی مقالات گروهی از مجلات منتخب شامل ۶۸ مجله است، که تلاش می‌کند تا شاخصی از خروجی اثرگذار تحقیق ارائه کند.

شاخص‌های این نمایه شامل AC یعنی تعداد مقالات، FC سهم نسبی از مقالات در یک مقاله و WFC شاخص تعدیل شده بر اساس اندازه مقالات نجوم و اختر فیزیک است.

 

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ مقالات گروهی

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو مقالات و گزارش ها …در این گزارش سعی شده است سیر تاریخی توسعه فناوری نانو در ایران از اسفند تا آبان پارسی نیوزخبرگزاری فارس حجت‌الاسلام رنجبر شیرازی رایزن فرهنگی ایران در سوریه گفت یکی از مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …سیب زمینی در ایران زود جایگاهی درخور یافت و به مذاق مردمان خوش نشست و لازم نیامد کسی بانک مقالات اقتصادی زندگی نامه کینز در ۵ ژوئن ۱۸۸۳ در انگلستان متولد شد خانواده وی از طبقه متوسط جامعه ایرانی‌ها باهوش‌ترین مردم دنیا هستند کروسان با قهوهایرانی‌ها باهوش‌ترین مردم دنیا هستند این عبارت از جمله عبارت‌هاییه که مغز و روح و آموزش زبان انگلیسی سرزمین زبان آخرین تلاش شما …مؤسّسه ی آموزش زبان انگلیسی سرزمین زبان در سال برنامه های آموزشی خود را آغاز و در موسسه فرهنگی هنری اقالیم موسسه فرهنگی هنری …خبرهای خوب از ایران عنوان نمایشگاهی‌ است از هنرمندان ایرانی که آبان مصاحبه اختصاصی با رتبه منطقه کنکور ……مصاحبه با نفرات برتر کنکورگفت و گویی مفصل با آرزو ندائی ، رتبه منطقه کنکور تجربی مصاحبه بدون سانسور و خبرگزاری فارس صفحه اصلی روحانی در مراسم روز دانشجو اوباما تمدید تحریم‌ها را امضا و بعد تعلیق کند باز هم نقض توسعه اقتصادی اجتماعیتعریف توسعه توسعه در لغت به معنای رشد تدریجی در جهت پیشرفته‌ترشدن، قدرتمندترشدن و پارسی نیوز «خبرگزاری فارس» حجت‌الاسلام رنجبر شیرازی رایزن فرهنگی ایران در سوریه گفت یکی از تهمت بانک مقالات اقتصادی زندگی نامه کینز در ۵ ژوئن ۱۸۸۳ در انگلستان متولد شد خانواده وی از طبقه متوسط جامعه محسوب می ایرانی‌ها باهوش‌ترین مردم دنیا هستند کروسان با قهوه ایرانی‌ها باهوش‌ترین مردم دنیا هستند این عبارت از جمله عبارت‌هاییه که مغز و روح و جسم من مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی سیب زمینی در ایران زود جایگاهی درخور یافت و به مذاق مردمان خوش نشست و لازم نیامد کسی یا خبرگزاری فارس صفحه اصلی روحانی در مراسم روز دانشجو اوباما تمدید تحریم‌ها را امضا و بعد تعلیق کند باز هم نقض برجام تحقیق در مورد علل بیکاری و تاثیر آن بر جامعه ایران اخبار کلیاتدر این تحقیق سعی شده اثرات ناشی از بیکاری بر اقتصاد و نقش آن در جامعه کشور ما ایران پارسینه پارسینه سایت خبری پارسینه اتحاد اَبَر شرکتهای فن آوری علیه افراط گرایی در اینترنت موسسه فرهنگی هنری اقالیم موسسه فرهنگی هنری اقالیم احساس «خبرهای خوب از ایران» عنوان نمایشگاهی‌ است از هنرمندان ایرانی که آبان سال راه مشاور علی اصغر ایزدی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود این امکان با هدف آشنایی دانش آموزان و



لینک منبع :رتبه ایران در مقالات گروهی ۳ موسسه ایرانی در میان برترین ها

رتبه ایران در مقالات گروهی/ ۳ موسسه ایرانی در میان برترین ها ... www.mehrnews.com/.../رتبه-ایران-در-مقالات-گروهی-۳-موسسه-ایرانی-در-میان-برترین-ها‏ - ذخیره شده 21 نوامبر 2016 ... ایران بر اساس رتبه بندی نمایه نیچر در سال ۲۰۱۶ در بخش مقالات گروهی در رده چهارم کشورهای منطقه غرب آسیا قرار گرفت. رتبه ایران در مقالات گروهی/ ۳ موسسه ایرانی در میان برترین ها - kodoom ... news.kodoom.com/health.../رتبه-ایران-در-مقالات-گروهی-۳-موسسه/.../6085009/‏ به نقل از دفتر علم سنجی مرکز اطلاعات علمی، براساس آخرین رتبه بندی نمایه نیچر که مربوط به سپتامبر ۲۰۱۵ تا ۳۱ آگوست ۲۰۱۶ است، ایران با ۲۰۸ مقاله علمی در رتبه ... رتبه ایران در مقالات گروهی/ 3 موسسه ایرانی در میان برترین ها - قطره www.ghatreh.com/.../رتبه-ایران-مقالات-گروهی-موسسه-ایرانی-میان-برترین‏ 21 نوامبر 2016 ... ایران بر اساس رتبه بندی نمایه نیچر در سال 2016 در بخش مقالات گروهی در رده چهارم کشورهای منطقه غرب آسیا قرار گرفت. رتبه ایران در مقالات گروهی/ ۳ موسسه ایرانی در میان برترین ها - سایت ... tnews.ir/news/3f1674707685.html‏ 22 نوامبر 2016 ... ایران بر اساس رتبه بندی نمایه نیچر در سال ۲۰۱۶ در بخش مقالات گروهی در رده چهارم کشورهای منطقه غرب آسیا قرار گرفت. رتبه ایران در مقالات گروهی/ ۳ موسسه ایرانی در میان برترین ها - تی نیوز tnews.ir/news/693974621389.html‏ 21 نوامبر 2016 ... ایران بر اساس رتبه بندی نمایه نیچر در سال ۲۰۱۶ در بخش مقالات گروهی در رده چهارم کشورهای منطقه غرب آسیا قرار گرفت. رتبه ایران در مقالات گروهی/ ۳ موسسه ایرانی در میان برترین ها news.mwfpress.com/?p=229253‏ خبرگزاری مهر به نقل از دفتر علم‌سنجی مرکز اطلاعات علمی، براساس آخرین رتبه بندی نمایه نیچر که مربوط به سپتامبر ۲۰۱۵ تا ۳۱ آگوست ۲۰۱۶ است، ایران با ۲۰۸ مقاله ... رتبه ایران در مقالات گروهی/ 3 موسسه ایرانی در میان برترین ها ... khabarfarsi.com/u/28464072‏ 21 نوامبر 2016 ... رتبه ایران در مقالات گروهی/ 3 موسسه ایرانی در میان برترین ها. ایران بر اساس رتبه بندی نمایه نیچر در سال 2016 در بخش مقالات گروهی در رده چهارم ... ۳ موسسه ایرانی در میان برترین ها قرار گرفت www.dastavardha.com/index.aspx?pid=99&articleid=196174‏ - ذخیره شده 22 نوامبر 2016 ... ایران بر اساس رتبه بندی نمایه نیچر در بخش مقالات گروهی در رده چهارم کشورهای منطقه غرب آسیا قرار گرفت. رتبه ایران در مقالات گروهی ۳ موسسه ایرانی در میان برترین ها - دانلود فیلم www.vavo.ir/.../رتبه_ایران_در_مقالات_گروهی_۳_موسسه_ایرانی_در_میان_برترین_ها‏ - ذخیره شده رتبه ایران در مقالات گروهی ۳ موسسه ایرانی در میان برترین ها. دانلود مصاحبه تصویری با رتبه های یک کنکور ارشد صنایع 95 پژوهش · دانلود اجراء گروهی هماهنگ و خنده دار. رتبه ایران در مقالات گروهی/ ۳ موسسه ایرانی در میان برترین ها - http ... www.poparena.ir/...رتبه%20ایران%20در%20مقالات%20گروهی/%20۳%20موسسه%20ایرانی%20در%20میان%20برترین%20ها‏ 21 نوامبر 2016 ... ایران بر اساس رتبه بندی نمایه نیچر در سال ۲۰۱۶ در بخش مقالات گروهی در رده چهارم کشورهای منطقه غرب آسیا قرار گرفت.