مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تبدیل ضایعات مواد غذایی به کود با دستگاه جدید

[ad_1]

تبدیل ضایعات مواد غذایی به کود با دستگاه جدید

دانش > فناوری‌ - همشهری آنلاین:
دستگاه جدید آشپزخانه Zera Food Recycler ضایعات مواد غذایی را طی ۲۴ ساعت به کود تبدیل می‌کند.

به گزارش ایسنا، با این دستگاه ساده دیگر نیازی به کمپوست نبوده و از رشد کرم‌ها و دفن زباله‌ها نیز پیشگیری می‌شود.

این دستگاه توسط شرکت Whirlpool Corporation's WLabs ساخته شده و اندازه آن 11*22*33.75 اینچ و وزنی حدود 118.6 پوند دارد.

هدف شرکت از ساخت دستگاه، بازیافت ضایعات مواد غذایی به روشی ساده است. ضایعات مواد غذایی درون دستگاه قرار گرفته، با یکدیگر ترکیب می‌شوند و با استفاه از یک گیاه با خاصیت هوادهی این مواد تبدیل به کود حاصل‌خیز شده و بعد از 24 ساعت در سینی زیر دستگاه جمع می‌شود. علت این فرآیند سریع الیاف سخت و زبر نارگیل و جوش شیرین است.

در حال حاضر ضایعات مواد غذایی مشکل سراسر جهان است. بر اساس گزارش EPA 20 درصد از انتشار گازهای گلخانه‌ای مربوط به دفن زباله، ضایعات مواد غذایی و بوی سایر مواد آلی دفن شده است.

این شرکت امیدوار است ضایعات مواد غذایی را با تبدیل به کود با دستگاه مذکور کاهش داده و روشی ساده برای پیشگیری از انباشته شدن زباله در منزل ارائه دهد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان



لینک منبع :تبدیل ضایعات مواد غذایی به کود با دستگاه جدید

تبدیل ضایعات مواد غذایی به کود با دستگاه جدید - ایسنا www.isna.ir/news/.../تبدیل-ضایعات-مواد-غذایی-به-کود-با-دستگاه-جدید‏ - ذخیره شده 19 نوامبر 2016 ... دستگاه جدید آشپزخانه Zera Food Recycler ضایعات مواد غذایی را طی 24 ساعت به کود تبدیل می‌کند. تبدیل ضایعات مواد غذایی به کود با دستگاه جدید - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/21/1557044‏ - ذخیره شده 21 نوامبر 2016 ... همشهری آنلاین: دستگاه جدید آشپزخانه Zera Food Recycler ضایعات مواد غذایی را طی ۲۴ ساعت به کود تبدیل می‌کند. تبدیل ضایعات مواد غذایی به کود با دستگاه جدید - تبیان article.tebyan.net/.../تبدیل-ضایعات-مواد-غذایی-به-کود-با-دستگاه-جدید‏ - ذخیره شده 19 نوامبر 2016 ... ضایعات مواد غذایی درون دستگاه قرار گرفته، با یکدیگر ترکیب می شوند و با استفاه از یک گیاه با خاصیت هوادهی این مواد تبدیل به کود حاصلخیز ... تبدیل ضایعات مواد غذایی به کود با دستگاه جدید - همیار مردم hamyaremardom.ir/تبدیل-ضایعات-مواد-غذایی-کود-با-دستگا/‏ 20 نوامبر 2016 ... به گزارش همیار مردم و به نقل از ساینس، با این دستگاه ساده دیگر نیازی به کمپوست نبوده و از رشد کرم‌ها و دفن زباله‌ها نیز پیشگیری می‌شود. آخرین خبر | تبدیل ضایعات مواد غذایی به کود با دستگاه جدید akharinkhabar.ir/science/3097144‏ - ذخیره شده 19 نوامبر 2016 ... ایسنا/ دستگاه جدید آشپزخانه Zera Food Recycler ضایعات مواد غذایی را طی 24 ساعت به کود تبدیل می‌کند.با این دستگاه ساده دیگر نیازی به ... تبدیل ضایعات مواد غذایی به کود با دستگاه جدید | دستگاه جدید - قطره www.ghatreh.com/news/.../تبدیل-ضایعات-مواد-غذایی-کود-دستگاه-جدید‏ - ذخیره شده 19 نوامبر 2016 ... دستگاه جدید آشپزخانه Zera Food Recycler ضایعات مواد غذایی را طی 24 ساعت به کود تبدیل می کند. - با این دستگاه ساده دیگر نیا. خبریاب - تبدیل ضایعات مواد غذایی به کود با دستگاه جدید news.easysoft.ir/news?...تبدیل_ضایعات_مواد_غذایی_به_کود_با_دستگاه_جدید‏ 19 نوامبر 2016 ... دستگاه جدید آشپزخانه Zera Food Recycler ضایعات مواد غذایی را طی 24 ساعت به کود تبدیل می‌کند. به گزارش ایسنا و به نقل از ساینس، با این ... تبدیل ضایعات مواد غذایی به کود با دستگاه جدید - اقتصاد سبز ... eghtesadsabz.ir/1395/08/29/تبدیل-ضایعات-مواد-غذایی-به-کود-با-دستگا/‏ 19 نوامبر 2016 ... ضایعات مواد غذایی درون دستگاه قرار گرفته، با یکدیگر ترکیب می‌شوند و با استفاه از یک گیاه با خاصیت هوادهی این مواد تبدیل به کود حاصلخیز ... تبدیل ضایعات مواد غذایی به کود با دستگاه جدید - اخبار روز ایران و جهان www.sarpoosh.com/science/.../inventions-research950800923.html‏ 19 نوامبر 2016 ... دستگاه جدید آشپزخانه Zera Food Recycler ضایعات مواد غذایی را طی 24 ساعت به کود تبدیل می‌کند،گیاه با خاصیت هوادهی این مواد تبدیل به کود ... تبدیل ضایعات مواد غذایی به کود با دستگاه جدید - گوناگون اِلکامپ www.goonagoone.ir/.../تبدیل-ضایعات-مواد-غذایی-به-کود-با-دستگا/‏ - ذخیره شده 19 نوامبر 2016 ... دستگاه جدید آشپزخانه Zera Food Recycler ضایعات مواد غذایی را طی ۲۴ ساعت به کود تبدیل می‌کند. با این دستگاه ساده دیگر نیازی به کمپوست نبوده ...