مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گذری بر وین اتریش و خیابان های زیبای آن

[ad_1]

بامداد – خرید در وین می تواند یکی از جذاب ترین خاطرات شما از سفر به اتریش باشد. این شهر زیبا با داشتن خیابان های شگفت انگیزی که در سرتاسر آن ها فروشگاه های مختلف قرار گرفته اند، به یکی از رویاهای عاشقان خرید تبدیل شده است.

پیدا کردن مراکز خرید مختلف در وین کار چندان مشکلی نیست (حتی اگر در سفر اولتان به سر ببرید) اما به نظرتان بهتر نیست از فرصتتان نهایت استفاده را کرده و به بهترین ها سر بزنید؟

در مراکز خرید وین می توانید هر نوع کالایی را که تصورش را بکنید بخرید. ببیشتر برندهای لباس و لوازم آرایشی و… در این شهر شعبات مختلف دارند.

نگران قیمت ها هم نباشید! خرید در وین می تواند از چند یورو تا هزاران یورو متغیر باشد، از اجناس ارزان گرفته تا اجناس مارک و بسیار گران قیمت را می توانید در این شهر پیدا کنید. انتخاب با شماست…

طبق قانونی که در این شهر حکم فرماست مغازه ها باید روزهای یکشنبه را تعطیل کند اما در هرجایی از دنیا بعضی ها قانون را اجرا نمی کنند و ممکن است بتوانید دو سه مغازه‌ی باز بیابید.

مراکز خرید در وین به طور معمول دوشنبه تا جمعه از ساعت ٩ صبح تا ۶ بعدازظهر و شنبه‌ها تا ۵ بعدازظهر باز هستند و بعضی‌هایشان ممکن است روزهای پنج‌شنبه و جمعه تا حدود ٧:٣٠ شب کار کنند.

با نظاره همراه باشید تا ۵ خیابان شگف انگیز برای خرید در وین را به شما معرفی کنیم.

nezare-57f77a5474d55-e1475836555467

۱- کولمارکت (Kohlmarkt)

اگر به دنبال خیابانی هستید که پر از زرق و برق و در یک کلام شگفت زده تان کند، خیابان کولمارکت را به شما پیشنهاد می کنیم. این خیابان بسیار زیبا و سرزنده دارای مغازه های بسیاری است که به نسبت قیمت های بالاتری دارند.

اما نگران نباشید، در این خیابان مغازه ای به نام «فرایتاگ اند برنت» وجود دارد که دقیق ترین و بهترین نقشه ها و راهنماهای سفر وین و تمام نقاط جهان را با قیمت های مناسب به فروش می رساند که مهم ترین ابزار برای یک گردشگر می باشد. ساعات کار این مغازه دوشنبه تا جمعه از ٩ صبح تا ٧ شب و شنبه‌ها هم تا ۶ عصر می باشد.

برای رفتن به خیابان کولمارکت می توانید از خط U۳ متروی وین (ایستگاه هِرِنگاسه) و اتوبوس‌های ۲A و ۳A استفاده کنید.

۲- جوزفشتاتر اشتراسه (Joseph Strasse)

اگر به خیابان های با اصالت تر و قدیمی تر وین هستید می توانید به خیابان جوزفشتاتر اشتراسه بروید. این خیابان دارای انواع مغازه ها و فروشگاه ها می باشد، از لوازم و محصولات ارزان قیمت گرفته تا بسیار گران. شاید دوست داشته باشید با یک بازار محلی فروش میوه و تره بار هم آشنا شوید، در این صورت می توانید به خیابان «بروننمارکت» که در همین خیابان قرار دارد بروید.

۳- نوباگاسه (Neubaugasse)

بسیاری از ما به اجناس دست دوم و چیزهای عجیب و غریب علاقه داریم. در این خیابان می توانید تا دلتان می خواهد از این اجناس پیدا کنید. البته فروشگاه های این خیابان به دست دوم فروشی ها خلاصه نمی شود و دارای تعداد زیادی فروشگاه اجناس نو هم می باشد. به عنوان مثال یکی از معتبر ترین و معروف ترین فروشگاه های کفش وین به نام «شو» در همین خیابان است که طیف وسیعی از کفش های مختلف را به فروش می گذارد.

۴- کارنتنر اشتراسه (Kartner strasse)

شاید اگر چند سال پیش به این خیابان می آمدید از امروزش بسیار شلوغ تر بود اما هنوز هم یکی از شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین خیابان های خرید وین می باشد.

اگر می خواهید با وینی ها بیشتر آشنا شوید حتما به این خیابان سر بزنید زیرا به نسبت جاهای دیگر توریست کمتری به این خیابان می آید و بیشتر خود وینی ها در این خیابان حضور دارند.

۵- بازارچه‌های کریسمس

بازارها همیشه در چند هفته مانده به کریسمس بسیار شلوغ می شوند و شور حال دیگری دارند. در وین هم در حوالی کریسمس بازارچه هایی شکل می گیرند که یکی از جذاب ترین آن ها بازارچه ای است که در محوطه‌ی بازِ مقابل تالار شهر برگزار می شود.

در این بازارچه بسیار دیدنی انواع محصولات را می توانید پیدا کنید اما جالب ترین قسمت آن درخت کریسمس عظیمی است که در وسط این بازارچه قرار می گیرد.

اگر بخواهید از بازارچه های دیگر وین در روزهای پیش از کریسمس دیدن کنید می توانید به خیابان های «فرایونگ»، «کارلز‌پلاتز»، «اشپیتلبرگ»، کنار کاخ‌های «شونبرون» و «بلویدره» و در «کوبنتزل» بروید. این بازارچه ها هم هر کدام به نوبه خود بسیار جذاب و دیدنی هستند.

منبع:مجله نظاره

نوشته گذری بر وین اتریش و خیابان های زیبای آن اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان پرونده صادقی را به قوه قضائیه سپرد از سیر تا پیاز وحید خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاحتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط مجموعه مقالات گردآوری شده اینترنتیمجموعه مقالات اینترنتی جمع آوری شده توسط اعضای جامعه مهندسان معمار جوانزبان و ادبیات فارسی فولکلور ایران، توده شناسیشماره ی نوشته ۱۸ ۱۸ دکتر محمد جعفر محجوب فرهنگ عامه و زندگی در این روز‌ها دیگر گمان وبلاگ یک مهندس نحوه طراحی ستون ها واستفاده از نور و ضدنور در چینش اجرام منجر به ایجاد پارادوکس دید اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری صادقی خبر داد توافق قدرت های بزرگ تحول آفرین است نیروی دریایی ارتش و سپاه تمام تحرکات خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری احتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط بالگرد در مجموعه مقالات گردآوری شده اینترنتی پلان‌ تیپ نوشته رم کولهاس ترجمه ایمان رئیسی و روشنک دارابی چاپ شده در فصلنامه معماری و زبان و ادبیات فارسی فولکلور ایران، توده شناسی شماره ی نوشته ۱۸ ۱۸ دکتر محمد جعفر محجوب فرهنگ عامه و زندگی در این روز‌ها دیگر گمان نمی وبلاگ یک مهندس نحوه طراحی ستون ها واستفاده از نور و ضدنور در چینش اجرام منجر به ایجاد پارادوکس دید شده است



لینک منبع :گذری بر وین اتریش و خیابان های زیبای آن

تصاویر برای گذری بر وین اتریش و خیابان های زیبای آن گذری بر وین اتریش و خیابان های زیبای آن - مفیدستان mofidestan.ir/گذری-بر-وین-اتریش-و-خیابان-های-زیبای-آن/‏ - ذخیره شده بامداد – خرید در وین می تواند یکی از جذاب ترین خاطرات شما از سفر به اتریش باشد. این شهر زیبا با داشتن خیابان های شگفت انگیزی که در سرتاسر آن ها فروشگاه های ... 5 خیابان شگفت‌انگیز برای خرید در وین اتریش - نظاره www.nezare.com/خیابان-خرید-در-وین-اتریش/‏ - ذخیره شده 7 ا کتبر 2016 ... خرید در وین می تواند یکی از جذاب ترین خاطرات شما از سفر به اتریش باشد. این شهر زیبا با داشتن خیابان های شگفت انگیزی که در سرتاسر آن ها ... منطقه های مختلف شهر وین اتریش - سایت نیازمندیهای همه ایرانیان Iranian ... arzexchange.com/2012/02/28/منطقه-های-شهر-وین-اتریش/‏ - ذخیره شده 28 فوریه 2012 ... شهر زیبای وین به ۲۳ منطقه تقسیم شده که به آنها به آلمانی Bezirk ... های بزرگ و متنوع در اکثر مناطق وین، این خیابان هنوز محبوب ترین آدرس برای خرید ... ۵ خیابان شگفت‌انگیز برای خرید در وین اتریش - الی گشت https://www.eligasht.com/.../۵-خیابان-شگفت‌انگیز-برای-خرید-در-وین-ا/‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۱ رأی 19 ا کتبر 2016 ... در شهر وین، خیابان های انبوه از فروشگاه های رنگارنگ، دیدن برندهای نام آشنا در ویترین مغازه ها با دکوراسیون ... این خیابان بسیار زیبا و سرزنده و دارای مغازه های بسیاری است که به نسبت قیمت های بالاتری دارند. ... لینک اشتراک گذاری: ... وین - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/وین‏ - ذخیره شده - مشابه ویَن (به آلمانی: Wien ) پایتخت کشور اتریش و یکی از استان‌های نه‌گانه کشور اتریش محسوب می‌شود. .... در زبان آلمانی شون به معنای زیبا و برون به معنای چشمه است. جاذبه های گردشگری وین - اتریش - ایران آنکارا www.iranankara.com/جاذبه-های-گردشگری-وین-اتریش/‏ - ذخیره شده 8 آوریل 2017 ... مرکز تاریخی وین محصور شده در رینگ استراس معروف که مسیری از طرف دیوارهای قبلی شهر و شامل بیشتر جذابیت های تاریخی پایتخت اتریش، وین، ... وین - مناسب‌ترین شهر جهان برای زندگی - زندگی در اتریش - سرمایه ... www.advantageaustria.org/.../Wien---Eine-lebenswerte-Stadt.fa.html‏ - ذخیره شده - مشابه بر طبق پژوهش موسسه مرکر در سال 2017، پایتخت اتریش، شهر وین، در بین قابل ... زیست محیطی و علاوه بر آنها امنیت، سلامت، آموزش و سیستم های حمل و نقل می شوند. راهنمای سفر به وین؛ اتریش (بخش اول) | Behin Safar - بهین سفر - بدون ... behinsafar.com/2016/09/.../راهنمای-سفر-به-وین؛-اتریش-بخش-اول/‏ - ذخیره شده 8 سپتامبر 2016 ... وین از آن دسته شهرهایی در اروپاست که قدم زدن در خیابان های آن واقعا لذت ... حتما در این منطقه ی قدیمی سوار تراموا شوید تا معماری زیبای این محله را از ... رقص فوق العاده زیبا و دیدنی مردم در خیابان های وین اتریش با آهنگ ... video.genfb.com/1196040950435786‏ - ذخیره شده رقص فوق العاده زیبا و دیدنی مردم در خیابان های وین اتریش با آهنگ ایرانی خواننده : حامد همایون هرچه دارید و ندارید بپوشید و برقصید و بخندید که امشب سر هر کوچه خدا هست ...