مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جدایی فضاپیمای سیگنوس برای آزمایش آتش‌سوزی در خلاء

[ad_1]

جدایی فضاپیمای سیگنوس برای آزمایش آتش‌سوزی در خلاء

این فضاپیما در روز 16 اکتبر با همراه محموله‌ای 2300 کیلوگرمی از غذا، تدارکات و تجهیزات علمی به ایستگاه فضایی ملحق شده بود.

طی این پرواز، موشک آنتارس شرکت اوربیتال برای اولین بار پس از دو سال مورد استفاده قرار گرفت که پس از انفجار نسخه قبلی در سال 2014 در حال اصلاح بود.

فضاپیمای سیگنوس امروز در ساعت 13:20 به وقت گرینویچ از سمت رو به زمین ایستگاه فضایی با استفاده از بازوی رباتیک کانادارم 2 جدا خواهد شد. کنترلگرهای رباتیک این فضاپیما را در محل مناسب قرار داده و سپس شین کیمبورو از ناسا و توماس پسکت از آژانس فضایی اروپا در ایستگاه، فرمان آزادسازی فضاپیما را صادر خواهند کرد.

آزمایشات حاضر در فضاپیمای سیگنوس شامل تجربیات ناسا و سایر بررسی‌های تحقیقاتی انجام شده در طول ماموریت‌های اکسپدیشن 49 و 50 از جمله تحقیقات در زمینه زیست‌شناسی، بیوفناوری، علوم فیزیکی و علوم زمین هستند.

پنج ساعت پس از جدا شدن از ایستگاه، "تجربه سفیر 2" بطور عمدی یک آتش را در داخل کپسول روشن خواهد کرد که دومین آزمایش از مجموع سه تجربه برنامه‌ریزی شده برای بررسی آتش واقعی در فضا است.

تجهیزات درون فضاپیما به بررسی گسترش آتش، استفاده از اکسیژن و موارد دیگر خواهند پرداخت.

همچنین سیگنوس چهار ماهوار کیوب‌ست LEMUR را در روز جمعه (پنجم آذر) در فضا آزاد کرده و آنها را برای پیوستن به یک مجموعه ماهواره حسگر از راه‌دور اعزام حواهد کرد که به ارائه ردیابی کشتی‌ها در سراسر جهان و نظارت بر آب‌وهوا می‌پردازند.

این فضاپیما تا هفته آینده در مدار باقی خواهد ماند و پس از آن مجددا موتورهایش را روشن کرده و به سمت جو زمین خواهد راند تا در اقیانوس آرام فرود بیاید.

۵۴۵۴


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

جدایی فضاپیمای سیگنوس برای آزمایش آتش‌سوزی در خلاء جدایی فضاپیمای سیگنوس برای آزمایش آتش‌سوزی در خلاء



لینک منبع :جدایی فضاپیمای سیگنوس برای آزمایش آتش‌سوزی در خلاء

جدایی فضاپیمای سیگنوس برای آزمایش آتش‌سوزی در خلاء - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/604339/science/astronomy‏ - ذخیره شده 22 نوامبر 2016 ... ایسنا نوشت: فضاپیمای سیگنوس شرکت اوربیتال ATK امروز(دوشنبه) با محموله‌ای از آزمایشات و تجربیات علمی از ایستگاه فضایی بین‌المللی جدا ... تصاویر برای جدایی فضاپیمای سیگنوس برای آزمایش آتش‌سوزی در خلاء جدایی فضاپیمای سیگنوس برای آزمایش آتش‌سوزی در خلاء - سه نشانه www.3neshaneh.com/.../+جدایی+فضاپیمای+سیگنوس+برای+آزمایش+آتش‌سوزی+در+خلاء‏ دانش > نجوم - ایسنا نوشت: فضاپیمای سیگنوس شرکت اوربیتال ATK امروز(دوشنبه) با محموله‌ای از آزمایشات و تجربیات علمی از ایستگاه فضایی بین‌المللی جدا شده و به ... جدایی فضاپیمای سیگنوس برای آزمایش آتش‌سوزی در خلاء | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/21/1557106‏ 21 نوامبر 2016 ... ایسنا نوشت: فضاپیمای سیگنوس شرکت اوربیتال ATK امروز(دوشنبه) با محموله‌ای از آزمایشات و تجربیات علمی از ایستگاه فضایی بین‌المللی جدا ... جدایی فضاپیمای سیگنوس برای آزمایش آتش سوزی در خلاء eqms.ir/fa/143419/مجله-اینترنتی-جدایی-فضاپیمای-سیگنوس-ب/‏ 22 نوامبر 2016 ... این فضاپیما در روز ۱۶ اکتبر به همراه همراه محموله ای ۲۳۰۰ کیلوگرمی از غذا، تدارکات و تجهیزات علمی به ایستگاه فضایی ملحق شده بود. طی این پرواز، ... جدایی فضاپیمای سیگنوس برای آزمایش آتش سوزی در خلاء - رادیکال خبر www.radicalkhabar.ir/search/?...جدایی+فضاپیمای+سیگنوس...آزمایش...خلاء‏ - ذخیره شده دانش > نجوم - ایسنا نوشت: فضاپیمای سیگنوس شرکت اوربیتال ATK امروز(دوشنبه) با محموله‌ای از آزمایشات و تجربیات علمی از ایستگاه فضایی بین‌المللی جدا شده و به ... طلاق فضاپیمای سیگنوس برای امتحان آتش سوزی در خلاء (2 عکس) - سرزه www.serze.com/طلاق-فضاپیمای-سیگنوس-برای-امتحان-2318460/‏ - ذخیره شده 22 نوامبر 2016 ... جدایی فضاپیمای سیگنوس برای آزمایش آتش سوزی در خلاء علم نجوم - سرزه به نقل از ایسنا گزارش میدهد: فضاپیمای سیگنوس کمپانی اوربیتال ATK ... علم فیزیک (@physicssadri) | Instagram photos and videos www.pictaram.com/user/.../1393475375082596194_2176852959‏ جدایی فضاپیمای سیگنوس برای آزمایش آتش‌سوزی در خلاء فضاپیمای سیگنوس شرکت اوربیتال ATK امروز(دوشنبه) با محموله‌ای از آزمایشات و تجربیات علمی از ... طرح ناسا برای ساخت ایستگاه فضایی جدید آکا - tgnews.ir tgnews.ir/result/?q=طرح+ناسا+برای+ساخت+ایستگاه+فضایی+جدید...‏ این سه فضانورد در طول ماموریت 115 روزه خود، صدها آزمایش در زمینه زیست شناسی، .... جدایی فضاپیمای سیگنوس برای آزمایش آتش‌سوزی در خلاء این فضاپیما در روز 16 ... بین‌المللی - Tour Gard tourgard.ir/search?q=بین‌المللی‏ جدایی فضاپیمای سیگنوس برای آزمایش آتش‌سوزی در خلاء. دانش > نجوم - ایسنا نوشت: فضاپیمای سیگنوس شرکت اوربیتال ATK امروز(دوشنبه) با محموله‌ای از آزمایشات و ...