مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روشهایی برای رفع بوی بد دهان

[ad_1]
بامداد -۱ -بعد از هر وعده غذایی برای باقی نماندن غذا در دهان و لابه‌لای دندان‌های تان، مسواک بزنید و دهان ‌تان را خوب بشویید.
۲- وقتی دندان‌های تان را مسواک می ‌زنید، زبان ‌تان را هم به آرامی مسواک بزنید تا لایه سطحی روی زبان برداشته شود. زبان با هزاران پرز ریز پوشیده شده که می ‌تواند محل تجمع باکتری ‌ها باشد.

he4403

از نوشیدن قهوه که سبب خشکی و بوی بد دهان می ‌شود، خودداری کنید

۳- به‌ طور منظم برای بررسی وضعیت دهان و دندان تان، به دندانپزشک مراجعه کنید تا اگر دندان‌ خراب و پوسیده‌ای دارید که سبب بوی بد دهان‌ تان می‌ شود، ترمیم کنید.
۴- برای افزایش ترشح بزاق دهان تان، همیشه از آدامس‌ های بدون قند استفاده کنید.

 

۵- اگر دهان‌ تان زیاد خشک می ‌شود، مایعات فراوانی بنوشید. آب را چند بار در دهان تان بچرخانید تا کاملا غذاهای اضافی از لابه‌لای دندان‌های تان خارج شود.

۶- از مصرف دهان‌ شویه‌هایی که حاوی الکل و نعناع هستند خودداری کنید، چون آن ها به جای کمک به خو‌شبویی دهان ‌تان، باعث بدتر شدن بوی آن می ‌شوند.

۷- استفاده از سبزیجات و میوه‌ها، مخصوصا کرفس خام و هویج می ‌تواند مانع از شکل‌ گیری پلاک در دهان شود.

۸- اگر می‌ خواهید در یک جلسه مهم یا مهمانی شرکت کنید، از خوردن غذاهای حاوی سیر و پیاز خودداری کنید.

۹- از نوشیدن قهوه که سبب خشکی دهان می ‌شود، خودداری کنید.

۱۰- سیگار را ترک کنید، زیرا تار و نیکوتین موجود در آن، روی سطح دندان و زبان می‌ ماند و سبب کاهش ترشح بزاق و ایجاد بوی بد دهان می ‌شود.

۱۱- سبزیجات برگ سبز مانند جعفری و کاهو بجوید.

۱۲- می‌ توانید چند عدد قرص نعناع روی زبان یا مسواک ‌تان بگذارید و دهان‌ تان را با آن تمیز کنید تا تنفس شما خوش ‌بو شود.

 

۱۳- اگر ترکیبی از پراکسیدهیدروژن ۵۰ درصد و ۵ درصد آب را در دهان‌ تان بچرخانید، می ‌توانید بسیاری از باکتری ‌هایی را که سبب بوی بد دهان‌ تان می ‌شود، از بین ببرید.
منبع:bultannews.com

نوشته روشهایی برای رفع بوی بد دهان اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

علت بوی بد دهان و نحوه درمان آن، رفع بوی دهان، رفع بوی بد علت بوی بد دهان و نحوه درمان آن تاثیر نامطلوبی که بوی بد دهان در شخصیت یک فرد میگذارد روشهایی جالب برای جلوگیری از تعریق زیاد عکسروشهایی جالب برای جلوگیری از تعریق زیاد تعریق بیش از حد یک مشکل مشترک است که توسط جلوگیری از چربی پوست و مو ایران جدیدکفش هایی عجیب و غریب راه ساده برای برنامه ریزی بودجه در خانواده ها با بدشانسی پوست و زیباییلبدهانجوشاکنهلکه …آیا لکه های بدون رنگ گسترش می یابند ؟ راهی برای پیش بینی احتمال انتشار لکه های بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان …بهترین راه برای پولدار شدن حتما ببینید عشق و شهوت نیاز جنسی مشهد هر شب هزار تومان راه هایی برای رهایی از احساس تنهایی ایران جدید۲۱ دیدگاه برای راه هایی برای رهایی از احساس تنهاییطب سنتی و گیاهان داروییداروی گیاهی مقالات سلامتمراقبت از سیستم ایمنی برای رفع آلرژی طب سنتی و درمان سرطان معجزه عسل برای درمان زخم گیاه …داروهایگیاهیگیاه درمانیزیرهزعفرانزرشکالوگوجهسیرپیازسبزیکلمکدوغلاتلوبیاشلغمعناب روش برای سوزاندن کالری در یک روزیکی از اساسی ترین روش ها برای کم کردن وزن این است که کالری بیشتری بسوزانید که این به زنانی که از ازدواج می ترسندما گروه زن داریم که به دلیل ترس از انتخاب بد حاضر نیست ازدواج کنهگروه اول زنانی علت بوی بد دهان و نحوه درمان آن، رفع بوی دهان، رفع بوی بد علت بوی بد دهان و نحوه درمان آن تاثیر نامطلوبی که بوی بد دهان در شخصیت یک فرد میگذارد با هیچ روشهایی جالب برای جلوگیری از تعریق زیاد عکس روشهایی جالب برای جلوگیری از تعریق زیاد تعریق بیش از حد یک مشکل مشترک است که توسط بسیاری از جلوگیری از چربی پوست و مو ایران جدید افرادی که پوست و موی چرب دارند گاهی اوقات حتی ظرف چند دقیقه پس از شست‌وشو سطح براقی از چربی پوست و زیباییلبدهانجوشاکنهلکه پفناخنسوختگی خال پیر آیا لکه های بدون رنگ گسترش می یابند ؟ راهی برای پیش بینی احتمال انتشار لکه های ویتیلیگو وجود بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان بیماری ها تور تایلند سفری به سرزمین شادی ها بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت بهترین راه برای راه هایی برای رهایی از احساس تنهایی ایران جدید ۲۱ دیدگاه برای راه هایی برای رهایی از احساس تنهایی طب سنتی و گیاهان داروییداروی گیاهی مقالات سلامت مراقبت از سیستم ایمنی برای رفع آلرژی طب سنتی و درمان سرطان معجزه عسل برای درمان زخم های عمیق گیاه درمانیزیرهزعفرانزرشکالوگوجهسیرپیازسبزیکلمکدو داروهایگیاهی گیاه درمانیزیرهزعفرانزرشکالوگوجهسیرپیازسبزیکلمکدوغلاتلوبیاشلغمعنابرازیانه روش برای سوزاندن کالری در یک روز یکی از اساسی ترین روش ها برای کم کردن وزن این است که کالری بیشتری بسوزانید که این به کمک یک برای رفع بوی بد دهان چه باید کرد برای رفع بوی بد معده چ گنیش برای رفع بوی بد دهان برای رفع بوی بد یخچال برای رفع بوی بد دهان در ماه رمضان



لینک منبع :روشهایی برای رفع بوی بد دهان

روشهای درمان رفع بوی بد دهان و درمان در یک جلسه ی دندانپزشکی - بیتوته www.beytoote.com/services/treatment-for-bad-breath.html‏ - ذخیره شده - مشابه درمان بوی بد دهان علت بوی بد دهان درمان قطعی بوی بد دهان جراحی داندانپزشکی با لیزردرمان رفع بوی بد دهان درمان گیاهی بوی بد دهان,درمان بوی بد دهان ناشی از معده. 9 شگرد خانگی برای رفع بوی بد دهان - بیتوته www.beytoote.com/.../recommendations-dealing-breath1.html‏ - ذخیره شده - مشابه در این مطلب چند شگرد خانگی ساده و بی دردسر برای رفع بوی بد دهان و مطبوع کردن بازدم ارائه شده است. هر یک از این روش‌ها به پاک‌سازی فضای دهان کمک می‌کنند و میزان مواد ... با بوی بد دهان به طور قطعی خداحافظی کنید،درمان شایع ترین عامل نفس ... seemorgh.com/product-services/health.../135706-135706/‏ - ذخیره شده - مشابه 5 ژانویه 2016 ... با توجه به کاربرد لیزر در بوی بد دهان افرادی که مبتلا به بوی بد دهان در قسمت حفره ای بوده اند از این روش بی خطر و سریع برای رفع بوی بد دهان خود ... علت و درمان بوی بد دهان - نمناک namnak.com/رفع-بوی-بد-دهان-بدن-با-روشهایی-ساده.p359‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۳ - ۹۷۶ نقد بوی بد دهان مسئله ای آزار دهنده است که در روابط اجتماعی مشکل آفرین است و موجب شرم و خجالت می شود با شناخت علت و درمان آن مشکل خود را برطرف کنید. رفع بوی بد دهان - آکاایران www.akairan.com/health/bimari-behdasht/boye-bad.html‏ - ذخیره شده - مشابه علت بوی بد دهان و نحوه درمان آن. تاثیر نامطلوبی که بوی بد دهان در شخصیت یک فرد میگذارد با هیچ چیز قابل مقایسه نمی باشد . خاطره بدی که از فردی که بوی دهان بدی ازش ... سیزده راه آسان برای برطرف کردن بوی بد دهان - آکا www.akairan.com/health/bimari-behdasht/20133495521.html‏ - ذخیره شده - مشابه بوی بد دهان و درمان آن,بوی بد دهان از چیست,بوی بد دهان ناشی از معده,بوی بد دهان ... هم نتوانست مشکلتان را رفع کند، احتمالا منشا بوی بد دهانتان دستگاه گوار ش است و باید ... ارزان‌ترین راه رفع بوی بد دهان - فرارو fararu.com/fa/news/196776/ارزان‌ترین-راه-رفع-بوی-بد-دهان‏ - ذخیره شده - مشابه 2 جولای 2014 ... بوی بد و نامطبوع دهان هم برای خودتان و هم برای دیگران آزار دهنده است. این مساله آنقدر جدی است که می تواند روی ارتباط شما با دیگران تاثیر بگذارد. بوی بد دهان و راههای درمان آن www.hawzah.net/fa/Magazine/.../بوی-بد-دهان-و-راههای-درمان-آن‏ - ذخیره شده - مشابه بوی بد دهان شایع است، ولی با این حال باعث شرمندگی است. احتمالاً هر فردی که پیاز یا سیر مصرف کند دچار آن می شود، ولی به نظر می رسد بعضی بیش از بقیه به آن ... درمان بوی بد دهان راحت تر از آنست که فکر میکنید www.hidoctor.ir/30956_درمان-بوی-بد-دهان-راحت-تر-از-آنست-که-فکر.html/‏ - ذخیره شده - مشابه 28 ژوئن 2014 ... محلول دهانشویه خانگی شیوه های طبیعی درمان بوی بد دهان درمان بوی بد دهان دانه .... از رشد باکتری های دهان و دندان شده و به رفع بوی بد دهان کمک میکند روش:. راهکارهای مفید برای رفع بوی بد دهان - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_11719.html‏ - ذخیره شده - مشابه بوی بد دهان یکی از مشکلات متداول در جامعه است که میتواند علتهای مختلفی داشته باشد دلیل عمده و اصلی آن وجود ... روش پیدا کردن گوشی آیفون پس از سرقت و یا گم شدن.