مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه در گوشی‌های اندروید صدای شاتر دوربین را خاموش کنیم؟

[ad_1]

بیشتر گوشی‌های هوشمند، هنگام عکسبرداری صدای مجازی شاتر دوربین را پخش می‌کنند؛ این صدا معمولا بلند بوده و گاهی آزار دهنده است، مخصوصا زمانی که بخواهیم بی‌ سروصدا از سوژه‌ای عکس بگیریم. در بعضی از گوشی‌ها با کاهش ولوم، به راحتی می توانیم از شر این صدا خلاص شویم؛ در حالی که برای تعدادی از مدل‌ها تلاش بیشتری لازم است. برای دانستن روش خاموش کردن صدای شاتر دوربین در انواع مختلف گوشی‌های اندرویدی، ادامه مطلب را بخوانید. بد نیست بدانید که این کار در برخی از کشورها به دلیل قوانین حفظ حریم خصوصی غیر قانونی است؛ شما هم احترام به حریم خصوصی دیگران را از یاد نبرید!

گوشی‌های اندروید خام

گوشی‌های هوشمند نکسوس یا گوگل پیکسل، نسخه خام اندروید را اجرا می‌کنند و در تنظیمات دوربین آنها راهی برای خاموش کردن صدای شاتر وجود ندارد؛ اما برای این کار می‌توانید پروفایل نوتیفیکیشن‌ها و هشدارها را در حالت سایلنت، ویبره یا do not disturb (مزاحم نشوید)، قرار دهید؛ این کار با استفاده از کلیدهای ولوم کنار دستگاه قابل انجام است. برای دستگاه‌های دیگر که سیستم‌ عامل آنها نزدیک به اندروید خام است و همچنین اغلب گوشی‌های جدید نیز می‌توانید به همین ترتیب عمل کنید.

stock-android

گوشی‌های سونی

در گوشی‌های قدیمی‌تر اکسپریا، دوربین را فعال و منوی همبرگری (۳ نقطه)  را لمس کنید؛ سپس وارد منوی تنظیمات (چرخ دنده) شده و اسلایدر sound را در حالت خاموش قرار دهید تا صدای شاتر قطع شود.

در تعدادی از گوشی‌های سونی بخصوص انواع جدیدتر، مانند اکسپریا X می‌توانید به آسانی از طریق دکمه ولوم این کار را انجام دهید.

sony

وان پلاس

در دستگاه‌های وان پلاس، باید پس از اجرای اپلیکیشن دوربین، صفحه نمایش را از سمت چپ سوایپ کنید تا چرخ دنده تنظیمات در بالا یا پایین صفحه ظاهر شود؛ در منوی تنظیمات، گزینه صدای شاتر را مشاهده می‌کنید که می‌توانید آن را در حالت خاموش قرار دهید.

one-plus

ال‌جی

گوشی‌های ال‌جی، همانند نسخه‌های اندروید خام گزینه‌ای برای صدای شاتر ندارند و باید در پروفایل اولویت‌ها/ نوتیفیکیش‌ها، گزینه‌های ویبره یا do not disturb را انتخاب کنید تا دیگر صدای شاتر دوربین را نشنوید.

lg

سامسونگ

در اپلیکیشن دوربین بعضی از گوشی‌های سامسونگ، آیکن چرخ‌دنده‌ای شکل تنظیمات را مشاهده می‌کنید که مطابق تصویر زیر می‌توانید صدای شاتر را خاموش کنید؛ اما در گوشی‌های جدید‌تر این برند از جمله گلکسی S7 و گلکسی S7 اج، این کار از طریق دکمه‌های ولوم قابل انجام است. با انتخاب حالت سایلنت یا ویبره، صدای شاتر دوربین هم قطع می‌شود.

samsung

اچ‌تی‌سی

در تعدادی از مدل‌های این برند، خاموش کردن صدای شاتر یک فرایند نسبتا پیچیده، اما امکان‌پذیر است! در اپلیکیشن دوربین، منوی همبرگری (۳ نقطه) را لمس کنید، آیکون تنظیمات ( چرخ دنده ) و سپس general settings ( تنظیمات عمومی ) را انتخاب نمایید. در باکس ظاهر شده، تیک مربوط به صدای شاتر را بردارید. در گوشی‌های جدیدتر مانند hTC 10، صدای شاتر از طریق دکمه‌های ولوم خاموش می‌شود.

htc

موتورولا

تعدادی از گوشی‌های موتورولا، در اپلیکیشن دوربین خود یک منو به شکل نیم‌دایره، در سمت چپ صفحه نمایش دارند. آیکون اسپیکر مربوط به صدای شاتر بوده و فقط کافی است که آن را لمس نمایید. همانند دیگر برندها، در گوشی‌های جدیدتر موتورولا دکمه‌های ولوم، برای قرار دادن دستگاه در حالت سایلنت، ویبره یا do not disturb و در نتیجه قطع صدای شاتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

motorola

هواوی

خاموش کردن صدای شاتر دوربین در برخی از گوشی‌های هواوی چند مرحله دارد؛ در اپلیکیشن دوربین، آیکن منو (۳ خط) را لمس کنید، سپس آیکن تنظیمات و گزینه mute را انتخاب کنید تا صدای شاتر غیر فعال شود. در آنر ۸ علاوه بر روش گفته شده می‌توانید از دکمه‌های ولوم هم استفاده کنید.

huawei

به طور کلی در اغلب گوشی‌ها، تنظیمات صدا شامل دوربین هم می‌شود و در حالت سایلنت، دوربین هم صدایی نخواهد داشت؛ اما اگر گوشی شما این طور نیست و با هیچ کدام از روش‌های گفته شده نمی‌توانید صدای شاتر دوربین آن را خاموش کنید، می‌توانید از اپلیکیش‌های سوم شخص مانند Silent camera pro استفاده کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چرا و چگونه دستگاه اندرویدی خود را روت کنیم ؟ آی …مقالاتگوناگونآموزشروت کردن باعث می شود دنیایی از قابلیت های جدید به روی شما باز شود اما این را هم در نظر چطور مشکل گیر کردن آیفون در لوگوی اپل را حل کنیم …مقالاتگوناگونآموزشروش اول سعی کنید گوشی خودتان را هارد ریست کنید به طور همزمان دکمه های پاور و خانه را ترفند در آیفون اپل که آرزو می‌کردید همیشه …همیشه در گوشی‌های پرچم‌داری همچون آیفون که از سیستم عامل اختصاصی بهره می‌برند بررسی گلکسی اس سامسونگ …در ابتدای این مطلب شما را به دیدن بررسی ویدئویی گلکسی اس در فارنت دعوت می‌کنیمنقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ …معرفی دنیای گوشی‌های هوشمند بسیار گسترده و در برخی مواقع گیج کننده است اما گلکسی جی مشکل اصلی در گوشی سامسونگ گلکسی فرض کنیم شما به بازار می‌روید و مبلغی بیش از میلیون تومان برای خرید جدیدترین گوشی هر آنچه باید درباره اکسپریا زد سونی بدانید زومیتسونی در از اکسپریا زد ، پرچمدار نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۴ خود رونمایی کرد این تلفن از پرسش و پاسخ سریع به سوالات متداول کاربران اندروید …تلفنهمراهوتبلتسلام دوست عزیزاینکه کیفیت دوربین پایین اومده با آپگرید کردن اندروید میتونی گوشی رو مشکلات گلکسی و راه‌ های حل آن‌ها دیجی روسامسونگ بهترین گوشی‌های سری گلکسی خود را روانه بازار کرده است گوشی‌های و ۲۰ ترفند جالب گلکسی اس ۷ و اس۷ اج سامسونگ که …۲۰ترفنسلام در موقع تماس در حین تماس ، چند ثانیه بعد از شماره گیری با گوشی سامسونگ گلکسی جی چرا و چگونه دستگاه اندرویدی خود را روت کنیم ؟ آی تی رادار … گوناگون آموزش روت کردن باعث می شود دنیایی از قابلیت های جدید به روی شما باز شود اما این را هم در نظر داشته چطور مشکل گیر کردن آیفون در لوگوی اپل را حل کنیم ؟ آی تی رادار … گوناگون آموزش روش اول سعی کنید گوشی خودتان را هارد ریست کنید به طور همزمان دکمه های پاور و خانه را فشار ترفند در آیفون اپل که آرزو می‌کردید همیشه می‌دانستید همیشه در گوشی‌های پرچم‌داری همچون آیفون که از سیستم عامل اختصاصی بهره می‌برند ویژگی‌ها و بررسی گلکسی اس سامسونگ فارنت در ابتدای این مطلب شما را به دیدن بررسی ویدئویی گلکسی اس در فارنت دعوت می‌کنیم مطالب جالب بسته ی پرطرفدارترین بازی ها و برنامه های آی پد در شهریور ۸۹ در سایت ارائه شده است که نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ میان‌رده مقرون به معرفی دنیای گوشی‌های هوشمند بسیار گسترده و در برخی مواقع گیج کننده است اما گلکسی جی پرسش و پاسخ سریع به سوالات متداول کاربران اندروید و اپل و تلفنهمراهوتبلت سلام دوست عزیزاینکه کیفیت دوربین پایین اومده با آپگرید کردن اندروید میتونی گوشی رو فکتوری مشکل اصلی در گوشی سامسونگ گلکسی فرض کنیم شما به بازار می‌روید و مبلغی بیش از میلیون تومان برای خرید جدیدترین گوشی هوشمند هر آنچه باید درباره اکسپریا زد سونی بدانید زومیت طراحی و ارگونومی سونی در اکسپریا زد ، بالاخره توانست به یک طراحی و ساختار استاندارد برسد و مشکلات گلکسی و راه‌ های حل آن‌ها دیجی رو سامسونگ بهترین گوشی‌های سری گلکسی خود را روانه بازار کرده است گوشی‌های و با



لینک منبع :چگونه در گوشی‌های اندروید صدای شاتر دوربین را خاموش کنیم؟

چگونه صدای شاتر دوربین اندروید را هنگام عکس گرفتن غیرفعال کنیم؟ tarfandha.net/how-to-disable-the-camera-shutter-sound/‏ - ذخیره شده 18 ا کتبر 2016 ... ۴- گزینه Sound را خاموش کنید. camera-shutter-2 ... چگونه صدای شاتر دوربین را در گوشی های ال جی – LG غیرفعال کنیم؟ در صورتی که دارای گوشی ... غیر فعال کردن صدای شاتر دوربین در اندروید — چی جوری؟! chijoori.ir/how-to-disable-the-camera-shutter-sound-on-android/‏ - ذخیره شده - مشابه در گوشی های اندروید هنگام عکس برداری صدایی مانند شاتر عکس تولید می شود. هرچند گوشی ها واقعا شاتر ندارند ولی این صدا حس عکاسی با یک دوربین واقعی را به شما ... صدای شاتر دوربین گوشی خود را قطع کنید - زوم تک https://zoomtech.ir/how-to-disable-the-camera-shutter-sound/‏ - ذخیره شده 7 ا کتبر 2016 ... برای بسیاری از گوشی های هوشمند می توان با مراجعه به برنامه دوربین ، صدای شاتر دوربین را قطع و وصل کرد که این روش مخصوص گوشی های سونی و ... چگونه در گوشی‌های اندروید صدای شاتر دوربین را خاموش کنیم؟ - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../چگونه-در-گوشی‌های-اندروید-صدای-شاتر-د/.html‏ - ذخیره شده آموزش قطع کردن صدای دوربین در تمام گوشی های اندرویدی. قطع صدای شاتر در ال‌جی سامسونگ هواوی اچ تی سی سونی و سایر موبایل های اندرویدی. نحوه غیر فعال کردن صدای شاتر دوربین در اندروید | teh-ram mag mag.teh-ram.com/.../how-to-disable-the-camera-shutter-sound-on-android/‏ - ذخیره شده 20 نوامبر 2016 ... صفحه اصلی آموزش نحوه غیر فعال کردن صدای شاتر دوربین در اندروید .... در گوشی Honor 8 ، شما می توانید هم به روش بالا عمل کنیم هم می توانید با ... چگونه صدای دوربین گوشی های اندرویدی را قطع کنیم - دیجی رو digiro.ir/how-to-disable-the-camera-shutter-sound/‏ - ذخیره شده 20 نوامبر 2016 ... چگونه صدای شاتر دوربین را در گوشی های سامسونگ قطع کنیم ... Sound وجود دارد، می توانید با یک ضربه این ویژگی را در حالت خاموش قرار دهید. روش ... چگونه در گوشی‌های اندروید صدای شاتر دوربین را خاموش کنیم؟ hi01.ir/چگونه-در-گوشی‌های-اندروید-صدای-شاتر-د/‏ - ذخیره شده 25 نوامبر 2016 ... بیشتر گوشی‌های هوشمند، هنگام عکسبرداری صدای مجازی شاتر دوربین را پخش می‌کنند؛ این صدا معمولا بلند بوده و گاهی آزار دهنده است، مخصوصا زمانی که ... آموزش خاموش کردن صدای شاتر دوربین اندروید بروز | دانلود بازی PC ... brouz.ir/how-to-disable-the-camera-shutter-sound-on-android/‏ - ذخیره شده 13 دسامبر 2015 ... در این آموزش ما به شما خواهیم گفت که چگونه از این صدا خلاص شوید و آن را غیر ... روش خاموش کردن صدای شاتر دوربین در گوشی HTC پیچیده ترین راه ... چگونه صدا پیشفرض دوربین اندروید را حذف یا قطع کنیم ؟ - انزل وب anzalweb.ir/.../صدا-پیشفرض-دوربین-اندروید-حذف-قطع-کنیم/‏ - ذخیره شده 30 مارس 2016 ... در هنگام عکاسی با گوشی در اندروید صدای ثبت عکس و یا ضبط فیلم که به نشانه موفقیت ... سپس در بخش Camera Sound is بر روی دکمه OFF تپ نمایید تا صدای دوربین قطع شود ... قطع صدای شاتر دوربین اندروید توسط فایل منیجر. غیر فعال کردن صدای شاتر دوربین در گوشی‌های اندرویدی www.thenext.ir/software/os/android/غیر-فعال-کردن-صدای-شاتر/‏ - ذخیره شده 25 فوریه 2016 ... آیا می خواهید به راحتی صدای شاتر دوربین گوشی تان را خاموش یا تا حد امکان کم کنید ؟ برای پاسخ به این سؤالتان و راهکار انجام آن با نکست همراه باشید ...