مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه نان سیر و ریحان پنیری

[ad_1]

در مطلب زیر طرز تهیه نان سیر و ریحان پنیری را برای شما کدبانوهای عزیز آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.ابتدا داخل ظرفی مناسب 2عدد از زرده های تخم مرغ و آبلیمو را مخلوط کرده و به خوبی بزنید و بعد کره و روغن زیتون و همه مواد را به آن اضافه کرده و به خوبی یکنواخت کنید.نان فرانسوی یا باگت را از طول نصف کرده و مقداری از خمیر آن را خارج کنید.

 طرز تهیه نان سیر و ریحان پنیری
طرز تهیه نان سیر و ریحان پنیریدر مطلب زیر طرز تهیه نان سیر و ریحان پنیری را برای شما کدبانوهای عزیز آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

مواد لازم :


▫️ریحان (ریز شده) 1 تا 2 قاشق چای خوری
▫️سیر (خرد شده) سیر 2 قاشق چای خوری
▫️آبلیمو 1 قاشق غذاخوری
▫️روغن زیتون 2 قاشق غذاخوری
▫️پنیر پارمزان (رنده شده) 2 قاشق غذاخوری
▫️کره (نرم شده) 115 گرم(نصف لیوان)
▫️زرده تخم مرغ 3عدد
▫️برگ سیر (ریز شده) 4قاشق غذاخوری
▫️نان فرانسوی (یا باگت) 1 عدد

 

طرز تهیه:


ابتدا داخل ظرفی مناسب 2عدد از زرده های تخم مرغ و آبلیمو را مخلوط کرده و به خوبی بزنید و بعد کره و روغن زیتون و همه مواد را به آن اضافه کرده و به خوبی یکنواخت کنید.
نان فرانسوی یا باگت را از طول نصف کرده و مقداری از خمیر آن را خارج کنید.
مواد را داخل نان ریخته و خوب پخش کنید و روی آن را صاف کرده و روی مواد  پنیر بریزید.
روی پنیر یک عدد زرده باقی مانده را پخش کنید(در صورت تمایل از زرده بیشتری استفاده کنید).
حال نان را 6تا10دقیقه داخل فری که از قبل با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم شده است قرار دهید.
نکات:
1)در صورت تمایل مقداری زعفران هم به مواد اضافه کنید.
2)میتوانید این نان را با پنیر پیتزا هم تهیه کنید.
3)در صورت تمایل مقداری پنیر چدار هم به مواد اضافه کنید.
4)می توانید مواد داخل نان را با شیر مخلوط کرده و دوباره به همراه مواد داخل آن قرار دهید..

 

مجله آشپزی مثبت

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه نان سیر و ریحان پنیری طرز تهیه رولت نان و پنیر طرز تهیه نان تست فرانسوی پر شده با کرنبری و پنیر خامه ای طرز تهیه سوپ قارچ با نان طرز تهیه ابتدا قارچ را کاملا شسته و خرد کنید و به همراه کره و کمی آبلیمو آن را تفت دهید سپس طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی خوشمزه با پنیر و قارچ طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی ، ذرت مکزیکی خانگی ، ذرت مکزیکی طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی خوشمزه طرز تهیه انواع سس های خوشمزه و بی نظیر تصاویر آخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق و مزایا زیباترین عکسهای عروسی انواع سس آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان طرز تهیه یک سس شکلاتی خوشمزه طرز تهیه سس سیب در فر طرز تهیه دیپ پیاز فرانسوی خانگی انواع سالاد آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان طرز تهیه سالاد نودل سرد دستور تهیه سالاد برنج قهوه ای «سالاد ترکیه ای» با کُلی سبزیجاتِ سبز طرز تهیه نان شیرمال بسیار خوشمزه در خانه طرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال عکس طرز تهیه کیک آناناس و کدو سبز عصرانه طرز تهیه ژله رولتی مجلسی بسیار آسان و شکیل عکس طرز تهیه ژله رولتی مجلسی بسیار آسان و شکیل مواد لازم ژله رولتی ژله با طعم و رنگ دلخواه آشپزی آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، نگهداری طرز تهیه اسلایس کدوسبز مواد لازم برای اسلایس کدوسبز کدو با پوست رنده شده ۵۰۰ گرم البته با طرز تهیه نان سیر طرز تهیه نان سیر با نان تست



لینک منبع :طرز تهیه نان سیر و ریحان پنیری

تصاویر برای طرز تهیه نان سیر و ریحان پنیری طرز تهیه نان سیر و ریحان پنیری - تابناک باتو tabnakbato.ir/fa/news/56160/طرز-تهیه-نان-سیر-و-ریحان-پنیری‏ - ذخیره شده 26 نوامبر 2016 ... در مطلب زیر طرز تهیه نان سیر و ریحان پنیری را برای شما کدبانوهای عزیز آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.ابتدا داخل ظرفی مناسب 2عدد از زرده های تخم مرغ ... طرز تهیه نان سیر و ریحان پنیری عالی - پارس ناز www.parsnaz.com/طرز-تهیه-نان-سیر-ریحان-پنیری-عالی.html‏ - ذخیره شده طرز تهیه نان سیر و ریحان پنیری عالی ،آموزش تهیه نان پنیر،بهترین نان مغذی و خوشمزه،نان با طعم عالی از ریحان و پنیر،نان خوشمزه با سیر و ریحان. طرز تهیه نان سیر و ریحان پنیری - سوران www.sooran.com/fa/recipes/1093/‏ - ذخیره شده - مشابه 13 ژانویه 2015 ... طرز تهیه ابتدا داخل ظرفی مناسب عدد از زرده های تخم مرغ و آبلیمو را مخلوط کرده و به خوبی بزنید و بعد کره و روغن زیتون و همه مواد را به آن اضافه کرده و به ... نان سیر پنیری با ریحان | کدبانوی ایرانی kadbanoo.net/نان-سیر-پنیری-با-ریحان/‏ - ذخیره شده - مشابه نان سیر پنیری با ریحان - این نان سیر خوشمزه را می توان کنار هر نوع سوپ سرو نمایید. زمان کمی برای تهیه این نان بی نظیر و فوق العاده نیاز است، پس دست به کار شوید. طرز تهیه نان سیر و ریحان پنیری • مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.ir/طرز-تهیه-نان-سیر-و-ریحان-پنیری/‏ - ذخیره شده نان سیر و ریحان پنیری خوش عطر و خوشمزه استو تهیه آن وقت زیادی نبرده، به راحتی تهیه می شود . این نان سیر خوشمزه را می توان کنار هر نوع سوپ سرو نمود. طرز تهیه نان سیر و ریحان پنیری | مجله تفریحی حیاط خلوت hayatkhalvat.com/.../نان-سیر-و-ریحان-پنیری؛...سیر.../طرز-تهیه-نان-سیر-و-ریحان-پنیری/‏ 13 نوامبر 2016 ... با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید ... کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر برای وب سایت حیاط خلوت محفوظ می باشد . تهیه و تولید : پارس وی پی. طرز تهیه نان سیر و ریحان پنیری – ورکان - آشپزی|فال|مد|خانه داری|آرایشی www.vorkan.ir/portal/طرز-تهیه-نان-سیر-و-ریحان-پنیری/‏ - ذخیره شده 24 فوریه 2016 ... طرز تهیه نان سیر و ریحان پنیری. آماده سازی : ۱۵ دقیقه مدت انتظار : ۳۰ دقیقه مجموعاً : ۴۵ دقیقه. مواد اولیه برای ۲۴ نفر : ریحان (ریحان تازه خرد شده یا ۲ ... باور دینی » Blog Archive طرز تهیه نان سیر و ریحان پنیری عالی - باور ... bavaredini.ir/طرز-تهیه-نان-سیر-و-ریحان-پنیری-عالی/‏ آدم ها به دو دسته تقسیم می شوند، یا سیر دوست دارند، یا سیر دوست ندارند. اما در این مطلب طرز تهیه نان سیر و ریحان پنیری را به شما آموزش می دهیم که حتی اگر سیر هم ... طرز تهیه نان سیر و ریحان پنیری - سایت تفریحی و سرگرمی مشرقیا https://mashreghia.ir/2676/طرز-تهیه-نان-سیر-ریحان-پنیری/‏ - ذخیره شده 4 فوریه 2017 ... طرز تهیه نان سیر و ریحان پنیری. در این بخش نیز دستور تهیه نان با طعمی جدید را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار ...