مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شکایت مردم بارسلون از ازدحام گردشگران!

[ad_1]
تین‌نیوز| ساکنان بارسلون اسپانیا در واکنش به مشکلات ناشی از حضور بیش از حد گردشگران در این شهر دست به اعتراض زدند.

 افزایش اجاره‌بها، شلوغی خیابان‌ها و سایر مشکلات ناشی از حضور بی‌شمار گردشگران در بارسلون اسپانیا موجب شده ساکنان این شهر نسبت به شرایط به وجود آمده دست به اعتراض بزنند؛ اعتراضی که از سوی شهردار بارسلون نیز حمایت می‌شود.

بر اساس اعلام مقامات محلی، بارسلون سالانه پذیرای نزدیک به ۱۰ میلیون گردشگر است که منابع مالی فراوانی را برای این شهر 6/ 1 میلیون نفری به ارمغان می‌آورد؛ اما تاثیری که حضور پرشمار گردشگران بر افزایش بهای اجاره‌ها داشته، اکنون به نگرانی‌ اصلی ساکنان این شهر تبدیل شده و براساس یک نظرسنجی دومین مشکل آنها پس از بیکاری است.

گردشگران روزانه ۲۵ میلیون یورو در شهر بارسلون هزینه می‌کنند و صنعت گردشگری ۱۵ درصد از تولید ناخالص این شهر را تشکیل می‌دهد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده است مجموعه مقالات گردآوری شده اینترنتیمتن زیر برگردان فارسی بخشی از کتابی است به نام که خانم در سال پول نیوز دلار تومانی؛ زمینه‌ساز تصویب نرخ تسعیر بودجه بازده نیروگاهی در ایران؛ کمتر از ٣٦ درصد مجموعه مقالات گردآوری شده اینترنتی متن زیر برگردان فارسی بخشی از کتابی است به نام که خانم ö در سال تالیف



لینک منبع :شکایت مردم بارسلون از ازدحام گردشگران!

شکایت مردم بارسلون از ازدحام گردشگران! - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1080858‏ 26 نوامبر 2016 ... ساکنان بارسلون اسپانیا در واکنش به مشکلات ناشی از حضور بیش از حد گردشگران در این شهر دست به اعتراض زدند. به گزارش «ایسنا» به نقل از ... شکایت مردم بارسلون از ازدحام گردشگران! - آخرین ها alotoor.ir/news/20904/شکایت-مردم-بارسلون-از-ازدحام-گردشگران‏ شکایت مردم بارسلون از ازدحام گردشگران! ساکنان بارسلون اسپانیا در واکنش به مشکلات ناشی از حضور بیش از حد گردشگران در این شهر دست به اعتراض زدند. به گزارش ... شکایت مردم بارسلون از ازدحام گردشگران! - مجله گردشگری ایران و جهان alotoor.ir/news/20844/شکایت-مردم-بارسلون-از-ازدحام-گردشگران‏ 26 نوامبر 2016 ... n\nساکنان بارسلون اسپانیا در واکنش به مشکلات ناشی از حضور بیش از حد گردشگران در این شهر دست به اعتراض زدند. به گزارش «ایسنا» به نقل از ... بارسلون : دنیای سفر و گردشگری dsfr.ir/efkcax‏ - ذخیره شده مسئولان #بارسلون #اسپانیا قانونی را برای کاهش و کنترل تعداد #گردشگران در این شهر تصویب کردند. شکایت مردم بارسلون از ازدحام گردشگران! ساکنان بارسلون ... نتایج جست و جو برای گردشگری اسپانیا - ماهدیس گشت mahdis24.com/SearchResult.aspx?term=گردشگری%20اسپانیا‏ - ذخیره شده نتایج جست و جو برای گردشگری اسپانیا. شکایت مردم بارسلون از ازدحام گردشگران! ساکنان بارسلون اسپانیا در واکنش به مشکلات ناشی از حضور بیش از حد گردشگران ... اثرات مخرب رشد گردشگری | sporttourism sporttourism.ir/article/detailes/athrat-mkhrb-rshd-grdshgr‏ - ذخیره شده در تاریخ دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۱:۰۲. گردشگری. تایلند. بارسلونا ... و تایلند جزیره ای را به دلیل ازدحام بیش از حد بسته بسته نگه می دارد، در این مقاله ... برای سوء رفتار، بستن اجاره های غیر قانونی و شکایت از افراد با رفتار نادرست نزد ... در بررسی های اخیر، مردم محلی نگرانی های خود را در زمینه گردشگری بیشتر از فقر اعلام کردند. بارسلون - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/بارسلون‏ - ذخیره شده - مشابه امروزه بارسلون یکی از مراکز مهم فرهنگی و به یکی از مقصدهای اصلی گردشگران بدل .... بارسلونا از درجه بالایی از محبوبیت برخوردار است، حدود ۲۵٫۷٪ مردم اسپانیا ... نامه کمپین پاسداری از میراث فرهنگی و طبیعی خطاب به جامعه هتلداران ... arianaeast.com/2016/06/03/نامه-کمپین-پاسداری-از-میراث-فرهنگی-و-طب/‏ 3 ژوئن 2016 ... نوشته‌های تازه. بانک‌ها به گردشگری رویکرد تجاری داشته باشند · ساختار گردشگری استرالیا چگونه است؟ شکایت مردم بارسلون از ازدحام گردشگران! قانون کاهش گردشگر در بارسلون تصویب شد - ایسنا www.isna.ir/news/.../قانون-کاهش-گردشگر-در-بارسلون-تصویب-شد‏ - ذخیره شده 28 ژانویه 2017 ... مسئولان گردشگری بارسلون معتقدند این قانون تنها چهره توریست‌ها را مخدوش ... اذیت‌کننده گردشگران، ۱۳ هزار ساکن خود را از دست داده و مردم بارسلون به ... جاذبه های توریستی - رزرو آنلاین تور و هتل و بلیط www.sadaftours.com/CityInfoView.aspx?tp...id=Guangzhou‏ - ذخیره شده گردشگری. آلمان. مونیخ. جاذبه های توریستی · معرفی. اسپانیا. بارسلونا .... حتی ممکن است برخی از مردم به شما بگویند این روستا در جائی بسیار دور قرار داشته و ... می رسد مردم این شهر علاقه زیادی ندارند که این روستا توسط گردشگران شناخته شده و محیط ... شهر گوانجو محسوب شده و محل خوبی برای فرار از ازدحام جمعیت در شهر به شمار می رود.