مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کالبدشکافی سرفیس استودیو نشان از تراشه مخفی ARM دارد

[ad_1]

iFixit پس از کالبدشکافی آی-این-وان سرفیس استودیو متوجه شده است در این دستگاه چیپ مخفی ARM وجود دارد و هارد درایو آن قابل جدا شدن است.

برخلاف آنچه انتظار می‌رفت مایکروسافت یک هفته زودتر اقدام به ارسال سرفیس استودیو به خریداران کرد که البته این اقدام بسیار خوشایند است؛ زیرا فرصتی برای iFixit فراهم شد تا با کالبدشکافی کامپیوتر همه‌کاره مایکروسافت بتواند نگاه دقیقی به جزئیات سخت‌افزاری این محصول بیندازد.

همان‌طور که می‌دانید؛ سرفیس استودیو یک کامپیوتر آل‌این‌وان است، بنابراین کمتر انتظار می‌رود که در کالبدشکافی این محصول با غافلگیری‌های زیادی مواجه شویم؛ اما جالب است بدانید iFixit توانست با کالبدشکافی این محصول به نکات جالبی دست یابد.

اولین نکته، یافتن چیپ مخفی ARM در پشت نمایشگر ۲۸ اینچی سرفیس استودیو است. iFixit در مورد علت وجود یک تراشه آرم در کامپیوتری که از پردازنده ساخت اینتل بهره می‌برد، توضیحی نداده است؛ اما به نظر می‌رسد این چیپ برای کمک به نمایشگر PixelSense استفاده شده باشد.

در کنار یافتن یک چیپ مخفی، iFixit متوجه شده است که تا چه اندازه می‌توان کامپیوتر سرفیس استودیو را ارتقا داد. اگرچه باید اذعان کرد برای کسانی که دوست داشتند میزان رم، پردازنده مرکزی یا پردازنده گرافیکی این محصول را ارتقا دهند، خبر خوبی وجود ندارد. چراکه این قطعات به مادربورد متصل هستند و نمی‌توان آن‌ها را ارتقا داد.

البته این موضوع در مورد هارد درایو (SSD و HDD) فرق می‌کند؛ زیرا امکان جداسازی و ارتقای آن وجود دارد. درنهایت iFixit به تعمیرپذیری کامپیوتر همه‌کاره سرفیس استودیو امتیاز ۵ از ۱۰ را داده که درواقع با امتیاز  آی‌مک 5K کمپانی اپل یکسان است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مفهوم حرف در سری گوشی های گلکسی سامسونگ …همانند دیگر گوشی‌های سامسونگ، استفاده از حرف در خانواده گوشی‌های گلکسی تصادفی مایکروسافت زومیتمایکروسافت شرکت امریکایی سازنده سیستم عامل ویندوز و آفیس همچنین تولید کننده مفهوم حرف در سری گوشی های گلکسی سامسونگ زومیت همانند دیگر گوشی‌های سامسونگ، استفاده از حرف در خانواده گوشی‌های گلکسی تصادفی نبوده و مایکروسافت زومیت مایکروسافت شرکت امریکایی سازنده سیستم عامل ویندوز و آفیس همچنین تولید کننده سخت



لینک منبع :کالبدشکافی سرفیس استودیو نشان از تراشه مخفی ARM دارد

کالبدشکافی سرفیس استودیو نشان از تراشه مخفی ARM دارد - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/29/.../microsoft-surface-studio-teardown/‏ - ذخیره شده 29 نوامبر 2016 ... iFixit پس از کالبدشکافی آی-این-وان سرفیس استودیو متوجه شده است در این دستگاه چیپ مخفی ARM وجود دارد و هارد درایو آن قابل جدا شدن است. تصاویر برای کالبدشکافی سرفیس استودیو نشان از تراشه مخفی ARM دارد کالبدشکافی سرفیس استودیو نشان از تراشه مخفی ARM دارد - تکنومون technomon.com/.../کالبدشکافی-سرفیس-استودیو-نشان-از-تراشه-مخفی-arm-دارد‏ - ذخیره شده رتبه: ۴ - ۱ رأی 30 نوامبر 2016 ... iFixit پس از کالبدشکافی کامپیوتر همه کاره سرفیس استودیو متوجه شده که در این دستگاه چیپ مخفی ARM وجود داشته و هارد درایو نیز قابل جدا شدن ... کالبدشکافی سرفیس استودیو نشان از تراشه مخفی ARM دارد | گروه ... metsagroup.ir/.../1286_کالبدشکافی-سرفیس-استودیو-نشان-از-تراشه-مخفی-arm-دارد‏ iFixit پس از کالبدشکافی آی-این-وان سرفیس استودیو &# کالبدشکافی سرفیس استودیو نشان از تراشه مخفی ARM دارد | رادمان ... radmandp.com/کالبدشکافی-سرفیس-استودیو-نشان-از-تراش/‏ 30 نوامبر 2016 ... iFixit پس از کالبدشکافی آی-این-وان سرفیس استودیو متوجه شده است در این دستگاه چیپ مخفی ARM وجود دارد و هارد درایو آن قابل جدا شدن است. کالبدشکافی سرفیس استودیو نشان از تراشه مخفی ARM دارد - http ... www.ayineh.com/item-1014057-کالبدشکافی%20سرفیس%20استودیو%20نشان%20از%20تراشه%20مخف...‏ 3 دسامبر 2016 ... iFixit پس از کالبدشکافی آی-این-وان سرفیس استودیو متوجه شده است در این دستگاه چیپ مخفی ARM وجود دارد و هارد درایو آن قابل جدا شدن است. کالبدشکافی سرفیس استودیو نشان از تراشه مخفی ARM دارد | این-وان www.ghatreh.com/.../کالبدشکافی-سرفیس-استودیو-نشان-تراشه-مخفی-دارد‏ 29 نوامبر 2016 ... کالبدشکافی سرفیس استودیو نشان از تراشه مخفی ARM دارد. این-وان سرفیس استودیو متوجه شده است در این دستگاه چیپ مخفی ARM وجود دارد و هارد ... کالبدشکافی سرفیس استودیو نشان از تراشه مخفی ARM دارد - SPI News spinews.ir/technology/72913-کالبدشکافی-سرفیس-استودیو-نشان-از.html‏ 3 دسامبر 2016 ... برخلاف آنچه انتظار می‌رفت مایکروسافت یک هفته زودتر اقدام به ارسال سرفیس استودیو به خریداران کرد که البته این اقدام بسیار خوشایند است؛ زیرا ... کالبدشکافی سرفیس استودیو نشان از تراشه مخفی ARM دارد – مجله ... harfeakhar.info/.../middlesbrough-boss-aitor-karanka-says-there-is-no-pressure-on-his-players/‏ - ذخیره شده 8 فوریه 2016 ... لورم ایپسوم متنی است که ساختگی برای طراحی و چاپ آن مورد است. صنعت چاپ زمانی لازم بود شرایطی شما باید فکر ثبت نام و طراحی، لازمه خروج می ... کالبدشکافی سرفیس استودیو نشان از تراشه مخفی ARM دارد khabari3.ir/کالبدشکافی-سرفیس-استودیو-نشان-از-تراش/‏ 29 نوامبر 2016 ... تیتر خبر جدید: کالبدشکافی سرفیس استودیو نشان از تراشه مخفی ARM دارد این خبر برگرفته از سایت Zoomit / زومیت بود. شما می توانید روزانه ...