مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کشتی بسیار زیبا پوشیده از درخت در سواحل سیدنی استرالیا

[ad_1]

بامداد – این کشتی بسیار زیبا و البته قدیمی، ” آیفیلد اس اس” نام دارد که سنی حدود ۴۰ سال دارد. این کشتی در سواحل سیدنی استرالیا قرار دارد و چند وقتیست به شکل یک جنگل شناوردر آمده است.

کشتی ها مانند هر وسیله دیگری نیاز به یک قبرستان دارند تا وقتی بازنشسته شدند به آنجا رفته و برای همیشه در آب تنها غوطه ور باشند. بسیاری از این کشتی های به اسکله جوش داده شد و تغییر کاربری می دهند.

nezare-573bf35b7d08f

زندگی برای کشتی ” آیفیلد اس اس” به نوعی دیگر رقم خورده است چرا که تبدیل به یک جنگل معلق گشته تا سالانه افراد زیادی را به سمت خودش بکشاند. این کشتی نزدیک به ۴۰ سال است که در سواحل استرالیا آرام گرفته است.

ایندر سال ۱۹۱۱ در کشتی سازی انگلستان ساخته شد تا در امور نظامی از آن استفاده شود. در جنگ جهانی دوم برای رساندن نیروها به نقاط مختلف کاربرد داشت تا اینکه در سال ۱۹۷۲ عمر کاریش به پایان رسید و به سواحل استرالیا رفت.

این از آن زمان به علت قرار گرفتن در منطقه ای خوش آب و هوا و جنگلی کم کم تبدیل به یک جنگل گشته است تا اینکه در سال ۲۰۰۰ و با برگزاری المپیک در این کشور بسیاری از توریست ها از آن دیدن کردند.

همچنین یکی از پایگاه های عکاسی در منطقه اقیانوسیه است و بیشتر به نام جنگل شناور شناخته می شود.

منبع: مجله نظاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مکان های دیدنی ایران ،جاذبه های گردشگری جهان …بیرجند و گردش در جاذبه های تفریحی و تاریخی بی نظیر آنتصاویر دیلمان یکی از زیباترین عصر ایران در جامعه ای که بی اخلاقی از در و دیوار می ریزد و از بام تا شام حرف از اختلاس و دریافتی سفرنامه جزایر قناری لست سکندبهشت کوچک جزایر قناری مجمع الجزایری در کشور اسپانیاست که متشکل از جزیره پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده استاخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار سفر برمه بسوی برمه میانمار اولین باری که وسوسه سفر به برمه به سرمان زد، هفت سال پیش بود دریافت لوح تقدیر توسط وزیر بهداشت و درمان به پروفسور سلطلن زاده در روز معلم مجموعه مقالات گردآوری شده اینترنتیمتن زیر برگردان فارسی بخشی از کتابی است به نام که خانم در سال مکان های دیدنی ایران ،جاذبه های گردشگری جهان ،مکانهای تفریحی جهان بیرجند و گردش در جاذبه های تفریحی و تاریخی بی نظیر آنتصاویر دیلمان یکی از زیباترین و عصر ایران در جامعه ای که بی اخلاقی از در و دیوار می ریزد و از بام تا شام حرف از اختلاس و دریافتی های سفرنامه جزایر قناری لست سکند بهشت کوچک جزایر قناری مجمع الجزایری در کشور اسپانیاست که متشکل از جزیره اصلی پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده است سفر برمه بسوی برمه میانمار اولین باری که وسوسه سفر به «برمه» به سرمان زد، هفت سال پیش بود اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی های جالب اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار گوناگون ایمنی، بهداشت و محیط زیست حمیدرضا چزانی محمد آزاد قابلیت اطمینان در صنایع مختلف به علل متعدد از جمله تحمیل خسارت‌های کلان مالی دریافت لوح تقدیر توسط وزیر بهداشت و درمان به پروفسور سلطلن زاده در روز معلم



لینک منبع :کشتی بسیار زیبا پوشیده از درخت در سواحل سیدنی استرالیا

تصاویر برای کشتی بسیار زیبا پوشیده از درخت در سواحل سیدنی استرالیا کشتی بسیار زیبا پوشیده از درخت در سواحل سیدنی استرالیا |سایت ... bamdad.net/کشتی.html‏ - ذخیره شده 1 دسامبر 2016 ... بامداد – این کشتی بسیار زیبا و البته قدیمی، ” آیفیلد اس اس” نام دارد که سنی حدود ۴۰ سال دارد. این کشتی در سواحل سیدنی استرالیا قرار دارد و چند ... کشتی بسیار زیبا پوشیده از درخت در سواحل سیدنی استرالیا | - قطره www.ghatreh.com/.../کشتی-بسیار-زیبا-پوشیده-درخت-سواحل-سیدنی-استرالیا‏ 1 دسامبر 2016 ... بامداد این کشتی بسیار زیبا و البته قدیمی، ” آیفیلد اس اس” نام دارد که سنی حدود 40 سال دارد. این کشتی در سواحل سÛ. کشتی بسیار زیبا پوشیده از درخت در سواحل سیدنی استرالیا ... mofidestan.ir/کشتی-بسیار-زیبا-پوشیده-از-درخت-در-سواحل/‏ - ذخیره شده بامداد – این کشتی بسیار زیبا و البته قدیمی، ” آیفیلد اس اس” نام دارد که سنی حدود ۴۰ سال دارد. این کشتی در سواحل سیدنی استرالیا قرار دارد و چند وقتیست به شکل ... کشتی بسیار زیبا پوشیده از درخت در سواحل سیدنی استرالیا - سایت ... bamdad-net.site-divar.ir/کشتی-بسیار-زیبا-پوشیده-از-درخت-در-سواحل.html‏ 1 دسامبر 2016 ... بامداد – این کشتی بسیار زیبا و البته قدیمی، ” آیفیلد اس اس” نام دارد که سنی حدود ۴۰ سال دارد. این کشتی در سواحل سیدنی استرالیا قرار دارد و چند ... کشتی بسیار زیبا پوشیده از درخت در سواحل سیدنی استرالیا - Newis.ir newis.ir/کشتی-بسیار-زیبا-پوشیده-از-درخت-در-سواحل/‏ 1 دسامبر 2016 ... کشتی بسیار زیبا پوشیده از درخت در سواحل سیدنی استرالیا. بامداد – این کشتی بسیار زیبا و البته قدیمی، ” آیفیلد اس اس” نام دارد که سنی حدود ... ۱۰ ساحل شگفت‌انگیز در جهان! | عجیب‌ترین https://www.ajibtarin.com/island/25634/ساحل-شگفت‌انگیز-جهان/‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۱ رأی 4 روز پیش ... ساحل نواجیو محل کشتی شکسته قاچاقچیان است و دارای صخره سنگ آهک ... جمعه ۲۸ آوریلتولد کرت فردریش گودل ... 12 جاذبه برتر کوئینزلند - استرالیا - ایوار www.eavar.com/fa/blog/2016/12/6/129300/queensland/‏ - ذخیره شده 6 دسامبر 2016 ... سواحل طلایى، سواحل صخره‌ای حاشیه‌ی استوایى، مناطق گردشگرى ... تا بندر بسیار زیبای داگلاس و قطب گردشگری استوا، کنز (Cairns) . ... دسترسی به جزیره فریزر با کشتی از ساحل رنگین کمان (Rainbow ... شهری که حاشیه‌ی خیابان‌ها و پارک‌ها با درختان نخل پوشیده شده و باغ‌های .... 17 جاذبه برتر گردشگری سیدنی ... راهنمای جامع سفر به کرابی - سیدنی - وبسایت آژانس هواپیمایی کاندید ... candidsafar.com/index.php/featured/.../2-uncategorised.html?...‏ ... تور اسپانیا ( پاییز 95 ) · تور فرانسه (پاییز 95 ) · تور آلمان · تور انگلستان ..... این پیاده‌روی تنها ۲ ساعت طول می‌کشد و ساحل در پایان بسیار زیبا و بیابانی است. ... ساحل ناتون،مرکز اصلی و توقفگاه کشتی ها و قایق هایی است که میان سرزمین اصلی و ... آن و همچنین تکه کوه های پوشیده از درخت که درون خلیج تایلند واقع اند،لذت ببرید. BF3 | نشرنامه www.nashrname.ir/site/search?key=BF3‏ کشتی بسیار زیبا پوشیده از درخت در سواحل سیدنی استرالیا ... بامداد – این کشتی بسیار زیبا و البته قدیمی، ” آیفیلد اس اس” نام دارد که سنی حدود ۴۰ سال دارد.