مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تونلی شگفت انگیز پوشیده از یخ در ایسلند

[ad_1]

بامداد – کشور ایسلند در شمال اروپا واقع شده و همانطور که از نامش پیداست دارای آب و هوایی سرد و سرزمین هایی یخ زده است. تونلی در این کشور قرار دارد که تماما در دل یخ است. محیط داخل تونل یخی و دالان های آن به شدت سرد است.

nezare-573e93f2a95d7

 آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر در عصر یخبندان به سر می بردید زندگی تان به چه صورت بود؟ اکنون موقعیت برای پاسخ به این سوال فراهم شده است.

در تاریخ اول ژوئن امسال قرار است غاری یخی در ایسلند گردشگران را حسابی به وجد آورد. توری موسوم به «سفر به اعماق یخسار» قرار است گردشگران را به داخل این غار که از دل یخچال طبیعی لانگ جکول (Langjokull) می گذرد، هدایت کند.

گفتنی است این تونل بلند حداکثر تا عمق هزار پایی نسبت به سطح یخچال ادامه می یابد که البته به گفته متخصصان همچنان هزار و نهصد فوت یخ فشرده تا رسیدن به پوسته اصلی زمین باقی است.

با پیمودن حدود نیم مایل  از غار یخی شاهد تغییر رنگ غار از سفید به آبی خیره کننده خواهید بود

   هنگام ورود به غار نباید انتظار دالان شیک و عظیمی داشته باشید و در واقع باید تا رسیدن به دالان های زیبای آبی آن صبر کنید. با پیمودن حدود نیم مایل شاهد تغییر رنگ غار از سفید به آبی خیره کننده خواهید بود.

یکی دیگر از موارد جالب در خصوص این دالان یخی کلیسای کوچکی است که جهت برگزاری مجالس عروسی در نظر گرفته شده است. در این قسمت فضای کافی برای رقص، گردهمایی و… وجود دارد. توجه شود محیط داخل تونل و دالان های آن به شدت سرد است و لباس های نازک تر از کت های پشمی در آنجا اصلا به کارتان نمی آید، بنابراین پیش از انتخاب این مکان برای برگزاری جشن عروسی کمی بیشتر فکر کنید!

هزینه بازدید از این مکان توریستی به مدت دو تا سه ساعت ۸۷ پوند اعلام شده است. همچنین گشت و گذارِ بدون محدودیت زمانی در آن حدود ۱۳۰۶ پوند برایتان آب می خورد!

داخل دالان یخی کلیسای کوچکی است که جهت برگزاری مجالس عروسی در نظر گرفته شده است .هزینه بازدید از این غار یخی به مدت دو تا سه ساعت ۸۷ پوند اعلام شده

منبع: مجله نظاره

نوشته تونلی شگفت انگیز پوشیده از یخ در ایسلند اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …اصولا هارمونیک ها آلوده سازی شکل موج را در اشکال سینوسی آنها نشان می دهند ولی فقط در برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات ساختمان اصولا هارمونیک ها آلوده سازی شکل موج را در اشکال سینوسی آنها نشان می دهند ولی فقط در مضارب



لینک منبع :تونلی شگفت انگیز پوشیده از یخ در ایسلند

تصاویر برای تونلی شگفت انگیز پوشیده از یخ در ایسلند تونلی شگفت انگیز پوشیده از یخ در ایسلند - مفیدستان mofidestan.ir/تونلی-شگفت-انگیز-پوشیده-از-یخ-در-ایسلند/‏ - ذخیره شده بامداد – کشور ایسلند در شمال اروپا واقع شده و همانطور که از نامش پیداست دارای آب و هوایی سرد و سرزمین هایی یخ زده است. تونلی در این کشور قرار دارد که تماما در دل یخ ... تونلی شگفت انگیز پوشیده از یخ در ایسلند |سایت خبری تحلیلی ... bamdad.net/ایسلند-2.html‏ 1 دسامبر 2016 ... بامداد – کشور ایسلند در شمال اروپا واقع شده و همانطور که از نامش پیداست دارای آب و هوایی سرد و سرزمین هایی یخ زده است. تونلی در این کشور قرار دارد که ... عکسهای شگفت انگیز از مناطق دور افتاده - العالم fa.alalam.ir/News/1579109‏ - ذخیره شده 25 مارس 2014 ... عکس هایی شگفت انگیز از مناطقی که پای کمتر کسی به آنجا رسیده است. ... فلک کشیده و منحصر به فرد در چین · درختان پوشیده از برف و یخ در فنلاند · غار بسیار زیبا در چین · غار یخی در آیسلند · دره های بسیار زیبا در آریزونای آمریکا ... تونلی سرسبز در اوکراین · غاری شگفت انگیز در نیوزلند · نظم بسیار زیبای مزارع ... ماورای دنیا: عکس های شگفت انگیز از غارهای کریستال یخ آبی رنگ در ... www.coca.ir/blue-crystal-ice-caves/‏ - ذخیره شده - مشابه ماورای دنیا: عکس های شگفت انگیز از غارهای کریستال یخ آبی رنگ در ایسلند ... می دهند که اغلب شبیه تونلی از پلاستیک حباب دار (ورق پلاستیک پوشیده از حباب های ... پونیلا - دریاچه سوپریور؛ هنرنمایی ... - ورود 130.185.76.16/post/197424/‏ افتتاح تونل یخی دست ساز در یخچال لانگیوکل؛ ایسلند. بزرگ ترین تونل ... سطح پوشیده از یخ این دریاچه زیبایی شگفت انگیزی به آن بخشیده است. با کجارو همراه ... سرزمین برف و یخ در کادر دوربین عکاس حرفه ای - کارناوال karnaval.ir/سرزمین-برف-و-یخ-در-کادر-دوربین-erez-marom/‏ - ذخیره شده 25 فوریه 2016 ... یکی از شگفت انگیز ترین مناظری که در ایسلند دیده ام این غار در ” واتناجوکول ... ۷) ردایی از برف پوشیده بر تن آلدی جارفوس | ALDEYJARFOSS ... یکی از غار های شکوهمندی که تا به حال دیده ام، تونلی پنهان شده در اعماق ” میردالس جُکول ... افتتاح تونل یخی دست‌ ساز در یخچال لانگیوکل؛ ایسلند - کجارو www.kojaro.com/.../iceland-opens-man-made-ice-tunnel-in/‏ - ذخیره شده 7 مه 2016 ... بزرگ‌ترین تونل یخی ساخت دست انسان اخیرا در دامنه‌های غربی یکی از بزرگ‌ترین ... برچسب‌ها ایسلند یخچال یخچال طبیعی دنیای شگفت انگیز ما. لوتلا دیمون ، جزیره بستنی شکل | بامداد khabarpu.com/k.php?u...2KjYp9mF2K/Yp9iv‏ 20 دسامبر 2016 ... این جزیره زیبا و شگفت‌انگیز، جزیره لوتلا دیمون یکی از جزایر نوزده‌گانه‌ای است که در میان ... تونلی شگفت انگیز پوشیده از یخ در ایسلند. ایسلند - آکاایران www.akairan.com/iranshenasi-irangardi/tag/ایسلند/‏ یک دهم سطح ایسلند پوشیده از بقایای فوران‌های آتشفشانی‌ است که در حدود ده هزار سال گذشته روی داده است. به گزارش ... آکاایران: غار یخی شگفت انگیز در دریاچه ایسلند ( تصاویر) ... برای آشنایی بیشتر با این تونل دیدنی، با آکا ایران همراه باشید.