مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حمله دوباره هکرها به عربستان

[ad_1]
خبرگزاری مهر: به نقل از خبرگزاری فرانسه، مرکز ملی امنیت اطلاعات عربستان سعودی اعلام کرد که برخی پایگاه های خبری و تارنماهای موسسات دولتی حساس در معرض حملات مخرب سایبری قرار گرفتند.

این مرکز در تاریخ ۱۹ نوامبر گذشته نسبت به تهدیدات سازمان یافته برای هک برخی پایگاه های خبری هشدار داده و اعلام کرده بود که هکرها سعی در ارسال برخی بدافزارها یا ویروس ها به سیستم های رایانه ای را دارند تا این پایگاه ها را از دسترس خارج کنند.

گفتنی است که برخی مسئولان سازمان های اطلاعاتی آمریکا مدعی شده اند که به احتمال زیاد، ایران در حملات سایبری سال ۲۰۱۲ به شرکت نفت «آرامکو»ی عربستان سعودی و شرکت گاز «راس گاز» قطر دست داشته است.



[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

جدال هکرهای ایرانی و سعودی سیتنابه گزارش سیتنا، روزنامه ایران ادامه داد البته تاکنون هیچ‌کدام از مقامات این دو دانش و فن هکرها بابت حمله‌های اینترنتی جایزه می‌گیرند یک گروه هکری، حمله‌های اینترنتی را با امنیت اطلاعات وبگاه یا سایت امنیت و اینترنت اشیاء به نشانی جاییه که از این به بعد، مطالب اخبار سوریه آخرین خبرهای سوریه اخبار سوریه ، اخبار …یدیعوت بشار اسد در آستانه بزرگ ترین پیروزی است اعتراف رژیم صهیونیستی به حمله علیه خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاحتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط اخبار بین الملل،خبرهای سیاست خارجی،اخبار روز …دی‌میستورا شرق حلب تا پایان ۲۰۱۶ به دست ارتش سوریه می‌افتد به زودی با ترامپ دیدار آخرین قیمت محصولات پارس خودرو جدول صبحانه …آخرین تغییرات قیمت های خودروهای شرکت پارس خودرو به صورت تفکیکی قیمت بازار و قیمت اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز آخر هفته رسیدگی قضایی به پرونده طوسی اخبار و شایعات مربوط به سعید طوسی قاری مشهور همشهری آنلاین ارتباطات ارمغان‌های آپدیت جدید تلگرام فضای سایبر همشهری آنلاین تلگرام در نسخه ۳۱۵ دانش و فن هکرها بابت حمله‌های اینترنتی جایزه می‌گیرند یک گروه هکری، حمله‌های اینترنتی را با جایزه جدال هکرهای ایرانی و سعودی سیتنا به گزارش سیتنا، روزنامه «ایران» ادامه داد البته تاکنون هیچ‌کدام از مقامات این دو نهاد امنیت اطلاعات وبگاه یا سایت امنیت و اینترنت اشیاء به نشانی جاییه که از این به بعد، مطالب وبلاگ اخبار سوریه آخرین خبرهای سوریه اخبار سوریه ، اخبار سوریه یدیعوت بشار اسد در آستانه بزرگ ترین پیروزی است اعتراف رژیم صهیونیستی به حمله علیه خاک سوریه خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری احتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط بالگرد در اخبار بین الملل،خبرهای سیاست خارجی،اخبار روز جهان،سیاست روز دی‌میستورا شرق حلب تا پایان ۲۰۱۶ به دست ارتش سوریه می‌افتد به زودی با ترامپ دیدار می‌کنم آخرین قیمت محصولات پارس خودرو جدول صبحانه آنلاین آخرین تغییرات قیمت های خودروهای شرکت پارس خودرو به صورت تفکیکی قیمت بازار و قیمت کارخانه را اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی جهان اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروزاخبار آخر هفته رسیدگی قضایی به پرونده طوسی اخبار و شایعات مربوط به «سعید طوسی» قاری مشهور قرآن در همشهری آنلاین ارتباطات ارمغان‌های آپدیت جدید تلگرام فضای سایبر همشهری آنلاین تلگرام در نسخه ۳۱۵ امکان



لینک منبع :حمله دوباره هکرها به عربستان

تصاویر برای حمله دوباره هکرها به عربستان حمله دوباره هکرها به عربستان - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/433776/حمله-دوباره-هکرها-به-عربستان‏ - ذخیره شده 3 دسامبر 2016 ... سیستم های رایانه ای دولت سعودی امروز جمعه در معرض حمله جدید سایبری قرار گرفتند که از جمله آنها می توان به پایگاه های بخش حمل و نقل اشاره کرد. حمله دوباره هکرها به عربستان - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/527032/حمله-دوباره-هکرها-به-عربستان/‏ 3 دسامبر 2016 ... به نقل از خبرگزاری فرانسه، مرکز ملی امنیت اطلاعات عربستان سعودی اعلام کرد که برخی پایگاه های خبری و تارنماهای موسسات دولتی حساس در معرض ... حمله دوباره هکرها به عربستان | مجله راگا magazine.raganews.ir/288039/‏ - ذخیره شده 3 دسامبر 2016 ... خبرگزاری مهر: به نقل از خبرگزاری فرانسه، مرکز ملی امنیت اطلاعات عربستان سعودی اعلام کرد که برخی پایگاه های خبری و تارنماهای موسسات دولتی ... ایتنا - حمله هکرها به وب‌سایت‌های دولتی عربستان itna.ir/fa/doc/news/26219/حمله-هکرها-وب-سایت-های-دولتی-عربستان‏ به گزارش ایتنا از ایسنا، وزارت کشور عربستان به خبرگزاری دولتی این کشور ( SPA) اعلام کرد که بر اساس ... حملات سایبری پیشرفته رو به رشد که از سوی خلافکاران، هکرهای اکتیویست و دولت‌های خارجی انجام ... حمله دوباره هکرهای چینی به دولت آمریکا. خبرگزاری تسنیم - تلاش هکرها برای نفوذ به رایانه‌های دولتی عربستان ... https://www.tasnimnews.com/.../تلاش-هکرها-برای-نفوذ-به-رایانه-های-دولتی-عربستان-سعودی‏ - ذخیره شده 2 دسامبر 2016 ... تلاش هکرها برای نفوذ به رایانه‌های دولتی عربستان سعودی ... مرکز ملی امنیت سایبری عربستان 19 نوامبر نیز نسبت به حملات سازمان یافته سایبری با هدف ... وزارت ورزش به چه دلیل به کاندیداهای فدراسیون تیراندازی فرصت دوباره داد؟ حمله دوباره باج‌افزار کرایسیس www.eghtesadnews.com/.../162844-حمله-دوباره-باج-افزار-کرایسیس‏ - ذخیره شده 4 مارس 2017 ... به گزارش ایسنا، محققان کمپانی TrendMicro کشف کردند که باج‌افزار ... (CRYSIS) با حمله Brute Force (جست‌وجوی فراگیر) به پروتکل RDP یا ... هکرها به منبع تامین آب حمله خواهندکرد! حمله سایبری به آژانس های دولتی عربستان ... اجتماعی » حمله دوباره هکرها به عربستان - اخبار - پیچک www.khabar.pichak.net/اجتماعی/حمله_دوباره_هکرها_به_عربستان‏ 3 دسامبر 2016 ... «ماسنا» روی داده است و پلیس با ارسال پیام بر روی صفحه توئیتر خود. هکرها به سایت وزارت خانه های آل سعود حمله کردند | - خبرگزاری خاورمیانه middleeastpress.com/.../هکرها-به-وزارت-خانه-های-آل-سعود-حمله-کرد/‏ - ذخیره شده پایگاه های دولتی عربستان از سوی هکرهایی که به حکم اعدام علی محمد النمر برادر زاده ... است و سایت وزارت خارجه عربستان چند ساعت پس از تعطیلی دوباره راه اندازی شد. پاسخ “های” هکرهای سعودی با “هوی” هکرهای ایرانی - کلیک click.ir/.../iranian-hackers-repond-yesterday-arab-hacks-to-iranian-sites/‏ - ذخیره شده 26 مه 2016 ... یک گروه از هکرهای ایرانی، در پاسخ به تهدیدات اخیر عربستان و حملات سایبری روز گذشته به سایت مرکز آمار ایران، حملات گسترده ای را به وب سایت ...