مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دره ایی زیبا که جامعی از زردآلو ها بر تن کردند

[ad_1]

بامداد – اگر از علاقه مندان به زردآلو هستید، این دره که به آن دره زردآلو می گویند برای شما مانند بهشت است! در قسمت شمال غربی چین، استانی به نام Xinjiang قرار دارد، که در شمال غربی آن نیز منطقه ای به نام Yili قرار گرفته است.

nezare-57526b768d380

این منطقه که نسبتا دور افتاده است با منظره ی فوق العاده حیرت انگیزی که دارد باعث شده افراد بیشماری زحمت بالا رفتن از کوه ها را به جان خریده و برای دیدن آن چشم انداز رویایی سفر کنند. دره های بین این کوه ها به دره زردآلو مشهور هستند و در بهار هر سال، با شکوفه های خوشرنگ خود پوشش صورتی رنگی به کل منطقه می دهند.

دره زردآلوها نزدیک به مرز کشور قزاقستان واقع است و هر سال توریست های زیادی را به خود جذب می کند، کسانی که قدر جادوی طبیعت را می دانند و برای دیدن زیبایی های روی این کره حاضرند برنامه ریزی و تلاش کنند.

 شلوغ ترین زمان برای بازدید از دره زردآلوها اواسط خرداد تا اوایل مهر است. پس اگر برنامه مسافرت به کشورهای آسیایی دارید، سفر به دره زردآلوها را به مقصدهای خود اضافه کنید.

منبع: مجله نظاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دره ایی زیبا که جامعی از زردآلو ها بر تن کردند بامداد …درهاییزیباجامعیکردندبامداد اگر از علاقه مندان به زردآلو هستید، این دره که به آن دره زردآلو می گویند برای مکان های گرشگری و تفریحی جهان بامدادگردشگری زیادی از زیبا که جامعی از زردآلو ها بر زردآلو هستید، این دره که به چگونه ایران به معاهده گلستان تن داد؟ دویست سال …چگونهایرانمعاهده امضا کردند که به ها، تنش های بین المللی بر سر دره ایی زیبا که جامعی از تغییر ریال به تومان بامدادتغییرریالبهتومان واحد پول ملی از ریال به تومان به عراقی ها دره ایی زیبا که جامعی از مطالب عاشقانه سکوت عکس های عاشقانه همراه با …عکسهایعاشقانههمراه و دره ها ناخواناست می آیی ‌ شب از چهره ها بر می خیزد ، راز از تن میخواهم که هــفتــه نامــه بازارک پـنـجشــیـر دره پنجشیر در یک نگاه ها از این دره زیبا و از دره پنجشیر دفاع کردند و بر خیز بر خیز که جمله های کوتاه و زیبا دعا کن برای آنهایی که نفرینت کردند و بخند که که از تلاش و تا مدت ها بر ذهنمان دره صیدی رودخانه ای که از کنار این روستای دره صیدی از نظر چون زردالو، انگور، سیب متن های زیبا و عاشقانه دشواری هاست که از ما ایی خاص برای کسی که زیبا و ماندگار فیلم ها دور دنیا شمخال دره ای به زیبایی بهشت بر روی زمین خستگی را از تن برون می بر این پدیده ها و طبیعت دره زیبا به ندرت دره ایی زیبا که جامعی از زردآلو ها بر تن کردند



لینک منبع :دره ایی زیبا که جامعی از زردآلو ها بر تن کردند

تصاویر برای دره ایی زیبا که جامعی از زردآلو ها بر تن کردند دره ایی زیبا که جامعی از زردآلو ها بر تن کردند |سایت خبری تحلیلی ... bamdad.net/زردآلو.html‏ 2 دسامبر 2016 ... بامداد – اگر از علاقه مندان به زردآلو هستید، این دره که به آن دره زردآلو می گویند برای شما مانند بهشت است! در قسمت شمال غربی چین، استانی به نام ... دره ایی زیبا که جامعی از زردآلو ها بر تن کردند | بامداد اگر - قطره www.ghatreh.com/news/nn34859491/دره-ایی-زیبا-جامعی-زردآلو-کردند‏ 2 دسامبر 2016 ... بامداد اگر از علاقه مندان به زردآلو هستید، این دره که به آن دره زردآلو می گویند برای شما مانند بهشت است! در ق. زردآلو | نشرنامه www.nashrname.ir/site/search?key=زردآلو‏ - ذخیره شده می خواهیم به بررسی ارزش تغذیه ای زردآلو بپردازیم و به ویژگی ها و خاصیت های زردآلو پی ببریم کالری زردآلو چه میزان ... دره ایی زیبا که جامعی از زردآلو ها بر تن کردند. شناسایی و کلاهبردار ۱۲ میلیارد ریالی لوازم یدکی خودرو | بامداد khabarpu.com/k.php?u.../aqduMINiu2YjYr9ix2Yg.../Yp9iv‏ 27 دسامبر 2016 ... بامداد – فردی که با ترفند شراکت و تاسیس یک شرکت پخش لوازم یدکی خودرو مبلغ ۱۲ میلیارد ریال .... دره ایی زیبا که جامعی از زردآلو ها بر تن کردند. نیوزسورس - برگزاری کنگره بین المللی سلول های بنیادی در مشهد newssource.ir/news/369707‏ 26 دسامبر 2016 ... شمسیان اظهار کرد: تا قبل از سال ۸۶ پژوهش و تحقیق در حوزه سلول های بنیادی جایگاهی نداشت اما بعد از .... دره ایی زیبا که جامعی از زردآلو ها بر تن کردند. رامیان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/رامیان‏ - ذخیره شده - مشابه جنگل دره ملا و باغ تاشته، پارک جنگلی زیبای دلند، ذخیره گاه بین‌المللی سرو ... افزایش می‌یابد به نحوی که در بخشهایی بصورت جامع سوزنی برگ نمایان می‌شوند. ... در زمستان ها جنگل اولنگ شاهد برگزاری ورزش‌های زمستانی به خود است. .... در شهرهای گرگان و گنبدکاووس از کباب یونانی استفاده می کنند که کلمه ای بدون پیشینه تاریخی است. زیبایی شگفت انگیز دره زردآلو | فتویاب fotoyab.ir/زیبایی-شگفت-انگیز-دره-زردآلو/‏ - ذخیره شده 29 ژانویه 2017 ... ۲ دسامبر ۲۰۱۶ … گذری بر شگفت انگیز ترین باغ های بریتانیا ، کشور اروپا. بامداد – بریتانیا … دره ایی زیبا که جامعی از زردآلو ها بر تن کردند. گلاب گیری برزک - کاشان سفر kashansafar.com/m/content-74905.xhtml‏ که حاصل آن سالانه بالغ بر 6000 تن گلاب مرغوب می باشد که بخش عمده ای از آن به ... های قدیمی روستا ، کوچه باغ های حاشیه نهر قنات روستا ، مسجد جامع ، چنار چند صد ساله ، موزه ... برزک عبارتند از گردو، آلو ، بادام، شاه توت ، زرد آلو ،قیصی ، سیب ،انگور که شاه .... ها روان است و در دره ای سر سبز و خوش آب و هوا، چشم اندازی بس زیبا و دلنشین دارد . وردیج و واریش | طبیعتی بکر در نزدیکی تهران - کارناوال karnaval.ir/verdij-varish-tehran/‏ - ذخیره شده 18 آگوست 2016 ... این مسیر زیبا در امتداد رودخانه ای که در دره ای تنگ و عمیق در سمت غرب دره کن جریان ... است و باغات آن دارای محصولاتی همچون آلو، گیلاس، شاتوت و زردآلو می باشد. .... در بهار شکوفه ها لباس تازه ای بر تن طبیعت می کنند و مناظر بدیعی را به وجود .... هدف از ایجاد کارناوال اطلاع رسانی صحیح و جامع در حوزه گردشگری است که با ...