مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مشاور استاندار خراسان جنوبی در حوزه آموزش عالی منصوب شد

[ad_1]

بیرجند- ایرنا- استاندار خراسان جنوبی در حکمی احمد حاجی زاده یکی از جانبازان و معاون فعلی پارک علم و فناوری استان را به عنوان مشاور خود در حوزه آموزش عالی منصوب کرد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید علی اکبر پرویزی در این حکم ابراز امیدواری کرد که وی بتواند با توکل به خدا و بهره گیری از ظرفیت ها و توان موجود و با اتخاذ تدابیر مناسب در مسیر تحقق اهداف نظام و اندیشه های امام امت و رهنمودهای رهبری و برنامه های دولت تدبیر و امید گام بردارد.
عضویت در هیات علمی دانشگاه بیرجند، 26 سال سابقه تدریس و مدیریت در دانشگاه، رزمنده و جانباز 25درصد، عضویت در شورای فرماندهی سپاه بیرجند، عضویت در هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه ، معاون سابق دانشجویی و فرهنگی دانشگاه بیرجند و ، بخشی از سابقه کاری حاجی زاده عنوان شد.
2047* خبرنگار و انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

استان خراسان جنوبی تقویت وحدت در کشورهای اسلامی باعث شکست دشمنان شد پیش بینی هواشناسی از رگبار پراکنده پایگاه خبری تحلیلی خاورستان خراسان جنوبیاستاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه این استان دارای کمترین میزان بزرگراه در کشور است پایگاه خبری تحلیلی بیرنا خانهمعاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی پوشش قریب درصدی دانش آموزان دوره وزارت کشور خبر فارسیاستاندار فارس با بیان این که اگر امروز در کشور سخن از پیشرفت علمی و ترقی و توسعه می شود سایت خبری یزدفردا آسمان صد در صد تاریک دنیا در کویر چرا کویر بهاباد ونایبندان بهترین مکان رصد ستارگان جدیدترین خبرهای استان یزد خبر فارسیفولاد در اولین بازی حذفی اش به مصاف عقاب تبریز رفت این مسابقه که در تبریز برگزار می شد پایگاه خبری شهرستان طبس هودرمعرفی کویر حلوان‌طبس در روزنامه آفتاب یزد هودرمعرفی کویر حلوان طبس و اصفهک و نایبند استخدام پزشکی قانونی کشور در سال ای استخداماستخدامپزشکیقانونیکشورخبر ۵ مرداد ۹۵ – پزشکی قانونی خراسان جنوبی با کمبود نیروی انسانی تخصصی روبه‌رو استمهمترین اخبار ایران و جهان عکس سر در کاخ هشت بهشت که اثری از آن نیست تصاویر قطاری مخصوص ثروتمندان عکس لحظات دولت یازدهم جمهوری اسلامی ایران ویکی‌پدیا، …دولتیازدهمجمهوریدولت یازدهم جمهوری اسلامی ایران به دولت حسن روحانی معروف به دولت تدبیر و امید گفته استان خراسان جنوبی تقویت وحدت در کشورهای اسلامی باعث شکست دشمنان شد پیش بینی هواشناسی از رگبار پراکنده در شمال پایگاه خبری تحلیلی خاورستان خراسان جنوبی رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز، با اشاره به مسئولیت پایگاه خبری تحلیلی بیرنا خانه معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی پوشش قریب درصدی دانش آموزان دوره ابتدایی وزارت کشور خبر فارسی استاندار فارس با بیان این که اگر امروز در کشور سخن از پیشرفت علمی و ترقی و توسعه می شود به سایت خبری یزدفردا آسمان صد در صد تاریک دنیا در کویر چرا کویر بهاباد ونایبندان بهترین مکان رصد ستارگان در پهنه دولت یازدهم جمهوری اسلامی ایران ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد دولتیازدهم پیش‌زمینه حسن روحانی دولت یازدهم را در شرایطی از محمود احمدی‌نژاد تحویل گرفت که برای جدیدترین خبرهای استان یزد خبر فارسی کارگروه توسعه زیرساخت های گردشگری استان به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه یزد برگزار شد پایگاه خبری شهرستان طبس هودر معرفی کویر حلوان‌طبس در روزنامه آفتاب یزد هودرمعرفی کویر حلوان طبس و اصفهک و نایبند در استخدام پزشکی قانونی کشور در سال «ای استخدام» استخدامپزشکی خبر ۵ مرداد ۹۵ – پزشکی قانونی خراسان جنوبی با کمبود نیروی انسانی تخصصی روبه‌رو است مهمترین اخبار ایران و جهان عکس سر در کاخ هشت بهشت که اثری از آن نیست تصاویر قطاری مخصوص ثروتمندان عکس لحظات بچه



لینک منبع :مشاور استاندار خراسان جنوبی در حوزه آموزش عالی منصوب شد

ایرنا - مشاور استاندار خراسان جنوبی در حوزه آموزش عالی منصوب شد www.irna.ir/fa/News/82333993/‏ - ذخیره شده 5 دسامبر 2016 ... بیرجند- ایرنا- استاندار خراسان جنوبی در حکمی احمد حاجی زاده یکی از جانبازان و معاون فعلی پارک علم و فناوری استان را به عنوان مشاور خود در حوزه ... مشاور استاندار در حوزه آموزش عالی منصوب شد - استانداری خراسان جنوبی sko.ir/Index.aspx?Page...PageID...‏ - ذخیره شده ۱۳۹۵/۰۹/۱۵. مشاور استاندار در حوزه آموزش عالی منصوب شد. طی حکمی از سوی استاندار خراسان جنوبی ، احمد حاجی زاده به عنوان مشاور استاندار در حوزه آموزش عالی منصوب شد. مشاور استاندار خراسان جنوبی در حوزه آموزش عالی منصوب شد - تی نیوز tnews.ir/news/12f975446601.html‏ 6 دسامبر 2016 ... استاندار خراسان جنوبی در حکمی احمد حاجی زاده یکی از جانبازان و معاون فعلی پارک علم و فناوری استان را به عنوان مشاور خود در حوزه آموزش عالی منصوب ... مشاور استاندار خراسان جنوبی در حوزه آموزش عالی منصوب شد - تی نیوز tnews.ir/news/43d775439126.html‏ 5 دسامبر 2016 ... بیرجند- ایرنا- استاندار خراسان جنوبی در حکمی احمد حاجی زاده یکی از جانبازان و معاون فعلی پارک علم و فناوری استان را به عنوان مشاور خود در حوزه ... مشاور استاندار خراسان جنوبی در حوزه آموزش عالی منصوب شد - قطره www.ghatreh.com/.../مشاور-استاندار-خراسان-جنوبی-حوزه-آموزش-عالی-منصوب‏ 5 دسامبر 2016 ... ایرنا- استاندار خراسان جنوبی در حکمی احمد حاجی زاده یکی از جانبازان و معاون فعلی پارک علم و فناوری استان را به Ø. مشاور استاندار خراسان جنوبی در حوزه آموزش عالی منصوب شد - ایرنا | خبر ... khabarfarsi.com/u/29187792‏ 5 دسامبر 2016 ... مشاور استاندار خراسان جنوبی در حوزه آموزش عالی منصوب شد. بیرجند- ایرنا- استاندار خراسان جنوبی در حکمی احمد حاجی زاده یکی از جانبازان و معاون ... مشاور استاندار خراسان جنوبی در حوزه آموزش عالی منصوب شد - خبرگزاری ... khabarfarsi.com/u/29194941‏ 5 دسامبر 2016 ... مشاور استاندار خراسان جنوبی در حوزه آموزش عالی منصوب شد. به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی ، طی ... مشاور استاندار خراسان جنوبی در حوزه آموزش‌عالی منصوب شد www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950915001587‏ - ذخیره شده 5 دسامبر 2016 ... استاندار خراسان جنوبی در حکمی احمد حاجی‌زاده یکی از جانبازان و معاون فعلی پارک علم و فناوری استان را به‌عنوان مشاور خود در حوزه آموزش‌عالی منصوب ... مشاور استاندار خراسان جنوبی در حوزه آموزش عالی منصوب شد ** بیرجند ... www.linkjoo.ir/?page=matn&code=linkjoo2050581138829192‏ بیرجند- ایرنا- استاندار خراسان جنوبی در حکمی احمد حاجی زاده یکی از جانبازان و معاون فعلی پارک علم و فناوری استان را به عنوان مشاور خود در حوزه آموزش عالی منصوب کرد ... مشاور استاندار خراسان جنوبی در حوزه آموزش عالی منصوب شد | ایرنا vista.ir/.../مشاور-استاندار-خراسان-جنوبی-در-حوزه-آموزش-عالی-منصوب-شد‏ - ذخیره شده بیرجند- ایرنا- استاندار خراسان جنوبی در حکمی احمد حاجی زاده یکی از جانبازان و معاون فعلی پارک علم و فناوری استان را به عنوان مشاور خود در حوزه آموزش عالی منصوب کرد.