مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سامسونگ در دادگاه اپل را شکست داد

[ad_1]

 

سامسونگ در دادگاه اپل را شکست داد

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰

 

شاید فکر می‌کنید که دادگاه بین سامسونگ و اپل به پایان رسیده است؛ اما این ماجرا هنوز ادامه دارد و این دو شرکت بدون رسانه‌ای کردن ماجرا در دادگاه‌های مختلف با هم درگیر می‌شوند.

به گزارش ستاره ها؛ ماجرا هم از این قرار بود که اپل سامسونگ را به عدم رعایت حق کپی رایت محکوم کرده بود و می‌گفت که این شرکت کره‌ای از محصولات اپل برای ساخت گوشی و تبلت‌هایش الگوبرداری کرده و از پتنت‌هایی استفاده کرده که برای اپل بوده است. 

 

 سامسونگ در دادگاه اپل را شکست داد

 

 

البته این دادگاه‌ها باعث نشده که رابطه‌ی تجاری اپل و سامسونگ خراب شود. سامسونگ همچنان یکی از شریک‌های اصلی اپل به حساب می‌آید و قرار است ۱۰۰ میلیون پنل OLED‌ برای استفاده در آیفون ۸ درست کند.

حالا در خبرهای جدیدتر گفته شده در نبرد دادگاهی این دو شرکت، سامسونگ به پیروزی رسیده است و دادگاه رای داده که اپل باید به این شرکت ۳۹۹ میلیون دلار بپردازد. دلیل این جریمه هم زیان وارد شده به سامسونگ برسر استفاده از پتنت‌های این شرکت اعلام شده است. این حکم شانس سامسونگ برای پیروزی در دادگاه‌های دیگر را بیشتر می‌کند و این شرکت می‌تواند امیدوار باشد که بتواند کمی از جریمه‌ی ۵۴۸ میلیون دلاری خودش به اپل را جبران کند.

مرجع : مجله دیجی کالا

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ایستنا گوشیبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور سایت خبرنو اخبار روزخبر نــو مجله اینترنتیبیشتر ما به طور معمول هشت ساعت از روز خود را در محیط کار می گذرانیم؛ یعنی با ارفاق می الف نوت ۷ سامسونگ چه فرق‌هایی با نوت ۵ و نوت ۴ …نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر الف تلگرام زمان دریافت کد تأیید را افزایش دادپس از وارد کردن آن کد در کادر مشخص شده بلافاصله اکانت تلگرام شما با تمامی چت ها و گرئه ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …نشانه هایی که حکایت از هک شدن کامپیوتر شما دارد پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرامسایت خبری تحلیلی شفاف اهالی یک روستا در تانزانیا خود را ایرانی می‌دانند لباس عجیب مشاور زن ترامپ کارتون پایگاه خبری جماران امام خمینی انقلاب اسلامیپیروزی پرگل سپاهان مقابل صبا تیم فوتبال سپاهان موفق شد صبای قم را با شکست پرگل بدرقه موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ آخرین قیمت انواع چرخ خیاطی در بازارچرخ خیاطی از آن دسته کالاهایی است که این روزها با وجود عرضه مدل ها و طرح های گوناگون در مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …حمله وران و توهین کنندگان در فضای مجازی هر روز بیشتر می شوند و این مختص ایران نیستاول ایستنا گوشی با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه سایت خبرنو اخبار روزخبر نــو مجله اینترنتی بیشتر ما به طور معمول هشت ساعت از روز خود را در محیط کار می گذرانیم؛ یعنی با ارفاق می توانیم الف نوت ۷ سامسونگ چه فرق‌هایی با نوت ۵ و نوت ۴ دارد؟ با ورود فبلت نوت ۷ به بازار، بسیاری از علاقه‌مندان می‌پرسند نسل جدید چه فرق‌هایی با نسل الف تلگرام زمان دریافت کد تأیید را افزایش داد پس از وارد کردن آن کد در کادر مشخص شده بلافاصله اکانت تلگرام شما با تمامی چت ها و گرئه ها ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرام آپدیت اینستاگرام با قابلیت های جدید تاثیر سرما بر سایت خبری تحلیلی شفاف اهالی یک روستا در تانزانیا خود را ایرانی می‌دانند لباس عجیب مشاور زن ترامپ کارتون تفاوت پایگاه خبری جماران امام خمینی انقلاب اسلامی پیروزی پرگل سپاهان مقابل صبا تیم فوتبال سپاهان موفق شد صبای قم را با شکست پرگل بدرقه کند موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ دوگانه سوز مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی سیب زمینی در ایران زود جایگاهی درخور یافت و به مذاق مردمان خوش نشست و لازم نیامد کسی یا چگونه اپل را ریست کرد چه کسی اپل را ساخت



لینک منبع :سامسونگ در دادگاه اپل را شکست داد

سامسونگ در دادگاه اپل را شکست داد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../سامسونگ-در-دادگاه-اپل-را-شکست-داد‏ - ذخیره شده 7 دسامبر 2016 ... شاید فکر می‌کنید که دادگاه بین سامسونگ و اپل به پایان رسیده است؛ اما این ماجرا هنوز ادامه دارد و این دو شرکت بدون رسانه‌ای کردن ماجرا در دادگاه‌های ... سامسونگ در دادگاه اپل را شکست داد - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../سامسونگ-دادگاه-اپل-را-شکست-داد/‏ - ذخیره شده 7 دسامبر 2016 ... شاید فکر می‌کنید که دادگاه بین سامسونگ و اپل به پایان رسیده است؛ اما این ماجرا هنوز ادامه دارد و این دو شرکت در دادگاه‌های مختلف با هم درگیر می‌شوند. سامسونگ در دادگاه اپل را شکست داد - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/791565/سامسونگ-در-دادگاه-اپل-را-شکست-داد/‏ 7 دسامبر 2016 ... مجید نوردوست: شاید فکر می‌کنید که دادگاه بین سامسونگ و اپل به پایان رسیده است؛ اما این ماجرا هنوز ادامه دارد و این دو شرکت بدون رسانه‌ای کردن ماجرا در ... سامسونگ در دادگاه اپل را شکست داد! - کلیک click.ir/1394/12/09/samsung-won-the-battle-in-court/‏ - ذخیره شده 28 فوریه 2016 ... یکی از دادگاه‌ های استیناف آمریکا که پرونده شکایت اپل از سامسونگ را در دست داشت، به سامسونگ کمک کرد که تا در اختلاف طولانی مدتی که با اپل بر ... سامسونگ در دادگاه اپل را شکست داد - تی نیوز tnews.ir/news/b3fe75566724.html‏ 7 دسامبر 2016 ... مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شاید فکر می کنید که دادگاه بین سامسونگ و اپل به پایان رسیده است؛ اما این ماجرا هنوز ادامه دارد و این دو شرکت بدون ... سامسونگ در دادگاه اپل را شکست داد | IR24 | ای ار 24 ir24.news/اخبار-فناوری/سامسونگ-در-دادگاه-اپل-را-شکست-داد/‏ 7 دسامبر 2016 ... شاید فکر می‌کنید که دادگاه بین سامسونگ و اپل به پایان رسیده است؛ اما این ماجرا هنوز ادامه دارد و این دو شرکت بدون رسانه‌ای کردن ماجرا در دادگاه‌های ... اپل در یک دادگاه دیگر سامسونگ را شکست داد؛ کره ای ها مجبور به تغییر ... digiato.com/.../اپل-در-یک-دادگاه-دیگر-سامسونگ-را-شکست-دا/‏ - ذخیره شده - مشابه 18 سپتامبر 2015 ... دعوای حقوقی چهار ساله اپل و سامسونگ هنوز ادامه دارد و وکلا همچنان قصد گرفتن دلارهای بیشتر از کمپانی رقیب را هدف کاری خود قرار داده اند. در دادگاه ... اجتماعی » سامسونگ در دادگاه اپل را شکست داد - اخبار - پیچک www.khabar.pichak.net/اجتماعی/سامسونگ_در_دادگاه_اپل_را_شکست_داد‏ 7 دسامبر 2016 ... سامسونگ در دادگاه اپل را شکست داد · اجتماعی. که مجازی اعتراف 24 انجام دارد مجاز میلیون فضای بانکی کردند در حساب گفت: رداشت پرونده بدافزار هم ... مجله اینترنتی: سامسونگ در دادگاه اپل را شکست داد /عنوان - مجله ... eqms.ir/fa/158076/مجله-اینترنتی-سامسونگ-در-دادگاه-اپل-را/‏ 8 دسامبر 2016 ... شاید فکر می‌کنید که دادگاه بین سامسونگ و اپل به پایان رسیده است؛ اما این ماجرا هنوز ادامه دارد و این دو شرکت بدون رسانه‌ای کردن ماجرا در دادگاه‌های ... سامسونگ در دادگاه اپل را شکست داد / شاید فکر می‌کنید که دادگاه بین ... wwwkhabar.ir/10663443‏ 11 دسامبر 2016 ... شاید فکر می‌کنید که دادگاه بین سامسونگ و اپل به پایان رسیده است؛ اما این ماجرا هنوز ادامه دارد و این دو شرکت بدون رسانه‌ای کردن ماجرا در دادگاه‌های ...