مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

صیغه یابی به راحتی آب خوردن!

[ad_1]

صیغه یابی به شغلی پر درآمد تبدیل شده است. سایت های صیغه یابی در حال سو استفاده از متقاضیان هستند. سایت های صیغه یابی بدون مجوز مشغول هستند.

«صیغه یابی، ازدواج موقت، ازدواج و صیغه، ازدواج موقت تهران، ازدواج موقت اصفهان، ازدواج موقت مشهد، ازدواج موقت نگار، ازدواج موقت ایرانیان، ازدواج موقت حافظون، ازدواج موقت شیراز، ازدواج موقت قم، ازدواج موقت ساعتی» این کلمات اولین کلماتی است که با یک جستجو در گوگل با آن ها مواجه می شوید.

صیغه یابی چه آسان!

تنها کافی است که کلمه «صیغه یابی» را در یکی از موتورهای جستجوگر سرچ کنید و بعد از ثانیه ای با حجم زیادی از مطالب روبرو می شوید.

برای باز کردن برخی از این سایت ها باید زحمت «ران» کردن فیلترشکن را به خود داد که عمدتا نیز بدون استفاده از نرم افزارهای تسهیل کننده باز می شوند و جالب است که عمده آنها شما را به استفاده از اینگونه ازدواج ها تشویق می‌کنند،‌ ازدواج های مقطعی و حتی یک ساعته! روابطی آنقدر کوتاه و بر پایه پول که به سختی می‌توان نام ازدواج بر آن نهاد.

صیغه یابی تلگرام . صیغه در تهران . صیغه یابی در اصفهان . صیغه موقت در تهران

پلیس و سایت های صیغه یابی

با اینکه پلیس همواره نسبت به فعالیت سایت های همسریابی و این گونه سایت ها هشدار داده است اما به نظر می رسد جذابیت حضور و استفاده از محتوای این گونه سایت ها آنقدر زیاد است که نه تنها مسایل مالی بلکه مسایل غیر اخلاقی احتمالی نیز راه را برای علاقمندانش ناهموار نمی‌کند و جای سوال است چرا این سایت ها شاکی حقیقی یا حقوقی نداشته و چرا گامی برای برخورد با این گونه سایت‌ها با وجود ارائه شماره حساب متعلق به یک بانک دولتی، برداشته نمی شود؟

درآمد میلیاردی سایت های صیغه یابی

مدتی است که نحوه فعالیت دلالان صیغه در کشور به ویژه شهرهای بزرگ و مذهبی و درآمد میلیاردی آن ها توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. گروه هایی که معلوم نیست با کدام حکم و مجوز از سوی کدام مرجع معتبر قانونی و دینی با برچسب مذهب و جلوگیری از گناه و فساد به گرم کردن بازار فحشا مشغول اند. گروه هایی که دامنه کار خود را از صفحات مجازی در فیس بوک و اینستاگرام تا وب سایت های بدون فیلترینگ گسترش داده و مشغول عضوگیری و بازاریابی برای این کاسبی جدید هستند. فقط کافی است اطلاعات خود را از ویژگی های ظاهری گرفته تا سطح خانواده و موقعیت اجتماعی به این افراد داده تا با انواع و اقسام کیس ها با تنوع سنی و ویژگی های ظاهری مختلف از رنگ پوست و مو گرفته تا قد و وزن مختلف آشنا و برای چند روز و یا حتی فقط یک ساعت صاحب همسر موقت شوید. البته اگر بشود نام این هم خوابگی های یک ساعته را که صحت و سقم صیغه جاریه و رعایت شرایط آن مشخص نیست ازدواج گذاشت. این قبیل سایت ها و دفاتر صیغه یابی که صلاحیت آن ها توسط هیچ مرجعی تایید نشده جایگزین خانه های فساد گشته اند. که این بار با عنوانی نو و دهن پر کن که شائبه تایید نهادهای مذهبی را نیز به وجود آورده و از این طریق می توانند افراد بسیاری را دور خود جمع کنند.

صیغه یابی تلگرام . صیغه در تهران . صیغه یابی در اصفهان . صیغه موقت در تهران

آسیب های سایت های صیغه یابی

برای دستیابی به این دلالان که به شیوه فروش کالا و بدون توجه به انسانیت و ویژگی های روحی افراد که می تواند از طریق این روابط بسیار کوتاه مدت دچار آسیب های فراوانی شود احتیاج به طی کردن مسیر سختی ندارید. با یک جست و جوی ساده در اینترنت می توان به چندین سایت صیغه یاب دست پیدا کرد که علی رغم اهمیتی که می توان برای آن متصور شد درگاه آن ها همچنان باز است.

فوت و فن های سایت های صیغه یابی

دارای مجوز رسمی از مراجع قضایی، زیر نظر پلیس فتا، جامعه مجازی همسریابی به شما جوانان عزیز که به دلایلی شرایط ازدواج دائم را ندارید، کمک به شما جوانان که قصد ازدواج موقت را دارید، انتخاب همسری مطابق معیارهای خود، این سایت در زمینه دوستیابی به هیچ عنوان فعالیت نمی کند و این سایت برای حفظ جوانان این مملکت از دام شیطان راه اندازی شده است،عضویت کاملا رایگان، انتخاب همسر دلخواه در چند ثانیه، هم اکنون می توانید ثبت نام نمایید، از پذیرش دوشیزگان معذوریم و.... اینها جملاتی است که در صفحه اول اکثر سایت های همسریابی نوشته شده است تا از این طریق توجه افراد بیشتری را به خود جلب کند.

صیغه یابی تلگرام . صیغه در تهران . صیغه یابی در اصفهان . صیغه موقت در تهران

صیغه یابی پیامکی

بسیاری از این گروه ها نیز از طریق پیامک مشتریان خود را پیدا می کنند. به دنبال همسر صیغه ای هستید عدد 1 را به فلان شماره ارسال کنید و یا با شماره ... تماس بگیرید. در کنار صفحات اینستاگرام و کانال های تلگرامی که چندیدن فالور و عضو دارند.

صیغه و احکام صیغه

نباید از نظر دور داشت که عقد موقت و شرایط فسخ آن نیازمند اجرای احکام دینی است و باید همه شرایط مورد نیاز آن رعایت شود. ازدواج دختر باکره شرایطی دارد که باید رعایت شود. از جمله این شرایط اذن پدر برای اجرای صیغه عقد موقت است. مراجع فعلی، عقد نکاح (موقت یا دائم) با دختر باکره را مشروط به اجازه پدر یا جد پدری می دانند. بسیاری از این سایت ها ادعا می کنند که دختران دوشیزه حق ثبت نام و مراجعه ندارند اما وقتی وارد این سایت ها می شوید دخترانی از هر گروه سنی حضور دارند و موارد زیر 25 سال به وفور قابل مشاهده است.

مساله دیگری که کمتر به آن توجه می شود لزوم نگه داشتن عده پس از اتمام صیغه و پرداخت مهریه است که با وجود صیغه های ساعتی و معرفی یک کیس بدون توجه به مساله عده عملا این احکام اجرا نمی شوند.

صیغه یابی تلگرام . صیغه در تهران . صیغه یابی در اصفهان . صیغه موقت در تهران

اگر واقعا نیت کار خیر دارید...

نحوه فعالیت گسترده دفاتر ازدواج موقت در حالی است که تعداد کانون های ازدواج آسان و گروه های خیریه ای که هزینه های ازدواج جوانان را فراهم کرده و یا با اقدامات فرهنگی آن ها را تشویق به ازدواج به دور از تجملات و هزینه های سنگین می کنند حتی به تعداد نیمی از سایت های صیغه یابی نمی رسد. موضوع این است که اگر هدف، نجات جوانان از گناه است پس چرا برای خیل گسترده دختران و پسران مجردی که تنها به دلیل مشکلات مالی تن به ازدواج نمی دهند اقدام خودجوشی صورت نمی گیرد؟ از سویی حتی اگر به گفته های این افراد نیز اعتماد کنیم با وجود درآمد کلان دلالان صیغه و افزایش روز به روز خدمات آن ها تنها چیزی که به ذهن می آید نه کار خیر بلکه تنها راهی برای کسب درآمد است.

این افراد که با شعار کار خیر و دوری از گناه افرادی را که عموم آن را مردان متاهل و زنان بیوه که از آسیب پذیرترین قشرهای جامعه تشکیل می دهد به خود جلب کرده و با نگاهی دقیق تر خیانت به کانون خانواده و شهوت پرستی را با تهیه جا و مکان و تنها برای یک یا چند ساعت فراهم می کنند بی آن که بیندیشند این رابط چند ساعته که تنها عنصر آن نیاز جنسی و ارضای بدن است می تواند فرد را متحمل چه آسیب های روحی کند.

گردآوری: مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بررسی معرفی سایت صیغه یابی و ازدواج موقت به …بررسی معرفی سایت صیغه یابی و ازدواج موقت به همراه تصاویر زنان صیغه ایسایت همسریابی موقت و دائم شیداییسایت همسریابی موقت و دائم شیدایی همه جوانان در ایران به دنبال یک سایت همسریابی موقت فرق زنا با صیغه موقت چیست؟ با یک لفظ چه چیز …فرق زنا با صیغه موقت چیست؟ با یک لفظ چه چیز عوض می شود؟الف ازدواج موقت کدام جوان سالهچند روز پیش خبر لزوم دفاع از ازدواج موقت به عنوان نهادی مفید و مثبت برای استفاده از دلیل ارتباط زنان متاهل با پسران مجرد مجله …متاسفانه امروزه به دلایل مختلف و برخی ناهنجاری فرهنگی شنیده می‌شود که در مواردی جزئی نیاز جنسی ۱۱میلیون جوان مجرد چگونه تامین میشود؟ …واسه چی باید ازدواج کنند آخه؟ روابط آزاد جنسی که وجود داره تا به یکی می گی سلام می گه احضار گوگوش، لیلا فروهر و حمیرا به دادگاه مجله …همین کاراها رو کردن که همشون و فراری دادن … قبل از انقلاب هرکس هرکاری کرده چه ربطی به سایت سرگرمی، تفریحی، جالب، خواندنی، عکس، اس ام …زنی که شوهرش را با زنجیر به خودش می بنددعکس بهترین هدیه به همسربهترین هدیه به همسر رهایی از خود ارضایی آرامش داشتن در کنار تو بهترین هدیه به همسر بررسی معرفی سایت صیغه یابی و ازدواج موقت به همراه تصاویر زنان بررسی معرفی سایت صیغه یابی و ازدواج موقت به همراه تصاویر زنان صیغه ای سایت همسریابی موقت و دائم شیدایی سایت همسریابی موقت و دائم شیدایی همه جوانان در ایران به دنبال یک سایت همسریابی موقت و دائم فرق زنا با صیغه موقت چیست؟ با یک لفظ چه چیز عوض می شود؟ فرق زنا با صیغه موقت چیست؟ با یک لفظ چه چیز عوض می شود؟ الف ازدواج موقت کدام جوان ساله چند روز پیش خبر لزوم دفاع از ازدواج موقت به عنوان نهادی مفید و مثبت برای استفاده از جوانانی دلیل ارتباط زنان متاهل با پسران مجرد مجله اینترنتی متاسفانه امروزه به دلایل مختلف و برخی ناهنجاری فرهنگی شنیده می‌شود که در مواردی جزئی شاهد بهترین هدیه به همسر بهترین هدیه به همسر رهایی از خود ارضایی آرامش داشتن در کنار تو بهترین هدیه به همسر سایت سرگرمی، تفریحی، جالب، خواندنی، عکس، اس ام اس، پزشکی زنی که شوهرش را با زنجیر به خودش می بنددعکس نیاز جنسی ۱۱میلیون جوان مجرد چگونه تامین میشود؟ مجله گیزمیز واسه چی باید ازدواج کنند آخه؟ روابط آزاد جنسی که وجود داره تا به یکی می گی سلام می گه کی می احضار گوگوش، لیلا فروهر و حمیرا به دادگاه مجله گیزمیز سلامببینید این احضاریه ها برای همه ی هنرمندان نبوده فقظ برای بخشی از انها که در احضارشون به



لینک منبع :صیغه یابی به راحتی آب خوردن!

صیغه یابی به راحتی آب خوردن! - مجله اینترنتی ستاره setare.com/fa/news/6847/صیغه-یابی-به-راحتی-آب-خوردن‏ - ذخیره شده 26 ا کتبر 2016 ... صیغه یابی به شغلی پر درآمد تبدیل شده است. سایت های صیغه یابی در حال سو استفاده از متقاضیان هستند. سایت های صیغه یابی بدون مجوز مشغول ... صیغه یابی به راحتی آب خوردن! - ستاره | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27146312‏ 26 ا کتبر 2016 ... صیغه یابی به راحتی آب خوردن! صیغه یابی به شغلی پر درآمد تبدیل شده است. سایت های صیغه یابی در حال سو استفاده از متقاضیان هستند. سایت های ... تصاویر برای صیغه یابی به راحتی آب خوردن! عکس جالب | برنامه صیغه یاب - 1 www.axjaleb.ir/برنامه-صیغه-یاب‏ - ذخیره شده دانلود رایگان نرم افزار شماره یاب (دوست یابی) برای اندروید … ... افرادی را که از نظر فکری و رفتاری به شما شبیه هستند را به راحتی آب خوردن در این برنامه زیبا پیدا ... عکس جالب | برنامه صیغه یاب www.axjaleb.ir/برنامه-صیغه-یاب‏ - ذخیره شده دانلود رایگان نرم افزار شماره یاب (دوست یابی) برای اندروید … ... افرادی را که از نظر فکری و رفتاری به شما شبیه هستند را به راحتی آب خوردن در این برنامه زیبا پیدا ... عکس جالب | برنامه صیغه یابی - 1 axjaleb.ir/برنامه-صیغه-یابی‏ - ذخیره شده Mindate | نرم افزار دوست یابی با قابلیت های مختلف ... افرادی را که از نظر فکری و رفتاری به شما شبیه هستند را به راحتی آب خوردن در این برنامه زیبا پیدا کنید. معرفی همسر موقت به همراه مکان و آلبوم! - پاتوووووووووق|ازدواج موقت, صیغه ... patoough.blogsky.com/.../معرفی-همسر-موقت-به-همراه-مکان-و-آلبوم-‏ - ذخیره شده 1 جولای 2016 ... چند روزی است که نحوه فعالیت دلالان صیغه در کشور به ویژه شهرهای بزرگ و ... فعالیت دفاتر و گروه های صیغه یابی به راحتی و به دور از هرگونه نظارتی ... صیغه ساعتی در آستان قدس و چند نکته - آرمان پرس armanpress.ir/fa/news/.../صیغه-ساعتی-در-آستان-قدس-و-چند-نکته‏ - ذخیره شده - مشابه 2 جولای 2015 ... نگاهی به ماجرای شایعه صیغه یابی آن هم در بارگاه منور امام هشتم نشان ... در متن اصلی شایعه دفتر صیغه به راحتی می توان به تناقضات فراوان ...... ما مومن و اهل خیر و از خودگذشته و آدم بشیم اونوقت همه مستحبات و غذا خوردن .... لذا یا باید اطمینان از شناخت طرف حاصل شود که مقدمه دوستی خالصانه است و یا نباید بی گدار به آب زد. برنامه همسریابی اندروید | اندروید androidiha.net/tag/برنامه-همسریابی-اندروید/‏ - ذخیره شده Mindate | نرم افزار دوست یابی با قابلیت های مختلف ... افرادی را که از نظر فکری و رفتاری به شما شبیه هستند را به راحتی آب خوردن در این برنامه زیبا پیدا کنید. ایران خبر - صیغه ساعتی در آستان قدس و چند نکته www.irankhabar.ir/fa/doc/.../صیغه-ساعتی-آستان-قدس-چند-نکته‏ - ذخیره شده - مشابه 3 جولای 2015 ... ... شایعات در فضای شبکه های اجتماعی به راحتی آب خوردن صورت می پذیرد و در این ... نگاهی به ماجرای شایعه صیغه یابی آن هم در بارگاه منور امام هشتم نشان دهنده ... در متن اصلی شایعه دفتر صیغه به راحتی می توان به تناقضات فراوان متن ...