مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون

[ad_1]

وب‌سایت سوران: در این مطلب کیک روغن زیتون را به شما آموزش داده ایم، همانطور که ملاحظه می کنید، به جای روغن های مایعِ عُرف که در کیک ها استفاده می کنیم، در اینجا از روغن زیتون استفاده شده است که بسیار سالم تر است.


مواد لازم:


  • شکر 1 پیمانه
  • وانیل 1 قاشق چایخوری
  • آب لیمو نصف پیمانه
  • شیر بدون چربی نصف پیمانه
  • روغن زیتون 2/3 پیمانه
  • پوست لیمو رنده شده 4 قاشق چایخوری
  • نمک درشت 1 قاشق چایخوری
  • جوش شیرین 1 قاشق چایخوری
  • بیکینگ پودر 1 قاشق چایخوری
  • تخم مرغ 2 عدد
  • آرد 2 پیمانه کامل

 

طرز تهیه خامه لیمویی:

 

  • خامه (هم‌زده سرد) 1 پیمانه
  • پوست لیمو (1 قاشق غذاخوری) رنده شده
  • آب لیموترش 2 قاشق چایخوری
  • پودر قند 2 قاشق غذاخوری

 

طرز تهیه کیک روغن زیتون با لیمو و خامه لیموئی 

طرز تهیه:


1.فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن کنید. کف قالب را با روغن چرب کنید. روی آن را یک لایه کاغد روغنی قرار دهید. روی کاغذ را هم چرب کنید و کنار بگذارید.


2. در یک کاسه بزرگ تخم مرغ را با شکر مخلوط کنید و به مدت 5 دقیقه با هم‌زن برقی هم بزنید. در یک کاسه دیگر، آرد، جوش شیرین و نمک را با هم مخلوط کنید. در یک کاسه متوسط، روغن زیتون، پوست رنده شده لیمو، آب لیموترش و شیر را با هم مخلوط کنید.


3. وانیل را با مخلوط تخم‌مرغ هم‌زده مخلوط کنید و با سرعت کم هم بزنید. مخلوط آرد و مخلوط روغن را به مخلوط وانیل اضافه کنید و هم بزنید. مواد که یکدست شدند، آنها را درون قالب های آماده شده بریزید.


4. قالب ها را به مدت 20 تا 25 دقیقه در فر قرار دهید تا کیک ها کاملا پخته شوند. کیک ها را پس از پخت، 10 دقیقه روی توری بگذارید تا کاملا خنک شوند.


5. برای سرو، یک لایه کیک در بشقاب بگذارید. نصف پیمانه خامه روی آن بمالید. یک لایه دیگر کیک بگذارید و دوباره نصف پیمانه خامه بمالید. دوباره یک لایه کیک و نصف پیمانه خامه روی آن بمالید. در آخر نصف پیمانه فراستینگ را روی دیواره کیک بمالید و بقیه آن را روی کیک بگذارید.


طرز تهیه خامه لیمویی:


در یک کاسه بزرگ، خامه، شکر، پوست لیمو و آب لیمو را با هم زن برقی هم بزنید تا کاملا یکدست شوند. روی آن را بپوشانید و به مدت 4 ساعت در یخچال قرار دهید تا کاملا سرد شود. پیش از سرو دوباره هم بزنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه یک رولت خوشمزه و مهمان پسند با خمیر …طرز تهیه اسپاگتی پای ، با پاستای نواری عکس طرز تهیه مافین میوه ای با میوه های خشک انواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه سالاد مرغ و ذرت و لوبیا طرز تهیه کباب ران مرغ بدون استخوان طرز تهیه قلیه سیرطرز تهیه پاستا با سس کاربوناراطرز تهیه سوپر رولت مرغ با سس مخصوص و رول کدو بادمجانطرز تهیه قارچ شکم پر با خمیر یوفکا می دونید …خمیر یوفکا ، طرز تهیه خمیر یوفکا ، غذا با خمیر یوفکا ، خمیر یوفکا ، خمیر یوفکا چیه انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه تست فرانسوی با نوتلای خانگی و توت فرنگی عطر خوشِ نانِ پنیر و سیب زمینیطرز تهیه دسر خربزه ساده و راحتدسر خربزه طرز تهیه دسر خربزه دسر ساده وراحت دسر سریع طرز تهیه دسر خربزه ساده و راحتطرز تهیه کوکو سیب زمینی طرز تهیه سیب زمینی سرخ کرده با سس مخصوص پنیریطرز تهیه کباب برگ خانگی وسوسه انگیز عکسطرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال عکس طرز تهیه کیک آناناس و کدو سبز انواع غذا با مرغ طرز تهیه بردبلاو مواد لازم برای بردبلاو برای ۴ نفر برنج ۳ پیمانه سیب زمینی نگینی ۲ آشپزی در این مطلب طرز تهیه پیتزا لقمه ای های کوچک به شکل فرفره را به شما آموزش می دهیم طرز تهیه یک رولت خوشمزه و مهمان پسند با خمیر یوفکا عکس طرز تهیه اسپاگتی پای ، با پاستای نواری عکس طرز تهیه مافین میوه ای با میوه های خشک عکس انواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه طرز تهیه سالاد مرغ و ذرت و لوبیا طرز تهیه کباب ران مرغ بدون استخوان طرز تهیه قلیه سیر طرز تهیه پاستا با سس کاربونارا طرز تهیه سوپر رولت مرغ با سس مخصوص و رول کدو بادمجان طرز تهیه قارچ شکم پر با خمیر یوفکا می دونید خمیر یوفکا چیه ؟ سایر مطالب این بخش کیک لیمویی با روغن زیتون ، این دسر با چای عالی میشود کیک رزماری و لیمو انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه تست فرانسوی با نوتلای خانگی و توت فرنگی عطر خوشِ نانِ پنیر و سیب زمینی طرز تهیه دسر خربزه ساده و راحت دسر خربزه طرز تهیه دسر خربزه دسر ساده وراحت دسر سریع طرز تهیه دسر خربزه ساده و راحت طرز تهیه کوکو سیب زمینی طرز تهیه سیب زمینی سرخ کرده با سس مخصوص پنیری طرز تهیه کباب برگ خانگی وسوسه انگیز عکس طرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال عکس طرز تهیه کیک آناناس و کدو سبز عصرانه آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی مواد اولیه وانیل یک چهارم قاشق چایخوری پودر کاکائو برای تهیه کیک کاکائویی و تیره رنگ شدن انواع غذا با مرغ طرز تهیه بردبلاو مواد لازم برای بردبلاو برای ۴ نفر برنج ۳ پیمانه سیب زمینی نگینی ۲ عدد پیاز کیک لیمویی



لینک منبع :طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون

طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../طرز-تهیه-کیک-لیمویی-با-روغن-زیتون‏ - ذخیره شده 8 دسامبر 2016 ... در این مطلب کیک روغن زیتون را به شما آموزش داده ایم، همانطور که ملاحظه می کنید، به جای روغن های مایعِ عُرف که در کیک ها استفاده می کنیم، در اینجا از ... طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون و خامه لیموئی +عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../طرز-تهیه-کیک-لیمویی-با-روغن-زیتون-و-خامه.html‏ - ذخیره شده در این مطلب طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون را به شما آموزش داده ایم، همانطور که ملاحظه می کنید، به جای روغن های مایعِ عُرف که در کیک ها استفاده می کنیم، در اینجا از ... طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون - مجله اینترنتی زیتونی zeytooni.com/1395/09/19/lemon-cake-recipe-with-olive-oil/‏ - ذخیره شده طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون آشپزی, انواع کیک, پخت کیک خوشمزه, پخت کیک لیمویی, دستور پخت کیک لیمویی, دستور تهیه کیک لیمویی, طرز پخت کیک ... طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون | ماه ایران irmoon.com/طرز-تهیه-کیک-لیمویی-با-روغن-زیتون/‏ - ذخیره شده 8 دسامبر 2016 ... طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون .در این مطلب کیک روغن زیتون را به شما آموزش داده ایم، همانطور که ملاحظه می کنید، به جای روغن های مایعِ عُرف که در. طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون - خبر نو khabareno.com/fa/news/120611/طرز-تهیه-کیک-لیمویی-با-روغن-زیتون‏ 8 دسامبر 2016 ... در این مطلب کیک روغن زیتون را به شما آموزش داده ایم، همانطور که ملاحظه می کنید، به جای روغن های مایعِ عُرف که در کیک ها استفاده می کنیم، در اینجا از ... طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون - کشاورزنیوز keshavarznews.ir/1395/.../طرز-تهیه-کیک-لیمویی-با-روغن-زیتون/‏ - ذخیره شده 8 دسامبر 2016 ... وب‌سایت سوران: در این مطلب کیک روغن زیتون را به شما آموزش داده ایم، همانطور که ملاحظه می کنید، به جای روغن های مایعِ عُرف که در کیک ها استفاده می ... طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون - پسند psand.ir/طرز-تهیه-کیک-لیمویی-با-روغن-زیتون/‏ - ذخیره شده 13 فوریه 2017 ... وب‌سایت سوران: در این مطلب کیک روغن زیتون را به شما آموزش داده ایم، همانطور که ملاحظه می کنید، به جای روغن های مایعِ عُرف که در کیک ها استفاده می ... طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون - زیتونی - مانتو mantoo.loger.ir/.../طرز-تهیه-کیک-لیمویی-با-روغن-زیتون-زیتونی‏ - ذخیره شده در این مطلب کیک روغن زیتون را به شما آموزش داده ایم، همانطور که ملاحظه می کنید، به جای روغن های مایعِ عُرف که در کیک ها استفاده می کنیم، در اینجا از روغن زیتون استفاده ... کیک لیمویی با روغن زیتون ، این دسر با چای عالی میشود - 98 پست https://98post.ir/.../کیک-لیمویی-با-روغن-زیتون-،-این-دسر-با-چا/‏ - ذخیره شده 18 آوریل 2017 ... یمویی با روغن زیتون ، این دسر با چای عالی میشود.طرز تهیه کیک روغن زیتون با لیمو و خامه لیموئی . … طرز تهیه خامه لیمویی: . … کیک لیمویی با ... طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون -آکا - پورتال سیحو seiho.ir/news/339582‏ آکاایران: به گزارش آکاایران: در این مطلب کیک روغن زیتون را به شما آموزش داده ایم، همانطور که م.