مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی از نسل پنجم بلوتوث با ویژگی غافلگیر کننده

[ad_1]
رونمایی از نسل پنجم بلوتوث با ویژگی غافلگیر کننده

خبرگزاری آریا- نسل پنجم استاندارد «بلوتوث» با سرعت و برد غافلگیر کننده به زودی در تلفن‌های همراه و تبلت‌های جدید رونمایی می‌شود.
به گزارش سرویس اخبار فناوری اطلاعات خبرگزاری آریا، به نقل از وبسایت «مک رومرز»؛ گروه متولی «بلوتوث» موسوم به “Bluetooth SIG” از نهایی شدن نسل پنجم از استاندارد بلوتوث خبر داد. این بدان معناست که شرکت‌های فعال در حوزه فناوری می‌توانند از این استاندارد جدید در محصولاتشان استفاده کنند.
در قیاس با استاندارد کنونی بلوتوث که با نسخه 4.2 شناخته می‌شود، بُرد نسل پنجم از این استاندارد 4 برابر و سرعت آن نیز 2 برابر شده‌است. همچنین ظرفیت پیام‌های ارسالی به وسیله این استاندارد 8 برابر شده‌است. این تغییرات، به دستگاه‌ها و ابزارهای بیشتری امکان می‌دهد از مزایای مختلف استاندارد بلوتوث بهره‌مند شوند.
نخستین دستگاه‌های مجهز به بلوتوث 5 از 2 تا 6 ماه آینده روانه بازار خواهند شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

رونمایی از نسل پنجم بلوتوث با ویژگی غافلگیر کننده رونمایی از نسل پنجم بلوتوث با ویژگی غافلگیر کننده



لینک منبع :رونمایی از نسل پنجم بلوتوث با ویژگی غافلگیر کننده

خبرگزاری آریا - رونمایی از نسل پنجم بلوتوث با ویژگی غافلگیر کننده www.aryanews.com/.../رونمایی-از-نسل-پنجم-بلوتوث-با-ویژگی-غافلگیر-کننده‏ 8 دسامبر 2016 ... خبرگزاری آریا- نسل پنجم استاندارد «بلوتوث» با سرعت و برد غافلگیر کننده به زودی در تلفن‌های همراه و تبلت‌های جدید رونمایی می‌شود. به گزارش ... رونمایی از نسل پنجم بلوتوث با ویژگی غافلگیر کننده - آریا | دمادم https://damadam.ir/.../رونمایی-از-نسل-پنجم-بلوتوث-با-ویژگی-غافلگیر-کننده/4771610‏ - ذخیره شده خبرگزاری آریا- نسل پنجم استاندارد «بلوتوث» با سرعت و برد غافلگیر کننده به زودی در تلفن‌های همراه و تبلت‌های جدید رونمایی می‌شود. به گزارش سرویس اخبار ... رونمایی از نسل پنجم بلوتوث با ویژگی غافلگیر کننده | نسل پنجم www.ghatreh.com/.../رونمایی-نسل-پنجم-بلوتوث-ویژگی-غافلگیر-کننده‏ 8 دسامبر 2016 ... نسل پنجم استاندارد «بلوتوث» با سرعت و برد غافلگیر کننده به زودی در تلفن های همراه و تبلت های جدید رونمایی می شو. رونمایی از نسل پنجم بلوتوث با ویژگی غافلگیر کننده - تی نیوز tnews.ir/news/60b975646211.html‏ 8 دسامبر 2016 ... خبرگزاری آریا- نسل پنجم استاندارد «بلوتوث» با سرعت و برد غافلگیر کننده به زودی در تلفن های همراه و تبلت های جدید رونمایی می شود. به گزارش ... نسل پنجم بلوتوث، با سرعت و برد غافلگیر کننده - تدبیر | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29358527/redirect/tadbirkhabar.com‏ نسل پنجم استاندارد بلوتوث با سرعت و برد غافلگیر کننده به زودی در تلفن های همراه و تبلت های جدید رونمایی می شود. ... از جمله ویژگی هایی که می توان برای بلوتوث جدید برشمرد، چهار برابر محدوده، دو برابر سرعت و هشت برابر مقدار داده در انتقال پیام ... نسل پنجم بلوتوث، با سرعت و برد غافلگیر کننده - اخبار روز tasna.ir/1395/.../نسل-پنجم-بلوتوث-با-سرعت-و-برد-غافلگیر-کننده.html‏ کننده برگزیده غافلگیر ها برد گوناگون و سرعت با بلوتوث، پنجم نسل. نسل پنجم بلوتوث با سرعت و برد غافلگیر کننده آکا - آوانیوز ava-news.ir/search/?...نسل+پنجم+بلوتوث+با...غافلگیر+کننده...‏ - ذخیره شده 15 دسامبر 2016 ... نسل پنجم بلوتوث با سرعت و برد غافلگیر کننده آکا ... به گزارش خبرآنلاین، جدیدترین فناوری بی‌سیم که ژوئن امسال رونمایی شد، باهدف اتصال انواع متنوعی ... بلوتوث ۵ ویژگی‌های جدیدی دارد و می‌تواند قابلیت‌های بیشتری در اختیار ... نسل پنجم بلوتوث با سرعت و برد غافلگیر کننده آکا - لیمو پاتوق limopatogh.ir/search/?...نسل+پنجم+بلوتوث+با...غافلگیر+کننده...‏ - ذخیره شده برای اولین بار در ایران کامل ترین پکیج آموزش ICDL 2013 همراه با نسخه کامل نرم افزار Microsoft Office 2013 و نرم افزارهای ضروری ... مباحث آموزشی پکیج آموزشی ... امتحان غافلگیر کننده - رزبلاگ timar.rozblog.com/post/493/امتحان-غافلگیر-کننده.html‏ 29 دسامبر 2016 ... با توجه به صورت مساله، چنانچه شما قاضی رسیدگی کننده به . پرده برداری از راز ... رونمایی از نسل پنجم بلوتوث با ویژگی غافلگیر کننده . سیستم ... بلوتوث - فروشگاه فایل و مقلات دانشجویی docfile.rzb.web.tabligh.bid/post16738.html‏ - ذخیره شده 23 فوریه 2017 ... معرفی و آشنایی با ویژگی های بلوتوث 5 - نمناک ..... رونمایی از بلوتوث ورژن 5 با امکانات فوق العاده | DPM آژانس .... نسل پنجم بلوتوث، با سرعت و برد غافلگیر کننده - العالم fa.alalam.ir/news/1894289 ذخیره شده ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش.