مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قوانین صبحانه‌ای برای کاهش وزن

[ad_1]
به گزارش شفاف: صبحانه یکی از وعده های غذایی اصلی روزانه محسوب می شود و در صورت انتخاب هایی درست می تواند فواید بسیاری را برای ما به همراه داشته باشد. اما متاسفانه بسیاری از مردم جهان با مصرف مواد غذایی ناسالم نه تنها از فواید صبحانه ای خوب بهره‌مند نمی شود، بلکه ممکن است با ضرر و آسیب نیز مواجه شوند.
Image result for ‫صبحانه‬‎

به گزارش "ویمنز هلث"، در صورت انتخاب مواد غذایی سالم و مقوی، صبحانه می تواند یکی از اجزا کلیدی برای افرادی باشد که قصد کاهش وزن دارند. بنابر پژوهش های صورت گرفته، افرادی که در وعده صبحانه کالری بیشتری دریافت می کنند و در وعده شام کالری های کمتری مصرف می کنند، در تحقق هدف کاهش وزن، کاهش اندازه دور کمر، و احساس سیری برای مدت زمانی طولانی‌تر موفق‌تر هستند.

صبحانه ای سرشار از کربوهیدارت ها موجب می شود تا قند خون به سرعت بالا رفته و خیلی زود نیز افت کند و از این رو، حدود دو ساعت بعد از صرف صبحانه احساس گرسنگی خواهید کرد. در ادامه با مواد مغذی مفیدی که می توانید در وعده صبحانه مصرف کنید و در مسیر کاهش وزن نیز موفق‌تر باشید، بیشتر آشنا می شویم.

پروتئین

برای دریافت پروتئین در وعده غذایی صبحانه می توانید مصرف تخم مرغ را مد نظر قرار دهید. صرف صبحانه ای سرشار از پروتئین با احساس سیری در بلند مدت، کاهش مصرف میان وعده های ناسالم، و کاهش کلی هوس غذا خوردن مرتبط است. کمبود پروتئین در وعده صبحانه می تواند کاهش توده عضلانی و سوخت و ساز بدن را موجب شود. بسیاری از مردم جهان در وعده های ناهار و شام پروتئین زیادی مصرف می کنند، اما پروتئین کافی از صبحانه دریافت نمی کنند.

فیبر

اگر مواد غذایی حاوی فیبر را مصرف کنید به طور خودکار مصرف بسیاری از مواد غذایی کم ارزش مانند منابع کربوهیدارتی که ساده و پالایش شده هستند (به عنوان مثال، دونات) را حذف خواهید کرد. مصرف مواد غذایی با محتوای فیبر بالا می تواند روند گوارش را کند سازد که به حفظ احساس سیری در مدت زمانی طولانی‌تر کمک می کند و به شکلی پایدارتر از انرژی منتج می شود. از جمله مواد غذایی سرشار از فیبر می توان به نان تست تولید شده از غلات سبوس دار، جو دوسر و میوه ها و سبزیجات اشاره کرد.

سبزیجات

ما به ویژه در وعده صبحانه کمتر تاثیر چشمگیری که میوه ها و سبزیجات می توانند داشته باشند را مد نظر قرار می دهیم. آنها باید حدود نیمی از آن چه در هر وعده غذایی مصرف می کنیم را شامل شوند. این در شرایطی است که سهم میوه و سبزیجات در وعده صبحانه برای بسیاری از مردم صفر است. با افزودن مقداری اسفناج، فلفل، یا کدو سبز به املت، استفاده از سبزیجاتی که از شب قبل باقی مانده اند، یا افزودن سبزیجات به یک اسموتی این سهم را هر چه بیشتر افزایش دهید.

چربی های سالم

مصرف چربی های سالم یکی دیگر از روش های احساس سیری در بلند مدت و کند کردن روند گوارش است. چربی های سالم موجب می شوند تا انرژی به آرامی و در مدت زمانی طولانی‌تر آزاد شود، که به سطوح انرژی بالاتر در طول صبح منتج می شود. بر همین اساس، مصرف آووکادو، مغزهای خوراکی و دانه کتان یا دانه چیا را می توانید مد نظر قرار دهید. همچنین، پخت و پز با روغن زیتون روشی خوب برای افزودن چربی های سالم به وعده صبحانه است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بهترین ورزش برای کاهش دائمی وزنپیاده روی نه تنها به عنوان یک ورزش در حفظ سلامتی بدن مؤثر است، بلکه یکی از بهترین ورزش لاغر شدن،لاغری فوری،لاغری موضعی ،لاغر شوید مقالات …علم ورزش چرا خواب در کاهش وزن نقش مهمی دارد؟ علم ورزش آیا تغذیه ی بعد از ورزش برای تکنیک های مقابله با عصبانیت ؛ راه برای کنترل …سایر مطالب پزشکی دوران قاعدگی و راهکارهایی برای کاهش و درمان درد های قاعدگی علائم زیست نیوز عامل پیری پوست وقتی کمبود نور خورشید دارید میوه‌های مفید برای کاهش وزن تقویت با توقف مصرف گوشت چه اتفاقی در بدن رخ می‌دهد؟…میوه‌های مفید برای کاهش وزن کشته شدن یک سرهنگ ارتش روسیه در حلب آمار کاربران مالیات شامپو فروش جنجالی چه می شود؟مالیاتشامپوفروشتبلیغات شامپوهایی که به عنوان ضد ریزش مو و رویش مجدد آن مدتی در شبکه های مختلف صدا و مشروح اخبار سایت پزشکان بدون مرزهمانطور که میدانید چربی‌ها به‌عنوان عایق، تولیدکننده انرژی و کاتالیزور برای جذب نی نی سایت راهنمای بارداری و بچه داریتأثیر بلای آلودگی بر خانم‌های باردار و روش برای کاهش آن روش ساده برای خلاص شدن از ثبت نام دوره های کمک پرستاری آغاز شد نظام سلامت …نظام سلامتسلامت نیوزعلاقمندان و متقاضیان شغل در بیمارستان ها و درمانگاه های دولتی می توانند با آفتاب ۹۹ضربه شلاق برای بازیگر مشهور تئاتر برای رابطه نامشروع بازیگر معروف تئاتر که به بهترین ورزش برای کاهش دائمی وزن دمنوش‌های گیاهی مفید و اثر بخشی که به بدنتان گرما می‌بخشند کاهش دمای بدن و علائم آن با لاغر شدن،لاغری فوری،لاغری موضعی ،لاغر شوید مقالات سلامت علم ورزش چرا خواب در کاهش وزن نقش مهمی دارد؟ علم ورزش آیا تغذیه ی بعد از ورزش برای چربی تکنیک های مقابله با عصبانیت ؛ راه برای کنترل خشم سایر مطالب پزشکی دوران قاعدگی و راهکارهایی برای کاهش و درمان درد های قاعدگی علائم سکته زیست نیوز عامل پیری پوست وقتی کمبود نور خورشید دارید میوه‌های مفید برای کاهش وزن تقویت سلامت قلب با توقف مصرف گوشت چه اتفاقی در بدن رخ می‌دهد؟ میوه‌های مفید برای کاهش وزن کشته شدن یک سرهنگ ارتش روسیه در حلب آمار کاربران اینستاگرام مالیات شامپو فروش جنجالی چه می شود؟ مالیاتشامپو سلام بنده با تبلیغات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شامپوی ذکر شده را خریداری کرده ام برای نی نی سایت راهنمای بارداری و بچه داری تأثیر بلای آلودگی بر خانم‌های باردار و روش برای کاهش آن روش ساده برای خلاص شدن از درد مشروح اخبار سایت پزشکان بدون مرز همانطور که میدانید چربی‌ها به‌عنوان عایق، تولیدکننده انرژی و کاتالیزور برای جذب ویتامین ثبت نام دوره های کمک پرستاری آغاز شد نظام سلامت سلامت نیوز نظام سلامت سلامت نیوزعلاقمندان و متقاضیان شغل در بیمارستان ها و درمانگاه های دولتی می توانند با شرکت پایگاه اطلاع رسانی استان زنجان سایت خبری تحلیلی موج رسا استان زنجان امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه گفت یکی از مهم برنامه بدنسازی برای کاهش وزن رژیم غذایی برای کاهش وزن رژیم مناسب برای کاهش وزن ورزش مخصوص برای کاهش وزن برای کاهش وزن کیلو در هفته داروهای گیاهی برای کاهش وزن راهی برای کاهش وزن راه حلی برای کاهش وزن é é é



لینک منبع :قوانین صبحانه‌ای برای کاهش وزن

قوانین صبحانه‌ای برای کاهش وزن - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../قوانین-صبحانه‌ای-برای-کاهش-وزن‏ - ذخیره شده صرف صبحانه ای سرشار از پروتئین با احساس سیری در بلند مدت، کاهش مصرف میان وعده های ناسالم، و کاهش کلی هوس غذا خوردن مرتبط است. قوانین صبحانه ای برای کاهش وزن - - آکاایران www.akairan.com/sport/.../news201612188473638866.html‏ - ذخیره شده 18 دسامبر 2016 ... آکاایران: بنابر پژوهش های صورت گرفته، افرادی که در وعده صبحانه کالری بیشتری دریافت می کنند و در وعده شام کالری های کمتری مصرف می کنند، در ... قوانین صبحانه ای برای کاهش وزن | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29863730‏ آیاپروتئین حبوبات باعث کاهش وزن می شود یا پروتئین حیوانی؟ کارشناسان سلامت معتقدند که مصرف حبوبات مثل نخود و لوبیا با ایجاد احساس سیری در فرد به کاهش ... قوانین صبحانه‌ای برای کاهش وزن - آرمان www.armandaily.ir/fa/main/detail/.../قوانین-صبحانه‌ای-برای-کاهش-وزن‏ 12 دسامبر 2016 ... قوانین صبحانه‌ای برای کاهش وزن. صبحانه یکی از وعده‌های غذایی اصلی روزانه محسوب می‌شود و در صورت انتخاب‌هایی درست می‌تواند فواید بسیاری را برای ... کاهش وزن با 4 قانون صبحانه ای! - سیمرغ seemorgh.com/.../316337-قوانین-صبحانه-برای-کاهش-وزن/‏ - ذخیره شده 2 سپتامبر 2016 ... قوانین صبحانه برای کاهش وزن. حذف کردن وعده های غذایی استراژی مناسبی برای کاهش وزن و لاغر کردن نیست. به خصوص وعده صبحانه. خوردن در اول صبح ... سه قانون صبحانه برای وزن کم کردن » رژیم غذایی یکا yeka.ir/blog/?p=3501‏ - ذخیره شده یکی از بهترین راه ها برای کاهش وزنی ماندگار، واقعی و همیشگی این است که نحوه زندگی و عادت های غذایی خودمون رو اصلاح کنیم. خوردن صبحانه سالم، کلید شروع یک روز ... قوانین صبحانه‌ای جهت کاهش وزن | beta.gilpressnews.com gilpressnews.com/?p=22257‏ - ذخیره شده خانه » اجتماعی » قوانین صبحانه‌ای جهت کاهش وزن. مشاهده مطلب. ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ۰ گیل پرس 22257 اجتماعی · Print This Post · قوانین صبحانه‌ای جهت کاهش وزن. قوانین ... قوانین بهترین صبحانه لاغری | الوندشاپ alvandshop.ir/قوانین-بهترین-صبحانه-لاغری/‏ - ذخیره شده 17 مارس 2017 ... طرز تهیه صبحانی چربی سوز و قوانین بهترین صبحانه لاغری. برنامه غذایی و رژیمی و صبحانه رژیمی برای کاهش وزن و لاغری و چربی سوزی قوی در یک ... قوانین صبحانه‌ای برای کاهش وزن | الف | خبروان khabarone.ir/news/5360624/قوانین-صبحانه‌ای-برای-کاهش-وزن‏ 18 دسامبر 2016 ... قوانین صبحانه‌ای برای کاهش وزن. بنابر پژوهش‌های صورت گرفته، افرادی که در وعده صبحانه کالری بیشتری دریافت می‌کنند و در وعده شام کالری‌های ... 4 قانون کاهش وزن برای وعده صبحانه - بدونیم bedunim.ir/4-قانون-کاهش-وزن-برای-وعده-صبحانه/‏ - ذخیره شده 25 فوریه 2016 ... ۴ قانون کاهش وزن برای وعده صبحانه. کاهش وزن برای وعده صبحانه. حذف کردن وعده های غذایی استراژی مناسبی برای لاغر کردن نیست. به خصوص وعده ...