مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آیا می توان از بازار اپلیکیشن پول در آورد ؟

[ad_1]

یکی از اپلیکیشن‌های ایرانی به مدت طولانی، در رده ۱۰ اپلیکیشن برتر اپ‌استور اپل قرار داشت. سهم اپلیکیشن‌های موبایل برای ۷۰‌ میلیون مشترک ایرانی تلفن همراه روزبه‌روز در حال افزایش است.

آیا می توان از بازار اپلیکیشن پول در آورد ؟
به گزارش صبحانه، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران می‌گوید: بیش از ۱۲۰‌ هزار اپلیکیشن موبایلی فارسی در کشور تولید شده است.

به گفته نصرالله جهانگرد، اگرچه تمامی این اپلیکیشن‌ها ارزش اقتصادی بالایی نداشته‌اند، اما اپلیکیشن‌هایی نیز بوده‌اند که توانسته‌اند موفقیت‌های بسیاری کسب کنند. حتی یکی از اپلیکیشن‌های ایرانی به مدت طولانی، در رده ۱۰ اپلیکیشن برتر اپ‌استور اپل قرار داشت.

سهم اپلیکیشن‌های موبایل برای ۷۰‌ میلیون مشترک ایرانی تلفن همراه روزبه‌روز در حال افزایش است. درهمین‌حال بازار فروشگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات نرم‌افزاری تلفن همراه در کشور به حدی پررونق است که براساس آخرین اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۱۰ درصد پهنای باند کل کشور را این فروشگاه‌های نرم‌افزاری به خود اختصاص داده‌اند. کافه‌بازار، سیبچه، کندو، مای کیت و پارس هاب از جمله این سایت‌ها هستند که کاربران ایرانی می‌توانند با مراجعه به آنها نیازهای خود را برطرف کنند.

البته استقبال کاربران گوشی‌های هوشمند موبایل در ایران از بازارچه سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS نشان می‌دهد که اغلب این کاربران نرم‌افزارهای کاربردی رایگان شبکه‌های اجتماعی را دانلود کرده‌اند.

 بررسی‌های صورت‌گرفته از استفاده کاربران ایرانی از نرم‌افزارهای کاربردی موبایل نشان می‌دهد که بالغ بر ۸۰ درصد کاربران ایرانی سیستم‌عامل‌های اندروید از فروشگاه کافه‌بازار برای خرید نرم‌افزارهای خود کمک می‌گیرند. پیش از این خبرگزاری مهر در گزارشی از سهم سیستم‌عامل iOS نوشته بود: «‌سهم فروشگاه نرم‌افزاری سیبچه نیز برای کاربران سیستم‌عامل اپل iOS بیشتر از فروشگاه‌های مشابه به نظر می‌آید و با وجودی که آماری از شمار کاربران اپل در ایران وجود ندارد، اما به اعتقاد فعالان، شمار کاربران اپل از بارگذاری این برنامه‌های کاربردی به بیش از ۳۰۰‌ هزار نفر می‌رسد که با احتساب شمار مشترکان برنامه‌های کاربردی اندروید، به نظر می‌رسد بالغ بر ١,٥ میلیون ایرانی عضو این شبکه‌های اجتماعی هستند».

در‌همین‌حال نتایج یک بررسی بسیار وسیع که روی ١٠ هزار توسعه‌دهنده اپلیکیشن‌های موبایل در سرتاسر جهان صورت پذیرفته، منجر به انتشار حقایق ناخوشایند و ناامید‌کننده شده است و بر مبنای آن این احتمال که اپلیکیشن توسعه‌داده‌شده به‌وسیله شما نتواند هرگز موفقیتی کسب کند بسیار بالاست. شاید تصور کنید در بازاری شلوغ و درنده‌خو مانند بازار اپلیکیشن‌ها، دشواری امری مانند به‌نتیجه‌رسیدن و استوارشدن عادی باشد، ولی آمار و ارقام بسیار ناامیدکننده‌تر هستند؛ تنها دو درصد از توسعه‌دهندگان حاضر در بازار اپلیکیشن‌های موبایل، ۵۰ درصد درآمد حاصل از این بازار را در اختیار خود دارند.

 براساس گزارش وب‌سایت ValleyWag، توزیع درآمد به شکل بسیار ناعادلانه صورت گرفته و ١,٦ درصد از اپلیکیشن‌نویسان چندین‌برابر ٩٨.٤ درصد باقی درآمد کسب می‌کنند، قسمت شوکه‌کننده در این بخش جای گرفته است که ۴۷ درصد از توسعه‌دهندگان ابدا درآمدی کسب نمی‌کنند یا آنچه به دست می‌آورند حتی از ماهی صد دلار نیز کمتر است. با این تفاسیر به‌سادگی می‌توان درک کرد که چرا در اپ‌استور یا همان فروشگاه آنلاین اپلیکیشن‌های کمپانی اپل‌، میلیون‌ها اپ به حال خود رها شده‌اند. اگر شما جزء اولین‌های حاضر در این بازار نباشید یا پیش از این نامی برای خود دست‌وپا نکرده باشید، معرفی محصولتان و رساندنش به قله موفقیت کاری است بسیار دشوار و نشدنی و ممکن است هرگز کسی به حضور شما توجهی نکند./شرق


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عکس لباسی از طلا در بازار طلای دبی پایگاه خبری …تراز لباسی از طلا در بازار طلای دبی با قیمت سه میلیارد تومانقیمت زعفران اصل در بازار تهران پایگاه خبری ترازسقوط یک هواپیمای دیگر در ایران معایب ومزایای حذف صفر از پول ملی تصاویر مهارت الف فرصت‌های طلایی که در شب‌های محرم از دست می‌رودفرصت‌های طلایی که در شب‌های محرم از دست می‌رودمجله گیزمیزمجله ای سرگرم کننده با موضوعات متنوع از سراسر اینترنتنادلا به شکست مایکروسافت در بازار موبایل اعتراف …مایکروسافت به وضوح بازار موبایل را از دست داده است، اما ساتیا نادلا می‌گوید، کمپانی سایت خبرنو اخبار روزخبر نــو مجله اینترنتیآیا می دانید در دنیا کسانی هستند که موقع سرماخوردگی جوراب کثیف پا می کنند یا کاسه کاسه پارسینهپارسینه از بازار خودرو گزارش می‌دهد؛ نوسان قیمت‌ها در دو هفته پیاپی جدول بازار داغ کلاهبرداری اینترنتی به بهانه ماساژ جنس‌ …خانم جوانی گوشی را بر می‌دارد و می‌گوید تا چند دقیقه دیگر شماره کارت را برایتان پنج عامل که باعث ایجاد لرزش در خودرو می‌شوند وان کارپنج عامل که باعث ایجاد لرزش در خودرو می‌شوند داشتن یک خودرو به مدت طولانی، بدون بروز راه های کسب درآمد از اینترنتآموزشاگر شما هم می‌خواهید سهمی از بازار میلیارد دلاری وب را به خود اختصاص دهید، باید حرفی عکس لباسی از طلا در بازار طلای دبی پایگاه خبری تراز تراز لباسی از طلا در بازار طلای دبی با قیمت سه میلیارد تومان قیمت زعفران اصل در بازار تهران پایگاه خبری تراز سقوط یک هواپیمای دیگر در ایران معایب ومزایای حذف صفر از پول ملی تصاویر مهارت باورنکردنی الف فرصت‌های طلایی که در شب‌های محرم از دست می‌رود فرصت‌های طلایی که در شب‌های محرم از دست می‌رود نادلا به شکست مایکروسافت در بازار موبایل اعتراف کرد شبکه مایکروسافت به وضوح بازار موبایل را از دست داده است، اما ساتیا نادلا می‌گوید، کمپانی تحت مجله گیزمیز مجله ای سرگرم کننده با موضوعات متنوع از سراسر اینترنت سایت خبرنو اخبار روزخبر نــو مجله اینترنتی آیا می دانید در دنیا کسانی هستند که موقع سرماخوردگی جوراب کثیف پا می کنند یا کاسه کاسه ترشی پارسینه پارسینه از بازار خودرو گزارش می‌دهد؛ نوسان قیمت‌ها در دو هفته پیاپی جدول قیمت‌ها بازار داغ کلاهبرداری اینترنتی به بهانه ماساژ جنس‌ مخالف سیتنا خانم جوانی گوشی را بر می‌دارد و می‌گوید «تا چند دقیقه دیگر شماره کارت را برایتان ارسال می پنج عامل که باعث ایجاد لرزش در خودرو می‌شوند وان کار پنج عامل که باعث ایجاد لرزش در خودرو می‌شوند داشتن یک خودرو به مدت طولانی، بدون بروز راه های کسب درآمد از اینترنت آموزش اگر شما هم می‌خواهید سهمی از بازار میلیارد دلاری وب را به خود اختصاص دهید، باید حرفی تازه



لینک منبع :آیا می توان از بازار اپلیکیشن پول در آورد ؟

آیا می توان از بازار اپلیکیشن پول در آورد ؟ - itabnak.ir itabnak.ir/fa/news/.../آیا-می-توان-از-بازار-اپلیکیشن-پول-در-آورد-‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... آیا می توان از بازار اپلیکیشن پول در آورد ؟ یکی از اپلیکیشن‌های ایرانی به مدت طولانی، در رده ۱۰ اپلیکیشن برتر اپ‌استور اپل قرار داشت. آیا می توان از بازار اپلیکیشن پول در آورد ؟ - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../آیا-می-توان-از-بازار-اپلیکیشن-پول-در-آورد-‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... آیا می توان از بازار اپلیکیشن پول در آورد ؟ یکی از اپلیکیشن‌های ایرانی به مدت طولانی، در رده ۱۰ اپلیکیشن برتر اپ‌استور اپل قرار داشت. آیا می توان از بازار اپلیکیشن پول در آورد ؟ - تی نیوز tnews.ir/news/54cf75862779.html‏ 12 دسامبر 2016 ... آیا می توان از بازار اپلیکیشن پول در آورد ؟ یکی از اپلیکیشن های ایرانی به مدت طولانی، در رده ۱۰ اپلیکیشن برتر اپ استور اپل قرار داشت. آیا می توان از بازار اپلیکیشن پول در آورد | یکی از اپلیکیشن - قطره www.ghatreh.com/news/nn35011157/آیا-توان-بازار-اپلیکیشن-پول-آورد‏ 11 دسامبر 2016 ... یکی از اپلیکیشن های ایرانی به مدت طولانی، در رده 10 اپلیکیشن برتر اپ استور اپل قرار داشت. سهم اپلیکیشن های موبای. آیا می توان از بازار اپلیکیشن پول در آورد ؟ - مفیدستان mofidestan.ir/آیا-می-توان-از-بازار-اپلیکیشن-پول-در-آور/‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... سهم اپلیکیشن‌های موبایل برای ۷۰‌ میلیون مشترک ایرانی تلفن همراه روزبه‌روز در حال افزایش است. آیا می توان از بازار اپلیکیشن پول در آورد ؟ آیا می توان از بازار اپلیکیشن پول در آورد - آکا - مجله تفریحی 6op.ir/search/?q=آیا+می+توان...بازار++اپلیکیشن+پول...آورد...‏ - ذخیره شده در بازار خودرو, می توان اتومبیل هایی پیدا کرد که کمتر از 5 میلیون تومان قیمت دارند! خبر آنلاین: در بازار یخ‌زده خودرو، نمایشگاه‌داران خودروهایی با قیمت‌هایی کمتر از 5 ... آیا می توان از بازار اپلیکیشن پول در آورد آکا - مجله تفریحی 6op.ir/search/?q=آیا+می+توان+از+بازار+اپلیکیشن+پول+در+آورد+آکا‏ به گزارش افکارنیوز ، علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش نرخ دام زنده در بازار خبر داد و گفت: در حال حاضر هر کیلو شقه بدون دنبه تحت تاثیر ... نیوزسورس - آیا می توان از بازار اپلیکیشن پول در آورد newssource.ir/news/265906‏ تماشا کنید: آخرین تریلر و جدید‌ترین کلیپ ویدیویی منتشر شده از فیلم « Assassin's Creed» · جزئیات مصاحبه رشته های نیمه‌متمرکز کنکور ۹۵ چهارشنبه اعلام می شود ... آیا می توان از بازار اپلیکیشن پول در آورد آکا - ناب نیوز nobnews.ir/search/?...آیا%20می%20توان%20از%20بازار%20اپلیکیشن%20پول%20در...‏ - ذخیره شده عباس عبدی، روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب، رد صلاحیت روحانی را بعید می‌داند و می‌گوید افرادی که این احتمال را مطرح می‌کنند هنوز سیستم سیاسی ایران را نشناخته‌اند. آیا می توان از بازار اپلیکیشن پول در آورد آکا - ناب نیوز nobnews.ir/search/?...آیا%20می%20توان%20از%20بازار%20اپلیکیشن%20پول%20در...‏ - ذخیره شده کد خبر: ۴۳۹۴۸۲ ۳۷۷ بازدید فصلنامه روانپزشکی و جامعه: 1- سندروم پای بی قرار ( RLS) این سندرم، احساس ناخوشایند درون اندام ها، معمولا پاها است که به صورت مورمور شدن یا ...