مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کوهرنگ جایگاه عرضه بنزین ندارد

[ad_1]

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۰

کوهرنگ جایگاه عرضه بنزین ندارد

تین‌نیوز|  شهرستان کوهرنگ که یکی از پرجاذبه ترین مناطق گردشگری چهارمحال و بختیاری، جایگاه عرضه بنزین ندارد و همین امر موجب شده مسافران با مشکلات مختلف مواجه شوند.

شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری  مهمترین منطقه گردشگر این استان به شمار می‌رود که جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی بسیاری را در دل خود جای داده است.

کوهرنگ یکی از شهرستان های کوهستانی و مرتفع کشور بوده و قله بلند زردکوه را در خود  جای داده است.
بیشتر جمعیت شهرستان کوهرنگ روستایی و عشایری است و هم اکنون این شهرستان دارای سه بخش بازفت، دوآب صمصمامی و بخش مرکزی است که هشت دهستان را در دل خود جای داده است.

هر ساله مسافران بسیاری راهی این شهرستان می شوند تا از جاذبه های گردشگری این منطقه دیدن کنند. اگرچه طی سال های گذشته به توسعه زیرساخت های گردشگری در این شهرستان توجه بسیار خوبی شده است و احداث سه هتل در این منطقه نقش مهمی در جذب مسافران و گردشگران در این منطقه داشته اما این منطقه همچنان نیازمند سرمایه گذاری و توسعه زیر ساخت ها است.


 

در این شهرستان جایگاه عرضه بنزین و یا مجتمع خدمات رفاهی بین راهی که در آن بنزین عرضه شود وجود ندارد.
کوهرنگ شهرستان گردشگری استان چهارمحال و بختیاری به شمار می رود که متاسفانه یک جایگاه عرضه بنزین استاندارد نداردبخشدار مرکزی کوهرنگ در این خصوص گفت: کوهرنگ شهرستان گردشگری استان چهارمنحال و بختیاری به شمار می رود که متاسفانه یک جایگاه عرضه بنزین استاندارد ندارد.
فرزاد حسینی عنوان کرد: تنها در شهر چلگرد یک مغازه فروش فرآورده های نفتی با گذاشتن یک عدد نازل بنزین در مغازه خود اقدام به فروش بنزین می کند.

وی بیان کرد: صف های طولانی  در این منطقه ایجاد می شود و رانندگان مجبور هستند برای بنزین زدن در این مغازه با دنده عقب، خودرو را کنار نازل ببرند و این امر مشکلات بسیاری برای رانندگان ایجاد کرده است.

وی گفت: احداث یک جایگاه عرضه بنزین در کوهرنگ توسط یک متقاضی مورد توجه قرار گرفته است اما به علت اینکه تسهیلات برای احداث این جایگاه هنوز پرداخت نشده پیشرفت فیزیکی آنچنانی نداشته است.

وی گفت: مسافران باید با باک پر از سوخت وارد این شهرستان بشوند تا مشکلی برای آنها پیش نیاید.


 

جایگاه عرضه بنزین به زودی در این شهرستان احداث می شود
مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی چهارمحال و بختیاری نیز در این زمینه گفت: شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری جایگاه عرضه بنزین ندارد.

مجتبی سرداری افزود: تمامی شهرستان های این استان بجز کوهرنگ از جایگاه عرضه بنزین برخوردار هستند.
مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی چهارمحال و بختیاری در ادامه عنوان کرد: با تصمیمات و برنامه ریزی های صورت گرفته به زودی جایگاه عرضه بنزین در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

شهرستان کوهرنگ در چهارمحال و بختیاری ظرفیت های گردشگری بسیاری در تمام طول سال دارد که هم اکنون در نیمه دوم سال پیست اسکی کوهرنگ مهمترین ظرفیت گردشگری زمستانی این شهرستان به شمار می رود.

مسافران بسیاری در طول زمستان به این منطقه سفر می کنند تا از جاذبه های زمستانی این منطقه بهره بگیرند.
 احداث مجتمع های خدمات بین راهی از ظرفیت هایی درآمدزا در این منطقه به شمار می رود که می تواند مورد توجه سرمایه گذاران قرار بگیرد.

کد خبر : 112702

منبع : خبرگزاری مهر

برچسب ها : عرضه بنزین، منطقه گردشگری، گردشگری


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چه بر سر کارت سوخت ها می آید؟ماجراهای کارت سوخت، این کارت کوچک مستطیل شکل،پایان ندارد مجلس نشینان حذف این کارت را خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان …گزارش مهر از فضاهای شهری اردبیل چهره کدر جام جم نشریات روزنامه جام جمروزنامه جام جم از کلاس اول ابتدایی کار کردم سردار غیب‌پرور جایگزین سردار نقدی شد عصر ایران رییس بانک مرکزی تبدیل پول ایران به تومان جای نگرانی ندارد امکان استفاده از اسکناس خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاحتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط سایت خبری تحلیلی عصر ایران طولانی ترین مسیر پیاده روی در آسمان عکس یک شب اقامت در اتاق ون گوگ عکس نسل به دستگاه تصفیه آب خانگی،آب آشامیدنی،آب شیرین …دستگاه تصفیه آب خانگی،آب آشامیدنی،آب شیرین کن تصفیه دستگاه دستگاه تصفیه آب خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریخبرآنلاین سیاسیخبرآنلاین پرسپولیسخبرآنلاین بی بی سیخبرآنلاینخبرآنلاین داعش چه بر سر کارت سوخت ها می آید؟ ماجراهای کارت سوخت، این کارت کوچک مستطیل شکل،پایان ندارد مجلس نشینان حذف این کارت را با خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان استانها گزارش مهر از فضاهای شهری اردبیل چهره کدر شهر جام جم نشریات روزنامه جام جم روزنامه جام جم از کلاس اول ابتدایی کار کردم سردار غیب‌پرور جایگزین سردار نقدی شد باید و عصر ایران رییس بانک مرکزی تبدیل پول ایران به تومان جای نگرانی ندارد امکان استفاده از اسکناس‌های خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری احتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط بالگرد در سایت خبری تحلیلی عصر ایران طولانی ترین مسیر پیاده روی در آسمان عکس یک شب اقامت در اتاق ون گوگ عکس نسل به نسل با دستگاه تصفیه آب خانگی،آب آشامیدنی،آب شیرین کن تصفیه دستگاه تصفیه آب خانگی،آب آشامیدنی،آب شیرین کن تصفیه دستگاه دستگاه تصفیه آب خانگی،آب خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری خبرآنلاین سیاسیخبرآنلاین پرسپولیسخبرآنلاین بی بی سیخبرآنلاینخبرآنلاین داعشخبرآنلاین



لینک منبع :کوهرنگ جایگاه عرضه بنزین ندارد

کوهرنگ جایگاه عرضه بنزین ندارد/ مسافران سوخت همراه ... - خبرگزاری مهر www.mehrnews.com/.../کوهرنگ-جایگاه-عرضه-بنزین-ندارد-مسافران-سوخت-همراه-داشته-باشند‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... شهرکرد - شهرستان کوهرنگ که یکی از پرجاذبه ترین مناطق گردشگری چهارمحال و بختیاری، جایگاه عرضه بنزین ندارد و همین امر موجب شده مسافران با ... تصاویر برای کوهرنگ جایگاه عرضه بنزین ندارد کوهرنگ جایگاه عرضه بنزین ندارد - روزنامه جام جم press.jamejamonline.ir/Newspreview/2654228999996207546‏ شهرستان کوهرنگ یکی از پرجاذبه‌ترین مناطق گردشگری چهارمحال و بختیاری، جایگاه عرضه بنزین ندارد و همین مساله موجب شده مسافران با مشکلات مختلف مواجه شوند. کوهرنگ جایگاه عرضه بنزین ندارد/ مسافران سوخت همراه داشته باشند ... tnews.ir/news/ae1475926282.html‏ - ذخیره شده 13 دسامبر 2016 ... شهرستان کوهرنگ که یکی از پرجاذبه ترین مناطق گردشگری چهارمحال و بختیاری، جایگاه عرضه بنزین ندارد و همین امر موجب شده مسافران با مشکلات ... کوهرنگ جایگاه عرضه بنزین ندارد - zinews - بلاگ خوان zinews.rzb.h5h.ir/post523840.html‏ - ذخیره شده تین‌نیوز| شهرستان کوهرنگ که یکی از پرجاذبه ترین مناطق گردشگری چهارمحال و بختیاری، جایگاه عرضه بنزین ندارد و همین امر موجب شده مسافران با مشکلات مختلف مواجه ... کوهرنگ جایگاه عرضه بنزین ندارد مسافران سوخت همراه داشته باشند آکا ivnews.ir/search/?q=کوهرنگ+جایگاه+عرضه+بنزین+ندارد...سوخت+همراه...‏ هوای تهران آلوده است، اما بنزین‌ و گازوئیل هم استاندارد است به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحید حسینی مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در این باره گفت: در ... مصرف روزانه 700 هزار لیتر بنزین در چهارمحال و بختیاری - سرمایه دار sarmayedar.com/.../مصرف-روزانه-700-هزار-لیتر-بنزین-در-چهارمحال-و.html‏ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کوهرنگ تنها شهرستانی است که جایگاه عرضه سوخت وجود ندارد، بر تسریع راه اندازی ... بارش باران در کوهرنگ مانع فعالیت روزمره مردم/جایگاه عرضه بنزین ... www.dana.ir/.../بارش-باران-در-کوهرنگ-مانع-فعالیت-روزمره-مردم-جایگاه-عرضه-بنزین-بازفت-دچار-مشکل-شد---تصاویر‏ - ذخیره شده 28 دسامبر 2016 ... بارش باران در کوهرنگ مانع فعالیت روزمره مردم/جایگاه عرضه بنزین بازفت ... پخش فراوردهای نفتی به جهت ارتقاء تکنولوژی سامانه هوشمند سوخت را دارد. مشکلی در عرضه CNG وجود ندارد/ضرورت حذف فاصله قیمتی خودروهای ... www.yjc.ir/.../مشکلی-در-عرضه-cng-وجود-نداردضرورت-حذف-فاصله-قیمتی-خودروهای-دوگانه-سوز‏ - ذخیره شده شهرکرد · عناوین کل اخبار چهارمحال و بختیاری .... مشکلی در عرضه CNG وجود ندارد/ ضرورت حذف فاصله قیمتی خودروهای دوگانه سوز ... است چراکه با استفاده از این سوخت علاوه بر صرفه جویی در مصرف بنزین از واردات بی نیاز می شویم. ... وکیل زاده گفت: در همین کشور پنج هزار جایگاه سی ان جی وجود دارد که دو برابر تعداد جایگاه های کشور ما ... تهدید جایگاه داران سوخت به توقف عرضه بنزین از فروردین www.eghtesadnews.com/.../162442-تهدید-جایگاه-داران-سوخت-به-توقف-عرضه-بنزین-از-فروردین‏ - ذخیره شده 26 فوریه 2017 ... رئیس اتحادیه جایگاهداران عرضه سوخت گفت: اگر به سه خواسته جایگاه‌داران ... جایگاه داری روزانه با مردم سر و کار دارد و اگر سوخت رسانی لحظه ای متوقف ...