مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تزیین بیسکوییت کریسمس به شکل بابانوئل

[ad_1]

بابانوئل یا سانتا نماد اصلی شب کریسمس و جشن سال نو است. با طرز تهیه و تزیین بیسکوییت کریسمس به شکل بابانوئل با تزیین رویال آیسینگ آشنا شوید.

شب کریسمس و جشن سال نو زمانی برای دورهم جمع‌شدن اعضای خانواده و دوستان است. زمانی که همه برای صرف شام شب عید دور یک میز جمع می‌شوند و صاحب خانه، میز شام را با انواع و اقسام غذاها، کیک و شیرینی‌های مخصوص و با نمادهای کریسمسی تزیین می‌کند. 

یکی از نمادهای بارز کریسمس، بابانوئل است. پیرمرد چاق و مهربانی که ریش سفید بلند داشته و با لباس‌های سرتاپا قرمز و کلاه مخصوصش با کوله‌باری از هدایای رنگارنگ به خانه افراد مختلف رفته و کادوی مخصوص به هرکس را داخل جورابی که به شومینه آویزان کرده‌اند، قرار می‌دهد. 

این نماد زیبا می‌تواند الگویی برای تهیه انواع تزیینات کریسمسی مانند آویز درخت کریسمس، ساخت حلقه کریسمس، تزیین کیک و بیسکوییت کریسمس نیز باشد. 

طرز تهیه بیسکوییت کریسمس، تزیین بیسکوییت بابانوئل، تزیین با رویال آیسینگ، بیسکوییت شکری

مواد لازم برای تزیین بیسکوییت کریسمس:

بیسکوییت شکری (شوگر کوکیز)به تعداد دل‌خواه
رویال آیسینگبه میزان لازم
رنگ خوراکی قرمز، سیاه 
به میزان لازم

آموزش تزیین بیسکوییت کریسمس:

  1. برای تزیین بیسکوییت کریسمس ابتدا باید به روشی که قبلا آموزش داده‌ شد، با قالب‌های دل‌‌خواه و به تعداد دل‌خواه بیسکوییت شکری یا شوگر کوکیز تهیه کنید. 
  2. سپس به اندازه مورد نیاز رویال آیسینگ تهیه کنید و آن را به 4 قسمت تقسیم کرده و یک قسمت را با رنگ مشکی، یک قسمت را با رنگ قرمز، یک قسمت را به رنگ پوست و یک قسمت را بدون رنگ و سفید باقی بگذارید. 
  3. حالا با روشی که برای تزیین با آیسینگ آموزش داده شد، قسمت مو، ریش و نوک کلاه بابانوئل را دورگیری و پس از خشک‌شدن رنگ آمیزی کنید. 
  4. حدود 10 دقیقه یا بیشتر صبر کنید و سپس کلاه و صورت بابانوئل را با غلظت فلودینگ، رنگ‌آمیزی کنید.
تزیین بیسکوییت شکری، تزیین با رویال آیسینگ، طرز تهیه بیسکوییت شکری
  1. حالا به اندازه‌ای صبر کنید تا کاملا آیسینگ پایه خشک شده و برای مرحله بعدی تزیین آماده شود. 
  2. بعد از خشک‌شدن آیسینگ، با ماسوره شماره 2 و غلطت پایپینگ؛ بینی، چشم‌ها و ابروهای بابانوئل را بکشید. 
  3. دوباره با استفاده از آیسینگ سفید، سبیل بابانوئل را بکشید.
  4. سپس با استفاده از ماسوره شماره 1.5، شروع به کشیدن مارپیچ‌های درهم، به عنوان موهای بابانوئل کنید. 
  5. تزیین بیسکوییت بابانوئلی شما به پایان رسید. شما با استفاده از همین روش می‌توانید انواع نمادهای دیگر کریسمس مانند درخت کریسمس، گوزن شمالی، آدم برفی و ... را نیز طراحی و تزیین کنید. 
تزیین بیسکوییت به شکل بابانوئل، تزیین بیسکوییت کریسمس، طرز تهیه رویال آیسینگ، طرز تهیه شوگر کوکیز

نکته:

  • برای درآوردن رنگ پوست صورت، تمرین و تجربه حرف اول را می‌زند اما به عنوان راهنمایی توصیه می‌کنیم از ترکیب رنگ قرمز با سفید  مقدار خیلی کم زرد و سبز به میزان مناسب برای رسیدن به رنگ دل‌خواه استفاده کنید. 

امیدواریم از این آموزش نهایت استفاده را ببرید و بتوانید انواع تزیینات زیبا و متفاوت را انجام دهید.

تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کاردستی پارچه ای آموزش ساخت زیر لیوانی پارچه ای به شکل آموزش ساخت زیر لیوانی پارچه ای به شکل گل برای ساخت این زیر لیوانی یا زیر فنجانی ساده آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری خانه داری و تزئیناتخانه داری وخلاقیتخانه داری و آشپزیخانه داری در هتلخانه داری هتل برچسب آموزش کار با پارچه نمدی ღ بانوی زیبایی ღ☂آموزشکارباپارچهنمدیسلام دوستان بعدظهر یه روز بارونی زیباتون بخیر چه هوایی شده به به بارون و خنکای کاردستی پارچه ای آموزش ساخت زیر لیوانی پارچه ای به شکل گل آموزش ساخت زیر لیوانی پارچه ای به شکل گل برای ساخت این زیر لیوانی یا زیر فنجانی ساده اما آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری، آکا خانه داری آکا ،کاملترین مرجع خانه داری، کاردستی ،بافتنی ، هنر زن ایرانی،نکات خانه داری،گل برچسب آموزش کار با پارچه نمدی ღ بانوی زیبایی ღ☂ سلام دوستان بعدظهر یه روز بارونی زیباتون بخیر چه هوایی شده به به بارون و خنکای فروردین



لینک منبع :آموزش تزیین بیسکوییت کریسمس به شکل بابانوئل

تصاویر برای آموزش تزیین بیسکوییت کریسمس به شکل بابانوئل آموزش تزیین بیسکوییت کریسمس به شکل بابانوئل setare.com/.../آموزش-تزیین-بیسکوییت-کریسمس-به-شکل-بابانوئل‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2016 ... بابانوئل یا سانتا نماد اصلی شب کریسمس و جشن سال نو است. با طرز تهیه و تزیین بیسکوییت کریسمس به شکل بابانوئل با تزیین رویال ... آموزش تزیین بیسکوییت کریسمس به شکل بابانوئل - آشپز 123 ashpaz123.ir/news/93414‏ بابانوئل یا سانتا نماد اصلی شب کریسمس و جشن سال نو است. با طرز تهیه و تزیین بیسکوییت کریسمس به شکل بابانوئل با تزیین رویال آیسینگ آشنا شوید. آموزش تزیین بیسکوییت کریسمس به شکل بابانوئل - ستاره | خبر ... khabarfarsi.com/u/29729860‏ 14 دسامبر 2016 ... بابانوئل یا سانتا نماد اصلی شب کریسمس و جشن سال نو است. با طرز تهیه و تزیین بیسکوییت کریسمس به شکل بابانوئل با تزیین رویال ... آموزش تزیین بیسکوییت کریسمس به شکل بابانوئل - sqmo - رز بلاگ sqmo.rozblog.com/.../آموزش-تزیین-بیسکوییت-کریسمس-به-شکل-بابانوئل.html‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2016 ... بابانوئل یا سانتا نماد اصلی شب کریسمس و جشن سال نو است. با طرز تهیه و تزیین بیسکوییت کریسمس به شکل بابانوئل با تزیین رویال ... آموزش تزیین بیسکوییت کریسمس به شکل بابانوئل | کلینیک ... clearclinic.ir/آموزش-تزیین-بیسکوییت-کریسمس-به-شکل-باب/‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2016 ... شب کریسمس و جشن سال نو زمانی برای دورهم جمع‌شدن اعضای خانواده و دوستان است. زمانی که همه برای صرف شام شب عید دور یک میز جمع می‌شوند و صاحب ... آموزش تزیین بیسکوییت کریسمس به شکل بابانوئل | بابانوئل یا www.ghatreh.com/.../آموزش-تزیین-بیسکوییت-کریسمس-شکل-بابانوئل‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2016 ... بابانوئل یا سانتا نماد اصلی شب کریسمس و جشن سال نو است. با طرز تهیه و تزیین بیسکوییت کریسمس به شکل بابانوئل با ت. آموزش تزیین دونات به شکل گوزن کریسمس - مجله مطالب خواندنی iranmg.blogsky.com/1396/02/11/post-9885/‏ - ذخیره شده 11 ساعت قبل ... را به شکل نمادهای کریسمس یعنی بابانوئل، درخت کریسمس، گوزن ... شده به به بارون و خنکای انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی … تزیین هیجان انگیز کاپ کیک های کریسمس!! - سیمرغ seemorgh.com/.../277399-کاپ-کیک-های-کریسمس-را-اینگونه-تزیین-کنید/‏ - ذخیره شده 28 دسامبر 2015 ... تزیین کاپ کیک برای کریسمس به شکل بابانوئل و تزیینات درخت ... روش asp گوش و لیزر طب چینی برای کنترل وزن و اشتها،تنظیم غدد و چربی ... طرز تهیه شیرینی آدمکی مخصوص کریسمس - سیمرغ seemorgh.com/lifestyle/pastry-drink/.../183190-183190/‏ - ذخیره شده - مشابه 25 دسامبر 2013 ... طرز تهیه شیرینی آدمکی مخصوص کریسمس. کریسمس به شیرینی ها و دسرهای مختلفی که دارد معروف است. این بار هم با شیرینی های آدمکی کریسمس تان ...