مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

صدا و سیما از شاتل شکایت کرد

[ad_1]

مدیرعامل شرکت شاتل از شکایت صدا و سیما از این شرکت به خاطر پروژه شاتل لند خبر داد. 

در نشست خبری که در این شرکت برگزار شد احمد نخجوانی گفت: یکی از بهترین کارهایی که توانستیم براساس پروانه FCP انجام دهیم تمرکز بر ارایه محتوای دیجیتال با کیفیت بود. بر همین اساس پروژه شاتل‌لند را راه‌اندازی کردیم که این پروژه شامل زیر مجموعه‌های دیگری در زمینه پخش فیلم و سریال، تولید محتوا در زمینه فناوری اطلاعات، ورزش و ... هم می‌شود. البته ارایه این خدمات از سوی شرکت به خاطر شکایت صدا وسیما با مشکلاتی همراه شده است.  وی در توضیح شکایت صدا و سیما از شاتل در این خصوص اعلام کرد: مشکل شاتل در زمینه تولید محتوا بی‌شباهت با مشکل آپارات نیست و این در حالی است که شاتل هیچ کار غیر قانونی انجام نداده و تمام فعالیت‌های محتوایی اش بر اساس پروانه­ی محتوای دیجیتال است که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است. مقامات وزارت ارتباطات قول‌هایی در خصوص به تفاهم رسیدن با صدا و سیما داده‌اند و در این زمینه مذاکراتی نیز انجام شده است اما تاکنون که این گفت وگو‌ها نتیجه‌ای نداشته است. ما منطبق با پروانه و قانون پیش رفته ایم و اگر قرار است سوء تفاهم ها برطرف شود، باید این ماجرا بین وزارت فرهنگ و ارشاد و صدا و سیما حل شود.   


موارد موضوعی مرتبط


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

همه چیز در رابطه با مرکز فرهنگ نیوزبه گزارش فرهنگ به نقل ازبولتن نیوز،در طول روز بسیاری از مردم، متناسب با نیاز خود، با ایستنا اینترنت و شبکهبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور حمله کاربران مدافع احسان علیخانی به اینستاگرام …به جرأت می توان گفت که برنامه ماه عسل امسال، جزو پربیننده ترین برنامه های صدا و سیما تجاوز متخصص به دختران بیهوش در اتاق عمل عکسیک ایرانی رئیس بخشی از ناسا عکس عکسهای زیباترین و خوش اندام ترین ستاره های جهان زبان سخت دنیا را بشناسیدتصاویربا این حال یکی از کارهای زمانبر و نسبتاً مشکل آموختن زبانی به غیر از زبان مادری است و آپارات فیلیمو، سرویس جدید آپارات برای تماشای …طی دهه های گذشته تاثیر سینما و تلویزیون در زندگی بشر به شکل فزاینده‌ای رو به افزایش الف چگونه در تلگرام دانلود کنیم و کمتر هزینه …نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر جواب بازی جدول مدرن اندروید به صورت کامل جدید …جواببازیجدولمدرنکاملکپی برداری از مطالب با ذکر نام و لینک گهر مجاز می باشد ، کپی برداری از قالب پیگرد اداره اموربازنشستگان وموظفین آموزش وپرورش …حکومت عباسی از مدت ها پیش بر اساس سخن رسول الله صلی الله علیه و آله و امامان معصوم … همه چیز در رابطه با مرکز فرهنگ نیوز به گزارش فرهنگ به نقل ازبولتن نیوز،در طول روز بسیاری از مردم، متناسب با نیاز خود، با تماس ایستنا اینترنت و شبکه با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه حمله کاربران مدافع احسان علیخانی به اینستاگرام مجری زن به جرأت می توان گفت که برنامه ماه عسل امسال، جزو پربیننده ترین برنامه های صدا و سیما بوده تجاوز متخصص به دختران بیهوش در اتاق عمل عکس یک ایرانی رئیس بخشی از ناسا عکس عکسهای زیباترین و خوش اندام ترین ستاره های جهان نکته مهم زبان سخت دنیا را بشناسیدتصاویر با این حال یکی از کارهای زمانبر و نسبتاً مشکل آموختن زبانی به غیر از زبان مادری است و هیچ آپارات فیلیمو، سرویس جدید آپارات برای تماشای فیلم زومیت طی دهه های گذشته تاثیر سینما و تلویزیون در زندگی بشر به شکل فزاینده‌ای رو به افزایش بوده الف چگونه در تلگرام دانلود کنیم و کمتر هزینه بپردازیم؟ نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر جواب بازی جدول مدرن اندروید به صورت کامل · جدید گهر جواببازیجدولمدرنکامل کپی برداری از مطالب با ذکر نام و لینک گهر مجاز می باشد ، کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد اداره اموربازنشستگان وموظفین آموزش وپرورش استان فارس حکومت عباسی از مدت ها پیش بر اساس سخن رسول الله صلی الله علیه و آله و امامان معصوم علیهم خرید ترافیک از شاتل خرید ترافیک از شاتل مشهد خرید اینترنت از شاتل



لینک منبع :صدا و سیما از شاتل شکایت کرد

صدا و سیما از شاتل شکایت کرد | ITIRAN itiran.com/صدا-و-سیما-از-شاتل-شکایت-کرد-‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2016 ... مدیرعامل شرکت شاتل از شکایت صدا و سیما از این شرکت به خاطر پروژه شاتل لند خبر داد. صدا و سیما از شاتل شکایت کرد- جستجوگر اخبار تی نیوز football.tnews.ir/isf/128076209800‏ 18 دسامبر 2016 ... مدیرعامل شرکت شاتل از شکایت صدا و سیما از این شرکت به خاطر پروژه شاتل لند خبر داد. در نشست خبری که در این شرکت برگزار شد احمد نخجوانی ... صدا و سیما از شاتل شکایت کرد - اصفهان آی سی تی نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29868341‏ 18 دسامبر 2016 ... مدیرعامل شرکت شاتل از شکایت صدا و سیما از این شرکت به خاطر پروژه شاتل لند ... این مدلینگ اظهار کرد: جوانانی که علاقه ورود به این شغل را دارند می ... صدا و سیما از شاتل شکایت کرد - دانش نیوز www.daneshnews.com/view/FA/253220.aspx‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2016 ... چهارشنبه 24 آذر 1395منبع : روابط عمومی شاتل مدیرعامل شرکت شاتل از شکایت صدا و سیما از این شرکت به خاطر پروژه شاتل لند خبر داد. در نشست ... صدا و سیما از شاتل شکایت کرد - اخبار فناوری اطلاعات it-news.ir/صدا-و-سیما-از-شاتل-شکایت-کرد/‏ - ذخیره شده 18 دسامبر 2016 ... مدیرعامل شرکت شاتل از شکایت صدا و سیما از این شرکت به خاطر پروژه شاتل لند خبر داد. در نشست خبری که در این شرکت برگزار شد احمد نخجوانی ... صدا و سیما از شاتل شکایت کرد - اخبار روز tasna.ir/1395/09/24/صدا-و-سیما-از-شاتل-شکایت-کرد.html‏ شاتل کرد شکایت شکایت صدا شاتل و از سیما سیما احمد و نخجوانی صدا. صدا و سیما از شاتل شکایت کرد - ionet.ir | جدیدترین مطالب فارسی ionet.ir/post/139183‏ - ذخیره شده کال آو دیوتی جدید تایید شد; » نینتندو پول شما را نمی خواهد؛ آن ها به دنبال تسخیر قلب ها هستند; » ویندوز ۱۰ هر شش ماه یک بار به روز رسانی بزرگی دریافت خواهد کرد. صدا و سیما از شاتل شکایت کرد - Iran News irannews.shafaqna.com/FA/IR/1340008‏ صدا و سیما از شاتل شکایت کرد. ... مایکروسافت از نخستین مترجم زنده شخصی برای گوشی های هوشمند رونمایی کرد. - gadgetnews.ir ... صدا و سیما از شاتل شکایت کرد – پارت گپ : مرجع تلگرام و اینستاگرام partgap.ir/صدا-و-سیما-از-شاتل-شکایت-کرد/‏ - ذخیره شده 11 ژانویه 2017 ... مدیرعامل شرکت شاتل از شکایت صدا و سیما از این شرکت به خاطر پروژه شاتل لند ... فضاپیمای جونو تصویری زیبا از ابرهای سیاره مشتری ثبت کرد. اخبار پارسیک - صدا و سیما از شاتل شکایت کرد news.parseek.com/Url/?id=13350790‏ - ذخیره شده صدا و سیما از شاتل شکایت کرد.