مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توصیه شهروندی احترام در تاکسی

[ad_1]

سفر و همسفر: یکی از خاطره‌هایی که انسان همیشه با خودش می‌تواند به یاد داشته باشد حس خوب سفر است. سفرکردن فقط این نیست که برویم و یک آب و هوایی عوض کنیم. سفر به انسان تجربه یاد می‌دهد و باعث می‌شود آدم‌ها با رسم و رسوم همدیگر آشنا شوند. قبل از این‌که بخواهید چمدان خود را برای یک سفر خوب آماده کنید یک اطلاعات کامل همراه با نقشه از مقصد برای خودتان آماده کنید. بعضی سفرها خانوادگی‌ست بعضی گروهی و فامیلی و... برای هر سفر با هدف مشخص همراهان مناسب انتخاب کنید که این نکته بسیار مهم است.

احترام در تاکسی: رانندگی در هرجای دنیا به‌عنوان شغل کار خیلی سختی محسوب می‌شود.

شغلی که معمولا بخصوص در کشور ما همراه با اصطکاک با مردم و کمی بدقلقی و گاه اعصاب خردی نیز همراه است، اما یک راننده موفق و محترم برای مسافرش هم ارزش و احترام قائل می‌شود چون منبع درآمد او از مردم و مسافران تامین شده است. پس بایستی چند نکته برایش مهم باشد.

اول این‌که خود راننده همیشه آراسته و تمیز باشد و ظاهر اتومبیل و درون آن مثل صندلی‌ها، دربها و شیشه‌ها از نظر فنی سالم باشد و اگر مشکلی دارد حتما عیوب آن را برطرف سازد. دیگر این‌که داخل خودرو خود را با رایحه خوشبو کرده و هنگام جابه‌جایی مسافرانش محترمانه و با خوش‌رفتاری برخورد کند.

رانندگان همچنین می‌توانند بعد از تکمیل ظرفیت خودرو، نرخ مسیر را حساب کنند تا در میان یا انتهای مسیر از نظر زمانی وقت دیگر مسافران گرفته نشود. همین‌طور هر جایی ترمز نکنند تا باعث آزار و اذیت رانندگان دیگر شوند. مساله پول خرد داشتن و نداشتن هم یکی از مواردی است که گاه به دعوا و جر و بحث در داخل تاکسی می‌انجامد، متاسفانه اغلب رانندگان توقع دارند مسافر پول خرد داشته باشد و به نفع خودشان کرایه را رو به بالا حساب می‌کنند در حالی که یک راننده محترم باید قبل از کرایه گرفتن و سوار شدن مسافر فکری برای پول خرد بکند و اگر همراه او نیست به نفع مسافر کرایه را رند کند. البته مسافران هم باید این مسائل را رعایت کرده و از رانندگان توقع بی جا نداشته باشند وهردو به عنوان یک شهروند با برخورد خوب به حقوق همدیگر احترام بگذارند تا روزمان بیهوده به خاطر مبلغی اندک خراب نشود.

ضمیمه چاردیواری- اعظم سادات سیدبرقی


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سانحه مرگبار رکاب زن ایرانی در پاراالمپیک پیام …درگذشت بهمن گلبارنژاد در ریو نخستین واقعه مرگبار المپیکی بعد از نیم قرنمدیریت کارآمدهیچ عقل سلیمی قبول نمیکند رستوران یا کافی شاپ هتل در اجاره غیر باشد و سرویس دهی مطلوبی دیکتاتوری چیست؟ به چه کسی دیکتاتور می‌گویند؟دیکتاتوری و دیکتاتور در اصل مقامی بود در جمهوری روم باستان که برای هنگام بحران به کسی چگونه با مدرک مهندسی در کانادا کار پیدا کنیم؟چگونه با مدرک مهندسی در کانادا کار پیدا کنیم؟ در ادامه مطالب کاریابی در کانادا، این لیست مشاغل مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا از طریق …سلام، اینجانب از سال در کانادا زندگی و از سال سیتی زن کانادا هستم، دکتری تخصصی الف تجربه های تلخ در فرودگاه بین‏المللی امامرهوقتی یک مامور زحمات همه کارکنان را هدر می‏دهد؛ تجربه های تلخ در فرودگاه بین‏المللی مستند رعب انگیز تصادفات رانندگی در ایرانمستندرعبدرایرانسایت عصر ایران در یک مستند دقیقه‌ای چند سانحه رانندگی رخ داده در کشور که تصاویر آن وبلاگ شخصی فرهاد داودوندیلطفا در خرید و استفاده از تبلیغات فوق دقت نمایید تارنمای فرهاد بر طبق قانون متعارف الف اشک‌های پرستو صالحی در ماه عسل خانم …اشک‌های پرستو صالحی در ماه عسل خانم بازیگر از اعتیاد پدرش گفتپول نیوز جنگ خونین خودروها در جاده‌های سرد زمستان ضرورت تناسب حجم نقدینگی و حجم اقتصاد کشور مدیریت کارآمد هیچ عقل سلیمی قبول نمیکند رستوران یا کافی شاپ هتل در اجاره غیر باشد و سرویس دهی مطلوبی داشته دیکتاتوری چیست؟ به چه کسی دیکتاتور می‌گویند؟ دیکتاتوری و دیکتاتور در اصل مقامی بود در جمهوری روم باستان که برای هنگام بحران به کسی عکسدختر احمدشاه قاجار و فرزندانش در سال فرزندانشدرسال اقا جمشید هر کس و هر دورهای را باید نسبت به زمان و مکان خود باید قضاوت کرد نه اینکه قاجاره الف تجربه های تلخ در فرودگاه بین‏المللی امامره وقتی یک مامور زحمات همه کارکنان را هدر می‏دهد؛ تجربه های تلخ در فرودگاه بین‏المللی امامره مستند رعب انگیز تصادفات رانندگی در ایران مستندرعبدرایران سایت عصر ایران در یک مستند دقیقه‌ای چند سانحه رانندگی رخ داده در کشور که تصاویر آن کمتر چگونه با مدرک مهندسی در کانادا کار پیدا کنیم؟ چگونه با مدرک مهندسی در کانادا کار پیدا کنیم؟ در ادامه مطالب کاریابی در کانادا، این قسمت وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی لطفا در خرید و استفاده از تبلیغات فوق دقت نمایید تارنمای فرهاد بر طبق قانون متعارف لیست مشاغل مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه سلام، اینجانب از سال در کانادا زندگی و از سال سیتی زن کانادا هستم، دکتری تخصصی خودم را اشک‌های پرستو صالحی در «ماه عسل» خانم بازیگر از اعتیاد پدرش گفت اشک‌های پرستو صالحی در «ماه عسل» خانم بازیگر از اعتیاد پدرش گفت احترام در کشور های جهان احترام در شعر فردوسی احترام در دین اسلام احترام در ژیمناستیک اهمیت احترام در جامعه احترام در تکواندو احترام در خانواده احترام در محیط کار



لینک منبع :توصیه شهروندی احترام در تاکسی

توصیه شهروندی/ احترام در تاکسی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/online/.../توصیه-شهروندی-احترام-در-تاکسی‏ - ذخیره شده 19 دسامبر 2016 ... این قسمت از مطالب «زندگی به زبان آدمیزاد» به توصیه های شهروندی سفر و همسفر خوب بودن همینطور احترام بین تاکسی و مسافر را مطرح کرده است. توصیه شهروندی/ احترام در تاکسی - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=959012‏ - ذخیره شده 27 دسامبر 2016 ... زندگی به زبان آدمیزاد این قسمت از مطالب «زندگی به زبان آدمیزاد» به توصیه های شهروندی سفر و همسفر خوب بودن همینطور احترام بین تاکسی و مسافر ... توصیه شهروندی/ احترام در تاکسی | جام‌جم | خبروان khabarone.ir/news/5394865/توصیه-شهروندی--احترام-در-تاکسی‏ 19 دسامبر 2016 ... این قسمت از مطالب «زندگی به زبان آدمیزاد» به توصیه‌های شهروندی سفر و همسفر خوب بودن همینطور احترام بین تاکسی و مسافر را مطرح کرده است. توصیه شهروندی/ احترام در تاکسی | IR24 | ای ار 24 ir24.news/پزشکی-و-سلامت/توصیه-شهروندی-احترام-در-تاکسی/‏ 19 دسامبر 2016 ... این قسمت از مطالب «زندگی به زبان آدمیزاد» به توصیه های شهروندی سفر و همسفر خوب بودن همینطور احترام بین تاکسی و مسافر را مطرح کرده است. توصیه شهروندی/ احترام در تاکسی - وقت غذای خوبه goodfoodtime.com/توصیه-شهروندی-احترام-در-تاکسی/‏ - ذخیره شده 19 دسامبر 2016 ... این قسمت از مطالب «زندگی به زبان آدمیزاد» به توصیه های شهروندی سفر و همسفر خوب بودن همینطور احترام بین تاکسی و مسافر را مطرح کرده است. توصیه شهروندی/ احترام در تاکسی - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/health.../توصیه-شهروندی-احترام-در-تاکسی/.../6132870/‏ 19 دسامبر 2016 ... این قسمت از مطالب «زندگی به زبان آدمیزاد» به توصیه های شهروندی سفر و همسفر خوب بودن همینطور احترام بین تاکسی و مسافر را مطرح کرده است. تصاویر برای توصیه شهروندی/ احترام در تاکسی توصیه شهروندی/ احترام در تاکسی - تی نیوز tnews.ir/news/cccb76319759.html‏ 19 دسامبر 2016 ... این قسمت از مطالب «زندگی به زبان آدمیزاد» به توصیه های شهروندی سفر و همسفر خوب بودن همینطور احترام بین تاکسی و مسافر را مطرح کرده است. توصیه شهروندی/ احترام در تاکسی - اخبار فارسی chionline.ir/توصیه-شهروندی-احترام-در-تاکسی/‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... توصیه شهروندی/ احترام در تاکسی در این سایت اطلاعات مفید و کاملی در مورد توصیه های: آرایشی بهداشتی, ورزشی , پزشکی , اقتصادی , روانشناسی ,مد, ... هرلحظه، توصیه شهروندی / آپارتمان نشینی harlahze.com/اخبار-اجتماعی/توصیه-شهروندی--آپارتمان-نشینی‏ 29 آگوست 2016 ... توصیه شهروندی/ احترام در تاکسی. دوشنبه 29 آذر 1395 16:54. ارسال نظر. مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: ...