مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راه رفتن معلولان به کمک شبیه سازی مغز

[ad_1]

شبیه سازی الکتریکی مغز به گروهی از کودکان معلول کمک کرد تا دوباره راه بروند.

شبیه سازی

  به نقل از دیلی میل، این کودکان که مبتلا به بیماری دینستونیا هستند، نمی توانستند به تنهایی قدم بردارند و برای راه رفتن باید به فردی تکیه می کردند. اما پس از یک شبیه سازی عمیق مغز به وسیله یک ایمپلنت، راه رفتن آنها بدون کمک دیگران بهبود قابل توجهی یافت.

دینستونیا یک اختلال حرکتی است که به انقباض ناگهانی عضلات، درد و حتی اختلال در صحبت کردن منجر می شود که فقط ۷۰ هزار نفر در انگلیس به آن مبتلا هستند. این بیماری ناشی از ضربه مغزی در رحم مادر به وجود می آید. به هرحال در تحقیق جدید مشخص شد جهش در ژن KMT۲B دلیل اصلی این اختلال است.

این تحقیق توسط کالج لندن، بیمارستان اومراند استریت و دانشگاه کمبریج انجام شده است. دکتر مانجو کوریان رهبر این پروژه می گوید: وضعیت بیشتر مبتلایان به دینستویا  با گذر زمان بدتر می شود. اما در برخی از بیماران که نسبت به داروهای موجود واکنشی نشان نمی دادند، این نوع درمان کارآمدتر بود.

همچنین براساس تجربه متوجه شدیم در بیماران مبتلا به دینستونیا،  شبیه سازی عمیق مغز  علائم بیماری را در فرد بهبود می بخشد. جالب آنکه تقریبا تمام بیمارانی که تحت درمان شبیه سازی عمیق  مغز قرار گرفتند، بهبود حرکتی قابل توجهی داشتند.

به عنوان مثال یکی از بیماران فقط دو هفته پس از این درمان توانست به تنهایی راه برود. روند بهبود بیماری در پنج بیمار دیگر نیز بیش از سه سال به طور انجامید که این خود نتیجه ای رضایتبخش است.

به گفته کوریان روش تازه  به کودکان مبتلا به دینستویا تاثیرات بلند مدتی خواهد داشت. همچنین تاثیر این ایمپلنت در جوانترین شرکت کننده تحقیق  بیش از بقیه بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

می‌خواهید باهوش‌تر شوید؟ دانشمندان می‌گویند شدنی …ما انسان‌ها همیشه دنبال پیدا کردن راه‌هایی هستیم که بتواند باعث تقویت مغزمان شود و عصر ایران هاوانا کوبا و جاذبه های گردشگری آن عکس موزه ‏، موزه ایی متفاوت در آلمان عکس مقالات علمی سایت پزشکان بدون مرزیک تست پزشکی کم تهاجمی می باشد که به پزشک در تشخیص و درمان بیماری عروقی شما کمک می کند سایر مطالب تربیت کودک بازی با همسالان موجب افزایش مهارت اجتماعی کودک می شود نقش والدین در کاهش لجاجت کودکعصر ایرانرییس بانک مرکزی تبدیل پول ایران به تومان جای نگرانی ندارد امکان استفاده از اسکناس اطلاعات عمومی،دانستنیها،معلومات عمومی،آیا می دانید اطلاعات عمومیدانستنیهاآیا می دانید دانستنیهای طبیعتمقالات اطلاعات عمومی معلومات تحقیق در مورد علل بیکاری و تاثیر آن بر جامعه ایران …کلیاتدر این تحقیق سعی شده اثرات ناشی از بیکاری بر اقتصاد و نقش آن در جامعه کشور ما مصاحبه با یک بچه مایه دار ماهی میلیون پول تو …چه واکنشی نشان می دهی؟ خب منم آدمم برایم مهم است که یک عده به نان شب شان هم محتاجند تعاونی مسکن شهرداری منطقه به نام خدا اعضای محترم تعاونی مسکن شهرداری منطقه احتراما با سلام در پی درج فراخوان معرفی رشته علوم تجربی و رشته های دانشگاهی …معرفی رشته علوم تجربی و رشته های دانشگاهی مرتبط با آن عصر ایران هاوانا کوبا و جاذبه های گردشگری آن عکس موزه ‏، موزه ایی متفاوت در آلمان عکس قیمت مقالات علمی سایت پزشکان بدون مرز یک تست پزشکی کم تهاجمی می باشد که به پزشک در تشخیص و درمان بیماری عروقی شما کمک می کند سایر مطالب تربیت کودک مراقبت در دوران بارداریمراقبت از کودککودک داریمراقبت از نوزادتغذیه مناسب بارداریرژیم عصر ایران رییس بانک مرکزی تبدیل پول ایران به تومان جای نگرانی ندارد امکان استفاده از اسکناس‌های اطلاعات عمومی،دانستنیها،معلومات عمومی،آیا می دانید مقالات مفید اطلاعات عمومیدانستنیهاآیا می دانید دانستنیهای طبیعتمقالات اطلاعات عمومی معلومات عمومی تحقیق در مورد علل بیکاری و تاثیر آن بر جامعه ایران اخبار کلیاتدر این تحقیق سعی شده اثرات ناشی از بیکاری بر اقتصاد و نقش آن در جامعه کشور ما ایران تعاونی مسکن شهرداری منطقه اعضای محترم تعاونی مسکن کارکنان شهرداری منطقه احتراما با سلام به عرض می رساند که بنا بر پارسی نیوز «خبرآنلاین» زمانی که ما از دلایل عقب ماندگی سخن می گوییم، بیشتر به کلیات سیاسی و اجتماعی می اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری



لینک منبع :راه رفتن معلولان به کمک شبیه سازی مغز

راه رفتن معلولان به کمک شبیه سازی مغز - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ... www.mehrnews.com/.../راه-رفتن-معلولان-به-کمک-شبیه-سازی-مغز‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... شبیه سازی الکتریکی مغز به گروهی از کودکان معلول کمک کرد تا دوباره راه بروند. راه رفتن معلولان به کمک شبیه سازی مغز - نوشهر آنلاین noshahronline.ir/.../64244-راه-رفتن-معلولان-به-کمک-شبیه-سازی-مغز.html‏ - ذخیره شده 21 دسامبر 2016 ... به گزارش نوشهر آنلاین،شبیه سازی الکتریکی مغز به گروهی از کودکان معلول کمک کرد تا دوباره راه بروند. ، این کودکان که مبتلا به بیماری ... راه رفتن معلولان به کمک شبیه سازی مغز | مهر | خبروان khabarone.ir/news/5411029/راه-رفتن-معلولان-به-کمک-شبیه-سازی-مغز‏ 20 دسامبر 2016 ... شبیه سازی الکتریکی مغز به گروهی از کودکان معلول کمک کرد تا دوباره راه بروند. راه رفتن معلولان به کمک شبیه سازی مغز - پایگاه خبری تحلیلی صراط tnews.ir/news/aab176400350.html‏ 21 دسامبر 2016 ... اما پس از یک شبیه سازی عمیق مغز به وسیله یک ایمپلنت، راه رفتن آنها بدون کمک دیگران بهبود قابل توجهی یافت. دینستونیا یک اختلال حرکتی ... راه رفتن معلولان به کمک شبیه سازی مغز | خبرگزاری مهر vista.ir/net/1530200‏ 20 دسامبر 2016 ... شبیه سازی الکتریکی مغز به گروهی از کودکان معلول کمک کرد تا دوباره راه بروند. راه رفتن معلولان به کمک شبیه سازی مغز - ماه سرا www.mahsara.com/?p=25454‏ 21 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، این کودکان که مبتلا به بیماری دینستونیا هستند، نمی توانستند به تنهایی قدم بردارند و برای راه رفتن ... راه رفتن معلولان به کمک شبیه سازی مغز | هدانا khabarpu.com/k.php?u...2YfYr9in2YbYpw==‏ راه رفتن معلولان به کمک شبیه سازی مغز - هدانا | خبرپو. لوازم، وسایل و دستگاه های کمکی [بایگانی] - انجمن معلولین اسپیشال forum.special.ir/archive/index.php/f-13.html‏ - ذخیره شده انجمن معلولین اسپیشال > کیلینیک تخصصی Special > لوازم، وسایل و دستگاه های کمکی ... میمون فلج با استفاده از رابط بی‌سیم مغز و ستون فقرات دوباره راه می‌رود! ... کاربرد prp در بیماری های اسکلتی عضلانی · راه رفتن به کمک اسکلت بیرونی رباتیک ... راه رفتن به کمک شبیه سازی مغز · چاپ سه‌بعدی آثار هنری معروف برای نابینایان ... هیو هر: اندام مصنوعی که به ما اجازه می دهد بدویم، صعود کنیم و برقصیم ... https://www.ted.com/talks/hugh_herr.../transcript?...fa‏ - ذخیره شده - مشابه ( خنده) ( تشویق) پاشنه پای باریک به من اجازه بالا رفتن از صخره های شیبدار را می داد جایی ... شود، در جهانی که ایمپلنت عصبی اجازه دیدن به معلولین را می دهد، جهانی که معلولین .... در آزمایشگاهم در MIT، ما بر روی نحوه ایستادن و راه رفتن و دویدن طبیعی انسان ... بنابراین ما اندام طبیعی از دست داده شده را مدل سازی می کنیم، و کشف می کنیم که چه ... برگزاری جلسات دفاع پایان نامه ارشد و دکتری - دانشکده مهندسی پزشکی biomedical.srbiau.ac.ir/.../برگزاری-جلسات-دفاع-پایان-نامه-ارشد-و-دکتری‏ - ذخیره شده سید اسماعیل صفوی, ارشد بیو مکانیک, دکتر محمد نیکخو, مدل سازی المان محدود ... ارشد بیو مکانیک, دکتر رستمی, طراحی رباتیک اسکلت توانبخشی راه رفتن, ۱۷/ ۱۱/ ۹۵, ۱۱:۳۰ ... یاسمن بوترابی, ارشد بیو الکتریک, دکتر شیخانی, پردازش سیگنال های مغزی ... مدلسازی انجام حرکت چنگ زدن و شبیه سازی این حرکت به منظور استخراج الگوی ...