مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جاذبه های گردشگری خانوادگی کوالالامپور

[ad_1]

۴ دیدنی مورد علاقه خانواده ها در کوالالامپور

وقتی که سفر شما خانوادگی باشد باید به دنبال جاذبه هایی باشید که کل خانواده از دیدن آن لذت ببرند و در این شرایط پیدا کردن یک مقصد گردشگری مقداری سخت میشود.

به گزارش آلامتو و به نقل از الی گشت؛ اگر در فکر برنامه ریزی یک سفر در تعطیلات هستید چرا کوالالامپور را انتخاب نمی کنید؟ اینجا تا دلتان بخواهد پر است از جاذبه ها و مکان های دیدنی.

کوالالامپور ،پایتخت مالزی است که به سرعت در راه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است و در ابعاد مختلف پیشرفت های زیادی داشته است. این شهر هر ساله میزبان حدود ۹میلیون گردشگر است که به عنوان یکی از پر بازدید ترین شهرهای جهان شناخته شده است. این شهر مانند ظرفی مخلوط از مالایی ها، چینیان و هندی ها است که آمیزه ای فرهنگی از این ۳نژاد را به وجود آورده است. در عین حال به دلیل زیرساخت های توسعه یافته شهر غربی و مدرنی است. در ماه نوامبر گذشته، من با خانواده ام به این شهر سفر کردم و به دیدار جاذبه هایی که محوریت خانوادگی دارد و تمام افراد خانواده ام می توانستند از آن لذت ببرند، رفتیم. با ما همراه باشید تا این جاذبه ها آشنا شوید.

 

هند کوچک

هند کوچک واقع در نزدیکی ایستگاه Sentral که به عنوان یک مرکز جمعیت هند در کوالالامپور معروف بوده و جذابیت زیادی برای گردشگرانی که به دنبال کشف فرهنگ و سنت های هندی هستند، دارد. ما از این جاذبه ۲ روز پیش از جشنواره دیپاوالی (جشنواره نور) بازدید کردیم. بنابراین ما از نزدیک شاهد این جشن بودیم. مغازه های فروش وسایل آتش بازی در این روزها پر رونق بودند و در گوشه گوشه این منطقه صدای موسیقی زنده هند به گوش می رسید. برای کسانی که به دنبال خرید لباس هند و چشیدن غذاهای اصیل هندی هستند این مکان بسیار جای خوبی است. گویا شما در آن واحد به دو کشور سفر کرده اید.

 

 

میدان مردکا

میدان مردکا عنوان یک پارک تاریخی و تفریحی معروف در کوآلالامپور است. در این محل، پرچم مالایا برای اولین بار در سال ۱۹۵۷ به اهتزاز درآمده است. سرسبزی وسیع و زمین بزرگ بازی برای بچه ها از جمله نکات مثبت میدان مردکا است. در مجاورت میدان نیز ساختمان هایی تاریخی نظیر خانه سلطان عبدالصمد و مجتمع سلطنتی سلانگور برای بازدید گردشگران وجود دارد. البته توصیه من اینست که شب به دیدن میدان مردکا بروید. چرا که این پارک در زمان تاریکی نیز با لامپ های زیبا مانند روز بسیار روشن است و همراه با نسیم خنکی که می وزد، می تواند جای مناسبی برای استراحت شما پس از یک روز پر مشغله باشد.

 

 

قلعه فورموسا در مالاکا

مالاکا در ۱۵۰ کیلومتری جنوب شرقی کوالالامپور واقع شده است و لقب کوچک ترین ایالت مالزی را یدک می کشد. البته این ایالت به دلیل میراث فرهنگی و تاریخی غنی که در خود جای داده است، به عنوان دولت تاریخی مالزی نیز شناخته می شود. بسیاری از کلیساها، قلعه و خانه های قدیمی که در مالاکا وجود دارد، به این دلیل که این ایالت مدت زمان زیادی مستعمره کشورهای پرتغال و هلند بوده، رنگ و بوی اروپایی دارد. از جمله جاذبه های معروف در مالاکا رودخانه می کروز است. قلعه FAMOSA و برج مالاکا نیز از دیگر دیدنی های این منطقه است که گردشگران در بالای این برج می توانند یک نمای پانوراما ۳۶۰ درجه از تمام شهر را به نظاره بنشینند.

همچنین بخوانید: 10 جاذبه گردشگری ملاکا

 

 

برجهای دوقلوی پتروناس

برج های دوقلوی پتروناس را می توان مشهورترین ساختمان نمادین در کشور مالزی دانست، که در فهرست رکوردداران آسمان های خراش های جهان نیز وجود دارد. البته این برج تا پیش از ساخت آسمان خراش تایپه بلندترین آسمان خراش در جهان بود. علاوه بر جاذبه ای که در بالای برج برای دیدن از کل کشور مالزی وجود دارد، در پایین این برج نیز می توانید از بازار و پارک زیبایی که وجود دارد، دیدن کنید. چرا که در هر روز ۱۰۰۰ بلیط برای بالا رفتن از برج فروخته می شود که ممکن است شما نتوانید آن را تهیه کنید. پس ناراحت نباشید و خود را به مشاهده از دیدنی های پایین برج مشغول کنید.

موضوع آزاد

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

جاذبه های گردشگری اردبیلاردبیلپیچاق قیمه ق یکی از چندین غذاهای سنتی و محلی اردبیل خورش بادام اردبیلی یا پیچاق جاذبه های گردشگری مازندرانمازندرانسفال گری سفال یکی از مهمترین و قدیمی‌ترین دست ساخته‌های هنری بشر است که ریشه در هتل ها معرفی جاذبه های گردشگری ایرانهتلهتل کوثر کیش هتل کوثر کیش از هتل های تک ستاره جزیره کیش است که در محیطی به دور از مرکز بندر سیراف معرفی جاذبه های گردشگری ایرانبندرسیرافسایت سیری در ایران در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثبت شده است با توجه به قابلیت تورهای دلتابان شرکت خدمات مسافرتی دلتابان …تورهای دلتابان آژانس دلتابان شرکت خدمات مسافرت هوایی دلتابان با بیش از ۲۰ سال سابقه هتل کنکورد کوالالامپور چهار ستاره هتل های مالزی …این هتل ستاره در مکان مناسبی از مثلث طلایی جای گرفته و حدود دقیقه پیاده تا برج های هتل رویال چولان کوالالامپور پنج ستاره هتل های …بنایی لوکس و مجلل است که در مرکز شهر کوالالامپور قرار گرفته و مهمان نوازی مالزیایی فضا گشتنام را وارد کنید نام خانوادگی را وارد کنید ایمیل را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیستالفبای سفرتور کیشمالزیتور لحظه …مراکز خرید استانبولاستانبول علاوه بر داشتن جاذبه ها و مناطق دیدنی، دارای مراکز خرید شرکت خدمات مسافرتی عنوان زمان حرکت مدت تور روز قیمت تور ریال پیست دیزین دی ساعت جاذبه های گردشگری اردبیل اردبیل پیچاق قیمه ق یکی از چندین غذاهای سنتی و محلی اردبیل خورش بادام اردبیلی یا پیچاق قیمه است جاذبه های گردشگری مازندران مازندران سفال گری سفال یکی از مهمترین و قدیمی‌ترین دست ساخته‌های هنری بشر است که ریشه در اعماق وجود هتل ها معرفی جاذبه های گردشگری ایران هتل هتل کوثر کیش هتل کوثر کیش از هتل های تک ستاره جزیره کیش است که در محیطی به دور از مرکز کیش و بندر سیراف معرفی جاذبه های گردشگری ایران بندرسیراف سایت سیری در ایران در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثبت شده است با توجه به قابلیت تورهای دلتابان شرکت خدمات مسافرتی دلتابان تور روسیه تور تورهای دلتابان آژانس دلتابان شرکت خدمات مسافرت هوایی دلتابان با بیش از ۲۰ سال سابقه هتل کنکورد کوالالامپور چهار ستاره هتل های مالزی هتل‌ها این هتل ستاره در مکان مناسبی از مثلث طلایی جای گرفته و حدود دقیقه پیاده تا برج های دوقلوی هتل رویال چولان کوالالامپور پنج ستاره هتل های مالزی هتل بنایی لوکس و مجلل است که در مرکز شهر کوالالامپور قرار گرفته و مهمان نوازی مالزیایی فوق فضا گشت نام را وارد کنید نام خانوادگی را وارد کنید ایمیل را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست الفبای سفرتور کیشمالزیتور لحظه آخریتابستان آنتالیادبی مراکز خرید استانبولاستانبول علاوه بر داشتن جاذبه ها و مناطق دیدنی، دارای مراکز خرید مختلفی شرکت خدمات مسافرتی اطلاعات تماس شما فقط برای ارسال تورهای لحظه آخری و آفرهای مسافرتی استفاده می شود



لینک منبع :جاذبه های گردشگری خانوادگی کوالالامپور

تصاویر برای جاذبه های گردشگری خانوادگی کوالالامپور جاذبه های گردشگری خانوادگی کوالالامپور - آلامتو www.alamto.com/kuala-lumpur-family-attractions.html‏ - ذخیره شده 21 دسامبر 2016 ... جاذبه های گردشگری خانوادگی کوالالامپور:وقتی که سفر شما خانوادگی باشد باید به دنبال جاذبه هایی باشید که کل خانواده از دیدن آن لذت ببرند و در این ... جاذبه های گردشگری مالزی - تور مالزی malaysia-tour.ir/malaysia-tourist-attractions/‏ - ذخیره شده 6 جولای 2016 ... جاذبه های گردشگری مالزی. تاحالا به این فک کردین که اگه بخواین برین مالزی باید کجاهاش رو برین بگردین که بیشتر بهتون خوش بگذره؟ جاذبه های گردشگری کوالالامپور مالزی - تور لحظه آخری lahzeakhari.net/net/41/جاذبه-تور-کوالالامپور‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۴۱۸ نقد غار میمونها کوالالامپور یکی از پرطرفدارترین دیدنی های کوالالامپور در تور کوالالامپور و تور مالزی می باشد که توریستان ... بهترین هتل های خانوادگی لنکاوی مالزی. جاذبه های گردشگری مالزی - Gato Travel هتل مالزی www.gatotravel.com/Page.aspx?src=123‏ - ذخیره شده - مشابه طبیعت زیبا و استوایی مالزی مکانهای متعددی را برای گردشگران علاقه‌مند به ... در مالزی در فاصله کمی از کوالالامپور نیز یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگران در مالزی می‌باشد. ... ماهی دیگر انواع آبزیان ، محلی برای نمایش سرگزمی های آموزشی مناسب خانواده هاست. جاذبه های گردشگری مالزی - دلتابان www.deltaban.ir/agency-attraction-104-جاذبه-های-گردشگری-مالزی‏ - ذخیره شده - مشابه جاذبه های گردشگری کوالالامپور. مالزی یکی از مدرن ‌ترین کشورهای آسیای جنوب شرقی است و تنوع فرهنگی زیادی دارد. پایتخت آن نیز کوالالامپور است.شهر زیبای ... مراکز دیدنی و تفریحی مالزی - مالزی دات نت www.malezi.net/kl-attraction.html‏ - ذخیره شده - مشابه جاذبه های توریستی کوالالامپور، مکانهای دیدنی کوالالامپور، مرکز تفریح مالزی، ..... وای خدا امان از این خانواده شوهر که مجبوری از کوچیک تا بزرگشون سوغاتی بیاری:( جاذبه های گردشگری کوالالامپور|Kuala lumpur attractions - الماس نشان https://www.almasneshantour.com/AttractionList/.../کوالالامپور‏ - ذخیره شده برج های دو قلوی پتروناس از اصلی ترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور می باشد که .... اگر به همراه خانواده سفر می کنید حتما از این باغ پرنده دیدن کنید که بسیار هیجان ... جاذبه های گردشگری مالزی www.bestgasht.com/attractions/malaysia-attractions/‏ - ذخیره شده کشور مالزی به عنوان یکی از مقاصد گردشگری جنوب شرقی آسیا دارای طبیعتی بسیار ... به خصوص اگر به صورت خانوادگی و به همراه فزرندان خود به لنکاوی سفر کرده … مناطق دیدنی مالزی | جاذبه های توریستی مالزی | تور مالزی www.nedayeparseh.com/جاذبه-های-گردشگری-مالزی‏ - ذخیره شده جهت اطلاع از مناطق دیدنی مالزی ، جاذبه های توریستی مالزی ، جاذبه های گردشگری مالزی ... یک تفریحگاه کاملا ً مدرن و با سرگرمی های مخصوص خانواده ها شامل 6 هتل با 10 هزار ...