مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با خواص بی نظیر نعناع بیشتر آشنا شوید

[ad_1]

 

تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۳

Share/Save/Bookmark

 

هر چند از نعنا به عنوان سبزی خوردن یا تهیه دم نوش استفاده می کنیم اما این گیاه، خواص فوق العاده دیگری دارد که باید با آنها آشنا شویم.

به گزارش بلاغ، نعنا، گیاهی سبز رنگ با بوی فوق العاده است که باعث ایجاد آرامش در فرد می شود. برگ های سبز این گیاه چیده، خشک، پودر و سپس قابل استفاده می شود.
نتیجه تصویری برای نعناع
مواد موجود در نعنا به از بین بردن صفرا، تسکین درد کمک می کند. از برگ تازه این گیاه در سالاد یا سبزی خوردن برای بازکردن اشتها استفاده می شود. همچنان از آن عرق نعنا تهیه می شود که بسیار خوش طعم است.

از پودر نعنا در تهیه بعضی غذاها استفاده می شود و اینگونه بر عطر غذا می افزاید و از تاثیر اسیدی غذا بر جسم می کاهد.

علاوه براینها، گیاه نعنا از ارزش غذائی بالائی برخوردار است؛ به بازسازی خون، کاهش درد معده، نفخ معده، دل پیچه کمک میکند، از حالت تهوع جلوگیری می کند و در درمان نقرس، خارش و بواسیر موثر است.

نتیجه تصویری برای نعناع

اگر کمی شکر به عرق نعنا اضافه کنید به تسکین سردرد و ضعف بینائی کمک می کند.
پژوهشگران طب چینی معتقدند؛ برگ نعنا در نابودی سلول های سرطانی موثر است. در حقیقت آنان از برگ نعنا در ساخت نوعی داروی شیمیائی استفاده کردند که رگ های خونی تومورها را نابود می کند. با این روش تومورها از بین می روند.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انواع داروهای گیاهیطب سنتیطب چینیخواص گیاهان …با خواص و معجزه های بی نظیر زنجبیل اشنا شوید به همراه درست کردن چایی زنجفیلی زنجبیل از خواص بی نظیر نبات نباتبرای آشنایی با خواص نبات و انواع آن و تاثیر آن بر روی بیماری ها با ما همراه باشیدخواص بی نظیر پیاز پیازپیاز باعث آرامش می شود و در کاهش فشار خون و چربی خون موثر است پیاز سرشار از گوگرد است و داروهای گیاهی،طب سنتی،خواص گیاهان دارویی،داروهای …خواص چای سبز خواص زنجبیلچای ترشفواید چای سبزدرمان گیاهی داروهای گیاهیداروهای عطاری طب سنتی زالو درمانی گیاهان دارویی گیاه …در ادامه شما را با خواص چند گیاه دارویی آشنا می کنیم ولی به خاطر داشته باشید که در همه چیز در مورد خواص سیاه دانه برای لاغری و ریزش مو …مواد غذایی و تغذیهعفونت با هلیکوباکتر پیلوری خواص ضد تشنجی سیاه دانه به طور سنتی شناخته شده استطب سنتی و گیاهان داروییداروی گیاهی مقالات سلامتطب سنتیگیاهان دارویی درمان با طب سنتی گیاه دارویی حجامتبادکشیگیاه درمانیطب سنتی مواد دارویی طبیعی پزشکان ایرانبریدگی، خراش، آفت، گلودرد و …، در همه این موارد بدن نیاز به ضدعفونی شدن دارد اگر شما پوست و مو پزشکان ایران بسیاری از خانم‌ها هنگام مراجعه به مطب‌های پوست و مو از ریزش مژه‌ها و کم ‌پشت شدن خواص عناب، خاصیت عناب، فواید عناب آکاخواص سبزیجاتخواص عنابخواص دارویی عنابفواید عنابخاصیت عنابعناب در طب سنتیفواید انواع داروهای گیاهیطب سنتیطب چینیخواص گیاهان داروییعطاری با خواص و معجزه های بی نظیر زنجبیل اشنا شوید به همراه درست کردن چایی زنجفیلی زنجبیل از جمله خواص بی نظیر نبات نبات برای آشنایی با خواص نبات و انواع آن و تاثیر آن بر روی بیماری ها با ما همراه باشید خواص بی نظیر پیاز پیاز پیاز باعث آرامش می شود و در کاهش فشار خون و چربی خون موثر است پیاز سرشار از گوگرد است و گوگرد داروهای گیاهی،طب سنتی،خواص گیاهان دارویی،داروهای گیاهی لاغری خواص چای سبز خواص زنجبیلچای ترشفواید چای سبزدرمان گیاهی داروهای گیاهیداروهای گیاهی عطاری طب سنتی زالو درمانی گیاهان دارویی گیاه درمانی در ادامه شما را با خواص چند گیاه دارویی آشنا می کنیم ولی به خاطر داشته باشید که در مصرف همه چیز در مورد خواص سیاه دانه برای لاغری و ریزش مو و بارداری مواد غذایی و تغذیه خواص سیاه دانه برای لاغری و ریزش مو و در بارداری سیاه دانهسیاه دانه چیستسیاه دانه خواص طب سنتی و گیاهان داروییداروی گیاهی مقالات سلامت طب سنتیگیاهان دارویی درمان با طب سنتی گیاه دارویی حجامتبادکشیگیاه درمانیطب سنتی ایران مواد دارویی طبیعی پزشکان ایران غذاهای غنی از این فیبر اگر نشاسته ای هم باشد همچون بسیاری از نان های غلات و برنج قهوه ای غذای پوست و مو پزشکان ایران آیا شما هم ریزش مژه دارید؟ آیا به طور مکرر دچار گل مژه می شوید؟ آیا این موضوع باعث ناراحتی



لینک منبع :با خواص بی نظیر نعناع بیشتر آشنا شوید

تصاویر برای با خواص بی نظیر نعناع بیشتر آشنا شوید با خواص بی نظیر نعناع بیشتر آشنا شوید - تیتریک titre1.ir/fa/news/.../با-خواص-بی-نظیر-نعناع-بیشتر-آشنا-شوید‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... هر چند از نعنا به عنوان سبزی خوردن یا تهیه دم نوش استفاده می کنیم اما این گیاه، خواص فوق العاده دیگری دارد که باید با آنها آشنا شویم. با خواص بی نظیر نعناع بیشتر آشنا شوید | هر چند از نعنا به - قطره www.ghatreh.com/news/.../خواص-نظیر-نعناع-بیشتر-آشنا-شوید‏ 24 دسامبر 2016 ... هر چند از نعنا به عنوان سبزی خوردن یا تهیه دم نوش استفاده می کنیم اما این گیاه، خواص فوق العاده دیگری دارد که با. با خواص بی نظیر نعناع بیشتر آشنا شوید | بلاغ نیوز | خبروان khabarone.ir/news/5468443/با-خواص-بی-نظیر-نعناع-بیشتر-آشنا-شوید‏ 24 دسامبر 2016 ... هر چند از نعنا به عنوان سبزی خوردن یا تهیه دم نوش استفاده می‌کنیم اما این گیاه، خواص فوق العاده دیگری دارد که باید با آنها آشنا شویم. با خواص بی نظیر نعناع بیشتر آشنا شوید - مفیدستان mofidestan.ir/با-خواص-بی-نظیر-نعناع-بیشتر-آشنا-شوید/‏ مواد موجود در نعنا به از بین بردن صفرا، تسکین درد کمک می کند. از برگ تازه این گیاه در سالاد یا سبزی خوردن برای بازکردن اشتها استفاده می شود. همچنان از آن عرق نعنا ... با خواص بی نظیر نعناع بیشتر آشنا شوید - آکا - ناب نیوز nobnews.ir/search/?...با+خواص+بی+نظیر+نعناع+بیشتر+آشنا+شوید...‏ - ذخیره شده روز نو : اگر معده تان بدقلقی می کند، و یا در فصل زمستان از دست سرفه های پی در پی رهایی ندارید، ما به شما چای لیمو و نعناع را توصیه می کنیم. اگر معده تان بدقلقی می ... آشنایی با خواص بی نظیر نعنا فلفلی - نیک صالحی پرتال سرگرمی ... www.niksalehi.com/.../آشنایی-با-خواص-بی-نظیر-نعنا-فلفلی.html‏ - ذخیره شده آشنایی با خواص بی نظیر نعنا فلفلی. خواص نعنا فلفلی مدام کسالت دارید؟ ... روش استفاده: ۱ قطره عصاره‌ روغنی نعنا فلفلی را در کمی روغن گیاهی مانند روغن زیتون حل کنید و روی شقیقه‌های‌تان .... با روغن جامد سالم و اسیدچرب ترانس بیشتر آشنا شوید! باخواص بی نظیر لواشک بیشتر آشنا شوید - نمناک namnak.com/خواص-بی-نظیر-لواشک-.p47591‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۵ نقد لواشک و ارجح بودن لواشک بر تنقلات و ویتامین های موجود در لواشک و خواص لواشک و ... نمناک بهداشت و سلامتتغذیه باخواص بی نظیر لواشک بیشتر آشنا شوید ... با خاصیت های بی نظیر هلو آشنا شوید - دوبرال www.doobral.com/health/plant-properties/property-peach.html‏ - ذخیره شده با خاصیت های بی نظیر هلو آشنا شوید. مجموعه : خواص گیاهان ... خواص هلو,فواید خوردن هلو,تاثیر هلو بر بدن ... فرآیند طبیعی پیری برای بیشتر افراد وحشتناک است. با خواص بی نظیر گلاب آشنا شوید! - بیتوته www.beytoote.com/.../miraculous3-properties-water.html‏ - ذخیره شده - مشابه با خواص بی نظیر گلاب آشنا شوید! ... در صورتی که داخل گلاب حاصل، مجدداً گل ریخته و جوشانده شود، اصطلاحاً گلاب دو آتشه به دست می‌آید که ماده موثره بیشتر و طعم و ...