مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ترفند تضمینی برای امنیت تلگرام

[ad_1]

برای جلوگیری از هک تلگرام و امنیت بیشتر آن بخش دو مرحله‌ای را فعال کنید.

به گزارش صبحانه،این روزها شبکه های اجتماعی جایگاه ویژه ای در زندگی روزمره کاربران پیدا کرده اند به طوری که هر از گاهی بحث های متفاوتی از روش های دسترسی غیر مجاز به اطلاعات شخصی کاربران یا ترفندهایی برای هک یا جلوگیری از آن آموزش داده می شود.
ترفند تضمینی برای امنیت تلگرام
گاها باز کردن فایل هایی که از سمت کاربران در تلگرام برای شما ارسال می شود بدافزارهایی هستند که بدون نیاز به نرم افزار خاصی ابزاری برای دسترسی به تلگرام شما و هک آن می شوند. به همین منظور روشی جدید برای جلوگیری از هک تلگرام با عنوان "رمز دو مرحله ای تلگرام"را برای شما گردآوری کردیم.

برای این کار ابتدا باید به منوی"Settings به Privacy and security" بروید و در آنجا منوی"two-step verification"را انتخاب نمایید.

روی گزینه "Set Additional Password"  کلیک کنید. رمز عبور خود را وارد کنید و روی گزینه "Next"  کلیک کنید. ایمیل خود را وارد کنید. ایمیل خود را مشاهده کنید. برای تایید رمزتان باید به ایمیل خود مراجعه کنید.

پس از مراجعه به ایمیل خود، روی لینکی که تلگرام برای شما فرستاده کلیک کنید تا رمز دومرحله‌ای شما تایید شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دانلود برنامه پیام رسان تلگرام برای …ارتباطات دانلود برنامه پیام رسان تلگرام برای اندروید نسخه ویندوزآموزش اینترنتترفتدهای اینترنتیاهو مسنجرآموزش یاهو مسنجر اینترنتترفند اینترنتآموزش اینترنتسرعت اینترنت ترفند هایی برای مسدود کردن افراد از ارسال ایمیل به …کامپیوتر و اینترنت ترفندهای اینترنتیترفند هایی برای مسدود کردن افراد از ارسال ایمیل هک تلگرامآموزش افزایش امنیت تلگرام دسکتاپ فعال سازی دو مرحله ای ، قابلیت جدیدی است که به کمک آموزش ساخت ایدی و اد کردن با ایدی تلگرام آموزش ساخت ایدی و اد کردن با ایدی تلگرام چگونه ایدی درست کردن در تلگرام مسنجر فروشگاه فایلسیستم همکاری در فروشفروش قالب وردپرسفروشگاه فایل و مقاله تومان دانلود کتاب تست نفوذ با کالی لینوکس آیا هک تلگرام امکان پذیر است ؟ علم فرداهکتلگرامنکات مهم درباره امنیت تلگرام تلگرام از ابتدا به عنوان یک نرم افزاره فوق العاده امن و باگ‌ها و مشکلات فنی یافت شده در اپل اپسدانلود نرم افزار تلگرام برای آیفون و آیپد بازدید نحوه‌ی ذخیره‌ی سامانه جامع آموزشی دانشگاه علمی کاربردی سامانه …فرم درخواست تجدید نظر در نمره آخرین مهلت معرفی به استاد تاریخ پایگاه خبری الفپیروزی جبهه مقاومت در حلب آنچنان بود که هر‌کس که در دنیا با پیروزی تفکر دین پایه بر دانلود برنامه پیام رسان تلگرام برای اندروید … ارتباطات دانلود برنامه پیام رسان تلگرام برای اندروید نسخه ویندوز آموزش اینترنتترفتدهای اینترنت یاهو مسنجرآموزش یاهو مسنجر اینترنتترفند اینترنتآموزش اینترنتسرعت اینترنت اینترنت بانک ترفند هایی برای مسدود کردن افراد از ارسال ایمیل به شما در یاهو کامپیوتر و اینترنت ترفندهای اینترنتیترفند هایی برای مسدود کردن افراد از ارسال ایمیل به شما هک تلگرام آموزش افزایش امنیت تلگرام دسکتاپ فعال سازی دو مرحله ای ، قابلیت جدیدی است که به کمک آن آموزش ساخت ایدی و اد کردن با ایدی تلگرام آموزش ساخت ایدی و اد کردن با ایدی تلگرام چگونه ایدی درست کردن در تلگرام مسنجر تلگرام فروشگاه فایلسیستم همکاری در فروش فروش قالب وردپرسفروشگاه فایل و مقاله تومان دانلود کتاب تست نفوذ با کالی لینوکس آیا هک تلگرام امکان پذیر است ؟ علم فردا هکتلگرام نکات مهم درباره امنیت تلگرام تلگرام از ابتدا به عنوان یک نرم افزاره فوق العاده امن و بی نقص سامانه جامع آموزشی دانشگاه علمی کاربردی سامانه سجاد فرم درخواست تجدید نظر در نمره آخرین مهلت معرفی به استاد تاریخ پذیرش پایگاه خبری الف سناتورهای جمهوری خواه و دموکرات خواستار تحقیق درباره حمله سایبری روسیه شدند ایران و چین هم



لینک منبع :ترفند تضمینی برای امنیت تلگرام

ترفند تضمینی برای امنیت تلگرام - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../ترفند-تضمینی-برای-امنیت-تلگرام‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... برای جلوگیری از هک تلگرام و امنیت بیشتر آن بخش دو مرحله‌ای را فعال کنید. ترفند تضمینی برای امنیت تلگرام - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/news/.../ترفند-تضمینی-برای-امنیت-تلگرام‏ 24 دسامبر 2016 ... برای جلوگیری از هک تلگرام و امنیت بیشتر آن بخش دو مرحله‌ای را فعال کنید. ترفند تضمینی برای امنیت تلگرام | ماه ایران irmoon.com/ترفند-تضمینی-امنیت-تلگرام/‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... ترفند تضمینی برای امنیت تلگرام .برای جلوگیری از هک تلگرام و امنیت بیشتر آن بخش دو مرحله‌ای را فعال کنید. این روزها شبکه های اجتماعی ... ترفند تضمینی برای امنیت تلگرام و جلوگیری از هک آن - بوشهرگل ... bougoal.ir/2016/.../ترفند-تضمینی-برای-امنیت-تلگرام-و-جلوگی/‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... گاها باز کردن فایل هایی که از سمت کاربران در تلگرام برای شما ارسال می شود بدافزارهایی هستند که بدون نیاز به نرم افزار خاصی ابزاری برای ... ترفند تضمینی برای امنیت تلگرام | بولتن | خبروان khabarone.ir/news/5474122/ترفند-تضمینی-برای-امنیت-تلگرام‏ 24 دسامبر 2016 ... برای جلوگیری از هک تلگرام و امنیت بیشتر آن بخش دو مرحله‌ای را فعال کنید. ترفند تضمینی برای امنیت تلگرام | باشگاه خبرنگاران | خبروان khabarone.ir/news/5470725/ترفند-تضمینی-برای-امنیت-تلگرام‏ 24 دسامبر 2016 ... برای جلوگیری از هک تلگرام و امنیت بیشتر آن بخش دو مرحله‌ای را فعال کنید. ترفند تضمینی برای امنیت تلگرام - تیترنو www.titreno.com/fa/news/.../ترفند-تضمینی-برای-امنیت-تلگرام‏ 24 دسامبر 2016 ... ترفند تضمینی برای امنیت تلگرام. برای جلوگیری از هک تلگرام و امنیت بیشتر آن بخش دو مرحله‌ای را فعال کنید. به گزارش بولتن نیوز، این روزها ... ترفند تضمینی برای امنیت تلگرام - باشگاه خبرنگاران - سرخط www.sarkhat.com/fa/news/142181252/‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... ترفند تضمینی برای امنیت تلگرام. برای جلوگیری از هک تلگرام و امنیت بیشتر آن بخش دو مرحله‌ای را فعال کنید. به گزارش خبرنگار دریچه فناوری ... ترفند تضمینی برای امنیت تلگرام باشگاه خبرنگاران toorbo.ir/.../ترفند+تضمینی+برای+امنیت+تلگرام+باشگاه+خبرنگاران‏ - ذخیره شده ترفند تضمینی برای امنیت تلگرام. به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ این روزها ... منبع مشاهده مطلب ... ترفند تضمینی برای امنیت تلگرام - پایگاه چهره و اخبار فناوری tnews.ir/news/efb276712170.html‏ 25 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها شبکه های اجتماعی جایگاه ویژه ای در زندگی روزمره کاربران پیدا ...